| Poster | | Topic: Nabeschouwing HVCH - PSV 2-3 |  |
|
|
wj Basisspeler
Uit: Nistelrode Vak: Oost - X Posts: 328 Reg.: 12 augustus 2005 | Niet normaal hoe slecht PSV speelde. Veel ballen op de lat en op de paal en het was geen gatenkaas meer achterin maar open veld voor HVCH.
Ik heb ook nog nooit zoveel ballen zien verdwijnen bij vrijetrappen en zoveel ballen op de paal zien gaan. Koeman liep boos de kleedkamer in en wij van de PSVBHS hebben het nog wat op proberen te zingen tegen de Supporters van HVCH die goed te horen waren.
Gelukkig wist PSV nog net de 2-3 te scoren maar met heel veel geluk. Het was gewoon een klote wedstrijd
Wel zei Eric Addo na de wedstrijd tegen mij dat hij wilde verlengen in Eindhoven. Laten we maar hopen dat, dat zo is.
Foto's en een verslagje komen op http://www.psvbhs.tk
|
|
|
joske de psver International
Uit: udenhout Vak: - Posts: 583 Reg.: 8 mei 2005 | B-junioren Van Aanholt en Ojo maken ook debuut
Geplaatst op 19-05-2007 @ 18:41
De nog zeer jonge Patrick van Aanholt en Funso Ojo hebben zaterdagmiddag in de oefenwedstrijd van het eerste elftal tegen HVCH ook hun debuut gemaakt. Naast Horsten en Neervoort die in de basis startten, vielen beide B-junioren na een half uur spelen in.
Veel jonge jongens dus zoals verwacht, maar aan de uitslag van PSV te zien zou je toch wel wat meer kunnen verwachten als een nipte 2-3 overwinning.
|
|
|
einiel Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 145 Reg.: 10 april 2005 |
quote: wj schreef:
Wel zei Eric Addo na de wedstrijd tegen mij dat hij wilde verlengen in Eindhoven. Laten we maar hopen dat, dat zo is.
Woehoe! Tijd voor heel veel jubeldansjes!
|
|
|
vennegoorfan Bankzitter
Uit: Mariaheide Vak: Zuidwest - GG Posts: 205 Reg.: 23 juni 2005 | Het is maar waar je je druk om kunt maken. Hopelijk hebben de mensen in Heesch een leuke middag in het zonnetje gehad.
|
|
|
MarPSV Internationale topspeler
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | Al speelde ze met een B-elftal dan hoor je alsnog niet met maar 3-2 te winnen. Maar ja, het is een oefenduel dus het boeit eigenlijk helemaal niet!
|
|
|
wj Basisspeler
Uit: Nistelrode Vak: Oost - X Posts: 328 Reg.: 12 augustus 2005 |
quote: MarPSV schreef:
Al speelde ze met een B-elftal dan hoor je alsnog niet met maar 3-2 te winnen. Maar ja, het is een oefenduel dus het boeit eigenlijk helemaal niet!
Een oefenduel moet PSV ook gewoon simpel winnen, ze krijgen er voor betaalt.
|
|
|
psv_supporter Legende
Uit: Boekel Vak: Zuid - E Posts: 2589 Reg.: 24 mei 2000 | Wat wil je als Gomes, Alex en Farfán weg zijn naar hun thuisland(en)
En geef de jeugdspelers een kans; 3-2 winnen is genoeg; Het is niet veel maar het seizoen voor PSV is 4 weken geleden afgelopen dus de vermoeidheid zit misschien nog in de benen. Als de rest van het elftal ook op vakantie geweest zijn. Oefenwedstrijden zeggen mij ook niet zoveel. Of je nu met 4-0 verliest of je wint ze telkens met 12-0. Als ze er maar staan op 12 augustus tijdens de JCS tegen Ajax.
|
|
|
Joppûûûh Geselecteerd voor Oranje
Uit: Leende Vak: Oost - V Posts: 494 Reg.: 22 mei 2003 |
quote: psv_supporter schreef:
Wat wil je als Gomes, Alex en Farfán weg zijn naar hun thuisland(en)
En geef de jeugdspelers een kans; 3-2 winnen is genoeg; Het is niet veel maar het seizoen voor PSV is 4 weken geleden afgelopen dus de vermoeidheid zit misschien nog in de benen. Als de rest van het elftal ook op vakantie geweest zijn. Oefenwedstrijden zeggen mij ook niet zoveel. Of je nu met 4-0 verliest of je wint ze telkens met 12-0. Als ze er maar staan op 12 augustus tijdens de JCS tegen Ajax.
De JCS zegt mij ook niet veel roepen we met zen allen vlak voor die wedstrijd. Kampioen worden telt! Verder komen in Europa telt ook! en als het een beetje mee zit willen we de KNVB beker ook nog wel ff winnen...
Grts
|
|
|
Chrisjicek Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 | Het was van PSV echt een dramatische wedstrijd, dat er een aantal spelers niet bij waren mag geen enkel excuus zijn tegen een 2e klasser, 2 goals tegen krijgen tegen zo'n ploeg is gewoon schandalig.
Carizo en Kluivert spanden de kroon, beide spelers hebben vrijwel geen bal goed geraakt, Kluivert probeerde met allemaal "hoogstandjes" nog wat moois te laten zien maar het ging allemaal fout, en hij is dan ook meedere malen uitgelachen door de toeschouwers, Carizo kwam vrijwel geen 1x zn man voorbij en gaf veel, heel veel slechte passes.
John de Jong daarentegen vond ik wel redelijk spelen(voor zover je iemand aan PSV kant redelijk kan noemen in deze wanvertoning), hij was fel en liet zien dat hij voor een nieuw contract wil vechten.
PSV is nog een aantal keren goed weg gekomen, want na de 1-0, heeft HVCH nog 2 grote kansen gehad op 2-0(waaronder een bal op de paal)
Rest mij de vraag, wat wil PSV met dit soort potjes bereiken?, de spelers hebben er geen zin in, willen lekker op vakantie, en het publiek vermaak je er ook niet mee, de 2e helft was werkelijk niet om aan te zien, lekker stoppen hiermee dus!
Foto's op http://www.randstadphoolies.nl
[Dit bericht is veranderd door Chrisjicek (op 19 mei 2007 21:16:49).]
|
|
|
BenZ Bankzitter
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 190 Reg.: 28 september 2005 | Het was inderdaad niet veel, ze liepen over het veld alsof ze al vakantie hadden. Kheb me in ieder geval prima vermaakt maar toch..
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3090 Reg.: 19 juli 2003 | Onze provinciale zender Omroep Brabant heeft het prima verwoord in haar wedstrijdverslag tegen HVCH:
PSV wint maar net van Helmond
Landskampioen PSV heeft zaterdag het oefenduel tegen HVCH uit Helmond nipt gewonnen. Het werd 2-3.
De Eindhovenaren kwamen na vier minuten met 1-0 achter. John de Jong maakte gelijk en Arouna Kone bracht PSV voor rust op een 2-1 voorsprong. Na de rust verprutste PSV een hoop kansen.
HVCH profiteerde daarvan door de gelijkmaker te produceren. Pas in de laatste minuut stelde Patrick Kluivert de zege veilig.
Wat een flutzender als men nog niet weet dat HVCH uit Heesch komt. 
[Dit bericht is veranderd door PSV&WEST HAM UTD-FAN (op 20 mei 2007 10:47:36).]
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7704 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Had ik maar geweten dat er hier een nieuwe club was 
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3090 Reg.: 19 juli 2003 |
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
Had ik maar geweten dat er hier een nieuwe club was 
Ik weet dat Helmonders moeilijk te verslaan zijn.
Dit mag toch niet verwacht worden van zo'n zender, een beetje research kan geen kwaad en verkomt pijnlijke blunders zoals deze.
|
|
|
Grasmaaier Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | Dat is wel een hele grove fout van Omroep Brabant. Héééééschenaren heu heu! 
|
|
|
Alcides Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 | Volgens de site van PSV is Moens in de tweede helft vervangen door Moens.
|
|
|
Nimrod Vedette
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 4490 Reg.: 18 oktober 2003 | Kluivert heeft wel de winnende gemaakt, al is het zo'n 12 wedstrijden te laat .
|
|
|
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 | Komen de doelpunten nog op PSV tv te staan?
|
|
|
De Stille Kapitein ! International
Uit: Schijndel Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 2328 Reg.: 11 april 2006 | Bende mal, reportage over deze wedstrijd is overdreven.
Gewoon even de plaatselijke voetbalclub een pleziertje gedaan en thats it. Aub ga hier geen waarde aan hechten 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Oisterwijk Vak: Oost - V Posts: 6323 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Nimrod schreef:
Kluivert heeft wel de winnende gemaakt, al is het zo'n 12 50 wedstrijden te laat .
|
|
|
10.Diego Meervoudig international Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Nuenen Vak: - Posts: 654 Reg.: 7 oktober 2001 | Volgens de site van PSV is Moens in de tweede helft vervangen door Moens.
Hahahahaha, belachelijk. Van omroep Brabant verwacht je zoiets al niet, maar dat PSV.nl Moens door Moens laat vervangen hoort ook bij de blunders thuis.... 
|
|
|
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 |
quote: 10.Diego schreef:
Volgens de site van PSV is Moens in de tweede helft vervangen door Moens.
Hahahahaha, belachelijk. Van omroep Brabant verwacht je zoiets al niet, maar dat PSV.nl Moens door Moens laat vervangen hoort ook bij de blunders thuis.... 
Had ik dat ook al niet gepost?
|
|
|
Jefa. Nationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 1578 Uploads: 12 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Alcides schreef:
(...)
Had ik dat ook al niet gepost?
Die heeft jou bericht ook gequote denk ik, aangezien het precies hetzelfde zinnetje tekst is.
|
|
|
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 |
quote: Jefa. schreef:
(...)
Die heeft jou bericht ook gequote denk ik, aangezien het precies hetzelfde zinnetje tekst is.
Ow ja maar dat zinnetje staat niet in zo'n vak.
|
|
|
West Side United Vaste waarde in elftal
Uit: Een plaats dat op 34,4 kilometer afstand van Eindhoven ligt. Vak: West - J Posts: 366 Reg.: 14 september 2006 | 'Goeie' overwinning hoor! En de winnende van onze vriend Kluivert! Hij kan 't toch nog . Tsjong jonge toch... Maar ja...we zijn toch lekker KAMPIOEN! FOREVER!!!
|
|
|
Bavaria! Regelmatige invaller
Uit: Someren Vak: - Posts: 274 Reg.: 8 januari 2007 | Koné scoord in de laatste oefenwedstrijden weer, dat hij dat in de competitie maar vaker doet.
2-3 is niet al te best, maar ik maak er niet druk om.

|
|
|