PSV Netwerk
donderdag 18 maart 2010 - 10:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 13 »

HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Uit: Blaricum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 mei 2003 om 22:33:57.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Van Kezman had ik verwacht dat hij dit seizoen al goed zou presteren in de CL. Hij benutte werkelijk zeer weinig goede en opgelegde kansen. Een topspits maakt toch vaak het verschil in dit soort wedstrijden, kijk naar de Italianen.....
Arjen komt eraan!!!!
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Uit: Zwolle
Vak: -
Reg.: 26 april 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2003 om 00:21:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Captain Van Bommel schreef:

We hebben toch niet Stam en Cocu nodig om te kunnen presteren in de Champions League. Volgend seizoen staan we in de Champions League met een heel sterk team. PSV moet wat meer lef hebben, maar ik heb er wel vertrouwen in. Vooral Robben en Kezman gaan komend seizoen in de Champions league het verschil maken.HR
als er iets in die 6 jaar wel duidelijk is geworden dan is het wel dat psv gewoon altijd kwaliteit tekort komt. En voor volgens seizoen is het weer hetzelfde. Zonder directe versterkingen zoals cocu en stam redt psv het opnieuw niet. En hoe kom je erbij dat psv volgend jaar met een heel sterk team in de CL komt? Als er niks drastisch gebeurd staat psv met hetzelfde elftal in het veld waarmee het al 3 jaar niet lukt! Of kezman het verschil gaat maken betwijfel ik ten zeerste. Elk jaar werd gezegt, dit wordt zijn jaar, maar telkens stapelen de gemiste kansen zich op tot ongekende hoogte. Robben is zeker een heeeeeeel groot talent maar we moeten maar afwachten of hij ook tegen het geweld van de CL gewapend is. Want daar kun je niet meer van die lekker acties maken zonder dat je aangepakt wordt. We zullen het zien, maar zonder versterkingen zie ik het somber in...
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2003 om 00:33:11.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

coutinho4ever schreef:

(...)

als er iets in die 6 jaar wel duidelijk is geworden dan is het wel dat psv gewoon altijd kwaliteit tekort komt. En voor volgens seizoen is het weer hetzelfde. Zonder directe versterkingen zoals cocu en stam redt psv het opnieuw niet. En hoe kom je erbij dat psv volgend jaar met een heel sterk team in de CL komt? Als er niks drastisch gebeurd staat psv met hetzelfde elftal in het veld waarmee het al 3 jaar niet lukt! Of kezman het verschil gaat maken betwijfel ik ten zeerste. Elk jaar werd gezegt, dit wordt zijn jaar, maar telkens stapelen de gemiste kansen zich op tot ongekende hoogte. Robben is zeker een heeeeeeel groot talent maar we moeten maar afwachten of hij ook tegen het geweld van de CL gewapend is. Want daar kun je niet meer van die lekker acties maken zonder dat je aangepakt wordt. We zullen het zien, maar zonder versterkingen zie ik het somber in...HR
Haha, nu begin je zelf over die 6 jaar :I

Verder waren we er 2 jaar terug bijna maja die wedstrijd tegen Anderlecht thuis hé :crap :C
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2003 om 00:48:37.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Leandrooow de beste schreef:

(...)

Haha, nu begin je zelf over die 6 jaar :I HR
Ik praat hier over de 6 jaren van geheel psv. Van de spelers tot de technische leiding. Dat is heeeeeel wat anders dan een speler die 6 jaar bij een club zit. Maar ik neem aan dat je dat als geintje zei.

Verder waren we er 2 jaar terug bijna maja die wedstrijd tegen Anderlecht thuis hé :crap :CHR
Dat kun je wel zo mooi zeggen, maar is dat niet gewoon een kwestie van kwaliteit? Psv had het thuis afkunnen maken maar is gewoon hopeloos gefaald. Ik zie dat niet als pech of wat dan ook. Gewoon een kwestie van niet de juiste kwaliteiten. Wat die kwaliteiten dan zijn, voetballende of mentaliteit, maakt niet uit. Ook dit seizoen had psv echt wel kansen hoor, maar opnieuw kwam het gebrek aan kwaliteit genadeloos naar voren. Vandaar dat ik het zonder directe versterkingen somber inzie

[Dit bericht is veranderd door coutinho4ever (op 10 mei 2003 00:49:26).]
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2003 om 00:53:50.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Ik praat hier over de 6 jaren van geheel psv. Van de spelers tot de technische leiding. Dat is heeeeeel wat anders dan een speler die 6 jaar bij een club zit. Maar ik neem aan dat je dat als geintje zei.HR
Jup, ik tikte alleen de verkeerde smilie aan :verlegen

Dat kun je wel zo mooi zeggen, maar is dat niet gewoon een kwestie van kwaliteit? Psv had het thuis afkunnen maken maar is gewoon hopeloos gefaald. Ik zie dat niet als pech of wat dan ook. Gewoon een kwestie van niet de juiste kwaliteiten. Wat die kwaliteiten dan zijn, voetballende of mentaliteit, maakt niet uit. Ook dit seizoen had psv echt wel kansen hoor, maar opnieuw kwam het gebrek aan kwaliteit genadeloos naar voren. Vandaar dat ik het zonder directe versterkingen somber inzieHR
Jah da zou wel kunnen maar toch we waren héél dichtbij.
Daarbij blunder van Gerets natuurlijk om Bruggink en Kezman reserve te zetten :\[

Maar ik neem aan dat PSV wel wat koopt.
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2003 om 00:56:02.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nouja, dat moeten we nog maar afwachten. Psv heeft geen geld dus als er geen speler verkocht wordt, zie ik het somber in. Zeker nu een "gratis" versterking als cocu waarschijnlijk niet komt.
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 mei 2003 om 17:08:27.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nu het einde van het seizoen nadert. komt de transfer geruchtenmachine vaak in gang.
Waarom horen wij geen verhalen van evt aankopen en verkopen? Zonder versterking gaat PSV het namelijk weer niet halen in de CL, er is een verschil tussen positief denken en naif zijn.
HR
HR

Marijn uit Naaldwijk
Internationale topspeler

Uit: Naaldwijk
Reg.: 12 januari 2002

Berginho schreef:
Wanneer was bijvoorbeeld zo'n wedstrijd dat je NEc met 6-0 oprolde?
HR
Ergens in november dacht ik :tong ;)
HR
HR

DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000

Dat was 5-0 ;)
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 mei 2003 om 23:02:02.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik zeg 7-0 (PSV-Excelsior)
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 mei 2003 om 16:29:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: brameuser@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
PSV haalt 2x 9 punten en gaat niet door, Ajax haalt 2x 8 punten en gaat wel door. Zegt genoeg. Is het niet de loting die tegenzit, is het wel de scheidsrechter die de regels niet kent. Ik herinner me wedstrijd tegen Valencia met Lopez die een vrije trap tegen de scheidsrechter schiet en vervolgens erin. Toen hadden we ook pech met die handsbal tegen Bayern en buitenspel goal van Lopez. Als je dat bij elkaar optelt, heb je in die poule al 7 punten meer. Ik denk gewoon dat het vooral veel pech is. Tegen Anderlecht uit vrije trap die van richting wordt veranderd, Galatasaray uit waar je de betere bent. Het komt wel een keer, alleen je moet geluk hebben met de loting en dan ook nog eens een keer geluk hebben dat Anderson een niet te missen kans mist waardoor Ajax met mazzel doorgaat :kwaad :kwaad :kwaad
HR
HR

ArieZ
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 11 juli 2002

Met de loting vind ik niet dat je geluk moet hebben. Je speelt immers op het hoogste nivo en ook daar moet je gewoon kunnen winnen om verder te komen, of je nou tegen goede of slechte verliest, dan verdien je het gewoon niet.

Anderlecht
Manchester United
PSV *
Dynamo Kiev

Ook hier had je gewoon onder manchester kunnen eindigen, niks met de loting te maken, gewoon dom gevoetbalt en anderlecht onderschat.

Kaiserslautern
Benfica Lissabon
PSV
HJK Helsinki

Nog zoiets. Dat we hier niet door zijn gekomen is echt gewoon heel slecht.

Met deze beide voorvallen hadden we zeker geen slechte loting, helaas konden we dit niet benutten.

Ik vind het geen kwestie van geluk of pech meer maar van kwaliteit. Je kan simpelweg 6 jaar lang pech hebben of zoals ajax de kwartfinale halen met geluk.

Geluk, pech en loting zijn alleen smoesjes om het niet doorgaan te verdoezelen, terwijl het in eerste instantie gewoon aan het team zelf ligt.
HR
HR

DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000

In die 2e poule toen ging er nog maar 1 ploeg door meen ik?

(niet dat dat het goed praat, want PSV hoort boven al die 3de teams te staan)

Maar als je kijkt naar de loting van dit jaar, tja dan vind ik het iig geen schande dat we uitgeschakeld zijn (wel dat we het niet konden afmaken tegen auxerre, dan we vernederd werden thuis tegen arsenal en dortmund en dat we totaal inspiratatieloos en laf voetbalden in london.. terwijl een gelijkspel even nutteloos was als een verlies)
HRHR
HR

ArieZ
Nationale topspeler

Vak: Oost - X
Reg.: 11 juli 2002

Owke geen schande maar ook niet goed en geen prestatie, vooral omdat je nauwelijks hebt weten imponeren. Ook met een slechtere poule waren we waarschijnlijk niet doorgegaan.
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 mei 2003 om 22:13:33.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Weet iemand toevallig al welke teams PSV kan loten voor de eerste ronde CL.?
HR
HR

kezzagoal
Nationale topspeler

Uit: Maastricht
Reg.: 7 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 mei 2003 om 08:17:58.  Profiel  Stuur een privébericht  ICQ 122702944  MSN: bo_stevens@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

KAMPIOENUH schreef:

Weet iemand toevallig al welke teams PSV kan loten voor de eerste ronde CL.?HR
Je bent een beetje vroeg lijkt me... we zullen wel weer in pot 3 terecht komen...
HR
HR

Joey2
Legende

Uit: Doorwerth, bij Arnhem
Reg.: 28 februari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 mei 2003 om 21:47:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: joeypost@gmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Berginho schreef:

Nee het lukt niet echt he ? ;)

Maar ff serieus.
PSV moet gewoon een vecht mentaliteit hebben en ervoor willen gaan.
Ze moeten dus niet als een stel mietjes dat veld op komen.
Gewoon bikkelen.

Verder heeft Guus natuurlijk dit seizoen de tacktiek bij PSV al zoveel gewijzigd dat PSV niet meer echt aanvallend spel speelt.
Wanneer was bijvoorbeeld zo'n wedstrijd dat je NEc met 6-0 oprolde?

PSV speelt nu echt op zn Italiaans, voor de nationale competitie is dit natuurlijk niet altijd even mooi om te zien maar in de CL kan dit zeker succes hebben.

Ik denk dat PSV komend seizoen toch echt een keer de volgende ronde gaat halen (mits de loting mee zit natuurlijk)

Kortom:
* Vechtlust
* Wil om te winnen
* Huidige tacktiek in wedstrijden gebruiken
* Goeie spits naast Kezman aantrekken met nodige ervaring

Deze 4 punten zijn van belang.HR
helemaal mee ens:D:D
HR
HR

Paul van Heertum Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Schijndel
Reg.: 13 januari 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 mei 2003 om 02:45:47.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 115801218  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dan moet Vogel in elk geval zijn kop schaal scheren om van dat kapsel af te komen ;) :D :D :D
HR
HR

RaJitsu
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: West - K
Reg.: 4 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 mei 2003 om 07:00:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ziet er idd vreselijk uit. Het is overigens naar mijn mening naïef om te denken dat het minder naïeve voetbal van Hiddink, meer succes zal hebben dat de speelwijze van voorheen. Die was volgens mij namelijk helemaal niet zo naïef als Hiddink beweert. Kijk naar Arsenal, voordat Hiddink ingreep, leek eerder de 1-1 te vallen dan de 0-2. De 1e helft werd toen ook op de aanval gespeelt wat toch echt de betere speelwijze was. Ik denk dat Hiddink zelf degene is die naïef bezig is. Blijkt wel uit de wedstrijden tegen Feyenoord. Ajax-thuis was een zeer matige wedstrijd van beide kanten, en uit ging het dan wel goed, maar dan vooral op vechtlust en niet op tactiek (wat je de team dus niet zomaar inpraat, in tegenstelling tot motivatie).

[Dit bericht is veranderd door RaJitsu (op 28 mei 2003 07:10:32).]
HR
HR

kezzagoal
Nationale topspeler

Uit: Maastricht
Reg.: 7 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 mei 2003 om 10:58:55.  Profiel  Stuur een privébericht  ICQ 122702944  MSN: bo_stevens@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Feit is gewoon dat er minimaal twee ervaren krachten bij moeten komen willen we volgend jaar presteren.
HR
HR

Joey2
Legende

Uit: Doorwerth, bij Arnhem
Reg.: 28 februari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 mei 2003 om 11:07:36.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: joeypost@gmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
2 ervaren (reele)krachten: Philip Cocu en.... :huh geen Stam want die wil in Italie blijven
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 mei 2003 om 19:18:00.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ook Cocu is geen reele kans. Die blijft bij Barca!!!
Who is left?

Joey2 schreef:

2 ervaren (reele)krachten: Philip Cocu en.... :huh geen Stam want die wil in Italie blijvenHR
HR
HR

MetalliumRonny
Legende

Reg.: 13 december 2002

Ik word liever Eens per jaar Kampioen dan een of meer rondes in de cl te halen.R.Koeman vond ook het landskampioenschap de belangrijkste prijs.Zo denk ik er al lang over.Ik ben wel nog steeds blij met de Europa Cup 1 alsook de UEFA Cup.Dus Cl succes is geweldig,maar de prioriteit ligt bij het behalen van de 18e titel volgend siezoen,als het mij gevraagd wordt.Ajakkes komt door veel geluk wat verder dan wij en hebben helemaal geen prijs.

Vanmiddag is het feest dan is de 17e titel een feit!
Op naar het stratumseind en stadhuisplein en de Markt en het Station.Op 3 superscreens wordt dan GRO/PSV getoond en dan een paar :pul tjes op :psv drinken!!!

Tot ziens!Caio!

[Dit bericht is veranderd door MetalliumRonny (op 29 mei 2003 10:41:20).]
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juni 2003 om 23:43:58.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Helamaal mee eens!!
Ajakkes en Feyemoord staan dit jaar met lege handen, die stakkers. En welke club de 1/4 finale van de CL haalden is volgend jaar alweer vergeten.
Kampioenschappen gaan de boeken in.
KAMPIOENUH!

MetalliumRonny schreef:

Ik word liever Eens per jaar Kampioen dan een of meer rondes in de cl te halen.R.Koeman vond ook het landskampioenschap de belangrijkste prijs.Zo denk ik er al lang over.Ik ben wel nog steeds blij met de Europa Cup 1 alsook de UEFA Cup.Dus Cl succes is geweldig,maar de prioriteit ligt bij het behalen van de 18e titel volgend siezoen,als het mij gevraagd wordt.Ajakkes komt door veel geluk wat verder dan wij en hebben helemaal geen prijs.

Vanmiddag is het feest dan is de 17e titel een feit!
Op naar het stratumseind en stadhuisplein en de Markt en het Station.Op 3 superscreens wordt dan GRO/PSV getoond en dan een paar :pul tjes op :psv drinken!!!

Tot ziens!Caio!HR
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 juni 2003 om 00:27:08.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ik durf wel zo ver te gaan om te stellen dat psv het zonder minstens 1 directe versterking het in de competitie ook erg moeilijk gaat krijgen. Dus laten we maar helemaal niet praten over de CL. Ik zie ajax volgend seizoen verder groeien naar een niveau dat boven dat van psv ligt. Bij ajax komen er opnieuw een aantal talenten bij, andere talenten groeien door en als chivu en vd vaart blijven vind ik ajax beter dan psv. Daarom MOET er versterking komen. Want ik verwacht dat het volgend seizoen heel ander gaat verlopen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "AS Zaterdag om 1945 ERE PSV - Twente".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 75,3% dat VfL Wolfsburg wint van Rubin Kazan. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PSV-FC Twente.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!