| Poster | | Topic: Voorbereiding PSV seizoen 2008-2009 |  |
|
|
Jefferson Roorda Bankzitter
Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 186 Reg.: 5 juni 2007 | Het is nu dat bij PSV de allerbelangrijkste speler weggaat, en dat was eerst ook met Kezman maar toen scoutte Piet de Visser (die ook vertrekt) Farfan en nou kunnen we niemand scouten als Reker blijft want dan is het triest. Dus Reker weg, hoe goed hij het ook heeft gedaan (of niet )
|
|
|
Fritske Philips Bankzitter
Vak: - Posts: 184 Reg.: 10 december 2006 | Ik denk dat we met gemak kampioen worden weer, nu blijkt dat de positie van Reker niet onder druk staat... 
|
|
|
Paganitzu Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 514 Reg.: 3 maart 2007 |
quote: Mithras schreef:
Ik begin me zo langzamerhand in te stellen op een rampjaar komend seizoen. Misschien is het nog wat vroeg maar ik geloof niet dat we bij de start van de competitie al weer alles op de rails hebben. 
Mischien is een nieuwe wind door de selectie zo slecht nog niet, er kan dan ineens iets heel moois ontstaan -> *04/05*
Moet je voor de grap de reacties voor dat seizoen maar eens terug lezen, zeker na de dramatische voorbereiding...
|
|
|
Mithras Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 289 Reg.: 13 februari 2006 |
quote: Paganitzu schreef:
(...)
Mischien is een nieuwe wind door de selectie zo slecht nog niet, er kan dan ineens iets heel moois ontstaan -> *04/05*
Moet je voor de grap de reacties voor dat seizoen maar eens terug lezen, zeker na de dramatische voorbereiding...
Dank voor de opbeurende verhalen Het hangt er helemaal vanaf of en hoe snel Reker weg is. Als er dan snel een goede AD komt die de boel weer een beetje kan sussen is er nog genoeg tijd om in augustus goed voor de dag te komen. Ben alleen bang dat Reker dit met hand en tand zo lang mogelijk gaat rekken...
|
|
|
PSVsuppei Toeschouwer
Vak: - Posts: 28 Reg.: 16 februari 2008 | 1e oefenwedstrijd gisteren dus verloren.
PAOK Saloniki - PSV 2 - 1
Beetje een schande ook al gaat het nergens om 
|
|
|
West Side United International
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 891 Reg.: 14 september 2006 |
quote: PSVsuppei schreef:
1e oefenwedstrijd gisteren dus verloren.
PAOK Saloniki - PSV 2 - 1
Beetje een schande ook al gaat het nergens om 
Een wedstrijd om 'des keizers baard'. Heeft PSV wel vaker. (of bijna altijd) Als het wedstrijden speelt waar totaal niets op het spel staat, een veredeld B-elftal laten spelen. Maak me er ook absoluut niet druk om. Als PSV er moet staan, zullen ze er ook weer gegarandeerd staan. Denk dat PSV aan deze wedstrijd ook wel een aardig geldbedrag over heeft gehouden.
|
|
|
Albert Trestena Vaste waarde in elftal
Uit: Hillegom Vak: - Posts: 633 Reg.: 26 april 2007 | Die twee goals werden ook gescoord nadat de keeper er uit werd gestuurd. Dat vind ik een goed excuus om te verliezen. Die twee goals werden pas later gescoord.
De opstelling:
Roorda (46, Cássio Ramos), Fagner, Addo, Marcellis (65, Van Eijden), Zonneveld, Simons (70, Van der Leegte), Aissati, Bakkal, Dzsudzsák (74, Roorda), Koevermans (67, Zeefuik) en Lazovic.
Dat is dus onze B-verdediging zonder Alcides-Salcido-Marcellis (die eruit gewisseld was)-Rajkovic. Daarnaast deed onze sterspeler Farfán niet mee.
[Dit bericht is veranderd door Albert Trestena (op 5 mei 2008 09:58:14).]
|
|
|
Jeroeninho Bankzitter
Vak: - Posts: 628 Reg.: 6 november 2007 | Visser heeft goede spelers gescout maar zijn zwaar mislukte pogingen worden in de doofpot gestopt. Hij is niet zo super als hij lijjkt. Zijn mislukte pogingen hebben PSV AL RUIM 60 MILJOEN GEKOST!!! Ik zie het niet zo somber in. Happy surprises are mostly SURPRISES. Ik denk dat er wel zo'n verassing in zit.
|
|
|
harmpie05 Bankzitter
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 201 Reg.: 15 maart 2006 | Wat maakt de wedstrijd nou uit dadleijk lekker zomerstop en fris beginnen aan de voorbereiding op weer een kampioenschap hoop ik
|
|
|
Jeroeninho Bankzitter
Vak: - Posts: 628 Reg.: 6 november 2007 | Ik denk dat met een beetje denkvermogen en de frisse wint van Stevens het volgend seizoen helemaal niet zo somber gaat worden. Een fris begin en mooi eind.
|
|
|
Levi Bottle Geselecteerd voor Oranje Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 519 Reg.: 7 december 2001 | Ondanks de malaise en het aanstaande vertrek van een aantal spelers, ga ik er gewoon van uit de PSV volgend jaar weer de te kloppen club is in Nederland. Noem het naïef, noem het arrogant, maar het is wel de realiteit. Nu is het wel zo dat PSV de afgelopen twee jaar iets minder onaantastbaar was, maar met een frisse wind door de selectie moet het wel weer goed komen.
|
|
|
Flipje Vaste waarde in elftal
Uit: Roosendaal Vak: Zuid - E Posts: 388 Reg.: 28 mei 2005 |
quote: West Side United schreef:
De openingwdstrijd voor het seizoen 2008-2009 is ook bekend:
Landskampioen PSV neemt het begin augustus op tegen bekerwinnaar Feyenoord.
Pikant detail, deze wedstrijd zal worden gespeeld in de Amsterdam Arena. 
Precieze datum is: zaterdag 23 augustus. Start competitie een week later.
|
|
|
Gomesfannetje Vaste waarde in elftal
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1190 Reg.: 17 mei 2007 | Wat zou ik graag weer zo'n 2004/2005 jaar zien.... Zoniet, dan die van het seizoen daarna. Was ook best mooi.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2921 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Gomesfannetje schreef:
Wat zou ik graag weer zo'n 2004/2005 jaar zien.... Zoniet, dan die van het seizoen daarna. Was ook best mooi.
Ik zou ook best een herhaling willen hebben van het huidige seizoen, achteraf. Als we kampioen worden teken ik sowieso. Dan heb ik er scheit aan hoe er gespeeld is.
|
|
|
Jeroeninho Bankzitter
Vak: - Posts: 628 Reg.: 6 november 2007 | De bezem erdoor:
--------------------------Derdiyok-------------------------
Dzsudzsak---------------------------------------Afelay-----
----------------Aissatie--------------Bakkal---------------
----------------------------Simons-------------------------
Antunes----------------------------------------------Ooijer
-------------------Bouma-------------Marcellis-------------
-------------------------Bruno/Lloris----------------------
Antunes word denk ik Lee maar dat zou ik jammer vinden.
Keepers:
Lloris
Bruno
Boffin
Verdedigers:
Ooijer
Kromkamp
Marcellis
Bouma/Majstrovic ofzo omdat die beter kan k o p p e n
Antunes/Lee
Addo
Rajkovic
vd Eijden
Fanger
Middenvelders:
Simons
Mendez
Bakkal
Afellay
Dzsudzsak
Manco
Amrabat
Achenteh
(Engelaar) zou mooi zijn als we op het verdedigende vlak nog iemand hadden. Zeker voor de CL lijkt hij me zeer welkom maar ik weet niet of hij haalbaar is.
Aanvallers:
Derdiyok
Zeefuik
Pinchitter of een degelijke wissel
Verkopeen:
Gomes
Farfan
Lazovic
Koevermans
Zonneveld
Alcides weg
Salcido
Culina
Met deze selectie de voorbereiding ingaan zou veel meer als mooi zijn. Lekker hard trainen met individuele schemas voor de jonkies en veel oefenwedstrijden. Dan kan je die jonkies wat bijleren en staat alles meteen scherp. Ik zie het zonnig in.
|
|
|
Japie Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 2122 Reg.: 27 januari 2000 |
quote: Jeroeninho schreef:
De bezem erdoor:
Keepers:
Lloris
Bruno
Boffin
Verdedigers:
Ooijer
Kromkamp
Marcellis
Antunes/Lee
Addo
Rajkovic
vd Eijden
Fanger
Middenvelders:
Simons
Mendez
Bakkal
Afellay
Dzsudzsak
Manco
Amrabat
Achenteh
(Engelaar) zou mooi zijn als we op het verdedigende vlak nog iemand hadden. Zeker voor de CL lijkt hij me zeer welkom maar ik weet niet of hij haalbaar is.
Aanvallers:
Derdiyok
Zeefuik
Verkopeen:
Gomes
Farfan
Lazovic
Koevermans
Zonneveld
Alcides weg
Salcido
Culina
Met deze selectie de voorbereiding ingaan zou veel meer als mooi zijn. Lekker hard trainen met individuele schemas voor de jonkies en veel oefenwedstrijden. Dan kan je die jonkies wat bijleren en staat alles meteen scherp. Ik zie het zonnig in.
Denk je hiermee kampioen te worden en 2e ronde CL te halen.
Ik dacht t niet he 
Je moet wel wat meer spitsen hebben dan de 2 die je noemt. Een goaltjesdief die er zeker 20-25 maakt in een normaal seizoen. Dit zal Koef ook doen als er wat aanvallender gespeeld zal worden. Onder Huub zie ik dat wel zonniger in.
|
|
|
Danny_Koef 10 Meervoudig international
Vak: - Posts: 2760 Reg.: 6 juli 2006 |
quote: Jeroeninho schreef:
De bezem erdoor:
Keepers:
Lloris
Bruno
Boffin
Verdedigers:
Ooijer
Kromkamp
Marcellis
Antunes/Lee
Addo
Rajkovic
vd Eijden
Fanger
Middenvelders:
Simons
Mendez
Bakkal
Afellay
Dzsudzsak
Manco
Amrabat
Achenteh
Aanvallers:
Derdiyok
Zeefuik
Verkopeen:
Gomes
Farfan
Lazovic
Koevermans
Zonneveld
Alcides weg
Salcido
Culina
En waar blijf je met Cassio?
|
|
|
riklazovic Toeschouwer
Uit: Vierlingsbeek Vak: - Posts: 1 Reg.: 10 maart 2008 | Ik verwacht niet dat Bouma en Antunes naar PSV komen, simpelweg te duur. Verder zou Ooijer ook mooi zijn maar daarvoor geldt dezelfde reden. Lee zou een goede optie zijn. Ik heb gister naar Ado-VVV gekeken en daar speelde een goede rechtsback bij Ado namelijk, Daryl Janmaat, wellicht een groot talent. In ieder geval moet er een andere rechtsback aangetrokken worden i.p.v. Kromkamp.
Ook die mexicaan Rodriquez zal vrijwel zeker naar PSV komen, maar van hem verwacht ik geen grote prestaties, zou mooi zijn als hij Salcido doet vergeten, die naar mijn mening aan het eind van het seizoen vertrekt. Voorin moet ik het allemaal nog zien, Lazovic en Koevermans zijn goede spelers maar er moet nog een topspits bij. Maar WIE>?
|
|
|
Robiciano Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 4 Reg.: 17 april 2007 | Dick Advocaat! 
|
|
|
Frank W Administrator
Uit: veldhoven Vak: - Posts: 831 Reg.: 10 juni 2005 | |
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.485,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
West Side United International
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 891 Reg.: 14 september 2006 |
quote: Flipje schreef:
(...)
Precieze datum is: zaterdag 23 augustus. Start competitie een week later.
Competitie begint een week later als anders, maar dat heeft vast alles te maken met het Europees Kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland. 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26423 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: West Side United schreef:
(...)
Competitie begint een week later als anders, maar dat heeft vast alles te maken met het Europees Kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland. De Olympische Spelen in Beijing 

[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 9 mei 2008 19:02:40).]
|
|
|
Jeroeninho Bankzitter
Vak: - Posts: 628 Reg.: 6 november 2007 |
quote: Danny_Koef 10 schreef:
(...)
En waar blijf je met Cassio?
Ik denk dat het alleen Lloris word en dan is Cassio 2e maar ik dacht eerst dat hij weg zou gaan met Lemic situatie.
|
|
|
harmpie05 Bankzitter
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 201 Reg.: 15 maart 2006 | Er gaan geruchten dat piet velthuizen een huis gekocht heeft in Eersel
|
|
|
Jeroeninho Bankzitter
Vak: - Posts: 628 Reg.: 6 november 2007 | Ik zou het echt zonde vinden als Velthuizen aangetrokken word. Overschat en een SPRING terug.
|
|
|