| Poster | | Topic: Voorbereiding PSV seizoen 2008-2009 |  |
|
Godfather Meervoudig international
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1983 Reg.: 20 augustus 2006 | Valencia speelt in de voorbereiding tegen Vitesse.
|
|
|
markske Legende
Uit: EINDHOVEN Vak: Zuid - FF Posts: 2069 Reg.: 14 februari 2002 | Prijzen vv Gestel--PSV
Vipkaarten 100 euro.
Zitplaatsen 20 euro.
Staanplaatsen 12.50 euro.
Ledenprijs 7.50 euro.
Kinderen tot 12 jaar 5 euro.
Verkoop start van af woensdag 18-o6-o8.
Voorverkoopadressen:
De voorverkoopadressen voor de wedstrijd vv Gestel-PSV zijn vanaf donderdag 19 juni a.s.:
- Bestuurskamer vv Gestel van maandag t/m vrijdag van 17.00 uur tot 18.00 uur;
- Cafetaria Manders Hoog-straat 133 te Eindhoven, geopend van 12.00 uur tot 20.30 uur (gesloten op woensdag).
|
|
|
West Side United Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1123 Reg.: 14 september 2006 |
quote: markske schreef:
Prijzen vv Gestel--PSV
Vipkaarten 100 euro.
VIP kaarten 100 euro???
Wat een prijs zeg...Mogen dan wel verdomd goede plaatsen zijn met een zeer uitgebreid buffet en gratis drank! 
|
|
|
Sjoerd87 PSV Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 1394 Reg.: 5 juni 2007 | 20 euro voor gewone zitplaatsen vind ik sowieso ook al gortig voor zo'n trainingspotje.. dan ga ik liever gewoon gratis naar de herdgang.
|
|
|
sjakie009 Toeschouwer
Posts: 7 Reg.: 31 januari 2007 | Ik ga dan ook liever naar de training van V.V. Gestel
|
|
|
Westlander Nationale topspeler
Uit: WESTLAND Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 728 Reg.: 3 juli 2002 | Wie doen ermee van PSV dan?
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10509 Reg.: 8 augustus 2001 |
quote: Westlander schreef:
Wie doen ermee van PSV dan?
Hoe moeten wij dat nu weten? 
|
|
|
West Side United Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1123 Reg.: 14 september 2006 | 14 Juli start PSV met de voorbereiding op het nieuwe seizoen 2008-2009. Die dan voor het eerst onder leiding zal staan van de nieuwe trainer/coach Huub Stevens. Die 1e training zal waarschijnlijk stervens druk bezocht worden.
|
|
|
Westlander Nationale topspeler
Uit: WESTLAND Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 728 Reg.: 3 juli 2002 |
quote: Gelderse Boer schreef:
(...)
Hoe moeten wij dat nu weten? 
Er zijn altijd mensen die meer weten dan andere, alleen behoor jij niet tot die categorie 
|
|
|
Otje  Nationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 742 Reg.: 15 maart 2006 | 100 euro dan moeten het wel hele goede vipplaatsen zijn.
|
|
|
wouter040psv Basisspeler
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 306 Reg.: 13 augustus 2007 |
quote: Otje schreef:
100 euro dan moeten het wel hele goede vipplaatsen zijn.
Met Stoelverwarming? 
|
|
|
Pim_26_4 Basisspeler
Uit: Vlijmen Vak: - Posts: 304 Reg.: 4 juni 2007 |
quote: wouter040psv schreef:
(...)
Met Stoelverwarming? 
Mag je misschien wel in de Dug-out zitten
Ik ga dan toch echt liever naar de eerste training, maar daar wordt het wel Ste(r)vens druk.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3447 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: PSV oefent in voorbereiding ook tegen Newcastle United
26 juni 2008 17:00
Timmy Simons en Titus Bramble. Er is extra oefenwedstrijd toegevoegd aan het programma van de voorbereiding van PSV. Op woensdag 6 augustus speelt het team van hoofdcoach Huub Stevens uit tegen Newcastle United. Hoe laat is nog niet vastgesteld. Drie dagen later stond al in Liverpool een vriendschappelijk duel met Everton op de agenda.
St. James’ Park
In de voorbereiding op seizoen 2006-2007 speelde PSV in de voorbereiding ook tegen Newcastle United. Op St. James’ Park won PSV met 2-3 dankzij goals van Jefferson Farfán, Jan Vennegoor of Hesselink en Jason Culina. Destijds werd ook gespeeld tegen Stoke City; nu maakt PSV dus weer een korte tournee door Engeland. Het tijdstip van de wedstrijd tegen Everton op 9 augustus is ook nog niet officieel vastgesteld. Op 2 augustus staat er een oefenduel gepland met Sporting Lissabon, drie dagen eerder gaat PSV op bezoek bij VVV-Venlo in de Herman Teeuwen Memorial. Bron: www.PSV.nl
Leuk affiche. 
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 26 juni 2008 18:58:15).]
|
|
|
|
Ronus Talentje
Uit: Steensel Vak: Oost - X Posts: 75 Reg.: 31 juli 2006 | Jammer dat dt niet eerder bekend is. Dan kon je Liverpool en Newcastle nog combineren. Maar met een ticket naar Liverpool op zak zal dat lastig worden.
Maar al met al wel weer een leuke match!
|
|
|
itzme Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1692 Reg.: 2 november 2000 | |
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8772 Reg.: 19 december 1999 |
quote: markske schreef:
Prijzen vv Gestel--PSV
Vipkaarten 100 euro.
Zitplaatsen 20 euro.
Staanplaatsen 12.50 euro.
Ledenprijs 7.50 euro.
Kinderen tot 12 jaar 5 euro.
Verkoop start van af woensdag 18-o6-o8.
Voorverkoopadressen:
De voorverkoopadressen voor de wedstrijd vv Gestel-PSV zijn vanaf donderdag 19 juni a.s.:
- Bestuurskamer vv Gestel van maandag t/m vrijdag van 17.00 uur tot 18.00 uur;
- Cafetaria Manders Hoog-straat 133 te Eindhoven, geopend van 12.00 uur tot 20.30 uur (gesloten op woensdag).
Wij zijn met 3 man aanwezig. 
|
|
|
pi Regelmatige invaller
Uit: Veldhoven Vak: West - L Posts: 569 Reg.: 3 oktober 2007 |
quote: itzme schreef:
Bij de bookmakers is ajax de favoriet blijkbaar.
Elk jaar hetzelfde liedje 
Mooi.
Dan worden wij weer kampioen!!
|
|
|
Huubke Stevens
 Toeschouwer
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 67 Reg.: 1 juli 2008 |
quote: Westlander schreef:
Wie doen ermee van PSV dan?
Ik verwacht 10 veldspelers en een keeper 
|
|
|
Otje  Nationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 742 Reg.: 15 maart 2006 | Zullen bijna alle spelers zijn op de Ek gangers na denk ik.
|
|
|
Funky Nationale topspeler
Uit: Lommel Belgie Vak: Zuid - EE Posts: 773 Reg.: 9 november 2002 |
quote: PSV Kampioenen schreef:
(...)
Wij zijn met 3 man aanwezig. 
Dan zijn we al met zijn 4'en, want hier ben ik zeker bij!

|
|
|
WOENSEL Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 495 Reg.: 29 februari 2008 |
quote: Funky schreef:
(...)
Dan zijn we al met zijn 4'en, want hier ben ik zeker bij!

Het loopt storm, we moeten snel zijn...
Hoe laat vertrekken de bussen 
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8772 Reg.: 19 december 1999 |
quote: WOENSEL schreef:
(...)
Het loopt storm, we moeten snel zijn...
Hoe laat vertrekken de bussen 
Haha, zorg dat je snel die kaarten in huis hebt want er zijn nog maar een beperkt aantal plaatsen over.
Bussen zullen denk ik tegen een uur of 15.00 uur vertrekken, Gestel ligt nou niet bepaald om de hoek, haha 
|
|
|
Op weg naar nr 22 Meervoudig international
Uit: Epe Vak: Oost - X Posts: 660 Reg.: 9 februari 2004 | Zijn er meer mensen die zaterdag 26 juli in Vaassen gaan kijken, ik kan eindelijk eens naar een oefenpotje, op de fiets notabene.
|
|
|
mitchel_psv Talentje
Vak: Oost - YY Posts: 82 Reg.: 29 oktober 2007 |
quote: Otje schreef:
100 euro dan moeten het wel hele goede vipplaatsen zijn.
Je zit dan gewoon op de tribune, alleen wel met onbeperkt eten en drinken volgens mij.
Verder zijn de prijzen zo hoog omdat, naar verluidt, PSV €10.000 wil krijgen voor die wedstrijd...
|
|
|
Breadfan Bankzitter
Uit: Ede Vak: Noord - TT Posts: 222 Reg.: 15 april 2005 |
quote: Op weg naar nr 22 schreef:
Zijn er meer mensen die zaterdag 26 juli in Vaassen gaan kijken, ik kan eindelijk eens naar een oefenpotje, op de fiets notabene.
Daar ga ik denk ik wel heen, samen met m'n kinderen...
|
|
|