PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Wedstrijden en trainingen
UNA-PSV 14-8-2007
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

Poster
Topic: UNA-PSV 14-8-2007 
King Guus
Vaste waarde in elftal

Uit: gesloten
Vak: Oost - XX
Reg.: 7 oktober 2005
Gepost op 6 augustus 2007 om 01:06:23.     MSN: ja    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat op dinsdag 14 augustus om 19 uur in Zeelst(Veldhoven) de oefenwedstrijd UNA-PSV gespeeld zal worden.Deze wedstrijd wordt gespeeld omdat UNA binnenkort over een kunstgrasveld beschikt, en PSV het weekeinde daarna uit moet naar Heracles(idd op kunstgras).
Ik heb toch de site gevonden voor meer info:
http://www.voetbal-clubs.nl/voetbal/una/5_detail.asp?id=54105
 Help mods!
Pool: 1891e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1834e / 1393e / 1809eOpstelling: 4-4-2
bart-psv
Nationale topspeler

Uit: Nuenen De Gekste!
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 6 augustus 2007 om 01:46:07.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha, dat wist ik zonder betrouwbare bronnen ook al !

Is inderdaad ff oefenen op kunstgras. Maar ik denk dat je meer hebt aan een felle training of kunstgras dan een wedstrijdje tegen 't eerste van UNA op kunstgras.
 Help mods!
Pool: 2982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Gollum
Meervoudig international
Chatoperator

Vak: -
Reg.: 19 februari 2004
Gepost op 6 augustus 2007 om 16:17:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
persbericht

De zomervakantie loopt ten einde en de Veldhovense clubs maken zich op voor het nieuwe voetbalseizoen. Ook de sportredactie van "Great United", het sportprogramma van Radio Veldhoven, is terug van vakantie en staat weer in de startblokken om de Veldhovenaren van alle sportactiviteiten in de gemeente op de hoogte te houden. Dinsdag 14 augustus wordt het sportseizoen op Radio Veldhoven geopend met een verslag van de oefenwedstrijd:
UNA - PSV

Luister dinsdagavond 14 augustus van 19:00 – 21:00 naar "Great United" op Radio Veldhoven 107.7
Radio Veldhoven is te ontvangen in de ether op FM 107.7, via de kabel FM 94.4 en op internet via http://www.slov.nl.

Tevens zal het programma worden uitgezonden via de lokale omroep van Geldrop-Mierlo, plusFM.

Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.433,3VoVo: -Opstelling: incompleet
skidevil
Bankzitter

Vak: West - J
Reg.: 29 april 2000
Gepost op 10 augustus 2007 om 11:24:33.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV en UNA oefenen op nieuwe kunstgrasmat

Veldhoven

door Rien van Dongen

Niemand minder dan PSV is de eerste tegenstander van UNA op het nieuwe kunstgrasveld aan de Sportlaan in Zeelst. Voor PSV is de wedstrijd het laatste duel in de voorbereiding voor het nieuwe seizoen dat op 19 augustus begint met een uitwedstrijd tegen Heracles en aangezien de Twentse club over een kunstgrasveld beschikt, wil PSV nog wel even oefenen op een soortgelijk veld; de eerste drie punten kunnen op het laatst van de competitie misschien wel beslissend zijn. Het nieuwe veld van UNA biedt een uitstekende gelegenheid voor een perfecte voorbereiding op de start van de competitie en dus mag worden verwacht dat bij deze ultieme test alle PSV-vedetten zullen opdraven.

Geen ander schoeisel nodig

Van het 'ruiken van het gras' aan het begin van een nieuw seizoen zal geen sprake meer zijn. Het ruikt eerder naar verschroeid rubber, maar voorzitter Jos Blatter van UNA staat er bij te stralen. 'Van mijn eerdere aversie tegen kunstgras is weinig meer over. Ik had er eigenlijk al niet meer op gerekend dat we aan het begin van dit seizoen al over een kunstgrasveld zouden kunnen beschikken, maar mede dankzij wethouder Tops is alles in een stroomversnelling geraakt. Daar komt bij dat de firma die het veld nu heeft aangelegd er veel aan gelegen was dit soort kunstgras in deze regio te introduceren en dan kan in korte tijd ineens heel veel.'
De Veldhovense hoofdklasser heeft met haar kunstgrasveld een primeur, want nog nergens in de regio ligt een soortgelijk hoofdveld. Meestal is het gras bij de buren groener, maar niet in dit geval. Het veld ligt er prachtig bij. Elke synthetische grasspriet is afzonderlijk 'gecoat' en de grasmat wordt gevuld met een stabilisatielaag van speciaal gefilterd zand en daarop fijn rubbergranulaat. De mat voelt bijzonder zacht aan en anders dan bij sommige kunstgrasvelden levert een flinke sliding geen brandwonden op. Bijzonder is ook dat geen ander schoeisel hoeft te worden aangeschaft. Rubber noppen of stalen noppen, maakt niet uit. Het betreden van het veld moet wel via speciale roosters om vervuiling, en daardoor ernstige aantasting van de mat te voorkomen.

De maandagmorgen-ploeg

Veel werk is verricht door de 'maandagmorgen-ploeg' of eigenlijk de 'wanneer-niet-ploeg', want ze zijn er altijd. 'Zonder die club van oudgedienden zou deze metamorfose niet zo snel hebben kunnen plaatsvinden. Het is ongelofelijk hoeveel werk zij hebben verzet’, zegt Blatter, ‘maar ja, dat doen ze eigenlijk altijd al. Ik kijk er eigenlijk al niet meer van op!' De maandagmorgen-ploeg, zo'n twintig hondstrouwe UNA-supporters, staat er garant voor dat als volgende week PSV haar opwachting maakt, het sportpark er helemaal klaar voor is. Ze kunnen dan even op 'ut severbenkske' gaan uitrusten.

UNA-PSV

De wedstrijd tegen PSV is op dinsdag 14 augustus en er wordt zoveel publiek verwacht dat een tijdelijke tribune wordt bijgeplaatst. Om problemen te voorkomen worden automobilisten verwezen naar parkeergelegenheden op enige afstand van het sportpark. Beter is wellicht de auto thuis te laten. De wedstrijd begint om 19.00 uur. Voor de wedstrijd zijn kaarten in de voorverkoop verkrijgbaar bij de kantine van UNA, Sportlaan 3, bij Intersport Van den Broek, Kromstraat 27a en Sigarenspeciaalzaak Dillen, Pleintjes 259. De toegangsprijzen, zowel in de voorverkoop als aan de kassa, bedragen: tribune € 12,50; staanplaats € 10,00; staanplaats voor jeugd t/m 14 jaar en 65-plussers € 5,00.

bron: veldhovensweekblad.nl
 Help mods!
Pool: 87e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.596,1 (daag uit)VoVo: 788e / 1122e / 745eOpstelling: 4-4-2
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 11 augustus 2007 om 14:41:56.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

het enige smetje op deze wedstrijd is dat psv vraagt aan una of ze willen voetballen als voorbereiding voor het nieuwe seizoen, dan als grote club zijnde wel ff later zegt dat ze de helft van de recette willen hebben.
Beetje jammer,omdat je toch enigzins verwacht dat psv niet zit te wachten op maybe 9000 euries
 Help mods!
Pool: 2319e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
King Guus
Vaste waarde in elftal

Uit: gesloten
Vak: Oost - XX
Reg.: 7 oktober 2005
Gepost op 11 augustus 2007 om 15:54:31.     MSN: ja    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KOENIE schreef:

het enige smetje op deze wedstrijd is dat psv vraagt aan una of ze willen voetballen als voorbereiding voor het nieuwe seizoen, dan als grote club zijnde wel ff later zegt dat ze de helft van de recette willen hebben.
Beetje jammer,omdat je toch enigzins verwacht dat psv niet zit te wachten op maybe 9000 euries

Dus jij denkt dat er ongeveer 1800 man op deze wedstrijd afkomt,volgens diezelfde bronnen waar ik het eerder over had verwachten die toch zeker het dubbele want bij UNA komt er zelfs een noodtribune om de grote toeloop goed te kunnen opvangen.
 Help mods!
Pool: 1891e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1834e / 1393e / 1809eOpstelling: 4-4-2
KOENIE
Legende

Gepost op 11 augustus 2007 om 17:14:15.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor mij waren die 900 eerder een fictief bedrag.
Denk persoonlijk dat er zo,n 4000/4500 man op af zal komen.
Afdeling Veldhoven zal zeker van de partij zijn.

Help mods!
Pool: 2319e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
messi_19
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 11 augustus 2007 om 18:18:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze hebben bij ons een prachtig kunstgras aangelegd. Dezelfde kwaliteit als FC Volendam heeft heb ik gehoord. Verder zijn vandaag de extra tribunes gebouwd.

Entreeprijzen:
Staan: 10 euro
Zitplaats: 12.50
 Help mods!
Pool: 2943e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
KOENIE
Legende

Gepost op 13 augustus 2007 om 12:18:16.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

toch jammer dat psv,de helft van de kaartverkoop opbrengst verlangt,i no geld is geld,maar om als jezelf je eigen uitnodigt,zou ik het geld aan de vereniging schenken.

Maar ja dan doen wij wij iets aan de kantine omzet
 Help mods!
Dave
Legende

Uit: sluitend in De Aftrap
Reg.: 25 januari 2000
Gepost op 13 augustus 2007 om 17:36:35.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

vader dus ook vd partij morgen?

Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
KOENIE
Legende

Gepost op 14 augustus 2007 om 12:55:12.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja mijn zoon, ik wil de topper in zeelst weleer eens meemaken, vanaf het terrasje
weer is ook goed dus wat let ons
 Help mods!
sandwich
Talentje

Uit: Bergeijk
Vak: Oost - X
Reg.: 10 november 2004
Gepost op 14 augustus 2007 om 14:25:35.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoorde net van iemand dat het uitverkocht is. Klopt dit?
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.472,7VoVo: -Opstelling: incompleet
messi_19
Nationale topspeler

Vak: Noord - U
Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 14 augustus 2007 om 14:37:47.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb dit ook gehoord maar ik hoopt toch van niet, ga het toch proberen..
 Help mods!
Pool: 2943e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Danko_Lazovic 9
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 14 augustus 2007 om 15:22:32.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Roorda
Kromkamp
Da Costa
Salcido
Zonneveld
Afellay
Simons
Aissati
Reis
Lazovic
Bakkal

Dit lijkt me een prima opstelling voor vanavond.

Bank:
Gomes
Alcides
Addo
Feher
v.d. Leegte
Mendez
Culina
de Jong
Zeefuik
Kone?

[Dit bericht is veranderd door Danko_Lazovic 9 (op 14 augustus 2007 15:24:30).]
 Help mods!
Pool: 110e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (1-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.602,5 (daag uit)VoVo: 503e / 398e / 532eOpstelling: 4-3-3
Fritske Philips
Veelbelovend talent

Reg.: 10 december 2006
Gepost op 14 augustus 2007 om 19:31:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lachuh hoe die pagina van Omroep veldhoven explodeert!

De statistieken schieten omhoog van de website nu PSV er speelt;

http://webstats.motigo.com/s?tab=1&link=1&id=807510&name=slov

Het zal nog wel enorm toenemen want vanaf nu zie ik dat ze er ook de tussenstand op vermelden...

http://www.slov.nl/

[Dit bericht is veranderd door Fritske Philips (op 14 augustus 2007 19:32:31).]
 Help mods!
Pool: 3910e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
RobertoToemba
Nationale topspeler

Uit: Helmond
Vak: Noord - M
Reg.: 25 juli 2005
Gepost op 14 augustus 2007 om 19:34:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

2-0 voor op dit moment. Afellay en Bakkal
 Help mods!
Pool: 817e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.403,3VoVo: 1267e / 502e / 1094eOpstelling: 4-3-3
Fritske Philips
Veelbelovend talent

Reg.: 10 december 2006
Gepost op 14 augustus 2007 om 19:40:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens de statistieken (zie link hierboven) volgen veel supporters te Turkije de Omroep Veldhoven site om te weten te komen of Koné scoort.

Zie: http://www.webaslan.com/haberler/23768.php

[Dit bericht is veranderd door Fritske Philips (op 14 augustus 2007 19:40:58).]
 Help mods!
Pool: 3910e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Jefferson Roorda
Veelbelovend talent

Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 14 augustus 2007 om 19:42:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

2-0 vind ik al best goed.
Grappig dat al die Turken deze wedstrijd volgen.
Kone komt toch niet naar Gala.
Ik vind het jammer dat ik de chatbox niet in kan.
Had het graag gevolgd.
 Help mods!
Pool: 2145e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1460e / - / 1326eOpstelling: 4-4-2
Danko_Lazovic 9
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 14 augustus 2007 om 19:49:34.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jefferson Roorda schreef:

2-0 vind ik al best goed.
Grappig dat al die Turken deze wedstrijd volgen.
Kone komt toch niet naar Gala.
Ik vind het jammer dat ik de chatbox niet in kan.
Had het graag gevolgd.

Waarom kun je er niet in? Heb je een ban?
 Help mods!
Pool: 110e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (1-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.602,5 (daag uit)VoVo: 503e / 398e / 532eOpstelling: 4-3-3
Joppûûûh
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Leende
Vak: Oost - V
Reg.: 22 mei 2003
Gepost op 14 augustus 2007 om 20:48:09.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

0-3 Lazovic

Afgelopen

[Dit bericht is veranderd door Joppûûûh (op 14 augustus 2007 20:48:26).]
 Help mods!
Pool: 574e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 619e / 1092e / 586eOpstelling: 4-4-2
10.Diego
Meervoudig international
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Nuenen
Reg.: 7 oktober 2001
Gepost op 14 augustus 2007 om 20:51:13.       MSN: dwerse_boy@hoymail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

0-3 Lazovic, zo goed als afgelopen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Hannibal Smith
Meervoudig international

Reg.: 22 augustus 2004
Gepost op 14 augustus 2007 om 21:13:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het was huilen met de pet op.. De eerste helft wilde PSV niet, de tweede helft kon PSV niet. Fagner was een lichtpuntje in de duisternis.
 Help mods!
Pool: 2756e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: 877e / 1270e / 832eOpstelling: 4-4-2
West Side United
Vaste waarde in elftal

Uit: Een plaats dat op 34,4 kilometer afstand van Eindhoven ligt.
Vak: West - J
Reg.: 14 september 2006
Gepost op 14 augustus 2007 om 21:33:32.       MSN: vakjrules@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hepelijk zijn ze zondag op het kunstgras van Almelo wel scherp. Is zo belangrijk om de competitie goed te starten.
 Help mods!
Pool: 58e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.588,3 (daag uit)VoVo: 170e / 484e / 168eOpstelling: 4-3-3
NiNi
Legende

Uit: Eindhoven, Nederland
Reg.: 28 april 1999
Gepost op 15 augustus 2007 om 00:39:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo wordt dit seizoen: 1 groot drama met een coach die de naam niet mag dragen. Mark my words

NiNi
 Help mods!
Pool: 2259e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.284,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Joppûûûh
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Leende
Vak: Oost - V
Reg.: 22 mei 2003
Gepost op 15 augustus 2007 om 07:29:00.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het scheelt dat we al drie jaar roepen dat het seizoen een groot drama wordt...

Het enige wat we kunnen doen is afwachten en onze ploeg ondersteunen in thuis- én uitwedstrijden. Helaas moet ik zelf de eerste uitwedstrijd tegen Heracles al laten schieten...

Goed begin van mezelf

Grts
 Help mods!
Pool: 574e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 619e / 1092e / 586eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk