PSV Netwerk
donderdag 25 mei 2017 - 20:22                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV voegt eSports-gamer toe aan selectie

HR

Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »

HR

Stuiterbal
Vaste international Oranje

Vak: -
Droomaankoop: Andreas Pereira
Reg.: 16 juli 2002

De kans om ooit nog PSV-speler te worden is opeens een klein stukje groter geworden. :B Wat gaaf dat PSV dit doet, zeker als je ziet in wat voor arena's de grote wedstrijden tegenwoordig worden gespeeld en dat het ook live op o.a. Fox wordt uitgezonden.

PSV voegt eSports-gamer toe aan selectie

PSV voegt als eerste Nederlandse club een eSports-speler toe aan de selectie. Hij of zij gaat de club vertegenwoordigen op nationale en internationale eSports-toernooien. eSports is de overkoepelende term voor het competitief spelen van computerspellen, zoals FIFA.

Belangrijk
Guus Pennings, manager marketing en media van PSV, legt uit waarom PSV zich op deze tak van sport richt. “Wij vinden we het belangrijk om ons te verdiepen in dat wat onze fans bezighoudt. De wereld van eSports blijft enorm groeien. Door deze populariteit beginnen de werelden van sport en eSports elkaar te kruisen. Bovendien zijn veel jonge PSV-fans dagelijks actief in eSports en worden eSports toernooien online enorm goed bekeken. Dat is de reden dat PSV op dit podium beter vertegenwoordigd wil zijn. Bovendien zorgt het voor unieke content voor de digitale kanalen waarmee we onze fans bedienen.” De eSports-gamer die PSV contracteert kan onder andere gebruik maken van de faciliteiten van de club en zal op kosten van PSV het rood-wit gaan verdedigen bij grote eSports-evenementen. “En natuurlijk komt hij of zij vanaf volgend seizoen ook op de jaarlijkse elftalfoto”, aldus Pennings

Selectieprocedure
Om de juiste persoon te contracteren, organiseert PSV dit najaar samen met Dutch Game Masters een groot FIFA17-toernooi in het Philips Stadion. Gamers vanaf 16 jaar kunnen zich gratis aanmelden voor dit evenement. Tijdens het FIFA17-toernooi kunnen deelnemers zich kwalificeren voor een uitgebreide selectieprocedure waarin uiteindelijk de meest geschikte kandidaat gekozen wordt. Het exacte mechanisme en de datum van het evenement worden de komende weken gecommuniceerd via de PSV-kanalen.

forumillustratie

Bron: PSV.nl

[Dit bericht is veranderd door Stuiterbal (op 10 augustus 2016 13:30:40).]
HRHR
HR

Jwoeloe
Vaste waarde PSV 1

Droomaankoop: -
Reg.: 28 april 2014

Heb van beide heren in de video bovenaan wel een aantal keer gewonnen, afgelopen 2 weken 2 keer tegen Sean Allen (Engelsman in de video) gespeeld op toernooien en vrij verdienstelijk gepresteerd. Ben dus uiteraard aanwezig op het toernooi, ik kijk er al naar uit. Meerdere aanbiedingen van organisaties gehad maar hoop gehouden dat er ook clubs in Nederland (het liefst PSV) zijn die de stap op eSports gebied gingen zetten. Dit lijkt dus de grote kans te worden. Heb er nu al zin in. :B
HR
HR

Stuiterbal

quote:HR
Jwoeloe schreef:

Heb van beide heren in de video bovenaan wel een aantal keer gewonnen, afgelopen 2 weken 2 keer tegen Sean Allen (Engelsman in de video) gespeeld op toernooien en vrij verdienstelijk gepresteerd. Ben dus uiteraard aanwezig op het toernooi, ik kijk er al naar uit. Meerdere aanbiedingen van organisaties gehad maar hoop gehouden dat er ook clubs in Nederland (het liefst PSV) zijn die de stap op eSports gebied gingen zetten. Dit lijkt dus de grote kans te worden. Heb er nu al zin in. :B
HR
Bizarre finale ook. In 89' de 3-2 maken en dan in de extra seconden de winnende 3-3. Succes!
HR
HR

Mick Jagger
WK Ster

Uit: Amersfoort
Droomaankoop: Arjen Robben
Reg.: 6 juni 2009

Op de elftalfoto vind ik een beetje overdreven maar voor de rest snap ik wel dat PSV hierin meegaat. eSports wordt steeds groter en ik verwacht ook niet dat de populariteit af gaat nemen. PSV is ook niet de eerste club die dit doet Schalke bijv. ook.

@Jwoeloe: Succes!

[Dit bericht is veranderd door Mick Jagger (op 10 augustus 2016 13:56:57).]
HR
HR

Jwoeloe
Vaste waarde PSV 1

Reg.: 28 april 2014

Stuiterbal schreef:

(...)

Bizarre finale ook. In 89' de 3-2 maken en dan in de extra seconden de winnende 3-3. Succes!
HR
Ja, dat was echt bizar. Geen enkel toernooi heeft normaal gesproken een regel wat betreft uitdoelpunten. Is dus enorm zuur dat het daardoor beslist werd, plus dat hij het weg geeft in de laatste 30 seconden. Maar ja, eigen schuld, paar keer dom balverlies op het eind, kost hem de goals.
HR
HR

Marchisio
Selectiespeler PSV 1

Uit: Helmond
Reg.: 15 juli 2008

Mooi dat ze dit doen! Leuk om dan officieel een PSV team te zien :B
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Dat de voetbalwereld langzaam(?) aan het gek worden is, is al geruime tijd bekend. Dat past perfect in die lijn. En PSV doet er dus ook aan mee. Een of andere gamer op de elftalfoto, gekker moet het niet worden... :nee
HR
HR

amsvorde12
Jeugdspeler PSV

Uit: Amersfoort
Reg.: 11 november 2010

Hopen dat dit beter van de grond komt dan dat PSV raceteam van een aantal jaar terug
HR
HR

amsvorde12 schreef:

Hopen dat dit beter van de grond komt dan dat PSV raceteam van een aantal jaar terug
HR
Dat was ook mijn eerste gedachte. Op de elftalfoto is al helemaal belachelijk want het heeft 0,0 met het echte voetbal te maken.

Als het PSV geld oplevert vind ik het allemaal prima, maar ik zie er de toegevoegde waarde niet van in.
HR
HR
Denk dat je dit meer als een soort sponsoring kan zien om naamsbekendheid te creëren in die wereld. Er gaat zeker veel geld in om en daar kan PSV op de lange termijn iets aan overhouden (sponsoring van die bedrijven richting PSV oid).
Ik denk dat het idee goed is, want het is een groeiende markt en zo ga je met de tijd mee. Dat je op de teamfoto ziet is iets overdreven, maar je moet het aantrekkelijk maken voor eventuele gegadigden en ze moeten wel iets met PSV hebben (je kan er moeilijk een ajacied of feyenoorder neerzetten denk ik).
HR
HR

koetje
Legende

Uit: Helmond
Vak: Noord - SS
Reg.: 7 juni 2006

Gewoon de Phoxyclub voor 12+
HR
HR
Leuk idee, denk ook dat er een behoorlijke opkomst zal zijn op deze dag.

Maar de winnaar mee op de elftalfoto..... SERIEUS???? :nee
HR
HR

RaJitsu
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: West - K
Reg.: 4 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 augustus 2016 om 01:35:53.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dat hij ook op de elftal-foto staat slaat nergens op. En ik vraag me ook af hoe ze het pr-matig gaan brengen. Hij gaat namens PSV meedoen aan toernooien, ok, leuk. Maar wel team kiest hij dan? Geen PSV neem ik aan. Dat staat toch een beetje raar.
HR
HR

Big Paul Castellano Rode kaart: waarschuwing
WK Ster

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Droomaankoop: Marco Van Ginkel
Reg.: 14 december 2008

Elftalfoto :D
Lachwekkend, triest, belachelijk, amateuristisch.
HR
HR

PCS
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Gold Coast
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

Ik neem aan dat er een elftalfoto incl. hem (of haar) gemaakt wordt, voor de officiële uitingen in dat wereldje. In de VI Seizoensgids etc, zal echter een normale foto (zonder E-speler) komen te staan. Kan niet anders.
HR
HR

RaJitsu
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: West - K
Reg.: 4 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 augustus 2016 om 14:11:27.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik weet het niet. Ik vind de marketing en communicatie redelijk amateuristisch het laatste jaar, met die zielige telefoon-video's en ideeën als dit waar veel te veel gewicht aan gegeven wordt. Mensen zien het als modern, maar je hoeft hier niet in ieder opzicht in mee te gaan. Zeker als het de kwalitatieve uitstraling schaadt.

Ze hadden het gewoon als een apart 'sport'-team moeten brengen bijv. en eSports dus in zijn algemeenheid moeten nemen, zoals er ook een PSV zwemvereniging is. Al zou dit ook moeten betekenen dat ze dan andere games zouden moeten ondersteunen.

Eigenlijk is het gewoon een dom idee als ik er zo over nadenk. Het heeft geen meerwaarde. Voor de topclubs is het anders, omdat er gespeeld kan worden met het eigen team.

[Dit bericht is veranderd door RaJitsu (op 11 augustus 2016 14:14:29).]
HR
HR

PCS
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Gold Coast
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

RaJitsu schreef:

Ik weet het niet. Ik vind de marketing en communicatie redelijk amateuristisch het laatste jaar, met die zielige telefoon-video's en ideeën als dit waar veel te veel gewicht aan gegeven wordt.
HR
:huh
We zijn de beste, meest vooruitstrevende club in Nederland op het gebied van marketing/communicatie en ook in Europa lopen we voorop op dit gebied.
HR
HR

Maxa
Jeugdspeler PSV

Reg.: 30 juli 2011

HR
HR

Stuiterbal

Romal doet alvast voor hoe het zondag moet (0-0 en 0-1):

forumillustratie

forumillustratie

http://twitter.com/Romalabdi89/status/808390018003849220

[Dit bericht is veranderd door Stuiterbal (op 12 december 2016 20:29:38).]
HR
HR

Sensation
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 5 mei 2009

Ghehe dit vind ik dan wel weer mooi. Ondanks dat ik dat hele E-Sporter gedoe een beetje overdreven vind (prima als er iemand is die je club vertegenwoordigd, want je spreekt hiermee wel een jonge doelgroep/nieuwe generatie aan die je de kans geeft binding te krijgen met PSV), maar op de elftalfoto en officieel contract en persconferentie en alles is beetje overdreven.

Maar die Koen Weijland is echt zon vreselijk irritant, arrogant ventje dus dikke prima dit :B
HR
HR

daanpsvehv
Veelbelovend talent PSV o19

Vak: West - JJ
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 22 augustus 2015

Vaker kijken jongeren van nu naar filmpjes op youtube, die geknipt en geplakt worden, niet naar hele FIFA wedstrijden op streaming kanalen. Denk ook niet dat dit PSV meer 'klanten' gaat opleveren. Ook de vlogs van nu zijn erg matig zaten paar leuke bij maar sommige zijn ook vrij saai.
HR
HR

Svennieboys
Speler buitenlandse topclub

Uit: Breda
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 18 december 2011

Heb zojuist een groot gedeelte van de wedstrijd tussen Romal en Excelsior gezien.
Ik moet zeggen dat het wel leuk is om te kijken.
Ondanks dat PSV met 3-1 verloor van Excelsior.

Wel vind ik het wat vreemd dat er met FUT word gespeeld en niet met de gewone teams.
Nu heb je 0-1 Bale, 1-1 Vidal, 1-2 Griezmann, 1-3 Bale.
Dat slaat eigenlijk helemaal nergens op.
HR
HR

Beaucaron
Internationale topspeler

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 27 juni 2009

Sterker nog, dat is belachelijk. Een PSV-shirtje aantrekken en het PSV noemen, ik zie het nut er totaal niet van in.
HR
HR

Blitzzz
Talent jeugd PSV

Reg.: 23 mei 2013

Beaucaron schreef:

Sterker nog, dat is belachelijk. Een PSV-shirtje aantrekken en het PSV noemen, ik zie het nut er totaal niet van in.
HR
Het ziet er belachelijk uit, maar begrijp het wel. Gelijke kansen.

Als je met PSV of Ajax tegen een Excelsior speelt op FIFA, heb je met Excelsior echt geen schijn van kans.. ongeacht hoe goed je bent
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 februari 2017 om 15:34:02.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
En nog betaald krijgen voor deze onzin ook ...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV voegt eSports-gamer toe aan selectie

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal Davy Pröpper deze zomer vertrekken bij PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 21,9% dat Wit Rusland wint van Bulgarije. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.