PSV Netwerk
zondag 14 maart 2010 - 01:47                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 »

HR
Juist, af en toe mag dat best weleens gezegt worden ja
HR
HR

aatje
Regelmatige invaller

Uit: eindhoven
Vak: Oost - Y
Reg.: 20 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 augustus 2003 om 12:08:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: aatje82@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ik denk dat psv zekker de tweede ronde haalt en dan heb ik de loting nog niet gezien en ik heb psv ook nog niet zien spelen dit secoen
HR
HR

RoyCo
Legende

Uit: Tilburg - Leens(Gr.)
Vak: Oost - X
Reg.: 14 oktober 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 augustus 2003 om 13:04:47.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
aatje schreef:

ik denk dat psv zekker de tweede ronde haalt en dan heb ik de loting nog niet gezien en ik heb psv ook nog niet zien spelen dit secoenHR
das duidelijk..... :\(
HR
HR

Jurgen Colin
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Geldrop
Vak: -
Reg.: 14 augustus 2003

als de loting een beetje mee zit (in de 2e pot komen bijvoorbeeld) dan heeft PSV dit jaar echt eens het team om de 2e ronde te halen.
HR
HR

RoyCo
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 augustus 2003 om 14:47:43.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
dat zeggen we al jaren maar ik blijf er vertrouwen in houden, zoals ik al eerder zei, ik zie wel waar het schip strandt, mij zul in ieder geval niet horen zeggen dat we effe die 2e ronde halen. je hebt inderdaad een gunstige loting nodig en een beetje geluk.
HR
HR

calimero
Vaste waarde in elftal

Reg.: 21 juli 2001

RoyCo schreef:

dat zeggen we al jaren maar ik blijf er vertrouwen in houden, zoals ik al eerder zei, ik zie wel waar het schip strandt, mij zul in ieder geval niet horen zeggen dat we effe die 2e ronde halen. je hebt inderdaad een gunstige loting nodig en een beetje geluk.HR
:denk ... en een goed elftal, toch?
HR
HR

RoyCo
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 augustus 2003 om 15:04:15.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Is op zich wel noodzakelijk ja :D
HR
HR

psvfan88
Toeschouwer

Uit: rijen
Vak: West - HH
Reg.: 22 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 augustus 2003 om 20:19:57.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn 5.0  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
met dit team is 2 ronde zeker wel in zicht als we maar geen man unt en real madrid samen in de poule hebben dan kunnen we wel verder komen :D :D
HR
HR

juul ellerman
Basisspeler

Uit: mariahei
Vak: Oost - W
Reg.: 6 februari 2002

ik denk elk jaar dat we de 2e ronde halen en steeds lukt het niet, dit jaar heb ik iets minder hoop en dan zal je zien dat ze de 2e ronde wel halen. ik hoop het
HR
HR

FC Bavaria
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Kaatsheuvel
Reg.: 25 oktober 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 augustus 2003 om 21:17:15.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: hans@metzke.org  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Er is meer vertrouwen in elkaar, dat gaat de doorslag geven.

Tevens denk ik dat ALS we eindelijk de groepsronde overleven, dat we wel eens heel ver kunnen komen. Het knock-out systeem dat de tweede ronde in werking gaat is vaak positief voor de kleinere clubs.

Het wordt dit jaar: Of niets, of alles .... Laat ik het daar maar op houden.
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Uit: Blaricum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 augustus 2003 om 20:13:58.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
nog 2 nachtjes slapen en dan.....
.....LOTING!!!
HR
HR

bastie
Legende

Uit: Grunn City
Reg.: 8 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 augustus 2003 om 22:28:57.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 1  MSN: eduard_batelaan@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
WE KOMEN IN POT 2!!!
ROSENBORG MOET VOOR EEN STUNT ZORGEN, MAAR DAT DOET BENFICA OOK ( TEGEN LAZIO).
EN CLUB WINT NATUURLIJK VAN DORTMUND!
HR
HR

SouBavaria
Legende

Uit: ACHTontour.nl
Vak: West - JJ
Reg.: 23 december 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 augustus 2003 om 01:11:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nou de kansen op pot 2 zijn nu dus vrijwel verkeken he...
Chelsea en Deportivo zijn door, en bij Celta en Galatasaray twijfelt niemand daar nog aan.
Lazio zal de 3-1 echt niet weggeven en de Duitsers hebben het geluk vast wel weer aan hun zijde.
Met die Koller heeft PSV (en Ned. XI-tal) ook nooit geluk..

Toch gek, elk jaar zijn er talloze verrassingen en net nu ze echt gewenst zijn blijven ze gewoon uit.
Kom nu niet aan met calimero, maar op de één of andere manier zit het ons nooit echt een keertje mee :kots
En dat staat los van een eventueel gebrek aan kwaliteit,wat in de Champions League ook soms duidelijk aan het licht komt.
HRHR
HR

Kuijlen
Basisspeler

Vak: Zuid - F
Reg.: 3 augustus 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 augustus 2003 om 10:46:02.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
het zit ons niet mee...

ja, dat is inderdaad de instelling waarmee Psv zich in de afgelopen jaren het schaamrood van de kaken probeerde te verdoezelen.

BULLSHIT!

Psv heeft het nooit afgedwongen om tweede ronde te spelen, simpelweg omdat het niet om een cruciale wedstrijd gaat, maar om zes. Als als je in 6 wedstrijden niet voldoende punten behaald, dan verdien je het dus niet.

Nou kijk ik zelden met afgunst naar onze Amsterdamse vrienden, maar qua instelling kunnen wij nog veel van hen leren. Tuurlijk zat het hen mee, maar ze dwongen ook veel af.

Misschien moet Psv dit jaar ook maar eens zelfbewust aan de CL beginnen.

We hebben veel talent.
We hebben aanvallers die een wedstrijd kunnen openbreken en beslissen (Robben + Kezman)
Een voortreffelijk middenveld met Vogel en Van Bommel
En een redelijke verdediging die als ze nou eens geconcentreerd starten, Europees goed meekunnen.

Geen reden dus waarom wij niet ronde 2 kunnen halen.
HR
HR

KOLKKA
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Vught
Reg.: 11 januari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 augustus 2003 om 11:18:47.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Kuijlen zegt precies zoals het is!

PSV was de afgelopen jaren veel te 'bang' in de Champions League. Oei, het grote, almachtige Arsenal komt op bezoek, wat moeten we doen?!
Wat dat betreft pakt ajax dit helaas toch vaak een stuk beter aan. Misschien wat arroganter tegen de kleine clubs (Grazer is 'n eitje), maar dit 'zelfvertrouwen' behouden ze ook tegen de topclubs. Niet vooraf al beginnen van: wow, het zou wel een superprestatie zijn als we hiervan winnen of een puntje pakken! Nee, gewoon zonder 'voorspelling' die wedstrijd in gaan, gewoon meteen er bovenop zitten en zie maar waar het schip strandt!
HR
HR

SouBavaria
Legende

Uit: ACHTontour.nl
Vak: West - JJ
Reg.: 23 december 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 augustus 2003 om 13:17:14.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Als jullie mijn laatste zin GOED hadden gelezen hadden jullie begrepen dat ik een gebrek aan kwaliteit (en daarmee samenhangend instelling) weldegelijk inzie.
Feit blijft echter (en dat is het enige wat ik wilde zeggen) dat IK vind dat we het geluk (met bijv. externe factoren als loting) zelden een keertje meehebben....
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002

ook dat gelul over loting vind ik onzin. Elke poul is zwaar. Was het niet psv dat dacht makkelijk van het kleine dinamo kiev te winnen? anderlecht zou toch ook moeten kunnen? Auxerre eitje? Hahah, kom op zeg. Elke poul is wat mij betreft even zwaar. Je loot altijd 1 grote club en de andere clubs zijn minstens gelijk aan psv, in welke poul je ook zit...... Vorig jaar hadden wij vond ik een poul waarin veel mogelijk was. Arsenal stak er in die vorm bovenuit maar ook daar hebben we zowel thuis als uit kansen tegen gehad. Maar wederom door eigen stomme fouten en het niet afmaken van kansen verloren we. Zelfde geldt tegen dortmund en auxerre. Dus mij maakt de loting geen bal uit, want als we een zogenaamde "makkelijke" poul loten blijkt het achteraf toch niet zo te zijn. Psv moet uitgaan van eigen kracht, niks meer en niks minder!
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Uit: Blaricum
Reg.: 24 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 augustus 2003 om 00:11:43.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Groep 1:
1. Real Madrid Spa 151,769
2. Manchester United Eng 136,170
3. Bayern München Dui 124,566
4. Lazio Roma Ita 106,155
5. Arsenal Eng 105,170
6. Juventus Ita 100,155
7. Deportivo La Coruña Spa 98,769
8. AC Milan Ita 97,155

Groep 2:
9. Internazionale Ita 93,155
10. FC Porto Por 86,791
11. Celta de Vigo Spa 86,769
12. Galatasaray Tur 78,495
13. Olympique Lyon Fra 76,734
14. Panathinaikos Gri 72,391
15. Chelsea Eng 70,170
16. PSV Ned 60,749

Groep 3:
17. Celtic Sch 57,187
18. AEK Athene Gri 56,391
19. Dinamo Kiev Oek 55,291
20. Ajax Ned 54,749
21. Olympiakos Piraeus Gri 54,391
22. Glasgow Rangers Sch 50,187
23. Sparta Praag Tsj 49,975
24. Olympique Marseille Fra 49,734
HR
HR

bastie
Legende

Uit: Grunn City
Reg.: 8 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 augustus 2003 om 12:25:40.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 1  MSN: eduard_batelaan@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik zei jullie al, psv in pot 2.
Hier is het volledige programma van poule C:

17 SEPTEMBER 2003
AEK Athene - Deportivo La Coruna
PSV EINDHOVEN - AS Monaco

30 SEPTEMBER 2003
AS Monaco - AEK Athene
Deportivo La Coruna - PSV EINDHOVEN

21 OKTOBER 2003
Deportivo La Coruna - AS Monaco
AEK Athene - PSV EINDHOVEN

5 NOVEMBER 2003
AS Monaco - Deportivo La Coruna
PSV EINDHOVEN - AEK Athene

25 NOVEMBER 2003
Deportivo La Coruna - AEK Athene
AS Monaco - PSV EINDHOVEN

10 DECEMBER 2003
AEK Athene - AS Monaco
PSV EINDHOVEN - Deportivo La Coruna
HR
HR

badnick Rode kaart: waarschuwing
Toeschouwer

Reg.: 29 augustus 2003

:psv SUCCES in jullie pool... schop het nu wel eens een keer naar de 2e ronde... wordt wel eens tijd dat jullie ons (ajax) helpen om het nederlands voetbal omhoog te krikken in europa! Ik heb er alle vertrouwen in (zowel ajax als psv!)

SUCCES jongens!!
HR
HR

Webbers
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - A
Reg.: 31 januari 2000

Hoi,

badnick schreef:
:psv SUCCES in jullie pool... schop het nu wel eens een keer naar de 2e ronde... wordt wel eens tijd dat jullie ons (ajax) helpen om het nederlands voetbal omhoog te krikken in europa! Ik heb er alle vertrouwen in (zowel ajax als psv!)SUCCES jongens!!HR
De rest doet ook nog mee al weet ik niet of we daar veel van kunnen verwachten ?!
Newcastle - NAC (2 keer verlies ?)
Wisla Krakov - NEC (Ook 2 keer verlies ? Tegen de kampioen van Polen als ik het goed heb ?)
Utrecht-Zilina (WRu, hier liggen kansen denk ik)
Feyenoord-Kärnten (2 keer winst ?)

Met rood-witte :psv-groet,

Wilbert
HR
HR

Jurgen Colin
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Geldrop
Reg.: 14 augustus 2003

op de eufa-cup kanditaten hoeve we niet te hopen als het om erkenning in europa gaat, dan zal echt PSV eens moeten gaan presteren in de CL...en ook ajax zal weer goed moeten presteren (wat ik voor ajax dit jaar moeilijker acht dan vorig jaar)
HR
HR

calimero
Vaste waarde in elftal

Reg.: 21 juli 2001

badnick schreef:

:psv SUCCES in jullie pool... schop het nu wel eens een keer naar de 2e ronde... wordt wel eens tijd dat jullie ons (ajax) helpen om het nederlands voetbal omhoog te krikken in europa! Ik heb er alle vertrouwen in (zowel ajax als psv!)

SUCCES jongens!!HR
ik heb een pesthekel aan ajax maar ik moet erkennen dat zo'n reactie mij toch beetje te denken zet

niet dat ik ineens zin heb om voor ajax te juichen, maar laten we wel hopen dat alle nederlandse clubs een goed figuur slaan en zover mogelijk komen. is goed voor aanzien eredivisie en dus voor de top3

[Dit bericht is veranderd door calimero (op 29 augustus 2003 14:13:53).]
HR
HR

Sjefkoning
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - E
Reg.: 30 mei 2001

calimero schreef:

(...)

ik heb een pesthekel aan ajax maar ik moet erkennen dat zo'n reactie mij toch beetje te denken zet

niet dat ik ineens zin heb om voor ajax te juichen, maar laten we wel hopen dat alle nederlandse clubs een goed figuur slaan en zover mogelijk komen. is goed voor aanzien eredivisie en dus voor de top3HR
Alleen de reactie om "ons (ajax) te helpen" slaat dan weer nergens op! We doen het met z'n allen maar niet voor Ajax! Neemt niet weg, dat ik alle clubs succes gun in Europa.
HR
HR

HansPSVsup
Vaste waarde in elftal

Uit: Budel
Vak: Noord - TT
Reg.: 14 mei 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 augustus 2003 om 16:29:11.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Sjefkoning schreef:

(...)

Alleen de reactie om "ons (ajax) te helpen" slaat dan weer nergens op! We doen het met z'n allen maar niet voor Ajax! Neemt niet weg, dat ik alle clubs succes gun in Europa.HR
Ik ook allemaal op Ajax na dan. Daar kan ik echt niet voor juichen !!! Dat krijg ik niet over mijn hart!!!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 6 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Morgen om 1630 ERE Ajax - PSV".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 23,1% dat Ajax wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!