Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 13 »
Leandrooow de beste
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
quote:Tuurlijk
coutinho4ever schreef:
ik durf wel zo ver te gaan om te stellen dat psv het zonder minstens 1 directe versterking het in de competitie ook erg moeilijk gaat krijgen. Dus laten we maar helemaal niet praten over de CL. Ik zie ajax volgend seizoen verder groeien naar een niveau dat boven dat van psv ligt. Bij ajax komen er opnieuw een aantal talenten bij, andere talenten groeien door en als chivu en vd vaart blijven vind ik ajax beter dan psv. Daarom MOET er versterking komen. Want ik verwacht dat het volgend seizoen heel ander gaat verlopen.
JohnnyKnoxville
Bankzitter
Uit: Utrecht
Vak: -
Reg.: 8 januari 2003
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000
quote:LAten we niet vergeten hoe nipt we uiteindelijk kampioen geworden zijn, en dat terwijl er bij Ajax veel talenten in de loop van het seizoen zijn ontwikkeld naar een veel hoger nivo dan dat ze zaten begin van het seizoen, Ajax is dus zonder aankopen veel sterker geworden... en van de Vaart een heel seizoen zonder blessures haalt ook makkelijk meer dan 25 goals, nee volgend jaar is Ajax voor mij de grootste titelfavoriet als er bij Ajax & PSV niemand weggaat of bij komt
Leandrooow de beste schreef:
(...)
Tuurlijk![]()
PSV is dit jaar kampioen en dan zou het zonder versterking dus minder gaan volgendseizoen??![]()
En ajaks vliegt er gewoon in de voorronde uitCeltic, Kopenhagen, Laussane sports
coutinho4ever
Legende
Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
quote:waarom denkt iedereen toch dat psv het volgend seizoen niet minder kan doen omdat ze dit jaar kampioen zijn geworden. Dan zal ik je eens gauw uit je droom halen. Als het blijft zoals het nu is, dus geen versterkingen voor psv, dan is ajax mijn eerste titelkandidaat. Dit seizoen is al vaak genoeg gebleken dat dit psv simpelweg kwaliteit ontbreekt op bepaalde posities. Dat we kampioen zijn geworden is mooi, maar verbloemd wel de kracht van dit psv. Psv heeft een sterke as met waterreus, bouma, v. bommel en kezman maar de rest is maar matig. Een robben komt eraan, maar het is maar afwachten hoe hij het volgend seizoen gaat doen.
Leandrooow de beste schreef:
(...)
Tuurlijk![]()
PSV is dit jaar kampioen en dan zou het zonder versterking dus minder gaan volgendseizoen??![]()
En ajaks vliegt er gewoon in de voorronde uitCeltic, Kopenhagen, Laussane sports
Leandrooow de beste
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
70ffL1n3
Nationale topspeler
Uit: Laarbeek
Vak: Noord - OO
Reg.: 12 augustus 2002
de Kraai
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen
Uit: 't Gooi
Reg.: 9 april 1999
JohnnyKnoxville
Bankzitter
Reg.: 8 januari 2003
OostGelderlandVakN
Vaste waarde in elftal
Uit: AALTEN
Vak: Noord - T
Reg.: 8 mei 2003
coutinho4ever
Legende
sanderberk
Toeschouwer
Uit: Den Bosch
Vak: Oost - V
Reg.: 12 februari 2001
Goldboy
Legende
Uit: Behind You
Vak: Zuid - C
Reg.: 24 mei 2003
quote:Ik vind dat je Bogelund eerst een kanst moet geven om te laten zien hoe goed hij is na zijn afwezigheid.....
de Kraai schreef:
- Bogelund vind ik nog niet helemaal CL-waardig, en dan met name in de opbouw.
Woenselaar
Bankzitter
Uit: Phoenix, Arizona
Vak: Oost - V
Reg.: 4 april 2003
quote:ben ik het mee eens. het lijkt soms wel alsof de bal er door hogere hand niet in mag (ik kan me bijvoorbeeld nog een wedstrijdje uit tegen barcelona voor de geest halen waarin eikelkamp iedereen achter de goal minstens een keer geraakt heeft, behalve het net).
Woenselaar schreef:
PSV heeft in Europa weldegelijk een aantal keer heel veel pech gehad. Zo hadden we in het eerste jaar van Gerets met Nilis en van Nistelrooy een heel goed elftal en tegelijkertijd ook een superzware loting. Tijdens dat jaar hadden we ook nog eens pech dat een loepzuivere goal van Nilis uit bij Bayern werd afgekeurd, thuis tegen Valencia daarentegen werd een buitenpelgoal van Claudio Lopez weer goedgekeurd. Ook uit bij Valencia kregen we een doelpunt tegen door een scheidsrechterlijke dwaling. Een vrijetrap werd tegen de scheidsrechter getrapt waarna dezelfde vrijetrapnemer die bal meteen weer aanraakte en in het doel schoot. Ook het jaar daarna achtervolgde pech ons. Tegen Anderlecht een zeer slecht getrapte vrijetrap die heel lullig via een been nog de goal in hobbelde, zelfs Linskens'88 was een minder lullig doelpunt. In datzelfde jaar schoot ook nog eens een speler van Dinamo Kiev vlak voor tijd een bal langs het open doel van Manchester. Valt zo'n bal erin dan is PSV alsnog door. Ajax had de scheidsrechter mee dit jaar uit bij Olympique Lyon en Rosenborg. Rosenborg werd een loepzuivere penalty onthouden en Lyon scoorde een loepzuivere goal. Tijdens Rosenborg-Lyon ging een bal op de lat er net niet in waardoor Ajax doorging met slechts 8 miezerige puntjes, dit terwijl PSV al regelmatig 8 of meer punten gehaald heeft in de Champions League.
Dus terwijl menig PSV-er droomt dat wij ooit een elftal hebben dat beter is dan Galatasaray of Dortmund, droom ik ervan dat we ooit het geluk van Ajax hebben en ik vrees toch dat mijn droom realistischer is.
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
Harry Potter
Vedette
Reg.: 4 maart 2000
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
quote:Gerets is een echte Standaard Luik fan, verder ook nog Club Brugge en Lierse getraind.. geloof me dan ben je niet zo pro-Anderlecht, en zeker niet ten koste van PSV (en dus ook jezelf) fouten waren het zeker, maar niet uit pro-Anderlecht beweging
Harry Potter schreef:
Van Anderlecht verloren we door onze eigen Belg, die verkeerde wissels toepaste, omdat hij het Anderlecht wel gunde.
ajax-lover-007
Toeschouwer
Uit: Maastricht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 juni 2003
raffieamsterdam
Vedette
Reg.: 13 november 2002
coutinho4ever
Legende
quote:Tsja, zo zie je: Of PSV nu aanvallend of verdedigend speelt: het is toch nooit goed...
raffieamsterdam schreef:
Ik denk dat jullie iets anders moeten bedenken dan frank en vrij spelen, want dat lukte gewoon niet de laatste jaren. Probeer bijv een keer 5-3-2 te spelen.
coutinho4ever
Legende
MetalliumRonny
Legende
Uit: Eindhoven
Reg.: 13 december 2002
de Kraai
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen
Uit: 't Gooi
Reg.: 9 april 1999
quote:Heerenveen is echt een andere niveau dan PSV Harry Potter. De Jong heeft het tweeenhalve seizoen mogen proberen bij PSV, maar er straalt echt niets vanaf. In de CL heeft hij dus niets te zoeken. Heerenveen is een goed niveau voor hem, hopelijk kan PSV een leuk bedrag voor hem vangen ondanks deze roerige (financiele) tijden.
de Kraaij, mooie opsomming inderdaad, maar John de Jong kan volgens mij Bruggink gaan vervangen, als je ziet wat hij bij Heerenveen heeft gepresteerd.
Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?
Van de PSV-fans denkt 90,5% dat PSV wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!