PSV Netwerk
vrijdag 19 maart 2010 - 03:45                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 »

HR

FRENKIE P.
Veelbelovend talent

Uit: Bovenkarspel
Reg.: 12 februari 2001

Wat een bullshit allemaal. De CL winnen is voor Psv en AJax absoluut uitgesloten.

Bij ajax denken ze dat ze ook zo weer ff de kwartfinale halen. :nee man probeer eerst die voorronde door te komen.

Mochten 1 van de 2 de 2e ronde halen dan spelen ze weer tegen een geplaatst team dus een topper die je moet uitschakelen, de weg naar de kwartfinale (en niet de derde ronde??? :huh hebben sommige het over) is lang.

kwart is heel misschien voor 1 van de 2 haalbaar, winnen? get real! :)
HR
HR

70ffL1n3
Nationale topspeler

Uit: Laarbeek
Vak: Noord - OO
Reg.: 12 augustus 2002

quote:HR
raffieamsterdam schreef:

(...)

Owja, nu pak je even toevallig 2 wedstrijden uit de afgelopen 5 jaar die jullie wél goed speelden. Als je het dan over zogenaamd betonvoetbal hebt van Ajax, pak ik er ook even 2 wedstrijden uit ok?

Ajax - Lyon 2-1
Ajax - Roma 2-1

en dan nog deze:
AC Milan - Ajax 3-2, welliswaar een nederlaag, maar hoe ze daar gevochten hebben was echt typerend voor hoe Ajax is gegroeid in het afgelopen jaar. (sinds die wedstrijd ook geen punt meer verloren in de competitie.
De volgende wedstrijden zijn we niet in de problemen geweest, althans, waren we zeker niet de mindere:
Ajax - Valencia
Ajax - Arsenal
AS Roma - Ajax
Lyon - Ajax (nog gewonnen, maar wel onder druk)
Ajax - Rosenborg
Rosenborg - Ajax

Alleen de uitwedstrijden tegen Arsenal, Inter en Valencia zijn we zwaar in de problemen geweest, waarbij we in Londen nog kansen hadden om te winnen(onder druk), in Valencia op een haartje na ook nog bijna gewonnen, maar vraag niet hoe(93 minuut gelijkmaker Angulo)
De thuiswedstrijd tegen Inter is onze enige échte domper geweest.

Ik heb genoten van Ajax afgelopen jaar, dat heb ik niet van PSV in de afgelopen 5 jaar(wat ik wel kan als ze mooi voetbal spelen in Europa), dus ik vind niet dat je Ajax wat kan gaan verwijten over het afgelopen jaar in de CL. Eerst zelf presteren in die CL. Ik heb PSV ook niet lopen afkraken toen wij niet eens meer in de CL speelden. Dat is toch dom, mensen lopen afkraken die op een hoger niveau spelen waar je zelf alleen maar van droomt, want daar komt het wel op neer.

Wie had het ookalweer over betonvoetbal?HR
pff, je liep wel PSV af te kraken. Maargoe ; als het jou gelukkig maakt :slaap
HR
HR

MetalliumRonny
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: -
Reg.: 13 december 2002

Zowel PSV als ajax zie ik niet ver komen in de CL.Het zal veel afhangen van een eventuele snelle doorontwikkeling van Kezman/Robben/Park/Leandro alsook Vonlanthen.De aanvoer ben ik niet bezorgd om van het(middenveld/verdediging).Maar is dat zo'n schande met clubs als Real Madrid/ManU/Juventus/Bayern/Ol.Lyon etc etc.in het deelnemersveld?Oja Ol.lyon hebben we weliswaar al in de voorronde verslagen en ik denk dat juve ons wel ligt(liefst zonder Nedved),italiaanse ploegen liggen ons in het algemeen wel.We hebben toch puik gepresteerd tegen AC Parma!
Toch moet ajax oppassen tegen Grazer Ak net zoietsvergelijkbaar met FC Basel tegen feyenoord destijds.
Tonnie Bruins Slot was er niet gerust op,dat zegt toch wat.
Maar ja ik hoop op de 18e titel en een ronde verder in de CL.
:psv fan always!

[Dit bericht is veranderd door MetalliumRonny (op 7 augustus 2003 20:45:55).]
HR
HR

Webbers
Nationale topspeler

Vak: Zuid - A
Reg.: 31 januari 2000

Hoi,

PSV moet gewoon van zijn eigen kracht uitgaan en wat van levensbelang is in de CL is het feit of ze de op papier zwakste tegenstander zelf uitschakelen!
Dus 2 keer winnen tegen de op papier zwakste tegenstander. Als dat in de voorgaande jaren gewoon gebeurd was, waren we veel verder gekomen.

Verder moet je natuurlijk een beetje geluk hebben bij de loting en bij de andere onderlinge resultaten in de groep.
Een nummer 1 in de poule met 15 punten of meer zou natuurlijk eens een keer ideaal zijn.

Met rood-witte :psv groet,

Wilbert
HR
HR

calimero
Vaste waarde in elftal

Reg.: 21 juli 2001

ik denk dat mensen moeten ophouden om naar ajax te kijken.

wat ze vorig jaar hebben gedaan is knap en ik schat de kans zeer groot in dat ze dit jaar weer verder komen. het idee alleen al maakt me gefrustreerd en daarom probeer ik zo min mogelijk met de prestaties van die club bezig te zijn.

te meer omdat ik geen vertrouwen heb in psv.
heb het al eerder gezegd:
het probleem van psv zit in de mentaliteit+persoonlijkheid van spelers en die is na 4 jaar niet ineens veranderd. ook niet door 'magic hiddink'
HR
HR

Filezzz
Vaste waarde in elftal

Vak: Oost - WW
Reg.: 24 augustus 2000

calimero schreef:

ik denk dat mensen moeten ophouden om naar ajax te kijken.

wat ze vorig jaar hebben gedaan is knap en ik schat de kans zeer groot in dat ze dit jaar weer verder komen. het idee alleen al maakt me gefrustreerd en daarom probeer ik zo min mogelijk met de prestaties van die club bezig te zijn.

te meer omdat ik geen vertrouwen heb in psv.
heb het al eerder gezegd:
het probleem van psv zit in de mentaliteit+persoonlijkheid van spelers en die is na 4 jaar niet ineens veranderd. ook niet door 'magic hiddink'HR
Mwa, Hiddink heeft nu een vol jaar met ze kunnen werken. Ik vind dat bij een redelijke loting PSV een keer naar de tweede ronde moet kunnen. Zo niet dan ben ik pas bang dat je gelijk hebt. Nu wacht ik gewoon het komende seizoen af.

Groeten,

Filezzz (die vind dat als Kezman naar Manchester wil hij in de CL maar eens flink het net moet raken)
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Uit: Blaricum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 augustus 2003 om 00:17:50.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
WEET IEMAND WANNEER DE LOTING IS VOOR DE CHAMPIONS LEAGUE 2003/2004?
HR
HR

Webbers
Nationale topspeler

Vak: Zuid - A
Reg.: 31 januari 2000

Hoi,

KAMPIOENUH schreef:
WEET IEMAND WANNEER DE LOTING IS VOOR DE CHAMPIONS LEAGUE 2003/2004?HR
als je je CAPS-LOCK uitzet en even http://www.uefa.com intikt kom je na precies 30 seconden zoeken tot :
28.08.2003
16:00CET Grimaldi Forum,
Monaco • UEFA Champions League,
Group stage draw

Met rood-witte :psv-groet,

Wilbert
HR
HR

Olai
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Amsterdam
Uploads: 10
Reg.: 7 december 2001

PSV is niet meer het PSV van Gerets, het kwetsbare PSV dat er toen stond kon tegenstanders vernederen, maar vaker (vooral in Europa dus) ging het ook gewoon fout. Het PSV wat er nu staat is degelijk, wat stabieler, en zal ook nooit een tegenstander echt vernederen, ik denk dat de cijfers (niet alleen de cijfers trouwens) van de voorbereiding boekdelen spreken.

We moeten niet meer zitten wachten op dikke overwinningen op Auxerre of Man Utd, wat we kunnen verwachten zijn wat saaiere wedstrijden wellicht, en meer 'krappe' overwinningen en gelijkenspelen. Hiddink is de man die de ervaring in huis heeft om te weten wat er moet gebeuren, hij gaat het gewoon doen, ook met deze spelersgroep.

Veel succes!
HR
HR

quezzion
Jeugdspeler

Uit: Vlissingen
Vak: Zuid - B
Reg.: 13 augustus 2003

De verdediging van PSV is in de Nederlandse competitie erg sterk, maar er worden wel kleine foutjes gemaakt die in de CL wel worden afgestraft. Als je dat vergelijkt met Ajax wordt er gewoon veel minder weg gegeven (In de CL dan).
Ook ben ik er bang voor dat het PSV niet lukt om een goaltje te forceren in CL wanneer het moet, zoals Ajax dat vorig seizoen wel kon (Milan uit, Arsenal uit en Valencia thuis).

Laten wij ons nou maar hondert procent concentreren op de titel en hopen dat Ajax het goede spel van vorig seizoen kan herhalen.
HR
HR

Traplust
Bankzitter

Uit: Phoenix, Arizona
Vak: Oost - V
Reg.: 4 april 2003

quezzion schreef:

De verdediging van PSV is in de Nederlandse competitie erg sterk, maar er worden wel kleine foutjes gemaakt die in de CL wel worden afgestraft. Als je dat vergelijkt met Ajax wordt er gewoon veel minder weg gegeven (In de CL dan).
Ook ben ik er bang voor dat het PSV niet lukt om een goaltje te forceren in CL wanneer het moet, zoals Ajax dat vorig seizoen wel kon (Milan uit, Arsenal uit en Valencia thuis).

Laten wij ons nou maar hondert procent concentreren op de titel en hopen dat Ajax het goede spel van vorig seizoen kan herhalen.HR
De verdediging van Ajax is slechter dan die van PSV, daarnaast lukt het PSV ook om een goaltje te forceren(Dotmund uit, Leeds uit, Lazio uit, Lazio thuis, Kiev uit, Kiev thuis). En PSV is ook nog in staat om tegenstanders helemaal op te rollen(Auxerre thuis, Manchester United thuis).
Als er iets is wat ik niet hoop dan is het wel dat Ajax ver komt in Europa. Ik hoop dat jullie uitgeschakeld worden in de voorronde.
HR
HR

Captain Van Bommel
Toeschouwer

Uit: Berlijn
Reg.: 9 mei 2003

Traplust schreef:

(...)

De verdediging van Ajax is slechter dan die van PSV, daarnaast lukt het PSV ook om een goaltje te forceren(Dotmund uit, Leeds uit, Lazio uit, Lazio thuis, Kiev uit, Kiev thuis). En PSV is ook nog in staat om tegenstanders helemaal op te rollen(Auxerre thuis, Manchester United thuis).
Als er iets is wat ik niet hoop dan is het wel dat Ajax ver komt in Europa. Ik hoop dat jullie uitgeschakeld worden in de voorronde.HR
Ondanks het feit dat PSV zo'n sterke verdediging heeft vergeleken met Ajax, kreeg Ajax toch veel minder makkelijk een goal tegen dan PSV in de Champions League.

Volgens mij zei ik niet dat PSV nooit een goal maakt in europees verband (Jij gaat graven in 3 jaar europees voetbal van PSV), maar ze maken niet de goals op de crutiale momenten, zoals Ajax dat wel deed.

Ik vind het wel grappig dat je zegt dat je hoopt dat Ajax wordt uitgeschakeld in de voorronde, hieruit blijkt het, lijkt mij, dat er veel frustratie is dat het PSV nooit lukt ver te komen in europa in tegenstelling tot Ajax.
HR
HR

Traplust
Bankzitter

Captain Van Bommel schreef:

(...)

Ondanks het feit dat PSV zo'n sterke verdediging heeft vergeleken met Ajax, kreeg Ajax toch veel minder makkelijk een goal tegen dan PSV in de Champions League.

Volgens mij zei ik niet dat PSV nooit een goal maakt in europees verband (Jij gaat graven in 3 jaar europees voetbal van PSV), maar ze maken niet de goals op de crutiale momenten, zoals Ajax dat wel deed.

Ik vind het wel grappig dat je zegt dat je hoopt dat Ajax wordt uitgeschakeld in de voorronde, hieruit blijkt het, lijkt mij, dat er veel frustratie is dat het PSV nooit lukt ver te komen in europa in tegenstelling tot Ajax.HR
PSV geeft helemaal niet makkelijk kansen weg in de CL. Dat is vorig seizoen één keer gebeurt tegen Arsenal en dat is dus meer uitzondering dan regel. De doelpunten die PSV tegen Leeds, Lazio en Kiev scoorden waren net zo cruciaal als de doelpunten die Ajax tegen AC Milan scoorden. Ik kan me voorstellen dat jullie ajacieden alleen maar naar het laatste seizoen CL kijken, omdat jullie toen voor het eerst sinds mensenheugenis weer mee mochten doen, maar ik kan je met zekerheid vertellen dat het afgelopen seizoen niet representatief was voor PSV en Ajax zal dit seizoen ook niet zo makkelijk doorgaan met acht puntjes.
Het feit dat ik Ajax niks gun ligt gewoon aan het feit dat ik een hekel aan ze heb.

[Dit bericht is veranderd door Traplust (op 14 augustus 2003 11:41:41).]
HRHR
HR

quezzion
Jeugdspeler

Traplust schreef:

(...)

PSV geeft helemaal niet makkelijk kansen weg in de CL. Dat is vorig seizoen één keer gebeurt tegen Arsenal en dat is dus meer uitzondering dan regel. De doelpunten die PSV tegen Leeds, Lazio en Kiev scoorden waren net zo cruciaal als de doelpunten die Ajax tegen AC Milan scoorden. Ik kan me voorstellen dat jullie ajacieden alleen maar naar het laatste seizoen CL kijken, omdat jullie toen voor het eerst sinds mensenheugenis weer mee mochten doen, maar ik kan je met zekerheid vertellen dat het afgelopen seizoen niet representatief was voor PSV en Ajax zal dit seizoen ook niet zo makkelijk doorgaan met acht puntjes.
Het feit dat ik Ajax niks gun ligt gewoon aan het feit dat ik een hekel aan ze heb.HR
Nou volgens mij waren die goals niet zo crutiaal (behalve Leeds, maar dat was UEFA-CUP), want anders had PSV net als Ajax wel de tweede ronde van CL gehaald. Misschien is het wel waar dat Ajax buiten het afgelopen seizoen de laatste jaren niet veel heeft gepresteerd in Europa, maar PSV heeft sinds de invoering van de CL zelfs nog nooit de tweede ronde gehaald, terwijl het Ajax volgens mij al 4 keer is gelukt om de kwartfinale te halen. Dus kritiek op Ajax op europees gebied lijkt me niet op zijn plaats, omdat PSV niks heeft gepresteerd.
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002

Traplust schreef:

(...)

PSV geeft helemaal niet makkelijk kansen weg in de CL. HR
Weet je nog dat hofland een afgrijzelijke terugspeelbal gaf? dat waterreus een penalty veroorzaakte tegen kaiserlautern, die tegengoal voor de uefa cup tegen feyenoord thuis, die goal in de laatste minuut tegen feyenoord uit die never nooit meer mag vallen, vogel tegen arsenal, standaard situatie goals tegen dortmund? Mwah, zijn toch al een aantal voorbeelden van goals die niet mogen of hoeven te vallen

Probleem is vaak dat het spel wel redelijk is maar psv krijgt of hele simpele en domme goals tegen of het mist zelf de meest mooie kansen. En tja, dan kom je natuurlijk nooit verder

[Dit bericht is veranderd door coutinho4ever (op 14 augustus 2003 14:50:26).]
HR
HR

quezzion
Jeugdspeler

coutinho4ever schreef:

(...)

Weet je nog dat hofland een afgrijzelijke terugspeelbal gaf? dat waterreus een penalty veroorzaakte tegen kaiserlautern, die tegengoal voor de uefa cup tegen feyenoord thuis, die goal in de laatste minuut tegen feyenoord uit die never nooit meer mag vallen, vogel tegen arsenal, standaard situatie goals tegen dortmund? Mwah, zijn toch al een aantal voorbeelden van goals die niet mogen of hoeven te vallen

Probleem is vaak dat het spel wel redelijk is maar psv krijgt of hele simpele en domme goals tegen of het mist zelf de meest mooie kansen. En tja, dan kom je natuurlijk nooit verderHR
Helemaal mee eens.
HR
HR

Traplust
Bankzitter

Nou volgens mij waren die goals niet zo crutiaal...HR
Die goals waren net zo cruciaal als de goals van Ajax tegen Milan.

coutinho4ever schreef:

(...)

Probleem is vaak dat het spel wel redelijk is maar psv krijgt of hele simpele en domme goals tegen of het mist zelf de meest mooie kansen. En tja, dan kom je natuurlijk nooit verderHR
Het ging er eigenlijk om dat PSV ze niet makkelijker weggeeft dan Ajax, want ik kan hier ook wel een aantal fouten van de Jong en Chivu op noemen.
Bij het missen van kansen leg je inderdaad de vinger op de gevoelige plek. Kezman heeft gemiddeld 83 kansen nodig om een doelpunt te maken. Van Bommel had Kezman afgelopen seizoen 5 keer vrij voor de keeper gezet, scoort hij die kansen had PSV alsnog in de tweede ronde gestaan. Bij Anderlecht uit kwam hij ook vrij voor de keeper te staan en mist hij ook en bij Feyenoord uit miste hij zelfs een intikkertje voor een lege goal. Andere gigantische kansen tegen Kaiserslautern, Nantes, Feyenoord en Anderlecht werden ook gemist.
Dit is het grote verschil met het Ajax van afgelopen siezoen, zij scoorden vrijwel al hun kansen.
HR
HR

quezzion
Jeugdspeler

Ook Ajax heeft wel degelijk kansen gemist, maar op de momenten dat het er toe deed wist Ajax wel tot scoren te komen. En als die goals van PSV net zo crutiaal waren als milan uit, dan was PSV ook verder gekomen.
HR
HR

Traplust
Bankzitter

quezzion schreef:

Ook Ajax heeft wel degelijk kansen gemist, maar op de momenten dat het er toe deed wist Ajax wel tot scoren te komen. En als die goals van PSV net zo crutiaal waren als milan uit, dan was PSV ook verder gekomen.HR
Ik zeg toch ook dat Ajax kansen mist, alleen vele malen minder dan PSV. En als de doelpunten bij Milan uit cruciaal waren dan was Ajax ook wel doorgegaan.
HR
HR

Forza Ferrari
Jeugdspeler

Reg.: 17 september 2001

Altijd een interessante discussie over PSV en de CL. Ook dit jaar zal het moeilijk worden om de eerste ronde te overleven, hoewel Kezman dit jaar al een stuk beter met zijn kansen om lijkt te gaan. PSV heeft dit jaar goede kansen in de CL, maar dan zullen de kansen beter benut moeten worden. Ook moet PSV iets constanter spelen. Gedurende de wedstrijden die ik nu heb gezien zakt PSV nog wel eens heel ver weg en dat kan niet in de CL.

Ook voor Ajax wordt dit jaar moeilijk, want het elftal draait gewoon nog niet. Bovendien zullen ze zich eerst nog moeten kwalificeren, want dat is ook nog geen vanzelfsprekendheid.
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Uit: Blaricum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 augustus 2003 om 22:27:52.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Forza Ferrari schreef:
Hoop je dat Ajakkes het wel of het niet zal halen de CL te behalen...???

Ook voor Ajax wordt dit jaar moeilijk, want het elftal draait gewoon nog niet. Bovendien zullen ze zich eerst nog moeten kwalificeren, want dat is ook nog geen vanzelfsprekendheid.HR
HR
HR

king theo
Vaste waarde in elftal

Uit: eindhoven
Reg.: 20 juli 1999

Mijn voorspelling:

PSV na 6 wedstrijden: 2 punten.

ze kunnen het gewoon niet. het is een groot struikelblok waar iedereen er mentaal totaal aan onderdoor gaat. inmiddels inclusief de supporters...

2 punten komen tot stand door:

2 gelijke spelen die UIT gehaald worden, de rest verliezen we.

maar goed, dan maar weer landskampioen worden.

:pul
HR
HR

RoyCo
Legende

Uit: Tilburg - Leens(Gr.)
Vak: Oost - X
Reg.: 14 oktober 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 augustus 2003 om 11:55:55.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Die Ajacieden presteren de afgelopen 5 jaar geen ruk,(kopenhagen, lausanne sport)halen ze de kwartfinale van de CL en gelijk weer zulke bekken, triest volk zeg.... ik zie wel wat PSV doet in de CL. Ik verwacht eerlijk gezegd niet zo veel. Elk jaar weer zeggen we dat we de tweede ronde halen en telkens lukt het niet. Vandaag trouwens post van psv gekregen m.b.t de prijzen van de passe partout, dus volgende week effe die kaarten halen.

[Dit bericht is veranderd door Bas (op 14 september 2003 15:03:59).]
HR
HR
:offtopic Royco wil geel :offtopic :pul
HR
HR

RoyCo
Legende

Uit: Tilburg - Leens(Gr.)
Vak: Oost - X
Reg.: 14 oktober 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 augustus 2003 om 11:58:03.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Giedow schreef:

:offtopic Royco wil geel :offtopic :pulHR
lekker boeiend giedow :B ze geven maar geel, het moest er gewoon effe uit
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 6 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "AS Zaterdag om 1945 ERE PSV - Twente".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 85,0% dat Vitesse wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PSV-FC Twente.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!