PSV Netwerk
zondag 14 maart 2010 - 12:19                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 13 »

HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Uit: Blaricum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 12:02:01.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
PSV presteerde de afgelopen jaren nauwelijks in de Chamions League, helaas is dit een feit.
Hoe kunnen de huidige trainer, spelers en Twaalfde mannen ervoor zorgen dat PSV in het volgend seizoen wel een ronde doorkomt in deze Miljoenen-en prestigebal.
Minder naif (=blind aanvallend) spelen lijkt me niet alleen een garantie....toch...??
HR
HR

teletekstsupporter
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: -
Reg.: 18 september 2000

bontjassen aan de scheidsrechters geven?
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 12:09:36.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Voor grappen verwijs ik je graag door naar een ander Forum.
Of het Ajax netwerk natuurlijk!!
HR
HR

Berginho
Legende

Uit: Delft
Vak: Oost - WW
Reg.: 1 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 12:10:37.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: erikberug@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nee het lukt niet echt he ? ;)

Maar ff serieus.
PSV moet gewoon een vecht mentaliteit hebben en ervoor willen gaan.
Ze moeten dus niet als een stel mietjes dat veld op komen.
Gewoon bikkelen.

Verder heeft Guus natuurlijk dit seizoen de tacktiek bij PSV al zoveel gewijzigd dat PSV niet meer echt aanvallend spel speelt.
Wanneer was bijvoorbeeld zo'n wedstrijd dat je NEc met 6-0 oprolde?

PSV speelt nu echt op zn Italiaans, voor de nationale competitie is dit natuurlijk niet altijd even mooi om te zien maar in de CL kan dit zeker succes hebben.

Ik denk dat PSV komend seizoen toch echt een keer de volgende ronde gaat halen (mits de loting mee zit natuurlijk)

Kortom:
* Vechtlust
* Wil om te winnen
* Huidige tacktiek in wedstrijden gebruiken
* Goeie spits naast Kezman aantrekken met nodige ervaring

Deze 4 punten zijn van belang.
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 12:15:19.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ben het helemaal met je eens!!
Toch wil ik er graag een, naar mijn mening, belangrijk aspect aan toevoegen en die is van ons: de Twaalfde mannen.
Eerlijkheidshalve dient gezegd te worden dat bij een achterstand ook het publiek wel eens de kop laat zakken. Juist op deze momenten zij WIJ van grote waarde voor de spelers die wij op onze manier een injectie kunnen geven door ze echt aan te moedeigen en dit ook de gehele tijd te blijven doen. Niet af en tie is een liedje
HR
HR

Mathlov
Internationale topspeler

Uit: Maassluis
Reg.: 3 mei 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 12:20:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Juist in de CL is de sfeer nog wel aardig, dus daar zal het niet aan hebben gelegen de afgelopen jaren.

De factoren kwaliteit, mentaliteit, slimheid (zowel bij de spelers als de trainer) en geluk spelen een belangrijke rol. Als dat een keertje goed zit moet de 2e ronde haalbaar zijn.
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 12:24:49.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
En de loting natuurlijk; is een kwestie van geluk maar speelt wel een zeer grote rol!!!!
HR
HR

de Kraai
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen

Uit: 't Gooi
Reg.: 9 april 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 12:33:11.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hee Thijssie!!! :D

Heb je het PSV Netwerk ook eindelijk ontdekt?

Alleen vraag ik me één ding af: jij komt helemaal niet uit Blaricum!

Of is dit Jan? :huh (zit je stiekem met de eer van die website van Thijs te strijken!)

Sorry voor dit off-topic gedoe.

We gaan het een keer redden in de CL, maar wanneer...? :denk

[Dit bericht is veranderd door de Kraai (op 7 april 2003 12:35:57).]
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 12:41:05.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Kraai, die Thijs van je ken ik niet en zijn site al evenmin!!
Maar, HOE gaan we de 2e ronde halen dan??
HR
HR

de Kraai
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 12:47:41.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dus het is toeval dat je uit Blaricum komt en dat je dezelfde website hebt als de mensen die ik ken?!

Het is trouwens je eigen website die je niet kent? :tong

[Dit bericht is veranderd door de Kraai (op 7 april 2003 12:48:48).]
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 13:22:52.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
NEE, het is een web page van een vriend van mij. Ook Twaalfde man trouwens
HR
HR

teletekstsupporter
Vedette

Uit: Purmerend
Reg.: 18 september 2000

quote:HR
KAMPIOENUH schreef:

Voor grappen verwijs ik je graag door naar een ander Forum.
Of het Ajax netwerk natuurlijk!!HR
genitjes moet je altijd kunnen maken kampioenuh... maar ik zal bij de volgende posting wat serieuzer zijn. verder kan ik uit jouw opmerking opmaken dat je denkt dat ik een ajax supporter ben.

maar ook in amsterdam zitten psv supporters hoor! ik ben gewoon een teletekstsupporter van psv!

maar psv moet behoudender gaan spelen in de cl. gecontroleerder en zoals hiddink het nu al doet: vanuit de verdediging verder werken aan het elftal! weinig kansen weggeven en proberen zelf kansjes te creeren...

niet te aanvallend spelen tegen europese topclubs...
HR
HR

KEZZA4EVER
Legende

Uit: Nederland
Reg.: 6 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 13:29:40.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
- behoudender en slimmer spelen , uitgekookter (ros die bal gewoon is het stadion uit als het moet
- wat meer geluk hebben bij de loting, want we treffen het wel vaak beroerd moet ik zeggen
HRHR
HR

de Kraai
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 13:47:27.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

KAMPIOENUH schreef:

NEE, het is een web page van een vriend van mij. Ook Twaalfde man trouwensHR
Wanneer gaan we weer naar Eindhoven? Ik kan wat seizoenskaarten lenen namelijk.
HR
HR

Berginho
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 13:55:46.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: erikberug@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

de Kraai schreef:

(...)

Wanneer gaan we weer naar Eindhoven? Ik kan wat seizoenskaarten lenen namelijk.HR
kan dit niet op MSN ofzo ? ;)

Als komend seizoen de loting nou eens een keer gunstig is moet het kunnen lukken.
Kijk naar Ajax die hebben ook geen wereldteam maar door slim te spelen en de wil te tonen om te winnen gaan ze iedere keer maar door.
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 14:01:32.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Inderdaad ja, de wil om te winnen!! Maar ik denk dat dit bij PSV wel goed zit. Misschien moeten we wel uitkijken dat die wil om te winnen niet omslaat naar naif voetbal zodat je elke keer door een paar tegencounters naar huis wordt gestuurd.
Zoals PSV op dit moment speelt, o.l.v. Hiddink, zou toch doorgeze moeten kunnen worden in Europees verband?
HR
HR

Berginho
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 14:14:43.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: erikberug@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

KAMPIOENUH schreef:

Inderdaad ja, de wil om te winnen!! Maar ik denk dat dit bij PSV wel goed zit. Misschien moeten we wel uitkijken dat die wil om te winnen niet omslaat naar naif voetbal zodat je elke keer door een paar tegencounters naar huis wordt gestuurd.
Zoals PSV op dit moment speelt, o.l.v. Hiddink, zou toch doorgeze moeten kunnen worden in Europees verband?HR
Dat weet je nooit van te voren.
Ligt aan een hoop factoren
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 14:20:16.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
PSV presteerde de afgelopen jaren nauwelijks in de Chamions League, helaas is dit een feit.
Hoe kunnen de huidige trainer, spelers en Twaalfde mannen ervoor zorgen dat PSV in het volgend seizoen wel een ronde doorkomt in deze Miljoenen-en prestigebal.
Minder naif (=blind aanvallend) spelen lijkt me niet alleen een garantie....toch...??
BOVENDIEN, de tweede ronde brengt PSV de nodige munten in de kassalade.
HR
HR

alsoheraclesfan
Internationale topspeler

Uit: Almelo
Reg.: 5 juli 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 15:20:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: niels_@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik denk dat het belangrijk is om het verwachtingspatroon enigzins te wijzigen.Dus niet van te voren roepen dat we nu de 2e ronde moeten halen maar onszelf lekker in de underdog positie manouvreren.
Verder is het behalen van de 2e ronde van zoveel factoren afhankelijk dat ik me daar maar niet mee bezig ga houden.
HR
HR

sjonny-creil
International

Uit: creil
Reg.: 20 juli 2001

Heb er voor volgend seizoen alle vertrouwen in
HR
HR

KAMPIOENUH
Bankzitter

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 april 2003 om 19:26:58.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vertouwen. Misschien is dat wel het toverwoord. Vertrouwen in jezelf hebben en je staat al met 2-0 voor. Toch?
HR
HR

Gijsio
Legende

Uit: Roelofarendsveen
Reg.: 9 januari 2000

LOTING!!!!

Een goede loting zou wel eens lekker zijn.
De meest erg CL vond ik nog die met Anderlecht, Man United en Kiev. Toen had het moeten gebeuren.

Ook de loting met Helsinki, Kaiserslautern en Benfica (dacht ik ??) had makkelijk gekung, ware het niet dat we toen echt een bagger 11-tal hadden.
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 april 2003 om 19:49:28.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
als er geen kwaliteits injectie komt ben ik bang dat we het weer niet redden. We hebben leuke spelers voor de nederlandse competitie en een gering aantal spelers dat europees mee kan. Dat is gewoon te weinig. Verder is het heel simpel: psv moet niet zo super slap spelen, juiste mentaliteit dus, geen eigen gat graven dmv te aanvallend spelen en gewoon de kansen afmaken. Want hoe je het ook went of keert, psv heeft altijd de kansen gehad.
HR
HR

ButsLucius
Internationale topspeler

Uit: Den Bosch
Vak: West - HH
Reg.: 22 maart 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 april 2003 om 00:01:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Ja  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Gewoon lekker resultaat-voetbal spelen net als Ajax (met succes) gedaan heeft dit jaar.
Guus is dit ook van plan, dus gewoon halve finale Champions L volgend jaar! (beetje optimisme kan geen kwaad :B )
HR
HR

jp
Meervoudig international

Uit: Hillegom
Vak: Zuid - CC
Reg.: 19 februari 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 april 2003 om 00:09:23.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: jp_johannvogel@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het is trouwens wel te hopen dat we in pot 3 terecht komen en niet in pot 4 bij de loting, want dan kan het wel eens erg moeilijk gaan worden.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV prestaties in CL

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 7 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Vanmiddag om 1630 ERE Ajax - PSV".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 86,0% dat Liverpool FC wint van Lille. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!