| Poster | | Topic: Voorbereiding PSV seizoen 2008-2009 |  |
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 592 Reg.: 4 maart 2007 | Sporting L. en Everton, erg vet! Jammer dat er nooit eens een keer een oefenwedstrijd gespeeld wordt met de Open Dag...dat zou echt vet zijn.
|
|
|
PSVsuppei Jeugdspeler
Vak: - Posts: 39 Reg.: 16 februari 2008 | Feyenoord speelt 22 juli ook tegen Real Mallorca alleen dan in Oostenrijk.
|
|
|
Mr. Gallagher Nationale topspeler
Uit: Muenster Vak: - Posts: 874 Reg.: 15 mei 2006 | Wordt dit jaar een lastige voorbereiding, aangezien sowieso drie kandidaten voor de basis Bakkal, Marcellis en Aissati nog met het olympisch elftal op stap zijn.
Vervelend vooral, dat Bakkal en Aissati dus niet in de voorbereiding op het middenveld kunnen worden ingepast.
|
|
|
Otje Meervoudig international
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 672 Reg.: 15 maart 2006 | Mooie voorbereiding beter als 5 wedstrijdenn tengen amateurs kijken ofdat ik mayby er naar toe kan.
|
|
|
Niek Dzsudzsak Lid 2e elftal
Uit: Zundert Vak: - Posts: 165 Reg.: 16 september 2005 | 19/07; VV Gestel - PSV; 18:00
26/07; SV Vaassen - PSV; ??:??
30/07; VVV Venlo - PSV; 20:00
02/08; Sporting Lissabon - PSV; ??:??
09/08; Everton - PSV; ??:??
14/08; Real Mallorca - PSV; ??:??
23/08; PSV - Feyenoord; 20:00
|
|
|
Fantomas Internationale topspeler
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 1819 Reg.: 30 juni 2005 |
quote: Niek Dzsudzsak schreef:
19/07; VV Gestel - PSV; 18:00
26/07; SV Vaassen - PSV; ??:??
30/07; VVV Venlo - PSV; 20:00
02/08; Sporting Lissabon - PSV; ??:??
09/08; Everton - PSV; ??:??
14/08; Real Mallorca - PSV; ??:??
23/08; PSV - Feyenoord; 20:00
Zitten best aardige tegenstanders tussen, maar ik vind 't jammer dat we niet aan een leuk toernooi meedoen. Dat heeft altijd wel wat.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3388 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Ben best tevreden met dit programma, al zullen er denk ik nog wat wedstrijden tegen amateurs gepland worden. Vind het wel jammer dat de trip is afgeblazen. Had graag gezien dat PSV daar nog twee leuke wedstrijdjes had meegepikt.
|
|
|
Deep Throat Geselecteerd voor Oranje
Uit: Free Tibet Vak: - Posts: 598 Reg.: 31 januari 2007 |
quote: Kampioen PSV speelt twee oefenwedstrijden in Los Angeles
Sportweek - Datum: 6-jun-2008 14:43
Als alles volgens plan verloopt, vertrekt PSV in de voorbereiding naar Los Angeles om daar twee wedstrijden tegen Mexicaanse tegenstanders te spelen. Een daarvan is Chivas de Guadalajara, waar zowel Carlos Salcido als PSV's nieuwste aanwinst Francisco Rodriguez heeft gespeeld.
Aldus bericht het Eindhovens Dagblad vrijdag op haar website. Op 2 augustus oefent PSV in Lissabon tegen Sporting Lissabon en daarna staat de trip naar Los Angeles op het programma. Vervolgens staat donderdag 14 augustus een oefenpot tegen Real Mallorca gepland.
Vrijdags vliegt de selectie weer terug om zaterdag aanwezig te zijn bij de Open Dag. (KVN)

|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3226 Reg.: 13 september 2004 | Dat gaat sowiezo niet door. Stond volgens mij op de PSV site!
|
|
|
Philips Sport Vereniging Nationale topspeler
Vak: Oost - W Posts: 858 Reg.: 19 oktober 2003 |
quote: Wordt dit jaar een lastige voorbereiding, aangezien sowieso drie kandidaten voor de basis Bakkal, Marcellis en Aissati nog met het olympisch elftal op stap zijn.
Uitslagen maken in de voorbereiding geen hol uit. In de voorbereiding op seizoen 2004/2005 presteerde PSV ook voor geen meter. Gomes leek een vliegenvanger, Alex leek 25 kilo te zwaar en ga zo maar door. We weten allemaal waar het dat seizoen eindigde..........
|
|
|
Sjoerd87 PSV Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 1369 Reg.: 5 juni 2007 | Amrabat speelt ook op de olympische spelen
|
|
|
Stimpy International
Uit: Eindhoven, Nederland Vak: Oost - X Posts: 629 Reg.: 18 september 1999 | Onbegrijpelijk waarom PSV niet eens een oefenwedstrijd tegen een interessante club THUIS speelt..Wat is daar toch de reden van??
|
|
|
Uit: Zundert Vak: - Posts: 165 Reg.: 16 september 2005 | Verbouwingen met Stadion?
Concerten?
|
|
|
PSVsuppei Jeugdspeler
Vak: - Posts: 39 Reg.: 16 februari 2008 |
Verbouwingen met Stadion?
Concerten?
Verbouwingen?
|
|
|
Uit: Zundert Vak: - Posts: 165 Reg.: 16 september 2005 |
quote: PSVsuppei schreef:
(...)
Verbouwingen?
Ze gaan toch iets doen waardoor een hele rij stoelen weggaat? Ook de dug-outs werden veranderd als ik me niet vergis. Niet dat dit grote verbouwingen zijn maar volgens mij heeft PSV laatste jaren niet veel oefenwedstrijden in eigen huis gehouden.
[Dit bericht is veranderd door Niek Dzsudzsak (op 7 juni 2008 17:28:24).]
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3388 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
Verbouwingen met Stadion?
Concerten?
Dit is dit jaar inderdaad het geval, maar de voorgaande jaren - toen er geen verbouwingen plaats hadden - toen speelden we ook geen vriendschappelijke wedstrijden in eigen huis.
De concerten waar je op doelt, die van Guus Meeuwis, zijn trouwens al lang achter de rug als de voorbereiding begint.
quote: Philips Sport Vereniging schreef:
(...)
Uitslagen maken in de voorbereiding geen hol uit. In de voorbereiding op seizoen 2004/2005 presteerde PSV ook voor geen meter. Gomes leek een vliegenvanger, Alex leek 25 kilo te zwaar en ga zo maar door. We weten allemaal waar het dat seizoen eindigde..........
Om over '88 maar te zwijgen. Volgens mij wisten we toen zelfs van amateurs niet te winnen. 
|
|
|
West Side United Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1098 Reg.: 14 september 2006 | Een best aardig voorbereidingsprogramma. Met als leuke blikvangers en graadmetingen de wedstrijden tegen Sporting Lissabon, Everton en Real Mallorca.
|
|
|
manbast Vedette
Uit: uden Vak: Noord - O Posts: 1393 Reg.: 14 februari 2000 | Jammer dat ze niet 1 week eerder tegen Sporting spelen. Ben van 9 juli tot en met 31 juli in Portugal met Vakantie. Als ze daar spelen ben ik net vertrokken.
Kon anders die wedstrijd mee pikken.
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9541 Reg.: 19 juni 2003 | Als PSV thuis wil oefenen tegen een grote tegenstander kost ze dat alleen maar geld. Nu vangen ze geld.
|
|
|
PSVsuppei Jeugdspeler
Vak: - Posts: 39 Reg.: 16 februari 2008 |
(...)
Ze gaan toch iets doen waardoor een hele rij stoelen weggaat? Ook de dug-outs werden veranderd als ik me niet vergis. Niet dat dit grote verbouwingen zijn maar volgens mij heeft PSV laatste jaren niet veel oefenwedstrijden in eigen huis gehouden.
Ja klopt. Was ik alweer vergeten
|
|
|
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 672 Reg.: 15 maart 2006 | De dugouts worden naar beneden gedaan zeg maar in de grond.
|
|
|
Sappelaar Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1523 Reg.: 6 juni 2005 | Kan me nog herinneren dat PSV als onderdeel van de Koemandeal in de voorbereiding ook tegen Valencia zou aantreden. Komt dus niks meer van terecht blijkbaar.
|
|
|
Braamstruik Aanstormend talent
Uit: Wijhe Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 248 Reg.: 22 februari 2008 |
quote: 26/07; SV Vaassen - PSV; ??:??
Zo klote... Is voor mij geen 10 km weg... Maar op die dag zit ik net in de auto terug van vakantie...
1000 maal zonde :S
|
|
|
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 672 Reg.: 15 maart 2006 |
quote: Sappelaar schreef:
Kan me nog herinneren dat PSV als onderdeel van de Koemandeal in de voorbereiding ook tegen Valencia zou aantreden. Komt dus niks meer van terecht blijkbaar.
Dit komt waarschijnlijk omdat koeman daar niet meer zit.
|
|
|
PSVsuppei Jeugdspeler
Vak: - Posts: 39 Reg.: 16 februari 2008 | Ik ga naar elke oefenwedstrijd incl. jc schaal
|
|
|