PSV Netwerk
maandag 15 maart 2010 - 16:42                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

HR

Sjefkoning
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - E
Reg.: 30 mei 2001

Ik heb net gekeken naar die lijst die bepaald in welke pot je komt, op dit moment staan er 16 clubs boven (incl alle clubs die in de voorrondes zitten). Wanneer er dus eentje wegvalt, zitten we in pot 2. Dat scheelt al een hoop natuurlijk!

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/trank03.html
HR
HR

Forza Ferrari
Jeugdspeler

Reg.: 17 september 2001

Pot 2, das wel dan wel aardig denk ik. NU maar eens die eerste ronde overleven
HR
HR

70ffL1n3
Nationale topspeler

Uit: Laarbeek
Vak: Noord - OO
Reg.: 12 augustus 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 juni 2003 om 13:47:14.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: Lew_Lucky_13@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
wow, als we echt in pot 2 zitten :schrik

wie zitten er dan eigenlijk in 1 en 3 (een paar clubs noemen)?
HR
HR

DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Vak: -
Reg.: 31 juli 2000

FF die lijst filteren met clubs die geen CL spelen eruit:

1(1) Real Madrid
2(3) Manchester United
3(4) Valencia Moeten ze wel nog Celta inhalen
4(5) Bayern München
5(6) Lazio Romavoorronde
6(7) Arsenal
7(8) Juventus
8(9) Deportivo La Coruñavoorronde zeer waarschijnlijk
9(10) AC Milan
10(12) Internazionale
11(15) FC Porto
12(16) Celta de Vigozie valencia
13(18) Galatasarayvoorronde??
14(19) Olympique Lyon
15(22) Panathinaikosvoorronde??
16(24) Borussia Dortmundvoorronde
17(25) Chelseavoorronde
18(30) PSV Eindhoven

Omdat OF Celta OF Valencia afvalt, staan we dus 17e volgens deze lijst, 1 ploeg uitgeschakeld in de voorronde en we zitten in pot 2

Ik denk echter dat dit lijstje nog niet bijgewerkt is voor dit seizoen.. grootste gevaar onder ons is Celtic en Ajax, die zouden ons weleens voorbij kunnen steken (als het nog niet bijgewerkt zou zijn)
HR
HR

Sjefkoning
Vedette

98/99 99/00 00/01 01/02 02/03 rank03
1 Real Madrid CL
2 FC Barcelona NIET
3 Manchester United CL
4 Valencia CL*
5 Bayern München CL
6 Lazio Roma CL
7 Arsenal CL
8 Juventus CL
9 Deportivo La Coruña CL
10 AC Milan CL
11 Liverpool NIET
12 Internazionale CL
13 AS Roma NIET
14 AC Parma NIET
15 FC Porto CL
16 Celta de Vigo CL*
17 Leeds United NIET
18 Galatasaray CL
19 Olympique Lyon CL
20 Bayer Leverkusen NIET
21 Real Mallorca NIET
22 Panathinaikos CL
23 Girondins Bordeaux NIET
24 Borussia Dortmund CL
25 Chelsea CL
26 Feyenoord NIET
27 Atlético Madrid NIET
28 CD Alavés NIET
29 Hertha BSC NIET
30 PSV Eindhoven Tuurlijk CL :)

* een van die twee voorronde. Heb gewoon alles erbij gezet, niet voorronde ofzo, dat mag iemand anders doe als die zin heeft. Spanje is natuurlijk niet duidelijk nog, maar hoe dan ook niet meer dan 4. Kortom Bij elkaar opgeteld 16 voor PSV, moet dus iemand uit de voorronde worden geschopt en wij zitten dan volgens mij in de tweede pot.

Dit is gebaseerd op de lijst van 28 mei (laatst geupdate)
HR
HR

Woenselaar
Bankzitter

Uit: Phoenix, Arizona
Vak: Oost - V
Reg.: 4 april 2003

Deze plaatsingslijst is al wel bijgewerkt voor dit jaar en Celtic en Ajax staan onder ons, omdat deze lijst gebasseerd is op de laatste 5 jaar.

quote:HR
coutinho4ever schreef:

dank je wel raffie amsterdam, maar het gaat mij gewoon om het feit dat mensen, zowel supporters als mensen binnen de club, veel te veel afschuiven op of de loting of de pech of omstandigheden. Maar nooit wordt er eerlijk en hard gezegt dat dit psv kwaliteit te kort komt. Gelukkig ziet hiddink het wel in en ik hoop dan ook dat hij daar iets aan kan veranderen.HR
Iedere PSV-er weet dat wij de kwaliteiten niet hebben om effe de tweede ronde te halen. Ook Gerets en van Raay hebben meerdere malen gezegd dat er wel wat meer kwaliteit bij mag komen. Maar het is ook een feit dat Ajax kwalitatief niet beter is dan PSV en toch halen zij de tweede ronde. Waarom? Omdat bij Ajax alles meezat. Rosenborg wordt een zuivere penalty onthouden, een zuiver doelpunt van Lyon wordt afgekeurd en ze halen maar acht punten. Het is helaas veel realistischer om te hopen op wat geluk dan te hopen op wat meer kwaliteit, want ik denk dat PSV en Ajax op dit moment het maximale uit de kwaliteiten van een eredevisieclubje halen.
HR
HR

Sjefkoning
Vedette

DutchSithlord schreef:

Omdat OF Celta OF Valencia afvalt, staan we dus 17e volgens deze lijst, 1 ploeg uitgeschakeld in de voorronde en we zitten in pot 2

Ik denk echter dat dit lijstje nog niet bijgewerkt is voor dit seizoen.. grootste gevaar onder ons is Celtic en Ajax, die zouden ons weleens voorbij kunnen steken (als het nog niet bijgewerkt zou zijn)HR
Je was me dus net voor, al die moeite voor niks :\(! Maar die site is voor het laats 28 geupdate, dus dit klopt hoogstwaarschijnlijk wel. Moet kunnen dus pot 2. Ajax staat ver genoeg achter. Celtic is ook al bijgewerkt na de UEFA Cup!
HR
HR

DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Wat word er eigenlijk gedaan met de plek van AC Milaan?
Via competitie eigenlijk voor de voorronde geplaatst maar door de winst van de CL van dit jaar automatisch geplaatst.. waar gaat die plek in de voorrondes heen?
HR
HR

keldonk-psv
Aanstormend talent

Uit: Keldonk
Vak: Noord - SS
Reg.: 6 april 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 juni 2003 om 18:49:58.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 140  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Als we de spelers behouden die we nu hebben, en daar nog enkele bijhalen en echt met goede inzet ertegenaangaan dan kan er nog veel gebeuren. Dat zag je bij ajax wel. Vechtlust is een magisch woord, dat zie je zo vaak in het voetbal.
Kwaliteit zullen we dan nog bij moeten kopen.
HR
HR

de Kraai
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen

Uit: 't Gooi
Reg.: 9 april 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 juni 2003 om 19:45:12.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

DutchSithlord schreef:

Wat word er eigenlijk gedaan met de plek van AC Milaan?
Via competitie eigenlijk voor de voorronde geplaatst maar door de winst van de CL van dit jaar automatisch geplaatst.. waar gaat die plek in de voorrondes heen?HR
Italie mag sowieso maar 4 ploegen voor de CL laten inschrijven. Ik denk dat ze gewoon 'pech' hebben. :huh

Als Milan bijvoorbeeld zesde in de competitie was geworden dan hadden denk ik alleen de bovenste drie recht op CL-voetbal in Italie.
HR
HR

raffieamsterdam
Vedette

Uit: Utrecht
Reg.: 13 november 2002

de Kraai schreef:

(...)

Italie mag sowieso maar 4 ploegen voor de CL laten inschrijven. Ik denk dat ze gewoon 'pech' hebben. :huh

Als Milan bijvoorbeeld zesde in de competitie was geworden dan hadden denk ik alleen de bovenste drie recht op CL-voetbal in Italie.HR
Nee, Juventus, Inter en AC Milan zijn alledrie rechtstreeks geplaatst. Doordat AC de CL heeft gewonnen is, ik dacht, sporting lissabon kind van de rekening geworden. Zij zijn hun rechtstreekse plaatsing kwijt en moeten nu voorronde spelen.

ik denk dat PSV en Ajax op dit moment het maximale uit de kwaliteiten van een eredevisieclubje halen.HR
Om eerlijk te zijn denk ik toch echt dat Ajax het maximale er nog niet uit heeft gehaald. Er lopen zo veel talenten rond die alleen nog maar beter kunnen worden. Dus ik denk dat dat misschien voor PSV geldt, maar (nog) niet voor Ajax.

Het is ook een feit dat Ajax kwalitatief niet beter is dan PSV en toch halen zij de tweede ronde. Waarom? Omdat bij Ajax alles meezat. Rosenborg wordt een zuivere penalty onthouden, een zuiver doelpunt van Lyon wordt afgekeurd en ze halen maar acht punten.HR
Alles meezat? Wij hebben zó veel blessures gehad, vooral tegen Roma-thuis. Want die zaterdag voor die wedstrijd moesten wij op bezoek bij De Graafschap, daar zijn, als ik me niet vergis, Galasek, Chivu, V.d. Vaart én Sikora geblesseerd geraakt. Dat er bij ons thuis tegen Inter een 'zuivere' goal wordt afgekeurd hoor ik niemand zeggen. Dat Chivu er tegen Lyon onterecht wordt uitgestuurd hoor ik ook niemand zeggen. Als je het dan over geluk hebt, doe dat dan wel objectief. Énig geluk heeft Ajax gehad, maar dat je de eerste ronde doorkomt is geen geluk: 2x gewonnen van je concurrent Lyon is gewoon razendknap en dus verdiende Ajax het. En de, uiteindelijk, grootste pechvogel, door die goal van Inzaghi in de 92e minuut, is tóch Ajax. Anders stond Ajax in de halve finale en wie weet wat er dan was gebeurd.

[Dit bericht is veranderd door raffieamsterdam (op 3 juni 2003 20:41:41).]
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 juni 2003 om 00:26:06.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Woenselaar schreef:
Iedere PSV-er weet dat wij de kwaliteiten niet hebben om effe de tweede ronde te halen. Ook Gerets en van Raay hebben meerdere malen gezegd dat er wel wat meer kwaliteit bij mag komen. Maar het is ook een feit dat Ajax kwalitatief niet beter is dan PSV en toch halen zij de tweede ronde. Waarom? Omdat bij Ajax alles meezat. Rosenborg wordt een zuivere penalty onthouden, een zuiver doelpunt van Lyon wordt afgekeurd en ze halen maar acht punten. Het is helaas veel realistischer om te hopen op wat geluk dan te hopen op wat meer kwaliteit, want ik denk dat PSV en Ajax op dit moment het maximale uit de kwaliteiten van een eredevisieclubje halen.HR
sorry hoor maar ik vind dat dat niet zo is. Ten eerste is er pas vorig seizoen voor het eerst gezegt dat psv ervaring nodig heeft. Maarja, dan konden ze v. hooydonk eerder aantrekken doen ze het niet. Wat krijgen we dan wel, talenten waarvan je nog maar moet afwachten of ze het halen.
Vergeet niet dat we het al 6!!!! jaar lang proberen he! Het besef dat psv kwaliteit te kort komt kwam veelste laat. En ik merk aan reacties van supporters dat ze vinden dat het vooral te maken heeft met pech en loting. Nou sorry hoor, maar dat vind ik dikke onzin.

Vervolgens heb je het over een feit dat ajax kwalitatief niet beter is dan psv. Sorry hoor, maar van dat feit heb ik niks gemerkt. Verschil tussen ajax en psv is dat ajax meer spelers hebben die europees mee kunnen. En daarnaast hebben ze 2 absolute topper in de vorm van chivu en vd vaart. Kijk ik naar de beide teams dan vind ik toch echt dat ajax over het gehele team genomen meer kwaliteiten en potentie heeft.
Spelers als trabelsi, chivu, vd vaart, sneijder, pienaar vind ik beter dan de spelers die psv op de desbetreffende posities heeft lopen. Wat mij ook opviel is de manier van spelen. Ajax speelt echt met plezier en psv speelt zo gespannen en plichtmatig. Mooi voorbeeld is uiteraard de wedstrijden tegen arsenal. Nee, als ajax alle spelers houd en er een goede spits bij krijgt en psv houd alle spelers dan vind ik ajax verder. Psv MOET gewoon directe versterkingen krijgen. Gebeurt dan niet, dan zie ik het seizoen somber in voor volgend jaar.
HR
HR

Frans Evers
Legende
PSV Fans United

Uit: Geldrop, Brabant, Nederland
Vak: Noord - S
Reg.: 13 januari 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 juni 2003 om 12:14:32.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: evers_frans@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ben tot nu toe bij ALLE CL avonturen aanwezig mogen zijn en het is gewoon een feit dat na de eerste 2 jaar met het poule systeem, het jaar daarop al werd geroepen: nu moet het een keer gaan lukken. Dat alles heeft een onzichtbare druk op de groep gelegd die je ook terug ziet bij: Nederlandse penaltynemers. Het zij zo.

Ajax daarentegen komt fris en fruitig het avontuur binnen en heeft zoiets van kom maar, we kunnen niet verliezen (aan eer dan). Dat heeft dit jaar goed uitgepakt. Of je nu geluk hebt of niet (persoonlijk vond ik het verdiend) doet er dan niet toe. Het zit hem in de mentaliteit van de club. Ik denk dat Hiddink dat wel in de gaten heeft en dat we volgend jaar eindelijk eens gaan presteren.

Heb zelfs al een weddenschap afgesloten met een ajaxied die zegt dat PSV de halve finale gaat halen. Ook volgens hem is het een mentaliteitskwestie. ALS PSV de eerste ronde doorkomt, kan heel Europa gaan vrezen...Overigens heb ik in die weddenschap gewed dat ze het niet halen (stiekum ga ik voor de finale :) ).

Frans Evers.

[Dit bericht is veranderd door Frans Evers (op 4 juni 2003 12:15:42).]
HRHR
HR

raffieamsterdam
Vedette

Uit: Utrecht
Reg.: 13 november 2002

Ik zie het toch niet voor me, dat PSV europese toppers in bedwang houdt. Dat is een gevoel. Ik hoop natuurlijk van wel. Lijkt me leuk, 2 nederlandse teams in de kwartfinale.
HR
HR

Woenselaar
Bankzitter

Uit: Phoenix, Arizona
Vak: Oost - V
Reg.: 4 april 2003

Onder een enorme druk heeft PSV toch 9 punten gehaald en met fris en fruitig voetbal heeft Ajax maar 8 punten gehaald. In het seizoen ’99-’00 heeft Feyenoord met 8 punten de tweede ronde gehaald en in ’97-’98 hebben ze met 9 punten de tweede ronde niet gehaald net zoals PSV in ’97-’98 en ’00-’01 ook 9 punten hadden. 8 á 9 punten is gewoon het maximaal haalbare voor een eredevisie-clubje. Volgend seizoen gaan PSV en Ajax misschien weer 8 a 9 punten halen en ze kunnen daarmee de tweede ronde halen als alles meezit of als ze geluk hebben of door puur toeval of hoe je het ook wilt noemen.

raffieamsterdam schreef:

Ik zie het toch niet voor me, dat PSV europese toppers in bedwang houdt. Dat is een gevoel. Ik hoop natuurlijk van wel. Lijkt me leuk, 2 nederlandse teams in de kwartfinale.HR
Dan heb je de afgelopen jaren toch niet goed opgelet, want dit PSV met Kezman, Hofland, van Bommel heeft de afgelopen jaren gewonnen van Auxerre, Leeds United, Galatasaray, Lazio Roma, Parma, Manchester United en Dinamo Kiev.
Van hoeveel topclubs heeft dit Ajax eigenlijk al gewonnen. :B

[Dit bericht is veranderd door Woenselaar (op 4 juni 2003 14:54:37).]
HR
HR

Sjefkoning
Vedette

raffieamsterdam schreef:

Ik zie het toch niet voor me, dat PSV europese toppers in bedwang houdt. Dat is een gevoel. Ik hoop natuurlijk van wel. Lijkt me leuk, 2 nederlandse teams in de kwartfinale.HR
Dat is nu juist ook het probleem, hetzelfde wat Frans al aangeeft. Die druk die er is, het gevoel nu moet het, maar eigenlijk weet iedereen al dat het niet gaat lukken. Kijk bijvoorbeeld naar het feit dat PSV al jaren in de competitie ongeslagen is in de Arena, elke supporter gaat ervan uit dat PSV weer wint. Zelfde met PSV, "iedereen" gaat ervan uit dat ze toch niet doorgaan (ben namelijk wel eens benieuwd hoe een spelersgroep dit ervaart?).
Wie had bijvoorbeeld verwacht dat Ajax zo ver zou komen, knappe prestatie maar ik had het niet verwacht. Ik denk ook dat wanneer PSV de eerste ronde doorkomt dat het alle kanten op kan gaan. Dan kan het alle schroom van zich afgooien en lekker gaan ballen. Laten we eindelijk een keer hopen...
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 juni 2003 om 16:47:58.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Woenselaar schreef:
Van hoeveel topclubs heeft dit Ajax eigenlijk al gewonnen. :BHR
Umh, nou ik denk genoeg. Misschien niet altijd gewonnen maar wel gelijk. En niet tegen de minsten. Ac milan, inter, valencia, arsenal, roma, lyon en ga zo maar door. Als je zoals ajax gewoon gelijk speelt en een paar keer 3 punten pakt dan ben je ook door. Bij psv is het altijd alles of niks. En helaas is het altijd niks geweest.
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Uit: Blaricum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2003 om 15:08:48.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Seizoen 2003-2004

HERE WE COME!!!
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2003 om 15:10:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
jammer dat we dat al jaren lang roepen (mede onderdruk van de voorzitter) maar het elk jaar niet halen. Nogmaals zonder versterkingen gaat psv ook komend cl seizoen op zn bek
HR
HR

DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Hangt af van de loting, deze ploeg kan met een loting als die van Ajax wel de 2e ronde halen, maar niet met een loting als dit jaar.
Daar ben ik 100% van overtuigd, ook PSV kan winnen van Lyon en Rosenborg
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2003 om 15:18:25.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
dat vind ik onzin. ajax gaat wel door in een pool met roma, arsenal en valencia. En wie zegt dat psv wel wint van lyon en rosenborg? Ik herinner me nog een paar jaar terug. toen zat psv ook in een pool waarin het wel eventjes door zou komen, nou mooi niet dus he. We moeten eens een keer niet kijken naar de poul, tegenstanders of wat dan ook, nee kijk eens naar psv zelf. Dit psv is maar een matig team in europa hoor. Al moet ik wel zeggen dat als hofland weer fit is we een goed centraal duo hebben. En het wachten is op kezman in europa....
HR
HR

DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Een paar jaar geleden ging er maar 1 ploeg door in de CL..

En ik zeg ook DIT PSV, sorry maar Rosenborg is geen enkel probleem voor PSV. Misschien wel de slechtste ploeg in de CL, de loting vind ik belangrijker dan de komst van een Cocu als het gaat om doorkomen in de CL, ook met Cocu en Stam winnen wij niet van de Real Madrids, en zonder de Stam en Cocu's winnen wij wel van de Rosenborgs en Slavia Praags
HR
HR

ChrisZoetermeer
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Goirle
Vak: Oost - X
Reg.: 10 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2003 om 15:35:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Tocb zegt bij PSV een loting ook lang niet alles ik bedoel in bv deze poules moet PSV toch kunnen overleven maar deden het niet: 98/99
PSV
Helsinki
Benfica
Kaiserslautern

00/01
PSV
Anderlecht
Man U
Dinamo Kiev
Dit waren voor PSV toch allezins gunstige lotingen maar lukte het PSV niet om de 2e ronde te halen.

Mentaal is het verhaal van PSV gewoon in de CL, ik hoop dat dat volgend jaar anders is maar ik vrees het ergste.....

[Dit bericht is veranderd door ChrisZoetermeer (op 5 juni 2003 15:37:37).]
HR
HR

DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Anderlecht-jaar hadden wij ook gehaald met een trainer die niet zijn 2 beste spitsen op de bank zet
Kaiserslautern jaar is niet te vergelijken spelersgroep met nu

Vorig jaar bijvoorbeeld daar had PSV op papier door heen moeten kunnen fietsen, Nantes en Galatasaray en Lazio, maar dit PSV ben ik van overtuigd is bter dan dat PSV omdat er een tactisch sterkere trainer is, ik heb niet de illusie dat PSV nu vaker van Juventus/Milan/Real/MAnU etc zal winnen. Maar tegen de kleintjes laten we het niet liggen volgend jaar, kijk maar naar de wijze waarop we kampioen zijn geworden.
Belangrijkste redenen dat we niet wonnen van de kleintjes waren taktisch onvermogen en naifiteit(is dit nederlands?) en een dosis pech(maar goed dat dwing je af blijbaar) maar vooral die eerste 2 punten, en daarin is PSV enorm gegroeid dit jaar, het is voetballend allemaal minder geworden datwel.
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2003 om 15:48:23.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

DutchSithlord schreef:
En ik zeg ook DIT PSV, sorry maar Rosenborg is geen enkel probleem voor PSV. Misschien wel de slechtste ploeg in de CL, de loting vind ik belangrijker dan de komst van een Cocu als het gaat om doorkomen in de CL, ook met Cocu en Stam winnen wij niet van de Real Madrids, en zonder de Stam en Cocu's winnen wij wel van de Rosenborgs en Slavia PraagsHR
Misschien vergeet je het, maar psv komt niet in een poul met alleen teams als rosenborg en slavia praag. Er zullen ook sterkere teams in komen en dan heb je wel wat aan spelers als cocu en stam. Nee, zonder versterking kan psv misschien wel winnen van de mindere teams in de cl maar wil je verder komen zul je toch ook betere teams moeten verslaan. En daar ben ik bang voor
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Eindstand ERE Ajax - PSV 4-1".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 90,7% dat SC Heerenveen wint van NEC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!