PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Wedstrijden en trainingen
Voorbereiding PSV seizoen 2008-2009
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Poster
Topic: Voorbereiding PSV seizoen 2008-2009 
Frits - Philips
Legende

Vak: Zuid - CD
Reg.: 6 november 2000
Gepost op 19 juli 2008 om 20:55:04.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mijnmini schreef:

Brechet geblesseerd volgens mij?

Heb je hem onderzocht dan?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.645,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
tijn0
Talentje

Uit: Apeldoorn
Vak: -
Reg.: 23 april 2008
Gepost op 19 juli 2008 om 21:03:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Op weg naar nr 22 schreef:

Zijn er meer mensen die zaterdag 26 juli in Vaassen gaan kijken, ik kan eindelijk eens naar een oefenpotje, op de fiets notabene.

Ja, ik kan eventueel ook op de fiets. Ik heb er ook wel zin in, 't is toch lang geleden dat ik onze jongens heb kunnen zien, 19 april voor het laatst geloof ik... En afgelopen woensdagmiddag was ook niet zo'n succes , dus dan maar naar Vaassen.

Overigens, over Afellay, toen ik die woensdagmiddag op de Herdgang was en er bijna niemand meer te vinden was, liep Afellay er nog en naar mijn mening liep hij te 'trekkebenen'. Ik weet niet of er toen 's ochtend iets gebeurd is... Maar misschien heeft dat ermee te maken.

[Dit bericht is veranderd door tijn0 (op 19 juli 2008 21:05:34).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.462,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Lester Burnham
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 19 juli 2008 om 21:05:04.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
4.Javier Maza Rodriguez schreef:

(...)
Bij een 0-9 voorsprong vriend
Waarom speelde Afellay niet?

Misschien zijn ze een 'constructieve oplossing' aan het bedenken omdat hij in een dipje zit nu Isi weg is. Voor 8 miljoen naar 020 ofzo.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.472,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
gilles
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 28 februari 2004
Gepost op 19 juli 2008 om 21:05:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mijnmini schreef:

Brechet geblesseerd volgens mij?

Volgens het AD ook:

quote:
De Franse aankoop Jérémie Bréchet, overgenomen van FC Sochaux, viel na ruim een half uur spelen uit met een blessure.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
jack88
Toeschouwer

Uit: Woerden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 december 2006
Gepost op 19 juli 2008 om 21:11:11.         MSN: jackdros@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

zin er al reacties van fans die daar geweest zijn??
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
di-osta
Internationale topspeler

Uit: Udenhout
Reg.: 12 oktober 2001
Gepost op 19 juli 2008 om 21:14:31.       MSN: roelvanosta@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben in Eindhoven geweest en heb de wedstrijd gezien.
De sfeer was goed, het weer was goed en het bier was lekker!

De goals van Koevermans waren erg mooi! Na de 3-0 werd de directe tegenstander van Koef van het veld gehaald en hij was enorm onder de indruk. (Wat is die gast goed zeg.......)

De tweede helft was aardig om te zien. De spelers van vv Gestel waren duidelijk vermoeid en psv kon aardig aanvallen.

+
Amrabat
Maza
Koevermans

-
Zonneveld
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.471,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Natte Krant
Vedette

Uit: Lelystad
Reg.: 12 juli 2004
Gepost op 19 juli 2008 om 21:14:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Peter Poepsaus schreef:

(...)

Ja, tegen de kleintjes scoort ie altijd. Dat wisten we toch wel, inmiddels.

Volgens mij geldt deze oneliner voor niemand minder dan Lazo
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,2VoVo: -Opstelling: incompleet
jack88
Toeschouwer

Uit: Woerden
Reg.: 22 december 2006
Gepost op 19 juli 2008 om 21:16:42.         MSN: jackdros@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

is onze fransoos daadwerkelijk geblesseerd..?
 Help mods!
di-osta
Internationale topspeler

Uit: Udenhout
Reg.: 12 oktober 2001
Gepost op 19 juli 2008 om 21:29:42.       MSN: roelvanosta@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jack88 schreef:

is onze fransoos daadwerkelijk geblesseerd..?

Ik moeilijk te zeggen hoe erg het is natuurlijk. Maar feit is dat hij moeilijk lopend het veld moest verlaten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.471,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
NilisForPresident
Legende

Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 19 juli 2008 om 21:30:30.     MSN: garrincha_jarno@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat was de exacte opstelling?
Stond Pieters nou centraal en Brechet linksback of andersom?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.458,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Administrator
Administrator

Reg.: 30 juni 2002
Gepost op 19 juli 2008 om 21:30:30.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
koetje
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Helmond
Vak: Noord - SS
Reg.: 7 juni 2006
Gepost op 19 juli 2008 om 21:36:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NilisForPresident schreef:

Pieters stond linksback. Brechet samen met Maza in het centrum.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
1991707312
Meervoudig international

Uit: Eindhoven De Gekste
Reg.: 16 oktober 2003
Gepost op 19 juli 2008 om 21:38:59.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NilisForPresident schreef:

Pieters was linksback. Brechet speelde centraal links als voorstopper. Maza als laatste man rechts. Salcido op rechtsback.

quote:
Frits - Philips schreef:
(...)
Heb je hem onderzocht dan?

Waarom zo negatief reageeren?

Brechet was heel duidelijk geblesseerd. Hij ging naar de kant al na twintig minuten of zo met z'n linker sok naar beneden gerold. Linker kuit was het volgens mij en hij hinkte een beetje. Hij ging dan binnen voor wat verzorging. Lijkt mij dat Stevens was van plan om hem minimaal een helft te laten meespelen maar Marcellis viel voor hem in. Het leek niet ernstig want na de wedstrijd had ie nog een glimlach op zn gezicht en liep vrij normaal.

quote:
jack88 schreef:
zijn er al reacties van fans die daar geweest zijn??

Positief vond ik:
Amrabat: echt goed en hard gewerkt. Houd het spel ook breed en is wel rap op de eerste vier-vijf meters.
Vayrynen: goede combinaties en lekker aanvallend.
Marcellis: stapte duidelijk vooruit.
Wuijtens: speelde een constante partij op het middenveld met goed overzicht.

Rustig gewerkt:
Bakkal: Goed maar gebruikte alleen de tweede of derde versnelling (nou het kan aan BeiJing liggen?)
Maza: moest niet veel doen maar deed het wel redelijk. Lijkt meer te spelen op dit moment als puur laatste man en houdt zich niet echt bezig met de opbouw.

Negatief: Zonneveld op linkshalf. Durfde helemaal niks to doen behalve balletje breed of balletje terug en dat zelfs tegen een amateur ploeg. Had maar EEn goede voorzet (waarvan Koevermans knap binnenkopte). Links (Pieters + Zonneveld) was beduidend minder dan rechts (Salcido + Amrabat).

Langs de zijlijn op het tribune gesignalleerd: Culina en Manco.

Maar het is nog heel vroeg in de voorbereiding.

[Dit bericht is veranderd door 1991707312 (op 19 juli 2008 21:52:34).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
psvsupottie.com
Legende

Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Reg.: 18 maart 2000
Gepost op 19 juli 2008 om 21:42:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben net terug uit Gestel. PSV won met 11-1, zoals bekend. PSV begon alsvolgt:

---------------------Isaksson

Salcido-----Rodriguez--------Bréchet-----Pieters

--------------Simons---------Wuytens

Amrabat---------------Bakkal-----------Zonneveld

--------------------Koevermans

Salcido als rechtsback dus. Met Amrabat voor hem een flank met potentie. Salcido is als back beter dan centraal en rechts leek totaal geen probleem voor hem. PSV speelde sober en creëerde niet veel het eerste half uur. Het meeste gevaar kwam van Amrabat, die duidelijk wat wilde laten zien en veel goede acties had. Soms zette hij ze wel wat te ver door.

Een totaal nieuw centrum met een nieuwe keeper, dat was wel wennen in de communicatie. Isaksson oogt wat houterig, kwam in het begin een keer laat uit, maar is dan wel opeens razendsnel. Rodriguez is een agressieve mandekker, zowel op de bal als de man. Veel kopkracht, beetje druistig. Ik zie liever een centrale verdediger die rustig en sober is, Bréchet voldoet wat dat betreft uitstekend. Jammer dat hij na een half uur het veld moest verlaten. Hij liep wel gewoon overigens. Maar Bréchet speelde sterk. Rust aan de bal, overzicht en degelijk in de passing. Lijkt me een prima man naast Marcellis.

Pieters de nieuwe man op linksback. Speelde prima. Heeft de drang naar voren, maar weegt wel af wanneer. Is hard in de duels en doet geen gekke dingen.

Verder weinig verrassends de eerste helft. Wuytens dus naast Simons, deed het niet slecht. Maar komt nog tekort voor PSV 1. Dat bleek de tweede helft wel, toen hij moe werd. Bakkal wat onzichtbaar de eerste helft, de tweede helft was hij top.

Opstelling na rust:

---------------------Cássio

Addo--------Marcellis------VEijden------Alcides

-------------VdLeegte------Wuytens

Bakkal--------------Vayrynen-----------Dzsudzsák

--------------------Lazovic

De tweede helft trad de vermoeidheid bij VV Gestel snel op. Al snel werd de productie verhoogt. Dan werden er ook nog een aantal opgelegde kansen gemist. Bakkal en Marcellis lieten zien enorm gegroeid te zijn. Speelden beiden ijzersterk. Bakkal had een wat vrije rol vanaf rechts, zijn spelintelligentie en loopvermogen liet hij prima zien. Marcellis was het rustpunt dat het duel overtuigend ingaat wanneer dat moet en afwacht wanneer dat gewenst is.

Enkele minpuntjes waren er ook. Cássio bijvoorbeeld. In de rust werd hij opgewarmd en dat zag er al niet al te best uit. Hij ging goed de fout in de tegentreffer en zag er bij corners ook niet best uit. Van Eijden vond ik wat onzeker en Alcides liep weer eens als een kip zonder kop rond. Dzsudzsák was niet al te actief, schreeuwde het nog even uit na het trappen van een bal en greep naar zijn enkel, maar kon gewoon door. Lazovic was weer overijverig en miste de finesse. Niks veranderd dus.

Vayrynen, last but not least, maakte een gedreven indruk. Mist toch de klasse van Bakkal, zo bezien. Maar greep wel het kansje dat hem nu gegund wordt.

Afellay, Manco en Culina waren er helemaal niet bij. Mendez, Kromkamp en Roorda zijn, zoals bekend, geblesseerd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
NilisForPresident
Legende

Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 19 juli 2008 om 21:51:27.     MSN: garrincha_jarno@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dankjewel voor je verslag, psvsupottie.
Enig idee waarom Afellay en Manco niet meededen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.458,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
psvsupottie.com
Legende

Gepost op 19 juli 2008 om 22:02:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

NFP schreef:

quote:
Dankjewel voor je verslag, psvsupottie.
Graag gedaan.

quote:
Enig idee waarom Afellay en Manco niet meededen?
Nope, Manco is pas 17. Zou het iets met zijn werkvergunning te maken kunnen hebben?

Wat Afellay betreft kan het zijn dat hij nog even gespaard wordt ivm het EK. Anders weet ik het ook niet. Geblesseerd? Zal niet de eerste keer zijn.
 Help mods!
gerjantimmer
Toeschouwer

Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 19 juli 2008 om 22:02:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Afellay kreeg rust zegt Stevens op de site van Omroep Brabant. Er staan audiofragmenten daar. Hij zegt ook dat Manco pas mag spelen als hij 18 is.
 Help mods!
Mithras
Basisspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 13 februari 2006
Gepost op 19 juli 2008 om 22:04:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad mooi om te lezen psvsupottie. Helaas worden de verhalen over Zonneveld, Alcides, Lazovic en Cassio iedere keer bevestigd. Hopelijk raken we er uit dat rijtje nog een paar kwijt.

Brechet klinkt als een echte aanwinst, hopen maar dat hij fit blijft. En een rechterkant met Salcido en Amrabat klinkt ook niet slecht.

quote:
gerjantimmer schreef:

Afellay kreeg rust zegt Stevens op de site van Omroep Brabant. Er staan audiofragmenten daar. Hij zegt ook dat Manco pas mag spelen als hij 18 is.

23 augustus wordt hij 18, nog een maandje geduld dus :)

[Dit bericht is veranderd door Mithras (op 19 juli 2008 22:09:00).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
psvsupottie.com
Legende

Gepost op 19 juli 2008 om 22:19:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mithras schreef:

quote:
Helaas worden de verhalen over Zonneveld, Alcides, Lazovic en Cassio iedere keer bevestigd. Hopelijk raken we er uit dat rijtje nog een paar kwijt.
Ach, is dat zo erg? De bevestiging van wat we al wisten. Enkel Lazovic was een behoorlijke investering. Het is ook weer niet zo dat Danko een regelrechte dissonant is in het elftal hoor. Maar hij is niet de spits die PSV beter maakt. Na een moeizaam aanloopseizoen hoop je op een bepaalde ontwikkeling bij zo'n jongen. Die was nu niet te zien.

Van Zonneveld is bekend dat hij mag vertrekken, ik denk ook wel dat dat nog gebeurt. Voor NAC een prima speler, voor PSV net niet.

Alcides, tsja, heeft veel snelheid en een prima fysiek voor een verdediger. Maar dat druistige en slordige blijft erin zitten. Ik snap niet dat Stevens hem er zo graag bij wil houden.

Cássio lijkt geen lang leven beschoren bij PSV. Buiten het feit dat hij niet overtuigt spreekt hij ook geen Nederlands bij mijn weten en komt hij uit de stal van Lemic. Al zou Lemic ons er harder mee pakken door hem juist in Eindhoven te laten...
 Help mods!
Mr. Angle
Legende

Uit: Drenthe
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 19 juli 2008 om 22:39:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

He psvsuppotie bedankt voor je verslag, heb ik er alvast een beetje een beeld van .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.473,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 19 juli 2008 om 22:47:52.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ik jullie verslagen zo lees, is de concurrentie centraal in de verdediging heel groot, of wordt Brechet toch als middenvelder opgesteld dit seizoen?

Op het middenveld zal de concurrentie ook groot zijn. Ik ben blij dat Amrabat en Vayrynen een goede wedstrijd speelde. Maar hoe speelde Dzsudzsak?

Al met al kunnen we pas een echt oordeel geven over de spelers als de wedstrijden tegen profclubs eraan komen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.590,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
kameleon
Internationale topspeler

Vak: Zuid - A
Reg.: 31 december 2005
Gepost op 19 juli 2008 om 22:55:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mr. Angle schreef:

He psvsuppotie bedankt voor je verslag, heb ik er alvast een beetje een beeld van .

Ik kan me redelijk vinden in de voorgaande wedstrijdverslagen,toch enkele aanvullingen:vond Amrabat met afstand de beste en meest dreigende speler.
Ik vond Dzsudzsak en Zonneveld beiden dramatisch,ik moet nog zien of de Hongaar zich doorzet,heb mijn twijfels maar hoop doet leven.

Bakkal zeer zwak in de 1e helft,herstelde zich enigszins in de 2 e helft,mist toch drive
Koevermans: technisch een drama,verprutste nog één of 2 uitstekende voorzetten van Amrabat door gebrek aan beweeglijkheid.
Lazovic: beduidend sneller en beweeglijker dan Koevermans maar komt ook tekort voor het niveau PSV.
Keeper Ramos ging weer opzichtig in de fout bij het tegendoelpunt maar ,zoals eerder gezegd,komt duidelijk niveau tekort voor PSV.
Maza vond ik redelijk spelen,Bréchet heeft te kort gespeeld voor een goed oordeel.
Pieters deed gewoon zijn werk,Marcellis ook degelijk en betrouwbaar zoals gewoonlijk..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Midhad
Toeschouwer

Reg.: 30 januari 2006
Gepost op 19 juli 2008 om 23:20:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psvsupottie.com schreef:

Ben net terug uit Gestel. PSV won met 11-1, zoals bekend. PSV begon alsvolgt:

---------------------Isaksson

Salcido-----Rodriguez--------Bréchet-----Pieters

--------------Simons---------Wuytens

Amrabat---------------Bakkal-----------Zonneveld

--------------------Koevermans

Salcido als rechtsback dus. Met Amrabat voor hem een flank met potentie. Salcido is als back beter dan centraal en rechts leek totaal geen probleem voor hem. PSV speelde sober en creëerde niet veel het eerste half uur. Het meeste gevaar kwam van Amrabat, die duidelijk wat wilde laten zien en veel goede acties had. Soms zette hij ze wel wat te ver door.

Een totaal nieuw centrum met een nieuwe keeper, dat was wel wennen in de communicatie. Isaksson oogt wat houterig, kwam in het begin een keer laat uit, maar is dan wel opeens razendsnel. Rodriguez is een agressieve mandekker, zowel op de bal als de man. Veel kopkracht, beetje druistig. Ik zie liever een centrale verdediger die rustig en sober is, Bréchet voldoet wat dat betreft uitstekend. Jammer dat hij na een half uur het veld moest verlaten. Hij liep wel gewoon overigens. Maar Bréchet speelde sterk. Rust aan de bal, overzicht en degelijk in de passing. Lijkt me een prima man naast Marcellis.

Pieters de nieuwe man op linksback. Speelde prima. Heeft de drang naar voren, maar weegt wel af wanneer. Is hard in de duels en doet geen gekke dingen.

Verder weinig verrassends de eerste helft. Wuytens dus naast Simons, deed het niet slecht. Maar komt nog tekort voor PSV 1. Dat bleek de tweede helft wel, toen hij moe werd. Bakkal wat onzichtbaar de eerste helft, de tweede helft was hij top.

Opstelling na rust:

---------------------Cássio

Addo--------Marcellis------VEijden------Alcides

-------------VdLeegte------Wuytens

Bakkal--------------Vayrynen-----------Dzsudzsák

--------------------Lazovic

De tweede helft trad de vermoeidheid bij VV Gestel snel op. Al snel werd de productie verhoogt. Dan werden er ook nog een aantal opgelegde kansen gemist. Bakkal en Marcellis lieten zien enorm gegroeid te zijn. Speelden beiden ijzersterk. Bakkal had een wat vrije rol vanaf rechts, zijn spelintelligentie en loopvermogen liet hij prima zien. Marcellis was het rustpunt dat het duel overtuigend ingaat wanneer dat moet en afwacht wanneer dat gewenst is.

Enkele minpuntjes waren er ook. Cássio bijvoorbeeld. In de rust werd hij opgewarmd en dat zag er al niet al te best uit. Hij ging goed de fout in de tegentreffer en zag er bij corners ook niet best uit. Van Eijden vond ik wat onzeker en Alcides liep weer eens als een kip zonder kop rond. Dzsudzsák was niet al te actief, schreeuwde het nog even uit na het trappen van een bal en greep naar zijn enkel, maar kon gewoon door. Lazovic was weer overijverig en miste de finesse. Niks veranderd dus.

Vayrynen, last but not least, maakte een gedreven indruk. Mist toch de klasse van Bakkal, zo bezien. Maar greep wel het kansje dat hem nu gegund wordt.

Afellay, Manco en Culina waren er helemaal niet bij. Mendez, Kromkamp en Roorda zijn, zoals bekend, geblesseerd.

Dank je wel voor het verslag.
Ik zie dat Tommie van der Leegte weer eens speelde in de tweede helft.
Dat doet me deugd. Ik heb een zwak voor hem.
Redde het niet bij PSV. En nu dus weer na vele omzwervingen terug op het oude nest.
Vorig seizoen speelde hij niet veel.
Hopelijk komt hij onder Huub tot meer speelminuten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
El Differente
Bankzitter

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 19 juli 2008 om 23:25:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wedstrijd niet gezien, maar met 2 compleet verschillende elftallen, heel wat nieuwelingen, een nieuwe coach, zonder topvedette, na een onrustige periode, in een eerste wedstrijd na de zomerstop... ...vond ik de uitslag dik in orde .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
CoCu__8

Toeschouwer

Uit: Eerbeek
Reg.: 9 juli 2008
Gepost op 19 juli 2008 om 23:31:16.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Komt er ook nog een wedstrijdverslag van? Van de wedstrijd zelf en niet de commentaar van de spelers?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk