Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 13 »
KAMPIOENUH
Bankzitter
Uit: Blaricum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 maart 2003
coutinho4ever
Legende
Uit: Zwolle
Vak: -
Reg.: 26 april 2002
quote:als er iets in die 6 jaar wel duidelijk is geworden dan is het wel dat psv gewoon altijd kwaliteit tekort komt. En voor volgens seizoen is het weer hetzelfde. Zonder directe versterkingen zoals cocu en stam redt psv het opnieuw niet. En hoe kom je erbij dat psv volgend jaar met een heel sterk team in de CL komt? Als er niks drastisch gebeurd staat psv met hetzelfde elftal in het veld waarmee het al 3 jaar niet lukt! Of kezman het verschil gaat maken betwijfel ik ten zeerste. Elk jaar werd gezegt, dit wordt zijn jaar, maar telkens stapelen de gemiste kansen zich op tot ongekende hoogte. Robben is zeker een heeeeeeel groot talent maar we moeten maar afwachten of hij ook tegen het geweld van de CL gewapend is. Want daar kun je niet meer van die lekker acties maken zonder dat je aangepakt wordt. We zullen het zien, maar zonder versterkingen zie ik het somber in...
Captain Van Bommel schreef:
We hebben toch niet Stam en Cocu nodig om te kunnen presteren in de Champions League. Volgend seizoen staan we in de Champions League met een heel sterk team. PSV moet wat meer lef hebben, maar ik heb er wel vertrouwen in. Vooral Robben en Kezman gaan komend seizoen in de Champions league het verschil maken.
Leandrooow de beste
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
quote:Haha, nu begin je zelf over die 6 jaar
coutinho4ever schreef:
(...)
als er iets in die 6 jaar wel duidelijk is geworden dan is het wel dat psv gewoon altijd kwaliteit tekort komt. En voor volgens seizoen is het weer hetzelfde. Zonder directe versterkingen zoals cocu en stam redt psv het opnieuw niet. En hoe kom je erbij dat psv volgend jaar met een heel sterk team in de CL komt? Als er niks drastisch gebeurd staat psv met hetzelfde elftal in het veld waarmee het al 3 jaar niet lukt! Of kezman het verschil gaat maken betwijfel ik ten zeerste. Elk jaar werd gezegt, dit wordt zijn jaar, maar telkens stapelen de gemiste kansen zich op tot ongekende hoogte. Robben is zeker een heeeeeeel groot talent maar we moeten maar afwachten of hij ook tegen het geweld van de CL gewapend is. Want daar kun je niet meer van die lekker acties maken zonder dat je aangepakt wordt. We zullen het zien, maar zonder versterkingen zie ik het somber in...
coutinho4ever
Legende
quote:Ik praat hier over de 6 jaren van geheel psv. Van de spelers tot de technische leiding. Dat is heeeeeel wat anders dan een speler die 6 jaar bij een club zit. Maar ik neem aan dat je dat als geintje zei.
Leandrooow de beste schreef:
(...)
Haha, nu begin je zelf over die 6 jaar![]()
quote:Dat kun je wel zo mooi zeggen, maar is dat niet gewoon een kwestie van kwaliteit? Psv had het thuis afkunnen maken maar is gewoon hopeloos gefaald. Ik zie dat niet als pech of wat dan ook. Gewoon een kwestie van niet de juiste kwaliteiten. Wat die kwaliteiten dan zijn, voetballende of mentaliteit, maakt niet uit. Ook dit seizoen had psv echt wel kansen hoor, maar opnieuw kwam het gebrek aan kwaliteit genadeloos naar voren. Vandaar dat ik het zonder directe versterkingen somber inzie
Verder waren we er 2 jaar terug bijna maja die wedstrijd tegen Anderlecht thuis hé![]()
Leandrooow de beste
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
quote:Jup, ik tikte alleen de verkeerde smilie aan
Ik praat hier over de 6 jaren van geheel psv. Van de spelers tot de technische leiding. Dat is heeeeeel wat anders dan een speler die 6 jaar bij een club zit. Maar ik neem aan dat je dat als geintje zei.
quote:Jah da zou wel kunnen maar toch we waren héél dichtbij.
Dat kun je wel zo mooi zeggen, maar is dat niet gewoon een kwestie van kwaliteit? Psv had het thuis afkunnen maken maar is gewoon hopeloos gefaald. Ik zie dat niet als pech of wat dan ook. Gewoon een kwestie van niet de juiste kwaliteiten. Wat die kwaliteiten dan zijn, voetballende of mentaliteit, maakt niet uit. Ook dit seizoen had psv echt wel kansen hoor, maar opnieuw kwam het gebrek aan kwaliteit genadeloos naar voren. Vandaar dat ik het zonder directe versterkingen somber inzie
coutinho4ever
Legende
KAMPIOENUH
Bankzitter
Marijn uit Naaldwijk
Internationale topspeler
Uit: Naaldwijk
Reg.: 12 januari 2002
quote:Ergens in november dacht ik
Berginho schreef:
Wanneer was bijvoorbeeld zo'n wedstrijd dat je NEc met 6-0 oprolde?
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000
KAMPIOENUH
Bankzitter
Bramaldo
Legende
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2008/2009; meer prijzen
Uit: Apeldoorn
Reg.: 20 december 2002
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000
KAMPIOENUH
Bankzitter
kezzagoal
Nationale topspeler
Uit: Maastricht
Reg.: 7 september 2002
quote:Je bent een beetje vroeg lijkt me... we zullen wel weer in pot 3 terecht komen...
KAMPIOENUH schreef:
Weet iemand toevallig al welke teams PSV kan loten voor de eerste ronde CL.?
Joey2
Legende
Uit: Doorwerth, bij Arnhem
Reg.: 28 februari 2003
quote:helemaal mee ens
Berginho schreef:
Nee het lukt niet echt he ?![]()
Maar ff serieus.
PSV moet gewoon een vecht mentaliteit hebben en ervoor willen gaan.
Ze moeten dus niet als een stel mietjes dat veld op komen.
Gewoon bikkelen.
Verder heeft Guus natuurlijk dit seizoen de tacktiek bij PSV al zoveel gewijzigd dat PSV niet meer echt aanvallend spel speelt.
Wanneer was bijvoorbeeld zo'n wedstrijd dat je NEc met 6-0 oprolde?
PSV speelt nu echt op zn Italiaans, voor de nationale competitie is dit natuurlijk niet altijd even mooi om te zien maar in de CL kan dit zeker succes hebben.
Ik denk dat PSV komend seizoen toch echt een keer de volgende ronde gaat halen (mits de loting mee zit natuurlijk)
Kortom:
* Vechtlust
* Wil om te winnen
* Huidige tacktiek in wedstrijden gebruiken
* Goeie spits naast Kezman aantrekken met nodige ervaring
Deze 4 punten zijn van belang.
Paul van Heertum ![]()
Legende
Uit: Schijndel
Reg.: 13 januari 1999
kezzagoal
Nationale topspeler
Uit: Maastricht
Reg.: 7 september 2002
Joey2
Legende
Uit: Doorwerth, bij Arnhem
Reg.: 28 februari 2003
KAMPIOENUH
Bankzitter
quote:
Joey2 schreef:
2 ervaren (reele)krachten: Philip Cocu en....geen Stam want die wil in Italie blijven
MetalliumRonny
Legende
Uit: Eindhoven
Reg.: 13 december 2002
KAMPIOENUH
Bankzitter
quote:
MetalliumRonny schreef:
Ik word liever Eens per jaar Kampioen dan een of meer rondes in de cl te halen.R.Koeman vond ook het landskampioenschap de belangrijkste prijs.Zo denk ik er al lang over.Ik ben wel nog steeds blij met de Europa Cup 1 alsook de UEFA Cup.Dus Cl succes is geweldig,maar de prioriteit ligt bij het behalen van de 18e titel volgend siezoen,als het mij gevraagd wordt.Ajakkes komt door veel geluk wat verder dan wij en hebben helemaal geen prijs.
Vanmiddag is het feest dan is de 17e titel een feit!
Op naar het stratumseind en stadhuisplein en de Markt en het Station.Op 3 superscreens wordt dan GRO/PSV getoond en dan een paartjes op
drinken!!!
Tot ziens!Caio!
coutinho4ever
Legende
Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "AS Zaterdag om 1945 ERE PSV - Twente".
Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?
Van de PSV-fans denkt 75,3% dat VfL Wolfsburg wint van Rubin Kazan. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PSV-FC Twente.
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!