| Poster | | Topic: [voorbeschouwing] Feyenoord - PSV |  |
|
Adje Interim Jeugdspeler
Vak: - Posts: 403 Reg.: 30 november 2007 | Ik las net deze reactie op het FN naar aanleiding van Slory's blessure:
''Hofs is terug, en ik vond de ploeg met Hofs rond Makaay tot nu toe de beste periode hebben. Ik vind het rot voor Slory, maar met Hofs hebben we wel meer body tegen PSV''
Ik schijt bijna in mijn broek ja...van het lachen 
|
|
|
Eendracht Maakt Macht Jeugdspeler
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 285 Reg.: 3 december 2007 | Tja, het gemiddelde IQ in 010 is nooit heel erg hoog geweest.. 
|
|
|
Geile Kees 
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 1 Reg.: 10 januari 2008 | *provocatie*
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 10 januari 2008 20:48:26).]
|
|
|
Eendracht Maakt Macht Jeugdspeler
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 285 Reg.: 3 december 2007 | *
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 10 januari 2008 20:48:59).]
|
|
|
Boeijke Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Noord - SS Posts: 1048 Reg.: 2 juli 2002 | *Ga niet in op provocaties, gebruik Help Mods*
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 10 januari 2008 20:50:01).]
|
|
|
080502 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 39 Reg.: 26 oktober 2004 |
quote: Eendracht Maakt Macht schreef:
Tja, het gemiddelde IQ in 010 is nooit heel erg hoog geweest.. 
Als het gemiddelde IQ in Eindhoven nou ook wat hoger was geweest hadden ze daar misschien begrepen dat met "body" niet altijd de letterlijke vertaling hoeft te worden gezocht.
Zo zou je het ook kunnen interpreteren als vechtlust of duels durven aan te gaan, en als het daar om gaat heb je aan Hofs zeker een betere dan aan Slory.
|
|
|
translucentdreamer Aanstormend talent
Uit: baarn Vak: - Posts: 129 Reg.: 11 juli 2006 | Heb net even de reacties op het FN forum bekeken in de topic van de nabeschouwing van de wedstrijd PSV-Feyenoord maar daar is het juist de omgekeerde wereld toen miste jullie Slory en lag het daar aan. en krijgt Hofs gemiddeld een cijfer 4. Dus in dat opzicht is het allemaal gelul in de ruimte.
|
|
|
080502 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 39 Reg.: 26 oktober 2004 |
quote: translucentdreamer schreef:
Heb net even de reacties op het FN forum bekeken in de topic van de nabeschouwing van de wedstrijd PSV-Feyenoord maar daar is het juist de omgekeerde wereld toen miste jullie Slory en lag het daar aan. en krijgt Hofs gemiddeld een cijfer 4. Dus in dat opzicht is het allemaal gelul in de ruimte.
Gelukkig hebben we nog meer wedstrijden gespeeld, die we niet kansloos met 4-0 verloren, waarin Hofs wel goed speelde.
|
|
|
E-rick Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 726 Reg.: 13 december 2000 |
quote: 080502 schreef:
(...)
Gelukkig hebben we nog meer wedstrijden gespeeld, die we niet kansloos met 4-0 verloren, waarin Hofs wel goed speelde.
Wat vind je dan precies zo goed aan Hofs, want ja meer dan een middelmatige voetballer is hij niet 
|
|
|
Unito Legende
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4982 Reg.: 23 februari 2001 | Ach, degene die voor ons het verschil maakte in die wedstrijd speelt niet eens meer bij ons, dat maakt het wel spannender zaterdag!
|
|
|
M00 Veelbelovend talent
Posts: 117 Reg.: 1 februari 2002 | PSV heeft het tegen Feyenoord altijd moeilijk. De 4-0 van voor de winterstop is een uitzondering de laatste 10 jaar. Buiten dat zijn deze 'klassieke' toppers altijd wedstrijden op zichzelf. Vorm of ritme van de afgelopen tijd zijn geen graadmeter, Feyenoord heeft thuisvoordeel, PSV moet daarmee om zien te gaan. Ze zullen het moeilijk krijgen maar ze hebben zeker wel een kans. Als ze maar rustig zijn + als ze het eerste doelpunt kunnen maken dan moet het lukken.
Buiten dat, het kampioenschap win of verlies je tegen de "kleintjes" UIT. Niet tegen de toppers.
|
|
|
kazmaniac International
Vak: - Posts: 573 Reg.: 12 oktober 2004 | Ja het is een wedstrijd opzich. Hopelijk kan PSV hem naar zich toetrekken. Ik hoop dat Dzsdudzak (of hoe heet de beste man) speelt.
Maar ik moet zeggen dat een "patatje Kapsalon" verreweg het beste is dat uit Rotterdam komt Dat kennen ze werkelijk nergens anders, maar ik heb er net eentje baas gemaakt en het is echt een aanrader.
|
|
|
8. Philip Cocu
 Toeschouwer
Uit: Lelystad Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6 Reg.: 26 december 2007 |
quote: M00 schreef:
.........
Buiten dat, het kampioenschap win of verlies je tegen de "kleintjes" UIT. Niet tegen de toppers.
Met alle respect, maar dit vind ik dus zo'n enorm clichee. Dit slaat echt nergens op. Elke topclub laat zowel uit als thuis en zowel tegen de concurrenten als tegen de mindere clubs punten liggen.
|
|
|
psvwhatever 
 Toeschouwer
Uit: zeeland Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 4 Reg.: 11 januari 2008 | *
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 11 januari 2008 10:16:50).]
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4231 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: psvwhatever schreef:
*
Als Timmer zaterdag een hattrick scoort, laat ik jouw nickname op mijn voorhoofd tattoeeren.
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 11 januari 2008 10:17:03).]
|
|
|
psvwhatever 
 Toeschouwer
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 11 januari 2008 10:16:39).]
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4231 Reg.: 1 augustus 1999 |
*
Wat stel jij er tegenover als Timmer er drie of meer om zijn oren krijgt?
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 11 januari 2008 10:17:15).]
|
|
|
psvwhatever 
 Toeschouwer
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 11 januari 2008 10:16:31).]
|
|
|
Balinho Legende
*
De kans dat Timmer een hattrick scoort, is inderdaad vele malen groter, dan dat hij er drie uit zijn eigen netje gaat vissen. Maar bedankt voor je sportiviteit. 
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 11 januari 2008 10:17:29).]
|
|
|
psvwhatever 
 Toeschouwer
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 11 januari 2008 10:16:20).]
|
|
|
Balinho Legende
*
PSV boft maar met zulke realistische supporters.
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 11 januari 2008 10:17:42).]
|
|
|
willem en willy Toeschouwer
Vak: - Posts: 3 Reg.: 22 september 2007 |
quote: phoolie601 schreef:
(...)
DIt klinkt voor sommigen misschien en voor sommigen misschien niet... maar ik heb vele jaren altijd in de veronderstelling geleefd en ook echt gemeend dat de Kuip het mooiste stadion van Nederland is... Eigenlijk kom ik er de laatste jaren pas achter dat ik dat helemaal niet ECHT vind. Ik vind het PSV stadion oprecht het mooiste stadion van Nederland, mijn clubliefde daargelaten.
Het PSV stadion is echt af en supermodern en daarnaast ook nog eens knus en gezellig, geen hekken, schermen waar je alles goed op kunt zien, prachtige belichting, goede grasmat.... Maaar de Kuip is een goede 2e.
- ) Of je bent stomdronken
- ) Of je bent op je achterhoofd gevallen
- ) Of je bent geestelijk gehandicapt
- ) Of je maakt vrij veel typfouten in een zin
maar je maakt mij niet wijs dat je dit meent
|
|
|
Jeronimo91 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 37 Reg.: 21 november 2007 | Nu Slory er niet bij is lijkt het me niet nodig om met 4 verdedigers te spelen en kunnen we het middenveld versterken met een mannetje extra.
Er van uitgaande dat Sef met een man achter de spitsen wil spelen en Farfan vanaf het middenveld wil laten komen zou ik zo beginnen. Maar het zal wel zo worden dat Affelay de positie van Aisatti overneemd en dat Zonneveld weer in het elftal komt op linkshalf omdat we geen andere linkshalf in de selectie hebben.
----------------------Gomes------------------------
--------Da Costa------Salcido-----Alcides----------
----------------Culina--------Simons---------------
---Farfan---------------Affelay----------Bakkal----
----------------------Aisatti---------------------
----------------------Lazovic----------------------
|
|
|
The Viking Nationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 4495 Reg.: 4 augustus 2005 | Ik denk dat PSV gaat winnen in de kuip
- Feyenoord blaakt (onterecht) van het zelfvertrouwen
- Feyenoord heeft thuis nog niet verloren
- Feyenoord weet niet wat het van PSV kan verwachten
M.a.w.
Ik denk dat PSV de overwinning harder en meer wil hebben dan Feyenoord. Feyenoord kan zich niet instellen op het spel van PSV, omdat dit nog onduidelijk is. PSV weet wel hoe Feyenoord zal spelen.
|
|
|
PSV_De_Gekste Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: West - JJ Posts: 191 Reg.: 2 september 2005 | 1-2 gaat het worden krijg ik net door van mijn engelbewaarder!!
|
|
|
|