| Poster | | Topic: Voorbereiding PSV seizoen 2008-2009 |  |
|
Adje Interim Bankzitter
Vak: - Posts: 1408 Reg.: 30 november 2007 |
quote: harmpie05 schreef:
Er gaan geruchten dat piet velthuizen een huis gekocht heeft in Eersel
Ja en De Mos heeft een huis in Eindhoven
Zou hij de nieuwe technisch directeur worden ?
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Syracuse (USA) Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5374 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: Adje Interim schreef:
(...)

|
|
|
manbast Vedette
Uit: uden Vak: Noord - O Posts: 1386 Reg.: 14 februari 2000 |
quote: Adje Interim schreef:
(...)
Nee joh, Hij is pas lid geworden van de vriendenclub van FC Eindhoven . Hij zal daar wel iets gaan doen 
|
|
|
Jeroeninho Bankzitter
Vak: - Posts: 733 Reg.: 6 november 2007 | ---------Afelay-------------------Farfan-------------------
--------------------Aissatie----------------Bakkal--------
Lee-----------------------Simons--------------Kromkamp
---------------Salcido---Rodrigues---Marcellis----------
----------------------------Lloris-----------------------------
Met zo'n selectie de voorbereiding in en dan de talenten zoveel mogelijk leren Lloris lekker laten inspelen en een goede sfeer creeren.
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 331 Reg.: 15 maart 2006 | |
|
Jeroeninho Bankzitter
Vak: - Posts: 733 Reg.: 6 november 2007 | Een hele goede keeper.
constant, lef, betrouwbaar en je krijgt de bal bijna niet in het doel bij hem. Je krijgt wel veel kansen want hij heeft weinig klem.
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 331 Reg.: 15 maart 2006 | en waar komt die vandaan?
|
|
|
Gomesfannetje Vaste waarde in elftal
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1273 Reg.: 17 mei 2007 |
quote: harmpie05 schreef:
en waar komt die vandaan?
Frankrijk
Van de club Nice. 
|
|
|
PSVsuppei Jeugdspeler
Vak: - Posts: 33 Reg.: 16 februari 2008 | Gomes is dus definitief weg. Hoe moet het nu verder zonder hem tijdens de voorbereiding? Laat staan volgend seizoen.
|
|
|
redbull009 Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 245 Reg.: 24 oktober 2001 |
quote: PSVsuppei schreef:
Gomes is dus definitief weg. Hoe moet het nu verder zonder hem tijdens de voorbereiding? Laat staan volgend seizoen.
Nou euhm, een goede verdediging en een degelijke keeper en we doen gewoon weer mee om het kampioenschap hoor. niet zo dramatisch.
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3848 Reg.: 19 juli 2003 |
Gomes is dus definitief weg. Hoe moet het nu verder zonder hem tijdens de voorbereiding? Laat staan volgend seizoen.
Ben er maar gerust op dat het komend seizoen iedere wedstrijd een keeper opstelt, misschien van mindere kwaliteit dan Gomes of ( ijdele hoop! ) komt er toch nog een oplossing.
Iedereen dat zo'n twintig jaar ( 1987 ) geleden ook dat na het vertrek van Gullit in zou storten, maar ik hoef jou toch niet uit te leggen wat het jaar daarop ( 1988 ) ons opgeleverd heeft.
Waar leven is, is hoop!
|
|
|
Godfather  Meervoudig international
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1211 Reg.: 20 augustus 2006 |
Gomes is nog helemaal niet definitief weg.
|
|
|
Bonanza Geselecteerd voor Oranje
Uit: Utrecht Vak: Noord - RR Posts: 481 Reg.: 1 maart 2000 | De media beweren al jarenlang dat PSV instort als er een paar spelers vertrekken. Het zal nu niet anders zijn. En ik zal me ook nu geen zorgen maken.
|
|
|
R-H Internationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 1121 Reg.: 14 september 2005 |
quote: Bonanza schreef:
De media beweren al jarenlang dat PSV instort als er een paar spelers vertrekken. Het zal nu niet anders zijn. En ik zal me ook nu geen zorgen maken.
Voor komend seizoen maak ik me nog geen zorgen (Reker en Co zullen een goed team neer moeten zetten om onrust te voorkomen en hun gezicht te redden). Ik maak me druk om de lange termijn. Want het zijn nu niet alleen een paar spelers die vertrekken. Er vertrekt een heel netwerk met sleutels voor deuren die normaal gesproken gesloten blijven. In de toekomst zullen die dus ook daadwerkelijk gesloten blijven......
|
|
|
berry van aerle Legende oud-quizmaster
Uit: Vught Vak: West - K Posts: 5376 Reg.: 1 april 2001 | Nou van mij hoeft Co niet te komen hoor....
|
|
|
Godfather  Meervoudig international
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1211 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: berry van aerle schreef:
Nou van mij hoeft Co niet te komen hoor....
Hahahaha. Nou daar zal Reker denk wel naar luisteren hoor en niet op zijn stoel gaan zitten 
|
|
|
Da Gonzalo Toeschouwer
Vak: - Posts: 29 Reg.: 8 januari 2008 | |
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 331 Reg.: 15 maart 2006 | reker zal wel weer een speler scouten 
|
|
|
Pim_26_4 Regelmatige invaller
Uit: Vlijmen Vak: - Posts: 253 Reg.: 4 juni 2007 | Is al bekend tegen wie PSV oefenwedstrijden gaat spelen of moet dat nog bepaald worden?
In principe vind ik niet dat er nog aankopen gedaan hoeven worden, zelfs Lee is niet noodzakelijk na het aantrekken van Rodriguez.
Een nieuwe spits zou wel aardig zijn, maar met Koevermans ben ik ook tevreden, met Balazs en Jeffa op de flanken.
Alleen die nieuwe keeper en de TD moeten nog komen.
Het zou me niet verbazen als Gerald Vanenburg komt als TD, ook al ben ik er geen voorstander van.
|
|
|
PSV Melick Vedette
Uit: Melick Vak: Noordoost - UU Posts: 1214 Reg.: 19 augustus 2002 | Herman Teeuwen Memorial 30 juli 2008
In het kader van de Herman Teeuwen Memorial speelt VVV-Venlo op woensdag 30 juli om 20.00 uur in Seacon Stadion - De Koel - wederom tegen de landskampioen PSV. Deze afspraak is meegenomen in de transferbesprekingen met Nordin Amrabat, die zoals bekend met ingang van het nieuwe seizoen voor PSV speelt.
Jan Klaassens Award
Tevens zal tijdens deze wedstrijd wederom de Jan Klaassens Award worden uitgereikt aan een speler uit de eigen jeugdopleiding van VVV-Venlo, die zich op het veld, maar ook qua studie en omgang een voorbeeld toont voor de jeugd. De winnaar blijft nog even een verrassing. Eerder werd deze Award uitgereikt aan Willem Janssen, Robin Janssen en Rachid Ofrany.
Bron: http://www.vvv-venlo.nl
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3112 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Altijd leuk om PSV in de buurt aan het werk te zien. Ga zeker even een kijkje nemen in De Koel. 
|
|
|
Flipje Vaste waarde in elftal
Uit: Roosendaal Vak: Zuid - E Posts: 397 Reg.: 28 mei 2005 |
Zit ik in Italy. Zou een mooie gelegenheid zijn geweest om te gaan kijken en een paar daagjes Limburg er aan vast te plakken.
|
|
|
The Viking Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 4930 Reg.: 4 augustus 2005 | De loting van de CL (zie hoofdpagina deze site) kan moeilijk of relatief simpel worden
Bijv. al moeilijk genoeg om 3de te worden.
Barca
PSV
Juventus
Olympiakos Piraeus
Bijv. PSV is verplicht de 2de plaatst te pakken.
Chelsea
PSV
Steaua Boekarest
CFR Cluj
|
|
|
JordyPennings Toeschouwer
Vak: - Posts: 27 Reg.: 27 december 2005 | Geef mij die 2e maar! 
|
|
|
moski Geselecteerd voor Oranje
Uit: Weert Vak: Oost - X Posts: 503 Reg.: 23 augustus 2005 |
quote: JordyPennings schreef:
Geef mij die 2e maar! 
Dat kan dus niet. Er kunnen niet 2 ploegen uit 1 land in een poule zitten!
|
|
|