| Poster | | Topic: Voorbereiding PSV seizoen 2008-2009 |  |
|
Japieo_PSV Jeugdspeler
Uit: Ten Post, Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 50 Reg.: 18 februari 2007 | Eerlijk gezegd heb ik liever de eerste poule wat een topwedstrijden dan in Eindhoven en in voetbal is niemand kansloos
|
|
|
Romariooo. Regelmatige invaller
Uit: erst ongelukkig met Reker Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 272 Reg.: 15 augustus 2006 |
quote: Japieo_PSV schreef:
Eerlijk gezegd heb ik liever de eerste poule wat een topwedstrijden dan in Eindhoven en in voetbal is niemand kansloos
Ikke niet, Juve en Barça overleven wij niet, daar durf ik 100 euro op in te zetten.
|
|
|
gilles de bilde Jeugdspeler
Vak: - Posts: 53 Reg.: 20 april 2008 |
quote: Romariooo. schreef:
(...)
Ikke niet, Juve en Barça overleven wij niet, daar durf ik 100 euro op in te zetten.
Ik zou niet weten waarom we op voorhand kansloos zijn tegen een ploeg als Barcelona of Juventus. Je verliest weliswaar acht van de tien keer dat je tegen zulke ploegen speelt, maar het blijft voetbal en dus onvoorspelbaar.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3112 Reg.: 13 september 2004 |
quote: 'Oefenprogramma zo goed als rond'
Volgens het Eindhovens Dagblad heeft PSV haar oefencampagne voor komend seizoen zo goed als rond. De eerste training is op 14 juli. Aan het einde van die week wordt op zaterdag 19 juli een wedstrijd in de regio gespeeld. Vanaf 30 juli gaat PSV wedstrijden spelen tegen grotere ploegen.
Grotere ploegen? Ik ben benieuwd. Zou echt eens een keertje mooi zijn als er een oefenwedstrijd in het Philips Station is tegen een waardig tegenstander!
|
|
|
Veense boer Legende
Uit: Veenendaal Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1595 Reg.: 9 augustus 2001 | Weet iemand wellicht via zijn eigen amateurclub, tegen welke amateurclub(s) speelt?
|
|
|
hektiano Vaste waarde in elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1151 Reg.: 1 mei 2007 |
quote: MarPSV schreef:
(...)
Grotere ploegen? Ik ben benieuwd. Zou echt eens een keertje mooi zijn als er een oefenwedstrijd in het Philips Station is tegen een waardig tegenstander!
Mwah, laten ze het veld maar bewaren voor de (Europese)competitie.
De kwaliteit van het veld moet uiteraard optimaal zijn bij aanvang van het seizoen.
En die wedstrijden tegen Europese (top)ploegen zien we komend seizoen nog minimaal 3 keer 
|
|
|
de_boswachter Aanstormend talent
Uit: In een huis Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 136 Reg.: 13 januari 2007 | Maar 30 juli spelen ze tegen VVV. Dus onder grotere ploegen zal wel gewoon profclubs bedoeld worden.
|
|
|
Jeroeninho Bankzitter
Vak: - Posts: 766 Reg.: 6 november 2007 | Ons veld is het beste veld van de hele eredivisie. Dat moet ook zo blijven (tenzij andere clubs eens betere velden krijgen) maar hij moet ook lekker gebruikt worden.
|
|
|
Gomesfannetje Vaste waarde in elftal
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1306 Reg.: 17 mei 2007 |
quote: Jeroeninho schreef:
Ons veld is het beste veld van de hele eredivisie. Dat moet ook zo blijven (tenzij andere clubs eens betere velden krijgen) maar hij moet ook lekker gebruikt worden.
Mee eens, opzich is die van Vitesse (in goede doen) erg mooi. Goed dat PSV met die 'Arsenal' lampen speelt onder het gras. Als je kijkt naar de ArenA.. 
|
|
|
Jeroeninho Bankzitter
Vak: - Posts: 766 Reg.: 6 november 2007 | Ja en dat schotse gras ofzo
|
|
|
PSVsuppei Jeugdspeler
Vak: - Posts: 37 Reg.: 16 februari 2008 | Ik vind toch echt De Kuip het beste veld van de eredivisie hebben hoor maar dat is geheel mijn mening
|
|
|
Swansea City AFC Basisspeler
Uit: het mooie Best Vak: Oost - W Posts: 311 Reg.: 16 januari 2002 | De eerste oefenwedstrijd speelt PSV op 19 Juli om 18.00 tegen VV Gestel op sportpark Dommeldal Zuid.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1094 Reg.: 19 oktober 2005 | Gokje op de uitslag: 0-8 
[Dit bericht is veranderd door Flippie Cocu (op 3 juni 2008 14:48:37).]
|
|
|
|
Niek Dzsudzsak Lid 2e elftal
Uit: Zundert Vak: - Posts: 153 Reg.: 16 september 2005 | Ik verwacht dubbele cijfers.
|
|
|
harmpie05  Vaste waarde in elftal
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 411 Reg.: 15 maart 2006 | Zijn er verdere al wedstrijden bekendt?
|
|
|
PSVsuppei Jeugdspeler
Vak: - Posts: 37 Reg.: 16 februari 2008 |
quote: Swansea City AFC schreef:
De eerste oefenwedstrijd speelt PSV op 19 Juli om 18.00 tegen VV Gestel op sportpark Dommeldal Zuid.
Jeetje 19 juli pas Maja ik ga hier wel even heen Denk trouwens 0-7
|
|
|
Niek Dzsudzsak Lid 2e elftal
Uit: Zundert Vak: - Posts: 153 Reg.: 16 september 2005 | Dit is tot dusver het programma dan?
19/07: VV Gestel - PSV; 18:00; Sportpark Dommeldal Zuid
30/07: VVV Venlo - PSV; 20:00; Stadion de Koel
|
|
|
PSVsuppei Jeugdspeler
Vak: - Posts: 37 Reg.: 16 februari 2008 | In ieder geval begint de voorbereiding al zonder Farfan en Gomes
|
|
|
Romariooo. Regelmatige invaller
Uit: erst ongelukkig met Reker Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 272 Reg.: 15 augustus 2006 |
quote: PSVsuppei schreef:
Ik vind toch echt De Kuip het beste veld van de eredivisie hebben hoor maar dat is geheel mijn mening
Waaruit maak je dat op? Feiten? Bronnen?
Zoja, toon die dan. Want ik heb de indruk dat je dat alleen zegt, omdat De Kuip hét voetbalstadion van Nederland is.
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 517 Reg.: 4 maart 2007 | En waar maak jij dat dan uit op? 
|
|
|
PSVsuppei Jeugdspeler
Vak: - Posts: 37 Reg.: 16 februari 2008 |
quote: Romariooo. schreef:
(...)
Waaruit maak je dat op? Feiten? Bronnen?
Zoja, toon die dan. Want ik heb de indruk dat je dat alleen zegt, omdat De Kuip hét voetbalstadion van Nederland is.
Nou als je heel eerlijk bent dan zie jij ook dat De Kuip slechts een paar keer in de 20 jaar zijn grasmat vervangt en met een paar keer bedoel ik 2x.
|
|
|
Number 8 On Tour Vaste waarde in elftal
Uit: Beuningen Vak: Noord - P Posts: 410 Reg.: 29 januari 2004 | 2 augustus tegen Sporting Lissabon, in Lissabon.
Daarna vliegen ze door naar de VS en spelen ze tegen 2 ploegen waaronder Chivas.
|
|
|
Rob (L) psv Lid 2e elftal
Uit: Den bosch Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 165 Reg.: 27 november 2006 | Ajax strikt sterke tegenstanders voor eigen toernooi
06/06/2008 08:45
Ajax, Arsenal, Internazionale en Sevilla strijden op 8 en 9 augustus voor de winst op de tiende editie van het Amsterdam Tournament. Ajax zal het in de eigen Arena op gaan nemen tegen Arsenal en Inter.
(vi.nl)
Jaloers
Waarom kan PSV nou niet 'n keer oefenen tegen tegenstanders van dit formaat, in ons eigen stadion.
Onze reputatie europees is de laatste jaren tog beter gegroeid als die van onze vrienden uit amsterdam lijkt me..
|
|
| Pool: 1627e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Sjoerd87 PSV Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 1196 Reg.: 5 juni 2007 | Ach dat amsterdam toernooi is ook al zo oud als de nete, en ga er maar vanuit dat ajax in de buidel moet tasten. Tis inderdaad leuker om PSV te zien spelen tegen milan en real in eigen huis, maargoed; wij spelen champions league
Ik denk niet dat het veel met de reputatie van ajax te maken heeft.. die club heeft vooral een reputatie bij zichzelf.
|
|
|
Boeijke Internationale topspeler
Uit: Assendelft Vak: Noord - SS Posts: 1199 Reg.: 2 juli 2002 | Voorlopig programma voorbereiding PSV bekend
PSV MEDIA - Het voorlopige programma van de voorbereiding op het seizoen 2008-2009 is vrijdag officieel vrijgegeven. PSV speelt verschillende oefenwedstrijden in het buitenland, de mogelijke trip naar de Verenigde Staten echter is uit het schema geschrapt. Het eerste duel is op 19 juli tegen de amateurs van VV Gestel.
Amateurduels en VVV-Venlo
Op zaterdag 19 juli, vijf dagen na de eerste training, begint PSV de oefencampagne op het nieuwe seizoen met een wedstrijd tegen de amateurs van stadsgenoot VV Gestel. Een week later gaat het team van hoofdcoach Huub Stevens op bezoek bij het Gelderse SV Vaassen, in de gemeente Epe. In het kader van de Herman Teeuwen Memorial speelt PSV vervolgens op woensdag 30 juli uit tegen VVV-Venlo. Die afspraak is meegenomen in de transfer van Nordin Amrabat, die vanaf komend seizoen speelt in het shirt van PSV. Vorig seizoen was PSV ook te gast in Venlo, toen werd de herdenkingswedstrijd gewonnen na strafschoppen.
Sporting Lissabon en Everton
In de maand augustus gaat PSV voor het eerst de grens over. Op zaterdag 2 augustus staat er een wedstrijd gepland uit tegen Sporting Lissabon, dat afgelopen seizoen tweede werd in de Portugese competitie. De trip die mogelijk gepland stond om daarna naar de Verenigde Staten te gaan, is definitief afgeblazen. PSV is nog wel in onderhandeling met andere clubs om in diezelfde week een wedstrijd in te passen. Er worden in elk geval veel vliegkilometers gemaakt, want kort daarna op zaterdag 9 augustus speelt PSV uit tegen Everton.
Real Mallorca, Open Dag en Feyenoord
Donderdag 14 augustus is alweer de volgende Europese uitwedstrijd, wanneer PSV op bezoek gaat bij Real Mallorca in Spanje. Twee dagen later op zaterdag is de jaarlijkse Open Dag in het Philips Stadion, waarop de nieuwe selectie voor het seizoen 2008-2009 officieel aan de supporters wordt gepresenteerd. Daarna wil de club nog één oefenwedstrijd spelen, om vervolgens op zaterdag 23 augustus aan te treden tegen Feyenoord in het duel om de Johan Cruijff Schaal. Het programma van PSV is onder wijzigingen voorbehouden. De eerste speelronde van de nieuwe competitie is in het weekeinde van 30/31 augustus, één week na de Olympische spelen in Peking.
|
|
|