PSV Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 02:38                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

HR

brig.
Legende
Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen

Vak: -
Uploads: 196
Reg.: 12 juli 2001

Ajax en PSV wachten zware loting

NYON, 17 juni 2003 11:26 - Op basis van de individuele prestaties van clubs in Europees verband en de prestaties van de gezamenlijke clubs uit een land, is de UEFA gekomen tot de volgende indeling voor de loting voor de Champions League van vrijdag. Aangezien Ajax en PSV in de derde groep zijn ingedeeld, hebben beide alle kans in een sterke poule terecht te komen.
De top acht teams zijn: AC Milan, Real Madrid, Manchester United, Bayern München, Lazio, Arsenal, Juventus en Deportivo La Coruna.
Van deze acht moeten Lazio and Deportivo zich, net als Ajax, nog kwalificeren.

De tweede groep is: Inter Milan, FC Porto, Celta Vigo, Galatasaray, Lyon, Panathinaikos, Borussia Dortmund, Chelsea. Inter. De UEFA Cup winnaarr Porto zal naar de eerste groep gaan als Lazio and Deportivo zich niet weten te kwalificeren.

De derde groep is: PSV Eindhoven, Celtic, AEK Athens, Dynamo Kiev, Ajax Amsterdam, Olympiakos, Newcastle, Rangers.

De vierde groep is: Sparta Prague, Olympique Marseille, Stuttgart, Locomotive Moscow, Slavia Prague, Real Sociedad, Monaco, Besiktas.
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juni 2003 om 13:47:41.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
laten we nou niet gelijk weer geen zeuren dat we in een zware poul komen. Psv moet het eens doen op eigen kracht!
HR
HR

SouBavaria
Legende

Uit: ACHTontour.nl
Vak: West - JJ
Reg.: 23 december 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juni 2003 om 15:04:47.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik schuif toch heel graag nog één plaatsje op hoor..... :ja :ja
HR
HR

Dennis Rommedahl
Legende
Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 22 juli 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juni 2003 om 18:25:31.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Toch mooi dat PSV ondanks zijn matige resultaten in de Champions Leauge toch misschien nog in poule 2 zit en ajax ondanks zijn "fantastische" resultaten lager staat dan PSV.

Ik vind dat we het dit jaar maar eens moeten gaan laten zien in de Champions Leauge. Dus niet gaan zeuren over moeilijke poule ofzo, nee, gewoon presteren. Nou maar hopen dat Van Bommel en Kezman blijven. Anders zie ik het weer somber in.
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Uit: Blaricum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juni 2003 om 21:04:17.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Aan de andere kant, als je een toernooi wil winnen dan moet je in staat zijn om van elke tegenstander te winnnen. Maar aangezien PSV in de toekomst nooit verder zal komen dan de 1/2 finale, is een start in groep 2 toch wel bijzonder prettig...

[Dit bericht is veranderd door KAMPIOENUH (op 17 juni 2003 21:04:42).]
HR
HR

kezman88
Legende

Uit: Sittard
Reg.: 27 november 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juni 2003 om 23:12:01.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
PSV maakt mogelijk promotie bij CL-loting

17/6/2003 19:57

PSV is door de UEFA op basis van de clubcoëfficiënt voorlopig ingedeeld in pot drie voor de loting voor de Champions League van komend seizoen. De Eindhovenaren staan zeventiende op de lijst en komen net één plaats tekort om tot pot twee door te dringen.
De kans dat dat toch nog gebeurt, is overigens redelijk groot. Zes clubs die hoger staan dan PSV moeten zich via de voorronde nog zien te plaatsen voor het hoofdtoernooi. Slaagt één van die clubs daar niet in, dan schuift de ploeg van coach Guus Hiddink op naar pot twee.

Ajax neemt de 21ste plaats in en komt bij plaatsing voor het hoofdtoernooi dan ook vrijwel zeker uit in pot drie. Alleen als tenminste vijf van de negen hoger geplaatste ploegen die ook voorronde moeten spelen, afhaken, dan promoveren de Amsterdammers eveneens.

Ajax krijgt op 25 juli te horen wie het treft in de laatste voorronde. De loting voor het eindtoernooi vindt plaats op 28 augustus in Monaco. De 32 overgebleven clubs worden in vier potten verdeeld. Clubs uit dezelfde pot kunnen niet tegen elkaar loten. Clubs uit hetzelfde land evenmin.

Club: Land: Status:
1. Real Madrid (Spa) geplaatst
2. Manchester United (Eng) geplaatst
3. Bayern München (Dui) geplaatst
4. Lazio Roma (Ita) 3e voorronde
5. Arsenal (Eng) geplaatst
6. Juventus (Ita) geplaatst
7. Deportivo La Coruña (Spa) 3e voorronde
8. AC Milan (Ita) geplaatst
9. Internazionale (Ita) geplaatst
10. FC Porto (Por) geplaatst
11. Celta de Vigo (Spa) 3e voorronde
12. Galatasaray (Tur) 3e voorronde
13. Olympique Lyon (Fra) geplaatst
14. Panathinaikos (Gri) geplaatst
15. Borussia Dortmund (Dui) 3e voorronde
16. Chelsea (Eng) 3e voorronde
17. PSV (Ned) geplaatst
18. Celtic (Sch) 2e voorronde
19. AEK Athene (Gri) 3e voorronde
20. Dinamo KIev (Oek) 3e voorronde
21. Ajax (Ned) 3e voorronde
22. Olympiakos Piraeus (Gri) geplaatst
23. Newcastle United (Eng) 3e voorronde
24. Glasgow Rangers (Sch) 3e voorronde
25. Sparta Praag (Tsj) 3e voorronde
26. Olympique Marseille (Fra) 3e voorronde
27. VfB Stuttgart (Dui) geplaatst
28. Lokomotiv Moskou (Rus) 3e voorronde
29. Anderlecht (Bel) 2e voorronde
30. Slavia Praag (Tsj) 2e voorronde
31. Real Sociedad (Spa) geplaatst
32. AS Monaco (Fra) geplaatst

Dus als Lazio,Deportivo, Celta, Galatasaray, Dortmund of Chelsea het hoofdtoernooi niet halen zit PSV in pot 2. Deze kans is redelijk aanwezig gezien de afgelopen jaren waarin ploegen als Inter en Chelsea de voorronde niet overleefden.
HR
HR

DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000

quote:HR
KAMPIOENUH schreef:

Aan de andere kant, als je een toernooi wil winnen dan moet je in staat zijn om van elke tegenstander te winnnen.HR
Kan wel zijn, maar ik stel dat liever zo lang mogelijk uit :D
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 juni 2003 om 21:41:27.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ben ik het helemaal mee eens natuurlijk!!! En pot 2 mogen we nu toch echt niet gaan missen, daar komen we in terecht!!

DutchSithlord schreef:

(...)

Kan wel zijn, maar ik stel dat liever zo lang mogelijk uit :DHR
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 juni 2003 om 21:53:26.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: free.styler@12move.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dan hoop ik dat bijvoorbeeld Chelsea het niet haalt. Van de anderen( Borussia Galatasaray Deportivo Celta Lazio) verwacht ik dat ze het wel halen..

Of misschien Celta dan. Zou wel blits zijn, poule 2

Staat Ajax mooi te kijken :D

[Dit bericht is veranderd door Bas (op 18 juni 2003 23:55:07).]
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 juni 2003 om 22:31:59.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: brameuser@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Bewijst maar weer eens hoe goed PSV is, elk jaar Champions League, beloningen gaan komen, en hoe langer het heeft geduurt, hoe lekkerder het smaakt :B PSV is gewoon de beste, klaar
HR
HR

Jero
Jeugdspeler

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 17 juni 2003

Mwah, ik denk dat PSV wel een redelijke kans maakt om door te gaan (zeker nu als je de ontwikkelingen bekijkt met die potten bij de loting en dergelijke), PSV lijkt z'n lesje wel geleerd te hebben onder Hiddink en zal strakjes minder naief spelen. Hiddink is internationaal natuurlijk een gelauterde toptrainer, daar heeft PSV een goede aan.

Ik denk echter wel dat het de laatste kans zal zijn voor PSV want binnen nu en een paar jaar zullen er wat toppers vertrekken, ik denk dan met name aan van Bommel en Kezman.
Overigens mag niet vergeten worden dat de 3e plek geen recht meer geeft op UEFA Cup voetbal dus er MOET dit keer gepresteerd worden.
HR
HR

Vak_O
Legende

Reg.: 14 januari 1999

Jero schreef:
Ik denk echter wel dat het de laatste kans zal zijn voor PSV want binnen nu en een paar jaar zullen er wat toppers vertrekken, ik denk dan met name aan van Bommel en Kezman.
HR
Dat weet ik zo net nog niet:
PSV heeft zijn beste prestatie neer gezet zonder èchte toppers.

PSV haalde bijvoorbeeld de triple in het seizoen nádat Gullit vertrok, en het seizoen vóórdat Romario kwam...
HR
HR

Jero
Jeugdspeler

Ik neem aan dat je verwijst naar het gouden seizoen 87-88.
In dat team stonden behoorlijk veel toppers naar mijn mening, Koeman en Gerets bijvoorbeeld. Maar het was inderdaad nogal onverwacht dat ze uitgerekend een jaar na het vertrek van Gullit prijzen gingen pakken.
HRHR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 juni 2003 om 21:37:05.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vak_O,

Ik weet niet wat je bedoelt met een échte topper (Pele, Van Basten, Ronaldo..), maar als je je voetbalplakboek van het seizoen ´87/´88 erbij pakt dan mag je toch wel concluderen dat er eigenlijk alleen maar toppers bij PSV zaten. Vele waren zelfs international.
Trouwens, in de Voetbal van Juni staat een mooi artikel over deze spelers van de vergeten glorie van ´88.
HR
HR

BOOM
Vaste waarde in elftal

Reg.: 8 januari 2001

Waarom zou PSV de 2de ronde vand e champions league nu opeens wel halen?
Weer geen versterking met een geroutineerde speler(s),
alleen wat jong talent wat het waarschijnlijk toch weer heel moeilijk krijgt.
Ze kunnen alleen iets halen als er iemand weggaat, maar als Kezman weggaat dan moet je eerst nog maar eens afwax\chten of de nieuwe spits iets wordt.
"maar ze hebben nu toch meer ervaring", ja dat roepen we ook al zes jaar, en al zes jaar heeft dat nog niet geholpen

PSV zal moeten investeren om sportief vooruit te kunnen gaan. En dan niet in spelertjes van 17 jaar
HR
HR

Konink van Eindhoven
Geselecteerd voor Oranje

Uit: De Barrier, Eindhoven
Vak: Noord - M
Reg.: 13 maart 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 juli 2003 om 17:09:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Huulerd@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Geen versterkingen voor komend seizoen zal wederom leiden tot een vroege uitschakeling in de CL. Hiddink heeft al vaker aangegeven dat de selectie diende te worden versterkt. Lee en Park doen het aardig maar kwetsbare plekken worden vooralsnog niet aangevuld met goede spelers. In de HCE zullen we ongetwijfeld mee gaan doen in de strijd om de titel samen met Ajax (Fey niet). Maar ik zie het verschil tussen de Europese subtop en het nationale voetbal steeds weer groter worden en de huidige selectie (zonder toevoegingen) zal ons niet verder brengen dan de 1e ronde. Het argument dat de spelersgroep ervaring mist om te presteren in de CL is onjuist. Er is duidelijk kwaliteitstekort om te presteren in de CL en vooralsnog wordt daar niets aan gedaan.
HR
HR

SouBavaria
Legende

Uit: ACHTontour.nl
Vak: West - JJ
Reg.: 23 december 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 juli 2003 om 17:21:10.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Niets aan toe te voegen.

Als ik heel eerlijk ben heb ik altijd meer het idee dat ik leuke reizen en ervaringen wil meemaken in de Champions League, dan dat ik echt de verwachting heb dat we gaan overleven!
Eigenlijk best treurig, maar het is gewoon de realiteit?
Of zie ik het te negatief :huh
HR
HR

Norman42 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: cyberspace
Reg.: 6 oktober 2002

zeg Jero,
volgens mij vergeet je dat PSV juist de gave heeft toppers te KUNNEN verkopen, omdat ze toch weer iedere keer over nieuwe toppers blijken te beschikken.
HR
HR

Jero
Jeugdspeler

zeg Jero,
volgens mij vergeet je dat PSV juist de gave heeft toppers te KUNNEN verkopen, omdat ze toch weer iedere keer over nieuwe toppers blijken te beschikken.HR
Dat is natuurlijk waar. Ook is bewezen dat dit soort aankopen een geringe aanpassingstijd nodig hebben. Toch denk ik dat het vertrek van een van Bommel minder makkelijk is op te vangen dan die van een Kezman of (toendertijd) van Nistelrooy omdat het hele elftal voor een groot deel staat of valt met van Bommel. Ik heb er vertrouwen in dat PSV wat potentiele toppers op de kop weet te tikken die PSV zullen helpen om op topniveau te kunnen fungeren. Het is raar dat PSV met al die toppers nooit weet te overleven in de CL (dit seizoen schatte ik de kans toch wat hoger in, ondanks de zware poule), een vertrek van Kezman en van Bommel zou sowieso dus slecht uitkomen omdat het elftal dan meteen minder sterk word, maar dat zijn inkoppertjes.
HR
HR

Norman42 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: cyberspace
Reg.: 6 oktober 2002

mmm hoe lang heeft het elftal er overgedaan zich aante passen aan het vertrek van een half elftal, waaronder pilaren als Cocu en Numan??
HR
HR

fansper
Legende

Reg.: 21 juni 2003

Ons elftal is vorig seizoen behoorlijk gegroeid volgens mij Bouma is een zekerheidje geworden in de verdediging en Kezman in de aanval. Het linkervlank probleem is opgelost, hoewel het zich nu ineens enigsins naar de rechterflank lijkt te verplaatsen(misschien is het gewoon moeilijk om 2 flanken goed te bedienen en wordt Robben tch nog vaak. onderschat.) Bruggink, Dirx en Gokhagidze zullen we niet missen denk ik zeker niet aan het begin van het seizoen. Ik denk dat we inverhouding net zo sterk zijn als toen we Man Ubited met 3-1 versloegen en het niet haalde, omdat het reglement tegen zat. Ik zie dus weer kansen, maar zal niet diep tekleurgesteld zijn als het mis gaat.
En inderdaad die 2e groep is heel welkom want ik vind het verschil met 3 best groot,
HR
HR

Jero
Jeugdspeler

mmm hoe lang heeft het elftal er overgedaan zich aante passen aan het vertrek van een half elftal, waaronder pilaren als Cocu en Numan??HR
Inclusief het jaar waarin PSV via "het Mirakel van Utrecht" 3e werd in de competitie?

2 jaar.
HR
HR

MetalliumRonny
Legende

Reg.: 13 december 2002

Geef mij maar elk jaar het :psv Kampioenschap en ik ben dik tevreden...De CL is toch niet te winnen met REAL MADRID erbij!
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 juli 2003 om 01:14:13.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
De CL zullen we inderdaad nooit gaan winnen nee, maar tussen winnen en de eerste ronde worden uitgeschakeld zit heel wat: geld, prestige, enz.
Eens de 2e ronde halen , cq kwartfinale, zal erg mooi zijn voor onze club. En natuurlijk is het nationaal kampioenschap elk jaar een vastigheidje......

Geef mij maar elk jaar het :psv Kampioenschap en ik ben dik tevreden...De CL is toch niet te winnen met REAL MADRID erbij!HR
HR
HR

Jero
Jeugdspeler

Nou nou, niet zo negatief. De nederlandse clubs kunnen heus nog wel potten breken in Europa. Madrid heeft een sterk team maar ondanks al die sterren is het ze dit jaar niet gelukt om de CL te winnen. Met Beckham erbij word de kans niet ineens zoveel groter, zolang ze geen fatsoenlijke verdediger op de kop weten te tikken blijft de verdediging de achilleshield van Madrid. Bang voor Real hoef je dus zeker niet te zijn.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 90,5% dat PSV wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!