Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Sjefkoning
Vedette
Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - E
Reg.: 30 mei 2001
Forza Ferrari
Jeugdspeler
Reg.: 17 september 2001
70ffL1n3
Nationale topspeler
Uit: Laarbeek
Vak: Noord - OO
Reg.: 12 augustus 2002
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen
Vak: -
Reg.: 31 juli 2000
Sjefkoning
Vedette
Woenselaar
Bankzitter
Uit: Phoenix, Arizona
Vak: Oost - V
Reg.: 4 april 2003
quote:Iedere PSV-er weet dat wij de kwaliteiten niet hebben om effe de tweede ronde te halen. Ook Gerets en van Raay hebben meerdere malen gezegd dat er wel wat meer kwaliteit bij mag komen. Maar het is ook een feit dat Ajax kwalitatief niet beter is dan PSV en toch halen zij de tweede ronde. Waarom? Omdat bij Ajax alles meezat. Rosenborg wordt een zuivere penalty onthouden, een zuiver doelpunt van Lyon wordt afgekeurd en ze halen maar acht punten. Het is helaas veel realistischer om te hopen op wat geluk dan te hopen op wat meer kwaliteit, want ik denk dat PSV en Ajax op dit moment het maximale uit de kwaliteiten van een eredevisieclubje halen.
coutinho4ever schreef:
dank je wel raffie amsterdam, maar het gaat mij gewoon om het feit dat mensen, zowel supporters als mensen binnen de club, veel te veel afschuiven op of de loting of de pech of omstandigheden. Maar nooit wordt er eerlijk en hard gezegt dat dit psv kwaliteit te kort komt. Gelukkig ziet hiddink het wel in en ik hoop dan ook dat hij daar iets aan kan veranderen.
Sjefkoning
Vedette
quote:Je was me dus net voor, al die moeite voor niks
DutchSithlord schreef:
Omdat OF Celta OF Valencia afvalt, staan we dus 17e volgens deze lijst, 1 ploeg uitgeschakeld in de voorronde en we zitten in pot 2
Ik denk echter dat dit lijstje nog niet bijgewerkt is voor dit seizoen.. grootste gevaar onder ons is Celtic en Ajax, die zouden ons weleens voorbij kunnen steken (als het nog niet bijgewerkt zou zijn)
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
keldonk-psv
Aanstormend talent
Uit: Keldonk
Vak: Noord - SS
Reg.: 6 april 2003
de Kraai
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen
Uit: 't Gooi
Reg.: 9 april 1999
quote:Italie mag sowieso maar 4 ploegen voor de CL laten inschrijven. Ik denk dat ze gewoon 'pech' hebben.
DutchSithlord schreef:
Wat word er eigenlijk gedaan met de plek van AC Milaan?
Via competitie eigenlijk voor de voorronde geplaatst maar door de winst van de CL van dit jaar automatisch geplaatst.. waar gaat die plek in de voorrondes heen?
raffieamsterdam
Vedette
Uit: Utrecht
Reg.: 13 november 2002
quote:Nee, Juventus, Inter en AC Milan zijn alledrie rechtstreeks geplaatst. Doordat AC de CL heeft gewonnen is, ik dacht, sporting lissabon kind van de rekening geworden. Zij zijn hun rechtstreekse plaatsing kwijt en moeten nu voorronde spelen.
de Kraai schreef:
(...)
Italie mag sowieso maar 4 ploegen voor de CL laten inschrijven. Ik denk dat ze gewoon 'pech' hebben.
Als Milan bijvoorbeeld zesde in de competitie was geworden dan hadden denk ik alleen de bovenste drie recht op CL-voetbal in Italie.
quote:Om eerlijk te zijn denk ik toch echt dat Ajax het maximale er nog niet uit heeft gehaald. Er lopen zo veel talenten rond die alleen nog maar beter kunnen worden. Dus ik denk dat dat misschien voor PSV geldt, maar (nog) niet voor Ajax.
ik denk dat PSV en Ajax op dit moment het maximale uit de kwaliteiten van een eredevisieclubje halen.
quote:Alles meezat? Wij hebben zó veel blessures gehad, vooral tegen Roma-thuis. Want die zaterdag voor die wedstrijd moesten wij op bezoek bij De Graafschap, daar zijn, als ik me niet vergis, Galasek, Chivu, V.d. Vaart én Sikora geblesseerd geraakt. Dat er bij ons thuis tegen Inter een 'zuivere' goal wordt afgekeurd hoor ik niemand zeggen. Dat Chivu er tegen Lyon onterecht wordt uitgestuurd hoor ik ook niemand zeggen. Als je het dan over geluk hebt, doe dat dan wel objectief. Énig geluk heeft Ajax gehad, maar dat je de eerste ronde doorkomt is geen geluk: 2x gewonnen van je concurrent Lyon is gewoon razendknap en dus verdiende Ajax het. En de, uiteindelijk, grootste pechvogel, door die goal van Inzaghi in de 92e minuut, is tóch Ajax. Anders stond Ajax in de halve finale en wie weet wat er dan was gebeurd.
Het is ook een feit dat Ajax kwalitatief niet beter is dan PSV en toch halen zij de tweede ronde. Waarom? Omdat bij Ajax alles meezat. Rosenborg wordt een zuivere penalty onthouden, een zuiver doelpunt van Lyon wordt afgekeurd en ze halen maar acht punten.
coutinho4ever
Legende
Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
quote:sorry hoor maar ik vind dat dat niet zo is. Ten eerste is er pas vorig seizoen voor het eerst gezegt dat psv ervaring nodig heeft. Maarja, dan konden ze v. hooydonk eerder aantrekken doen ze het niet. Wat krijgen we dan wel, talenten waarvan je nog maar moet afwachten of ze het halen.
Woenselaar schreef:
Iedere PSV-er weet dat wij de kwaliteiten niet hebben om effe de tweede ronde te halen. Ook Gerets en van Raay hebben meerdere malen gezegd dat er wel wat meer kwaliteit bij mag komen. Maar het is ook een feit dat Ajax kwalitatief niet beter is dan PSV en toch halen zij de tweede ronde. Waarom? Omdat bij Ajax alles meezat. Rosenborg wordt een zuivere penalty onthouden, een zuiver doelpunt van Lyon wordt afgekeurd en ze halen maar acht punten. Het is helaas veel realistischer om te hopen op wat geluk dan te hopen op wat meer kwaliteit, want ik denk dat PSV en Ajax op dit moment het maximale uit de kwaliteiten van een eredevisieclubje halen.
Frans Evers
Legende
PSV Fans United
Uit: Geldrop, Brabant, Nederland
Vak: Noord - S
Reg.: 13 januari 1999
raffieamsterdam
Vedette
Uit: Utrecht
Reg.: 13 november 2002
Woenselaar
Bankzitter
Uit: Phoenix, Arizona
Vak: Oost - V
Reg.: 4 april 2003
quote:Dan heb je de afgelopen jaren toch niet goed opgelet, want dit PSV met Kezman, Hofland, van Bommel heeft de afgelopen jaren gewonnen van Auxerre, Leeds United, Galatasaray, Lazio Roma, Parma, Manchester United en Dinamo Kiev.
raffieamsterdam schreef:
Ik zie het toch niet voor me, dat PSV europese toppers in bedwang houdt. Dat is een gevoel. Ik hoop natuurlijk van wel. Lijkt me leuk, 2 nederlandse teams in de kwartfinale.
Sjefkoning
Vedette
quote:Dat is nu juist ook het probleem, hetzelfde wat Frans al aangeeft. Die druk die er is, het gevoel nu moet het, maar eigenlijk weet iedereen al dat het niet gaat lukken. Kijk bijvoorbeeld naar het feit dat PSV al jaren in de competitie ongeslagen is in de Arena, elke supporter gaat ervan uit dat PSV weer wint. Zelfde met PSV, "iedereen" gaat ervan uit dat ze toch niet doorgaan (ben namelijk wel eens benieuwd hoe een spelersgroep dit ervaart?).
raffieamsterdam schreef:
Ik zie het toch niet voor me, dat PSV europese toppers in bedwang houdt. Dat is een gevoel. Ik hoop natuurlijk van wel. Lijkt me leuk, 2 nederlandse teams in de kwartfinale.
coutinho4ever
Legende
quote:Umh, nou ik denk genoeg. Misschien niet altijd gewonnen maar wel gelijk. En niet tegen de minsten. Ac milan, inter, valencia, arsenal, roma, lyon en ga zo maar door. Als je zoals ajax gewoon gelijk speelt en een paar keer 3 punten pakt dan ben je ook door. Bij psv is het altijd alles of niks. En helaas is het altijd niks geweest.
Woenselaar schreef:
Van hoeveel topclubs heeft dit Ajax eigenlijk al gewonnen.
KAMPIOENUH
Bankzitter
Uit: Blaricum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 maart 2003
coutinho4ever
Legende
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
coutinho4ever
Legende
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
ChrisZoetermeer
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Goirle
Vak: Oost - X
Reg.: 10 maart 2003
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
coutinho4ever
Legende
quote:Misschien vergeet je het, maar psv komt niet in een poul met alleen teams als rosenborg en slavia praag. Er zullen ook sterkere teams in komen en dan heb je wel wat aan spelers als cocu en stam. Nee, zonder versterking kan psv misschien wel winnen van de mindere teams in de cl maar wil je verder komen zul je toch ook betere teams moeten verslaan. En daar ben ik bang voor
DutchSithlord schreef:
En ik zeg ook DIT PSV, sorry maar Rosenborg is geen enkel probleem voor PSV. Misschien wel de slechtste ploeg in de CL, de loting vind ik belangrijker dan de komst van een Cocu als het gaat om doorkomen in de CL, ook met Cocu en Stam winnen wij niet van de Real Madrids, en zonder de Stam en Cocu's winnen wij wel van de Rosenborgs en Slavia Praags
Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Eindstand ERE Ajax - PSV 4-1".
Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?
Van de PSV-fans denkt 90,7% dat SC Heerenveen wint van NEC. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!