| Poster | | Topic: Voorbereiding PSV seizoen 2008-2009 |  |
|
ya ya Internationale topspeler
Vak: - Posts: 922 Reg.: 6 juli 2005 | Buiten Amrabat viel mij Wuytens erg positief op.
Zo'n jonge gast die uit het niks met het eerste mee doet en speelt alsof hij al 2 jaar meedraait.
Ander type dan Aissati maar wederom een jonge middenvelder met potentie op de bank, klaar voor speelminuten.
|
|
|
PSV-Devil Talentje
Vak: - Posts: 87 Reg.: 12 juli 2006 |
quote: 4.Javier Maza Rodriguez schreef:
(...)
Valt niet echt op, houd zich wel nadrukkelijk bezig met leidinggeven en de opbouw, en is een heel rustige speler aan de bal.
Dit is wel goed natuurlijk PSV heeft met vorig jaar Salcido Alcides en Kromkamp natuurlijk niet echt iemand die rustig is, ok Marcellis kan opbouwend ook nog het een en ander leren maar dit is geen schande natuurlijk.
|
|
|
PSV Zuipsite.NL Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 43 Reg.: 24 juni 2007 | De eerste, professionele, foto's van het seizoen 2008 - 2009 staan online op PSV Zuipsite.NL. Tevens een verslagje van de wedstrijd VV Gestel - PSV.

Foto's met dank aan Jeroen Putmans
|
|
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 11004 Reg.: 6 maart 2003 | Prachtige foto's! 
|
|
|
vliegendeknieschijf Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 452 Reg.: 14 juli 1999 |
quote: PSV-Devil schreef:
Leuk, om te lezen dat amrabat al positief word beoordeeld. Ben benieuwd of hij dit ook tegen grotere clubs kan zoals Newcastle.
Verder las ik het stuk in de AD over Brechet, graag hoor ik ook van de mensen die erbij waren wat ze van hem vonden het eerste half uur zover dat te beoordelen is tegen een amateurclub natuurlijk....
Je zag op de samenvatting dat Brechet er op een gegeven moment werd uitgesprint door zo'n amateurtje. Toen moest Isakson handelend optreden. Snelheid heeft hij dus niet en zijn reputatie als blessure gevoelig lijkt hij voorlopig waar te maken. Dat belooft niet veel goeds.
|
|
|
Marger Legende
Vak: - Posts: 1750 Reg.: 15 april 1999 | Wacht even hoor, hij was bij de warming up geblesseerd geraakt en nu trek je conclusies over zijn snelheid op basis van één sprint in diezelfde wedstrijd waar hij met de blessure meedeed? Lijkt me niet zo logisch, wel? Misschien moeten we even afwachten tot we hem echt in actie hebben gezien.
|
|
|
4.Javier Maza Rodriguez tha boer  Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 809 Reg.: 12 juli 2006 |
quote: vliegendeknieschijf schreef:
(...)
Je zag op de samenvatting dat Brechet er op een gegeven moment werd uitgesprint door zo'n amateurtje. Toen moest Isakson handelend optreden. Snelheid heeft hij dus niet en zijn reputatie als blessure gevoelig lijkt hij voorlopig waar te maken. Dat belooft niet veel goeds.
Hij was geblesseerd, die spits was ook heel snel, snelheid bepaald niet of je wel of niet goed kan voetballen, snelheid heb je, of heb je niet, eruit gelopen door een amateurtje, tja, msschien loop ik er ook wel spelers uit de jeugd van PSV uit, betekend dat dat ik een beteere voetballer ben, nee dus.
|
|
|
psvsupottie.com Legende
Uit: Oss Vak: Noord - NN Posts: 2690 Reg.: 18 maart 2000 |
quote: Je zag op de samenvatting dat Brechet er op een gegeven moment werd uitgesprint door zo'n amateurtje. Toen moest Isakson handelend optreden. Snelheid heeft hij dus niet en zijn reputatie als blessure gevoelig lijkt hij voorlopig waar te maken. Dat belooft niet veel goeds.
Ik geloof ook niet dat Bréchet de snelste is, maar m.i. is hij iemand die dat met zijn inzicht wel compenseert. Het incident dat jij aanhaalt vond ik niet de fout van Bréchet. Jeremie blokte zijn man prima af zodat Isaksson de bal kon oprapen. Dat Isaksson vervolgens te laat reageerde is niet de schuld van Bréchet, die zelfs ook goed coachte.
Overigens wordt dat wel een centrum met weinig snelheid, aangezien Marcellis ook geen sprintwonder is. Maar met snelle backs (Salcido, Pieters) om hen heen en hun tactisch inzicht voorzie ik geen problemen in dat opzicht. Zoals eerder al gezegd denk ik juist dat we een uitstekend centrum hebben staan komend seizoen.
|
|
|
1. Andreas Isaksson Gomesfannetje  Vaste waarde in elftal
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1516 Reg.: 17 mei 2007 | Ik ben wel benieuwd naar de wedstrijden tegen Everton, Sporting en Newcastle.
Als we deze 3 winnen gaan we een goed seizoen tegemoet. (Al zegt dat niet altijd alles).
|
|
|
EindhovenaarPSV Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 1943 Reg.: 19 september 2000 | Het zegt helemaal niets.
In het seizoen dat we de halve finale CL haalde verloren we alle 4 de wedstrijden tegen niet amateurs in de voorbereiding.
|
|
|
NilisForPresident Legende
Vak: - Posts: 17647 Reg.: 12 maart 2000 | Zijn er geen mensen van PSV.NL/PSV.TV aanwezig bij het trainingskamp? Het is nogal stil op beide sites sinds het vertrek van de spelersgroep namelijk.
|
|
|
Ronus Veelbelovend talent
Uit: Steensel Vak: Oost - X Posts: 108 Reg.: 31 juli 2006 | Staat inmiddels alweer een filmpje op PSV.tv 
|
|
|
sandrinho Jeugdspeler
Uit: vught Vak: Zuid - AA Posts: 48 Reg.: 10 september 2005 | *
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 24 juli 2008 22:15:59).]
|
|
|
|
harold_farfan Toeschouwer Runner-up PSV Netwerk Pool 2007/2008
Uit: Leende Vak: - Posts: 18 Reg.: 9 juli 2004 | Met welke naam speelt Rodriguez op zijn rug?
Maza / Rodriguez / Maza Rodriguez?
Heeft er iemand al foto's van, dan kan ik morgen mn shirt laten bedrukken...
Vorig jaar ben ik ook in de fout gegaan met Reis ipv Jonathan...
|
|
|
Peter Poepsaus 22. Balazs Dzsudzsak  Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3513 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: EindhovenaarPSV schreef:
Het zegt helemaal niets.
In het seizoen dat we de halve finale CL haalde verloren we alle 4 de wedstrijden tegen niet amateurs in de voorbereiding.
Haha, klopt. In 2003-2004 kenden we eingelijk onze laatste goede voorbereiding en uitgerekend dat seizoen is het laatste seizoen dat we geen kampioen werden.
quote: harold_farfan schreef:
Met welke naam speelt Rodriguez op zijn rug?
Maza / Rodriguez / Maza Rodriguez?
Heeft er iemand al foto's van, dan kan ik morgen mn shirt laten bedrukken...
Vorig jaar ben ik ook in de fout gegaan met Reis ipv Jonathan...
In de fanshop hing zijn shirt met 'Maza Rodriguez' achterop.
Heeft iemand de samenvatting van de wedstrijd tegen Gestel downloadbaar? Eerst haalde deze er altijd af met NetTransport, maar daarvan had ik enkel een trail en die is verlopen. Als iemand dat programma nog wél heeft, kan die die dan downloaden en uploaden?
Bvd.
|
|
|
harold_farfan Toeschouwer Runner-up PSV Netwerk Pool 2007/2008
Uit: Leende Vak: - Posts: 18 Reg.: 9 juli 2004 | Ik had vandaag de fanshop gemaild en ze hebben vandaag bevestiging gehad da het Rodriguez is geworden wat erop komt te staan. Toch bedankt vur de moeite..
|
|
|
SomaQan Aanstormend talent
Uit: Vlijmen Vak: Noord - M Posts: 149 Reg.: 5 november 2006 |
quote: Spelers zondag vrij Huub Stevens beschikt vandaag niet over Jan Kromkamp, Edison Méndez, Bas Roorda, Andreas Isaksson, Nordin Amrabat, Jérémie Bréchet en Jonathan Reis, die er om diverse redenen allemaal niet bij zijn. Hetzelfde geldt voor de drie Olympiërs Orman Bakkal, Dirk Marcellis en Erik Pieters die in Hongkong verblijven in voorbereiding op de Olympische Spelen in Peking. Alle andere spelers uit de selectie komen wel aan bod, zo vormen Danny Koevermans en Danko Lazovic gedurende de hele wedstrijd het aanvalsduo. Ook Mika Väyrynen staat volgens planning negentig minuten lang in het veld. Het trainingskamp in Oisterwijk werd zaterdagmiddag opgebroken toen de spelersbus rond 15.15 uur richting Vaassen vertrok. Na de wedstrijd van vanavond hebben de spelers één dag vrij, maandag wordt er weer vertrouwd getraind op De Herdgang in aanloop na de eerste oefenwedstrijd tegen een profclub. Die vindt woensdagavond in Venlo plaats tegen VVV-Venlo in de Herman Teeuwen Memorial. Voor eersteklasser SV Vaassen gaat er een gekoesterde wens in vervulling nu PSV te gast is, nadat eerder Ajax, Feyenoord en FC Barcelona naar de Veluwen kwamen voor een oefenwedstrijd. PSV.nl is erbij en zal na afloop een verslag met foto’s van de wedstrijd publiceren. PSV Opstelling PSV (eerste helft): Cássio Ramos, Salcido, Addo, Rodriguez, Zonneveld, Simons, Caulina, Väyrynen, Dzsudzsák, Lazovic en Koevermans.
Kan iemand mij vertellen waarom er niks over Afellay staat
Staat niet in de basis maar staat ook niet bij de afwezige of zit hij gewoon op de bank ?
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8313 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Speelt de tweede helft ...
|
|
|
West Side United Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1148 Reg.: 14 september 2006 | Of je de voorbereiding nou goed speelt en alles wint of slecht, en alle serieuze wedstrijden verliest, wil niets zeggen. Kan me nog een jaar herrinneren dat ze tegen duitse tegenstanders zoals VFL Bochum e.d. knudde speelde en met 3-0 naar huis werden gestuurd. Dat jaar behaalde ze wel de 1/2 finale Champions League tegen AC Milan en werden ze glansrijk kampioen. 
|
|
|
kameel Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - RR Posts: 1170 Reg.: 27 april 2000 |
quote: West Side United schreef:
Of je de voorbereiding nou goed speelt en alles wint of slecht, en alle serieuze wedstrijden verliest, wil niets zeggen. Kan me nog een jaar herrinneren dat ze tegen duitse tegenstanders zoals VFL Bochum e.d. knudde speelde en met 3-0 naar huis werden gestuurd. Dat jaar behaalde ze wel de 1/2 finale Champions League tegen AC Milan en werden ze glansrijk kampioen. 
Ik kan me de voorbereiding van een seizoen 87/88 nog herinneren zelfs.. dat was pas bagger.
het is inderdaad alles behalve een ijkpunt voor de gemiddelde liefhebber, maar de supporter krijgt veel hoop als deze en gene een lekere solo maakt of een mooi afstandschot in de kruising prikt.
details overheersen, zeker met een vergrootglas als dit forum.
|
|
|
rdk89 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 68 Reg.: 30 juni 2008 | 26/7/2008 - PSV wint met 1-5 van SV Vaassen
Scoreverloop:
0-1 Zonneveld
1-1 doelpunt SV Vaassen
1-2 Vayrynen
rust (zie onder voor opstelling 2e helft)
1-3 Lazovic (strafschop)
1-4 Koevermans
1-5 Afellay
En toch weer een goal van Vayrynen, dus zou best kunnen dat Vayrynen toch bij PSV blijft. Want tot nu toe maakt hij een goede sterke indruk, en 3 goals in 2 wedstrijden is mooi meegenomen.
|
|
|
ForzaPSV-thijskeeper International
Uit: Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 729 Reg.: 20 januari 2007 | Iemand een uitgebreid fotoverslag van 1 of 2 van de oefenwedstrijden??
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3932 Reg.: 19 juli 2003 | |
|
PSV Zuipsite.NL Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 43 Reg.: 24 juni 2007 | Op PSV Zuipsite.nl staan weer 21 wedstrijdfoto's van de wedstrijd SV Vaassen - PSV. Foto's wederom met dank aan Jeroen Putmans:

|
|
|
fansper Legende
Vak: - Posts: 6438 Reg.: 21 juni 2003 | morgen nog een relatief simpele wedstrijd en daarna 2 serieuze. ik hoop dat Stevens het volgende probeert:
_______Koevermans_______
___Amrabat______Manco__
_Dzsudzsak_Mendez_Culina_
Alcides_Maza_Addo_Salcido
2e helft
_________Amrabat________
Dzsudzsak_Afellay_Lazovic_
____Simons___Wuytens____
Alcides_Salcido_Eijden_Culina
Zo probeer je veel spelers op posities die ze volgend jaar kunnen bekleden zonder dat er een zwak elftal staat. Uiteindelijk moet bijna iedereen op 2 posities overweg kunnen voor een brede selectie en veel verrasing in het spel.
Dszudazak en Wuytens als vervangers voor Bakkal lijkt mij zeer nuttig als probeersel omdat Mendez en Culina beide meer verdedigend denken en zich beter kunnen richten op de positie Simons dan wel de flank. Lazovic is in mijn ogen ook meer kandidaat als pinch-hitter van de zijkant dam als spits. Zo kan Reis makkelijker doorstromen.
Naar aanleiding van hieronder Ik ben tijdens de voorbereiding niet zo scherp op de bschikbaarheid als normaal heb Brechet en Reis verwijderd. Trowuens jammer dat juist deze spelers die getest moeten worden er niet bij zijn. Net nu ze zich bij de vaste selectie kunnen spelen./
[Dit bericht is veranderd door fansper (op 29 juli 2008 12:12:33).]
|
|
|