PSV Netwerk
donderdag 11 maart 2010 - 16:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

HR

tinusVV
Bankzitter

Uit: *
Vak: Oost - VV
Reg.: 17 maart 2003

waarom is het winnen van de cup met de grote oren niet REAListisch, ajakkes is toch ook tot de kwalrtfinale gekomen en de halve had er ook in gezeten....psv moet niet zo'n aanvallend en mooi voetbal spelen zoals ze de laatste 5 jaar doen!!!.....realistisch spelen werkt op dit moment het beste...eerst achterin alles goed neerzetten (bogelund, hofland, bouma en lee) en dan naar voren gaan kijken!!!
HR
HR

psvkezman
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Reg.: 14 april 2002

een 3e ronde zou mooi zijn, maar 2e ronde is hoogst haalbare
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Uit: Blaricum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 juli 2003 om 19:23:57.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nee hoor, de Champions League winnen is het hoogst haalbare!!!! Is alleen niet realistisch in deze geld-tijd.

een 3e ronde zou mooi zijn, maar 2e ronde is hoogst haalbareHR
HR
HR

raffieamsterdam
Vedette

Uit: Utrecht
Reg.: 13 november 2002

quote:HR
tinusVV schreef:

psv moet niet zo'n aanvallend en mooi voetbal spelen zoals ze de laatste 5 jaar doenHR
Laat dat mooi er maar vanaf.... :denk

ajakkes is toch ook tot de kwalrtfinale gekomenHR
EN? wil dat zeggen dat PSV dat ook moet kunnen halen. Dat denk ik niet.
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 juli 2003 om 22:42:01.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
eerlijk is eerlijk, ik vond ajax vorig seizoen een beter elftal hebben dan psv. Komend seizoen moet nog blijken hoe ajax het doet zonder de belangrijke chivu en vd meijde en hoe psv het doet met opnieuw dezelfde selectie.
HR
HR

Robjepsv
Legende

Uit: Vroomshoop (Bij Almelo)
Vak: Oost - V
Reg.: 2 april 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 juli 2003 om 10:08:37.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: vroomshoop-on-tour@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

coutinho4ever schreef:

eerlijk is eerlijk, ik vond ajax vorig seizoen een beter elftal hebben dan psv.

daarom wonnen we er ook 2 keer van ;)

maar psv deed het in het begin slecht maar door een paar domme blunders zijn we uitgeschakelt.. maar voor de volgende champion leage heb ik veel meer vertrouwen in dat we de 2e ronde halen en mischien nog wel verder maar we wachten mooi af..

:psv kampioenen :psvHR
HR
HR
HR

70ffL1n3
Nationale topspeler

Uit: Laarbeek
Vak: Noord - OO
Reg.: 12 augustus 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 juli 2003 om 15:07:02.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: Lew_Lucky_13@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

raffieamsterdam schreef:

Laat dat mooi er maar vanaf.... :denk
(...)

HR
Sorry, maar ik geloof dat jij de aanvallen van Nilis en van Nistelrooij nooit goed hebt bekeken. Ook niet bij de 4-1? Laten we het hebben over het mijnwerkersvoetbal van Ajax in hun 4-3-3 systeem... oh nee, 9-0-1 bedoel ik natuurlijk.

De pot verwijt de ketel....
HR
HR

Kezjan
Aanstormend talent

Uit: Veghel
Vak: Noord - RR
Reg.: 14 maart 2003

PSV Inside, online vragen aan Ernest Faber:

"Gaat PSV volgend seizoen eindelijk de 2e ronde van de Champions League bereiken?"

Antwoord Faber: "Ja, daar ben ik heilig van overtuigd"

:bang
HR
HR

jxxst
Basisspeler

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - B
Reg.: 7 mei 2000

raffieamsterdam schreef:

(...)

EN? wil dat zeggen dat PSV dat ook moet kunnen halen. Dat denk ik niet.HR
Ja, waarom niet? Als PSV net zo'n lelijk voetbal speelt als Ajax in de CL (wat mij overigens niet uitmaakt, want dat is realistisch voetbal) moet het kunnen. De kans dat de CL uberhaupt gewonnen wordt is klein maar niet 0. Het halen van de kwartfinale is dus helemaal niet 'onhaalbaar'. En Raffie (wat een rare koosnaam, ben je h*m* of een vrouw?), niet zo denigrerend he? Blijf wel realistisch. Ajax haalt met minder punten wel de volgende ronde. Er komt dus ook geluk bij kijken.

[Dit bericht is veranderd door jxxst (op 17 juli 2003 10:18:21).]
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Uit: Blaricum
Reg.: 24 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 augustus 2003 om 04:37:24.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ben zeer anti-Ajax, maar lelijk voetbal speelde ze het afgelopen seizoen in de CL zeker niet.
Thuis flink op je broek krijgen terwijl heel Europa meekijkt is lelijk....nietwaar?

Wij moeten eens gaan presteren in de CL voordat we dit soort praatjes kunnen rondbazuinen, welke onwaar zijn trouwens.

PSV is KAMPIOENUH
HR
HR

MetalliumRonny
Legende

Uit: Eindhoven
Reg.: 13 december 2002

wat een onzin kampioenuh...ajax heeft het nou eenmaal in zich om met een portie BLUF hun wil bij de tegenstander op te leggen.Dat dat nou tegen PSV praktisch nooit lukt zegt genoeg over de instelling van de PSV-ers als ook de taktiek waarmee ajax bestreden wordt, en de naiviteit van de Europese ploegen die wanneer ze hun eigen spel spelen ajax kunnen verslaan.Het lijkt wel of ik het over bestrijdings/verdelgingsmiddelen tegen insekten heb... :slaap
HR
HR

SUPAKEZZA
International

Uit: Leidschendam
Reg.: 2 januari 2003

ik heb wel wat goeie hoop:
2001/2002 feyenoord uefa cup
2002/2003 ajax 1/4 final CL
2003/2004 :psv ..........
HR
HR

MetalliumRonny
Legende

...WINNAAR CHAMPIONS LEAGUE !!! :nee De 18e titel heb ik trouwens liever.
HRHR
HR

kezman88
Legende

Uit: Sittard
Reg.: 27 november 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 augustus 2003 om 13:47:22.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

MetalliumRonny schreef:

...WINNAAR CHAMPIONS LEAGUE !!! :nee De 18e titel heb ik trouwens liever.HR
18e titel liever dan de CL????
HR
HR

Djabsmastaflash
Lid 2e elftal

Vak: Noord - RR
Reg.: 8 oktober 2002

De supporters en de spelers moeten de CL niet zo obsessief benaderen als ze de afgelopen jaren gedaan hebben. Of je nou in pot 2 of 3 zit, je zal altijd 100% moeten geven en scherp zijn in de wedstrijden waarin het om de knikkers gaat.
In de laatste rondes is een lesje wiskunde voor beginners voor het voetbalmanagement van PSV een goed idee. Uit bij Arsenal op 0-0 spelen, dat zit me nog steeds erg hoog.

Het devies: goed loten, maar vooral goed en scherp voetballen, dan kan ook PSV verder komen in de CL. :psv
HR
HR

Jo de Jong
Toeschouwer

Uit: Nieuw Vennep
Reg.: 4 augustus 2003

jxxst schreef:

(...)
Ajax haalt met minder punten wel de volgende ronde. .HR
Met een gelijkspel kost het je club twee punten maar je tegenstander ook. Misschien moet je daar ook een beetje rekening houden.
HR
HR

Amsterdam Arena
Lid 2e elftal

Uit: de Nederlanden

We zullen zien. PSV heeft de capaciteit, maar ze moeten erin groeien he. Dat doe je niet in 1 jaar. PSV's voetbal strategie is perfekt voor Nederlandse clubs, maar voor europees niveau moet je je aanpassen, en dat lukt niet zomaar.

SUPAKEZZA schreef:

ik heb wel wat goeie hoop:
2003/2004 :psv ..........HR
2003/2004 AJAX

:ja

[Dit bericht is veranderd door Amsterdam Arena (op 4 augustus 2003 20:48:33).]
HR
HR

manbast
Vedette

Uit: uden
Vak: Noord - O
Reg.: 14 februari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 augustus 2003 om 20:48:56.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: manbast@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Jo de Jong schreef:

(...)

Met een gelijkspel kost het je club twee punten maar je tegenstander ook. Misschien moet je daar ook een beetje rekening houden.HR
Joh, als je wint verlies je geen punten maar je tegenstanders wel (3)...
HR
HR

Jo de Jong
Toeschouwer

Uit: Nieuw Vennep

Jij bent helemaal een telwonder. Een club kan geen punten verliezen. Ja, alleen als de supporters nog een keer het veld bestormen!!! :D
HR
HR

Norman42 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: cyberspace
Reg.: 6 oktober 2002

je verliest punten als je voor drie gaat en niets overhoud.
dat is dezelfde redenatie als je zelf gebruikt jo
HR
HR

SUPAKEZZA
International

Amsterdam Arena schreef:

We zullen zien. PSV heeft de capaciteit, maar ze moeten erin groeien he. Dat doe je niet in 1 jaar. PSV's voetbal strategie is perfekt voor Nederlandse clubs, maar voor europees niveau moet je je aanpassen, en dat lukt niet zomaar.

(...)

2003/2004 AJAX

:jaHR
ah geloof je het zelf
HR
HR

SUPAKEZZA
International

MetalliumRonny schreef:

...WINNAAR CHAMPIONS LEAGUE !!! :nee De 18e titel heb ik trouwens liever.HR
ik denk dat het winnen van de CHAMPIONS LEAGUE financieel gezien iets beter uitkomt :B :B ;)
HR
HR

ZSC Westerhovuh
Nationale topspeler

Uit: Westerhovûh
Reg.: 15 juli 2002

En ook het aanzien voor PSV in europa. Toppers zijn dan misschien wel bereid om te komen
HR
HR

MetalliumRonny
Legende

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik liever een 18e titel heb dan de 2e ronde CL.Want wees nou eerlijk is Real Madrid vandaag nog te verslaan.Een herhaling van het kunststukje van 1988 is dat voor het huidige PSV haalbaar?En een ManU of een bayern Munchen met Makaay.Juventus zou kunnen...PSV ligt Italiaanse ploegen over het algemeen wel.Denk maar aan beide wedstrijden tegen AC Parma!

[Dit bericht is veranderd door MetalliumRonny (op 6 augustus 2003 23:04:15).]
HR
HR

raffieamsterdam
Vedette

Uit: Utrecht
Reg.: 13 november 2002

70ffL1n3 schreef:

(...)

Sorry, maar ik geloof dat jij de aanvallen van Nilis en van Nistelrooij nooit goed hebt bekeken. Ook niet bij de 4-1? Laten we het hebben over het mijnwerkersvoetbal van Ajax in hun 4-3-3 systeem... oh nee, 9-0-1 bedoel ik natuurlijk.

De pot verwijt de ketel....HR
Owja, nu pak je even toevallig 2 wedstrijden uit de afgelopen 5 jaar die jullie wél goed speelden. Als je het dan over zogenaamd betonvoetbal hebt van Ajax, pak ik er ook even 2 wedstrijden uit ok?

Ajax - Lyon 2-1
Ajax - Roma 2-1

en dan nog deze:
AC Milan - Ajax 3-2, welliswaar een nederlaag, maar hoe ze daar gevochten hebben was echt typerend voor hoe Ajax is gegroeid in het afgelopen jaar. (sinds die wedstrijd ook geen punt meer verloren in de competitie.
De volgende wedstrijden zijn we niet in de problemen geweest, althans, waren we zeker niet de mindere:
Ajax - Valencia
Ajax - Arsenal
AS Roma - Ajax
Lyon - Ajax (nog gewonnen, maar wel onder druk)
Ajax - Rosenborg
Rosenborg - Ajax

Alleen de uitwedstrijden tegen Arsenal, Inter en Valencia zijn we zwaar in de problemen geweest, waarbij we in Londen nog kansen hadden om te winnen(onder druk), in Valencia op een haartje na ook nog bijna gewonnen, maar vraag niet hoe(93 minuut gelijkmaker Angulo)
De thuiswedstrijd tegen Inter is onze enige échte domper geweest.

Ik heb genoten van Ajax afgelopen jaar, dat heb ik niet van PSV in de afgelopen 5 jaar(wat ik wel kan als ze mooi voetbal spelen in Europa), dus ik vind niet dat je Ajax wat kan gaan verwijten over het afgelopen jaar in de CL. Eerst zelf presteren in die CL. Ik heb PSV ook niet lopen afkraken toen wij niet eens meer in de CL speelden. Dat is toch dom, mensen lopen afkraken die op een hoger niveau spelen waar je zelf alleen maar van droomt, want daar komt het wel op neer.

Wie had het ookalweer over betonvoetbal?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 6 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "As Zondag om 1630 ERE Ajax - PSV".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 90,0% dat Juventus wint van Fulham. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!