PSV Netwerk
donderdag 18 maart 2010 - 04:19                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

HR

DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Vak: -
Reg.: 31 juli 2000

Dat zeg ik toch met een loting zoals Ajax,

Rosenborg en Lyon zijn niet die grote teams, ik zeg ook dat PSV nog altijd kansloos is (uitzonderingen daargelaten) tegen een Arsenal, Dortmund of Inter.
HR
HR

king of philips
Legende
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Uit: Zilst
Vak: Oost - YY
Reg.: 12 augustus 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2003 om 15:51:24.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: ja  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
onder gerets wonnen we zelden een uitwedstrijd,
kiev en paok uit winnen is knap maar dit jaar onder hiddink 3 gelijkspelen uit 3 uitwedstrijden.
kanttekening daarbij is natuurlijk dat arsenal niet op volle oorlogssterkte was, maar goed.
geen enkele cl-jaargang is met een andere te vergelijken.
we wachten af.
HR
HR

SouBavaria
Legende

Uit: ACHTontour.nl
Vak: West - JJ
Reg.: 23 december 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2003 om 16:32:03.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het volgende is zeer interessant:

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/trank03.html

Na enig uitzoeken blijkt dat als slechts een van de geplaatste clubs de 3e voorronde van de CL niet overleeft, wij (PSV) in pot 2 terecht zullen komen.
Een Barcelona speelt bijvoorbeeld geen CL komend seizoen!
HR
HR

DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000

Celtic speelt voorronde en staat vlak achter ons, als Celtic de voorronde doorkomt halen ze weer punten, kunnen ze ons dan nog voorbij gaan?
HR
HR

SouBavaria
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2003 om 17:05:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nee, die punten tellen dan pas mee voor het seizoen 2004/2005..
HR
HR

gradjeclovespsv
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Budel
Vak: Oost - V
Reg.: 6 januari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2003 om 18:07:43.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
och volgend jaar
harry van raaij schaal
2e ronde
kampioen
amstel cup
HR
HR

ChrisZoetermeer
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Goirle
Vak: Oost - X
Reg.: 10 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2003 om 18:37:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Als dat gebeurt krijg je een :pull van me
HR
HR

gradjeclovespsv
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Budel
Reg.: 6 januari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2003 om 18:42:34.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
ChrisZoetermeer schreef:

Als dat gebeurt krijg je een :pull van meHR
Afgesproken!!!
HR
HR

ChrisZoetermeer
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2003 om 18:54:37.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
:ja zoek me maar op in Mei 2004 zal wel op het stadhuisplein zijn :B
HR
HR

Noorderling
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Wolvega
Reg.: 10 mei 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2003 om 19:18:43.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Heb ik  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het is zoals altijd weer afhankelijk van de kleine dingen, ik acht PSV zeker sterk genoeg om door te gaan in Europa. Ik zeg niet dat t allemaal met pech en geluk te maken heeft, maar het zijn wel vaak kleine dingen die bepalen of je doorgaat. En mocht het n keer goed mee zitten voor PSV dan kunnen we ver komen, daar ben ik echt van overtuigd. En zitten de zaken tegen, dan heeft PSV helaas niet genoeg kwaliteit om t alsnog zo ff te halen.
HR
HR

raffieamsterdam
Vedette

Uit: Utrecht
Reg.: 13 november 2002

Dat Ajax Lyon in Frankrijk heeft geklopt is gewoon heel knap. Er wordt hier een beetje lacherig gedaan over Lyon, maar die hebben wel spelers als: S. Andersson, Edmilson, Juninho, Carriére. Dat zijn echt behoorlijke spelers. Geen enkel team kon winnen van Lyon de afgelopen jaren thuis in de CL. Maar Ajax flikte het hem toch eventjes. En als er dan hier wordt gezegd van "ach, lyon kunnen wij ook verslaan", dan zeg ik daarop: NEE
HR
HR

Woenselaar
Bankzitter

Uit: Phoenix, Arizona
Reg.: 4 april 2003

raffieamsterdam schreef:

Dat Ajax Lyon in Frankrijk heeft geklopt is gewoon heel knap. Er wordt hier een beetje lacherig gedaan over Lyon, maar die hebben wel spelers als: S. Andersson, Edmilson, Juninho, Carriére. Dat zijn echt behoorlijke spelers. Geen enkel team kon winnen van Lyon de afgelopen jaren thuis in de CL. Maar Ajax flikte het hem toch eventjes. En als er dan hier wordt gezegd van "ach, lyon kunnen wij ook verslaan", dan zeg ik daarop: NEEHR
Lyon doet het thuis juist erg slecht in de CL. Dit seizoen hebben ze maar een thuiswedstrijd gewonnen en vorig jaar ook. In totaal hebben ze 14 thuiswedstrijden in de CL gespeeld en daarvan hebben ze er 7 gewonnen, 1 gelijkgespeeld en 6 verloren. Dat is nog een slechter gemiddelde dan PSV scoort in thuiswedstrijden.
HR
HR

SouBavaria
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 juni 2003 om 21:16:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Aan de hand van de eerder door mij geplaatste lijst wil ik nog even iets rechtzetten.
Veel Duivendrechters zeggen vaak dat WIJ Nederland voorlul hebben gezet door geen punten te pakken.
Nu blijkt dus dat WIJ vorig seizoen NET ZOVEEL punten hebben gehaald dan ZIJ in de CL dit seizoen.

Hieruit komt ook een vraag naar voren: krijg je vooreen overwinning in de UEFA-Cup net zoveel punten als voor een overwinning in de CL???
HRHR
HR

robski
Nationale topspeler

Reg.: 12 mei 2003

SouBavaria schreef:

Hieruit komt ook een vraag naar voren: krijg je vooreen overwinning in de UEFA-Cup net zoveel punten als voor een overwinning in de CL???HR
Dat lijkt me sterk, de CL is toch een hoger niveau en prestigieuzer evenement dan de UEFA Cup?
HR
HR

Goldboy
Legende

Uit: Behind You
Vak: Zuid - C
Reg.: 24 mei 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 juni 2003 om 12:36:26.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: Jazeker  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

robski schreef:

(...)

Dat lijkt me sterk, de CL is toch een hoger niveau en prestigieuzer evenement dan de UEFA Cup?HR
Klopt
HR
HR

raffieamsterdam
Vedette

Uit: Utrecht
Reg.: 13 november 2002

SouBavaria schreef:

Aan de hand van de eerder door mij geplaatste lijst wil ik nog even iets rechtzetten.
Veel Duivendrechters zeggen vaak dat WIJ Nederland voorlul hebben gezet door geen punten te pakken.
Nu blijkt dus dat WIJ vorig seizoen NET ZOVEEL punten hebben gehaald dan ZIJ in de CL dit seizoen.

HR
Ik ben het ook niet eens dat PSV Nederland voor schut heeft gezet. Ajax heeft ook gefaalt in de UEFA-cup. Dus wat dat betreft staan we gelijk. Alleen feit is wel dat een kartfinale CL veeeel meer aanzien geeft dan een UEFA-cup kwartfinale. Kan jij nu nog de 8 kwartfinalisten opnoemen van de uefa-cup dit jaar? ik niet, maar wél de CL-kwartfinalisten:

Ajax, Man U, Real Madrid, Inter Milan, AC Milan, Juventus, Barcelona en Valencia
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Uit: Blaricum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 juni 2003 om 13:38:26.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Mijn mening is de afgelopen maanden licht gewijzigd.
PSV gaat namelijk de 2e ronde behalen ven de CL. De spelers zijn er werkelijk klaar voor, 12e man ook, Guus & Erwin kunnen het aan en het nodige geluk gaat ons hetvolgend seizoen eens toelachen.

Jajaja, :psv is KAMPIOENUH
HR
HR

MetalliumRonny
Legende

Uit: Eindhoven
Reg.: 13 december 2002

Als het arbitrale trio eens normaal de wedstrijd leidt dan heeft :psv volop kansen meerdere rondes te halen.Want voor PSV geldt:"kwaliteit + inzet + goede taktiek + onpartijdige scheidsen = weer een OVERWINNING!!!
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 juni 2003 om 19:50:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: jeremie_besson@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik acht PSV volgend seizoen zeker in staat om de 2e-ronde Champions League te halen.
Misschien zelfs nog wel verder omdat het vanaf volgend seizoen al vanaf de 2e ronde knok-out wedstrijden zijn en bij zulke wedstrijden is alles mogelijk (zie PSV-Leeds, PSV-Parma en Feyenoord-Inter van de laatste jaren).
HR
HR

jde_kok
Legende
Tweede en derde prijs Banner Battle

Uit: Veldhoven
Reg.: 9 februari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 juni 2003 om 01:35:40.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: jde_kok@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

raffieamsterdam schreef:

(...)

Ik ben het ook niet eens dat PSV Nederland voor schut heeft gezet. Ajax heeft ook gefaalt in de UEFA-cup. Dus wat dat betreft staan we gelijk. Alleen feit is wel dat een kartfinale CL veeeel meer aanzien geeft dan een UEFA-cup kwartfinale. Kan jij nu nog de 8 kwartfinalisten opnoemen van de uefa-cup dit jaar? ik niet, maar wél de CL-kwartfinalisten:

Ajax, Man U, Real Madrid, Inter Milan, AC Milan, Juventus, Barcelona en ValenciaHR
Feit is wel dat je dit over een jaar ook niet meer weet.

Dit jaar kan je niet op Hiddink afschuiven. Hij kreeg de hele ploeg van Gerets onder zijn hoede en wist hier tijdens de CL nog weinig vanaf. De volgende CL kan je wel op hem afschuiven. Hiddink weet inmiddels wat hij aan elke individuele speler heeft en kan hier zijn taktiek op afstemmen. Ik denk dat door het zakelijke voetbal van PSV we nu eindelijk eens verder gaan komen.
:pul :pul
HR
HR

Mokkie
Legende

Uit: Den Haag
Reg.: 9 januari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 juni 2003 om 02:08:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 60084353  MSN: mokkie_88@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Als Hiddink blijft tenminste :)
HR
HR

psvkezman
Legende

Uit: Den Haag
Reg.: 14 april 2002

hm,het hangt van veel dingen af.ten eerste de loting.dortmund en arsenal zijn gewoon te sterk.zo eerlijk moeten we wezen.en verder moet et gewoon meezitten.thuis tegen anderlecht vond ik de keuze van gerets onbegrijpijk.zonder kezza en bruggink beginnen. ze kwamen erin, en ineens begon het voorin te lopen.anderlecht uit hadden we ook gewoon pech. zo eerlijk moeten we ook wezen. en verder, tja, ervaring!dat hebben we gewoon te weinig.. we hebben een speler als cocu nodig of iemand als numan.van bommel nam de laatste wedstrijden wel het team op speeltouw.samen met cocu vormt hij een perfect koppel op het middenveld.voorin hebben we kezza. dat spreekt voor zich.de tweede spitsblijft een raadsel.zal hij voh daar laten spelen, of toch leandro die zich eindelijk ala robben zal ontwikkelen.ik heb er wel vertrouwen in het komende jaar.veel spelers zijn beter geworden:bouma,robben,kezman.ook anderen zoals van bommel zijn weer beter geworden.rommedahl was meestal een ramp, maar wel een ramp met de meeste assists :ja.en ik hoop dat hofland eindelijk geneest van zijn enkel.ik vond het altijd een goeie verdediger.
HR
HR

Jeroenho
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - XX
Reg.: 12 maart 2000

Ik ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan. Eerlijk gezegd verwacht ik er niet al teveel van. Maar ik weet wel dat alle ABCtjes die hier de revue passeren zelden opgaan.

Dat Ajax met haar talenten veel potentie heeft, moge duidelijk zijn. Maar vergeet niet dat Ajax dit seizoen aan elke topconfrontatie als underdog kon beginnen en dat was voor deze ploeg een voordeel. Dat uitte zich met name in de tweede ronde van de CL. Komend jaar is Ajax geen underdog meer. In de voorronde van de CL zal Ajax, op wie de ploeg ook stuit, favoriet zijn. En tref je dan een ploeg als Rosenborg, dan denk ik dat Ajax het nog knap lastig krijgt om de CL te halen. Een jaar lang verrassen in Europa met een jonge ploeg is zeer knap. Toch denk ik dat het heel lastig wordt voor Ajax om volgend jaar aan te tonen dat de ploeg echt tot de (sub)top van Europa behoort.

Zoals gezegd: van PSV heb ik geen al te hoge verwachtingen. Domweg vanwege het feit dat ik 6 jaar lang heb meegedaan aan al die kermis en ook ik elke keer van de koude kermis thuiskwam. Ik ben van mening dat een Nederlandse club in Europa best kan verrassen (Ajax heeft dat immers aangetoond). Maar om structureel een rol van betekenis te spelen is andere koek. Dat is voor een Nederlandse club volgens mij niet meer weggelegd. Als PSV erin slaagt om twee echte versterkingen binnen te halen, dan is een stunt best denkbaar. Maar ik denk dat alle hooggespannen verwachtingen van weinig realiteitszin getuigen.

Ik hoop van harte dat mijn ongelijk komend seizoen zal worden aangetoond!

psvkezman schreef:

.... tja, ervaring!dat hebben we gewoon te weinig.. we hebben een speler als cocu nodig of iemand als numan. HR
Dat is vaak gezegd, maar dat is natuurlijk absolute onzin. PSV heeft zat ervaring. In elk geval veeeel meer ervaring dan Ajax dat dit seizoen de kwartfinale haalde.

[Dit bericht is veranderd door Jeroenho (op 9 juni 2003 18:26:38).]
HR
HR

ChrisZoetermeer
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 juni 2003 om 18:40:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Jeroenho schreef:

Ik ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan. Eerlijk gezegd verwacht ik er niet al teveel van. Maar ik weet wel dat alle ABCtjes die hier de revue passeren zelden opgaan.

Dat Ajax met haar talenten veel potentie heeft, moge duidelijk zijn. Maar vergeet niet dat Ajax dit seizoen aan elke topconfrontatie als underdog kon beginnen en dat was voor deze ploeg een voordeel. Dat uitte zich met name in de tweede ronde van de CL. Komend jaar is Ajax geen underdog meer. In de voorronde van de CL zal Ajax, op wie de ploeg ook stuit, favoriet zijn. En tref je dan een ploeg als Rosenborg, dan denk ik dat Ajax het nog knap lastig krijgt om de CL te halen. Een jaar lang verrassen in Europa met een jonge ploeg is zeer knap. Toch denk ik dat het heel lastig wordt voor Ajax om volgend jaar aan te tonen dat de ploeg echt tot de (sub)top van Europa behoort.

Zoals gezegd: van PSV heb ik geen al te hoge verwachtingen. Domweg vanwege het feit dat ik 6 jaar lang heb meegedaan aan al die kermis en ook ik elke keer van de koude kermis thuiskwam. Ik ben van mening dat een Nederlandse club in Europa best kan verrassen (Ajax heeft dat immers aangetoond). Maar om structureel een rol van betekenis te spelen is andere koek. Dat is voor een Nederlandse club volgens mij niet meer weggelegd. Als PSV erin slaagt om twee echte versterkingen binnen te halen, dan is een stunt best denkbaar. Maar ik denk dat alle hooggespannen verwachtingen van weinig realiteitszin getuigen.

Ik hoop van harte dat mijn ongelijk komend seizoen zal worden aangetoond!

(...)

Dat is vaak gezegd, maar dat is natuurlijk absolute onzin. PSV heeft zat ervaring. In elk geval veeeel meer ervaring dan Ajax dat dit seizoen de kwartfinale haalde.HR
Hier ben ik het mee eens 6 jaar lang zeg je van VOLGEND jaar gaat het gebeuren en keer op keer stelt PSV je dan weer teleur, daarom is het misschien maar beter om verwachtingloos naar de Champions League te gaan dan valt het altijd mee
HR
HR

9.MATEJA KEZMAN
Legende

Uit: Roden
Reg.: 8 juni 2001

PSV moet in de CL gewoon veel behoudender gaan spelen, vooral tegen dè gelote grote clubs! Als ik bijv. vorig jaar naar de Cl keek zie ik ook dat PSV echt veel en veel aanvallender speelde als bijv. ajax. Ajax speelde de HELE CL gewoon superverdedigend. PSV moet in de Nederlandse competitie blijven spelen zoals ze altijd doen, aanvallend dus, maar volgend jaar in de CL mag het dus best heel wat verdedigender! En terecht !

:psv
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "AS Zaterdag om 1945 ERE PSV - Twente".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 93,3% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!