Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen
Vak: -
Reg.: 31 juli 2000
king of philips
Legende
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Uit: Zilst
Vak: Oost - YY
Reg.: 12 augustus 2002
SouBavaria
Legende
Uit: ACHTontour.nl
Vak: West - JJ
Reg.: 23 december 2000
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000
SouBavaria
Legende
gradjeclovespsv
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Budel
Vak: Oost - V
Reg.: 6 januari 2003
ChrisZoetermeer
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Goirle
Vak: Oost - X
Reg.: 10 maart 2003
gradjeclovespsv
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Budel
Reg.: 6 januari 2003
quote:Afgesproken!!!
ChrisZoetermeer schreef:
Als dat gebeurt krijg je eenl van me
ChrisZoetermeer
Legende
Noorderling
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Wolvega
Reg.: 10 mei 2002
raffieamsterdam
Vedette
Uit: Utrecht
Reg.: 13 november 2002
Woenselaar
Bankzitter
Uit: Phoenix, Arizona
Reg.: 4 april 2003
quote:Lyon doet het thuis juist erg slecht in de CL. Dit seizoen hebben ze maar een thuiswedstrijd gewonnen en vorig jaar ook. In totaal hebben ze 14 thuiswedstrijden in de CL gespeeld en daarvan hebben ze er 7 gewonnen, 1 gelijkgespeeld en 6 verloren. Dat is nog een slechter gemiddelde dan PSV scoort in thuiswedstrijden.
raffieamsterdam schreef:
Dat Ajax Lyon in Frankrijk heeft geklopt is gewoon heel knap. Er wordt hier een beetje lacherig gedaan over Lyon, maar die hebben wel spelers als: S. Andersson, Edmilson, Juninho, Carriére. Dat zijn echt behoorlijke spelers. Geen enkel team kon winnen van Lyon de afgelopen jaren thuis in de CL. Maar Ajax flikte het hem toch eventjes. En als er dan hier wordt gezegd van "ach, lyon kunnen wij ook verslaan", dan zeg ik daarop: NEE
SouBavaria
Legende
quote:Dat lijkt me sterk, de CL is toch een hoger niveau en prestigieuzer evenement dan de UEFA Cup?
SouBavaria schreef:
Hieruit komt ook een vraag naar voren: krijg je vooreen overwinning in de UEFA-Cup net zoveel punten als voor een overwinning in de CL???
Goldboy
Legende
Uit: Behind You
Vak: Zuid - C
Reg.: 24 mei 2003
quote:Klopt
robski schreef:
(...)
Dat lijkt me sterk, de CL is toch een hoger niveau en prestigieuzer evenement dan de UEFA Cup?
raffieamsterdam
Vedette
Uit: Utrecht
Reg.: 13 november 2002
quote:Ik ben het ook niet eens dat PSV Nederland voor schut heeft gezet. Ajax heeft ook gefaalt in de UEFA-cup. Dus wat dat betreft staan we gelijk. Alleen feit is wel dat een kartfinale CL veeeel meer aanzien geeft dan een UEFA-cup kwartfinale. Kan jij nu nog de 8 kwartfinalisten opnoemen van de uefa-cup dit jaar? ik niet, maar wél de CL-kwartfinalisten:
SouBavaria schreef:
Aan de hand van de eerder door mij geplaatste lijst wil ik nog even iets rechtzetten.
Veel Duivendrechters zeggen vaak dat WIJ Nederland voorlul hebben gezet door geen punten te pakken.
Nu blijkt dus dat WIJ vorig seizoen NET ZOVEEL punten hebben gehaald dan ZIJ in de CL dit seizoen.
KAMPIOENUH
Bankzitter
Uit: Blaricum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 maart 2003
MetalliumRonny
Legende
Uit: Eindhoven
Reg.: 13 december 2002
evv
Legende
Zilver + FPC PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 juni 2002
jde_kok
Legende
Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven
Reg.: 9 februari 2000
quote:Feit is wel dat je dit over een jaar ook niet meer weet.
raffieamsterdam schreef:
(...)
Ik ben het ook niet eens dat PSV Nederland voor schut heeft gezet. Ajax heeft ook gefaalt in de UEFA-cup. Dus wat dat betreft staan we gelijk. Alleen feit is wel dat een kartfinale CL veeeel meer aanzien geeft dan een UEFA-cup kwartfinale. Kan jij nu nog de 8 kwartfinalisten opnoemen van de uefa-cup dit jaar? ik niet, maar wél de CL-kwartfinalisten:
Ajax, Man U, Real Madrid, Inter Milan, AC Milan, Juventus, Barcelona en Valencia
quote:Dat is vaak gezegd, maar dat is natuurlijk absolute onzin. PSV heeft zat ervaring. In elk geval veeeel meer ervaring dan Ajax dat dit seizoen de kwartfinale haalde.
psvkezman schreef:
.... tja, ervaring!dat hebben we gewoon te weinig.. we hebben een speler als cocu nodig of iemand als numan.
ChrisZoetermeer
Legende
quote:Hier ben ik het mee eens 6 jaar lang zeg je van VOLGEND jaar gaat het gebeuren en keer op keer stelt PSV je dan weer teleur, daarom is het misschien maar beter om verwachtingloos naar de Champions League te gaan dan valt het altijd mee
Jeroenho schreef:
Ik ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan. Eerlijk gezegd verwacht ik er niet al teveel van. Maar ik weet wel dat alle ABCtjes die hier de revue passeren zelden opgaan.
Dat Ajax met haar talenten veel potentie heeft, moge duidelijk zijn. Maar vergeet niet dat Ajax dit seizoen aan elke topconfrontatie als underdog kon beginnen en dat was voor deze ploeg een voordeel. Dat uitte zich met name in de tweede ronde van de CL. Komend jaar is Ajax geen underdog meer. In de voorronde van de CL zal Ajax, op wie de ploeg ook stuit, favoriet zijn. En tref je dan een ploeg als Rosenborg, dan denk ik dat Ajax het nog knap lastig krijgt om de CL te halen. Een jaar lang verrassen in Europa met een jonge ploeg is zeer knap. Toch denk ik dat het heel lastig wordt voor Ajax om volgend jaar aan te tonen dat de ploeg echt tot de (sub)top van Europa behoort.
Zoals gezegd: van PSV heb ik geen al te hoge verwachtingen. Domweg vanwege het feit dat ik 6 jaar lang heb meegedaan aan al die kermis en ook ik elke keer van de koude kermis thuiskwam. Ik ben van mening dat een Nederlandse club in Europa best kan verrassen (Ajax heeft dat immers aangetoond). Maar om structureel een rol van betekenis te spelen is andere koek. Dat is voor een Nederlandse club volgens mij niet meer weggelegd. Als PSV erin slaagt om twee echte versterkingen binnen te halen, dan is een stunt best denkbaar. Maar ik denk dat alle hooggespannen verwachtingen van weinig realiteitszin getuigen.
Ik hoop van harte dat mijn ongelijk komend seizoen zal worden aangetoond!
(...)
Dat is vaak gezegd, maar dat is natuurlijk absolute onzin. PSV heeft zat ervaring. In elk geval veeeel meer ervaring dan Ajax dat dit seizoen de kwartfinale haalde.
9.MATEJA KEZMAN
Legende
Uit: Roden
Reg.: 8 juni 2001
Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "AS Zaterdag om 1945 ERE PSV - Twente".
Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?
Van de PSV-fans denkt 93,3% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!