| Poster | | Topic: Voorbereiding PSV seizoen 2008-2009 |  |
|
|
Jack Pot Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 457 Reg.: 9 november 2005 | Goed om de mannen weer aan het werk te hebben gezien.
Mijn korte samenvatting:
De wedstrijd was beter dan verwacht met af en toe meer dan aardig spel.
Salcido vormde een zeer goede tandem met Amrabat, die verreweg de man van de wedstrijd was (ook al speelde hij maar een helft). Dat belooft veel goeds, complimenten voor beiden.
Verder scoorde Koef een paar aardige doelpunten en maakte Lazo een scherpe indruk. Waarbij Lazo imo beter speelde dan Koef.
Bakkal liet weer zien dat hij bij de betere van hoort.
Verder heb ik niet echt een beeld gekregen van Brechet of Maza, puur omdat PSV buiten dat ene doelpunt tegen (toen was ik net pissen) geen 1 kans tegen heeft gehad en alles op hun helft te doen was. Maar aan de andere kant zegt dat ook wel weer iets over hun spel.
Zonneveld was weer ouderwets slecht. Hij verprutste een paar kansen, slechte vrije trappen en corners en voegde niets toe. Evenals Alcides die het zelfs tegen de amateurs presteert om tot de slechtste van het veld te horen, wat een drama.
De laatste echt flink tegenvallende speler was Dzsudzsak die net als de meeste wedstrijden (buiten de eerste 3) vorig seizoen geen deuk in een pakje boter schoot.
Al met al zag het er redelijk uitgebalanceerd uit en stemt het mij positief voor de rest van de voorbereiding en rest van het seizoen.
|
|
|
Wosko Jagora Jeugdspeler
Vak: - Posts: 50 Reg.: 23 juni 2006 | Lurven.nl was er weer bij deze eerste oefenpot. Op de site vind je dan ook een uitgebreid verslag van VV Gestel-PSV: omschrijving van de doelpunten, tactische analyse en beoordeling van alle spelers. Bovendien ruim 20 foto's rondom de wedstrijd genomen.
|
|
|
Peter Poepsaus 22. Balazs Dzsudzsak  Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3496 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Op PSV.TV is nu ook een samenvatting van de wedstrijd te vinden. Wel grappig dat het doorjagen van Lazovic nu eindelijk eens een doelpunt tot gevolgd heeft. Wat een oude zeiklul langs de kant trouwens. 
|
|
|
El Differente Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 1756 Reg.: 30 november 2007 |
quote: Peter Poepsaus schreef:
Op PSV.TV is nu ook een samenvatting van de wedstrijd te vinden. Wel grappig dat het doorjagen van Lazovic nu eindelijk eens een doelpunt tot gevolgd heeft. Wat een oude zeiklul langs de kant trouwens. 
Ja, was een schitterende goal 
|
|
|
koetje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Helmond Vak: Noord - SS Posts: 504 Reg.: 7 juni 2006 |
Wel grappig dat het doorjagen van Lazovic nu eindelijk eens een doelpunt tot gevolgd heeft.
Dit tot vermaak van het publiek, de keeper had net daarvoor volstrekt onnodig een karatetrapactie uitgevoerd toen hij de bal ving, een trap die Lazovic net kon ontwijken.
Dit soort potjes zegt meestal niet zoveel. Addo rechtsback was overigens helemaal niks. Met Cassio heb ik het wel te doen, hij baalde ook erg van het doelpunt.
Ben wel benieuwd wie van het vijftal Salcido, Brechet, Pieters, Maza en Marcellis gaat afvallen voor de basis. Kromkamp nog eens niet meegerekend.
|
|
|
di-osta Internationale topspeler
Uit: Udenhout Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1162 Reg.: 12 oktober 2001 |
quote: Wosko Jagora schreef:
Lurven.nl was er weer bij deze eerste oefenpot. Op de site vind je dan ook een uitgebreid verslag van VV Gestel-PSV: omschrijving van de doelpunten, tactische analyse en beoordeling van alle spelers. Bovendien ruim 20 foto's rondom de wedstrijd genomen.
Netjes!!! 
|
|
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3509 Reg.: 12 maart 1999 |
Op PSV.TV is nu ook een samenvatting van de wedstrijd te vinden. Wel grappig dat het doorjagen van Lazovic nu eindelijk eens een doelpunt tot gevolgd heeft.
Thuis tegen Excelsior ook hoor.
|
|
|
West Side United Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1142 Reg.: 14 september 2006 | PSV toont nieuw gezicht en haalt dubbele cijfers
19/07/2008 20:30
PSV heeft de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen met
11-1 gewonnen van Gestel. De nieuwe hoofdcoach Huub Stevens liet zes spelers in de basisopstelling debuteren.
Andreas Isaksson, Jérémie Bréchet, Erik Pieters, Francisco Rodriguez, Stijn Wuytens en Nordin Amrabat waren de nieuwe gezichten aan de zijde van PSV. Alleen Wuytens scoorde als debutant. Bréchet moest zich al na 32 minuten laten vervangen met een blessure.
De spitsen Danny Koevermans en Danko Lazovic waren het best op schot. Zij namen beiden drie treffers voor hun rekening. Mika Väyrynen was goed voor twee doelpunten. Tommie van der Leegte en Otman Bakkal scoorden één keer.
Met name de defensie van PSV lijkt ingrijpend te gaan veranderen ten opzichte van het afgelopen seizoen. Doelman Gomes is vertrokken, van Chelsea-huurling Alcides is nog niet bekend of hij in Eindhoven blijft, Dirk Marcellis komt met Nederland uit op de Olympische Spelen en Jan Kromkamp is geblesseerd.
Daardoor was Carlos Salcido het enige vertrouwde gezicht in de verdediging dat aan de aftrap verscheen. Volgens het Eindhovens Dagblad is coach Stevens van plan de Mexicaan als rechtsback te gaan gebruiken.
Bron: ED
[Dit bericht is veranderd door West Side United (op 20 juli 2008 13:12:09).]
|
|
|
Jérémie_Brechet 13 Danny_Koef 10  Nationale topspeler
Vak: - Posts: 2929 Reg.: 6 juli 2006 | Zitten een aantal mooie doelpunten bij o.a. die tweede van Väyrynen.
En wat een kluns die keeper van Gestel of deed hij het expres die uittrap 
|
|
|
Deep Throat International
Uit: Free Tibet Vak: - Posts: 633 Reg.: 31 januari 2007 | Bedankt voor alle verslagen!
Enkele vragen:
- Wat voor speler is Wuytens eigenlijk? Is hij meer een controlerende middenvelder, of meer aanvallend? Op welke positie richt hij zich?
- Nu Roorda geblesseerd is, en Isakkson als blessuregevoelig te boek staat, moeten we hopen en bidden dat die laatste niet geblesseerd raakt zeker? Met Cassio in de goal zie ik het zwaar in Terecht?
|
|
|
rafa Aanstormend talent
Vak: - Posts: 131 Reg.: 24 oktober 2005 | Mooi verslag van Wosko Jagora, hulde!
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7500 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Reus schreef:
En ik geloof thuis tegen NEC ook, met Babos laat die bal los 
|
|
|
4.Javier Maza Rodriguez tha boer  Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 803 Reg.: 12 juli 2006 |
quote: Deep Throat schreef:
Bedankt voor alle verslagen!
Enkele vragen:
- Wat voor speler is Wuytens eigenlijk? Is hij meer een controlerende middenvelder, of meer aanvallend? Op welke positie richt hij zich?
- Nu Roorda geblesseerd is, en Isakkson als blessuregevoelig te boek staat, moeten we hopen en bidden dat die laatste niet geblesseerd raakt zeker? Met Cassio in de goal zie ik het zwaar in Terecht?
Aanvallend.
Nee, niet terecht vind ik, hij toont potentioneel, al is het natuurlijk niet te hopen want je gaat er wel degelijk op achteruit.
Ik vond Lazovic, Amrabat, Vayrynen heel goed presteren!
|
|
|
psv-vonk Bankzitter
Uit: eindhoven Vak: West - J Posts: 231 Reg.: 4 augustus 2002 |
quote: West Side United schreef:
PSV toont nieuw gezicht en haalt dubbele cijfers
.........
Bron: ED
Is de bron niet VI, aangezien dit letterlijk op de site van VI saat en er ook nog eens verwezen wordt naar het ED.
[Dit bericht is veranderd door psv-vonk (op 20 juli 2008 14:45:02).]
|
|
|
Peter Poepsaus 22. Balazs Dzsudzsak  Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3496 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Reus schreef:
(...)
Haha, klopt als een bus. Daarover heb ik hier destijds nog een discussie gehad meen ik me nu te herinneren. Een ander zei dat het Farfán was die doorjaagde.
|
|
|
lucnilis10 Vaste waarde in elftal
Uit: Broabant Vak: - Posts: 429 Reg.: 4 januari 2004 | mensen kom op zeg, je kent toch niet vaststellen of tandem amrabat-salcido goed loopt, dit is vv gestel hoe is het onderhand... en ook andere zaken als wel of geen sterke mandekker, durven doordekken bla bal.. mooi voor ritme om te doen en ons clubkske te promoten , kennis maken met nieuwe spelers meer niet!
|
|
|
neede4psv
 Toeschouwer
Uit: neede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1 Reg.: 20 juli 2008 | sorry ik kom net uit amerika terug, maar is manco linkerspits of centraal? 
|
|
|
robin-yhoo Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: Noord - M Posts: 474 Reg.: 7 juli 2005 |
quote: - Nu Roorda geblesseerd is, en Isakkson als blessuregevoelig te boek staat, moeten we hopen en bidden dat die laatste niet geblesseerd raakt zeker? Met Cassio in de goal zie ik het zwaar in Terecht?
Ik heb ergens gelezen dat Jeroen Zoet tweede doelman wordt achter Issakson(nu Roorda geblesseerd is)
Misschien geeft je dat iets meer vertrouwen 
bron: http://www.nos.nl/nosstudiosport/artikelen/2008/7/14/14071300hoofdrolaissatiopeerstetrainingpsv.html
[Dit bericht is veranderd door robin-yhoo (op 20 juli 2008 18:12:29).]
|
|
|
Jérémie_Brechet 13 Danny_Koef 10  Nationale topspeler
Vak: - Posts: 2929 Reg.: 6 juli 2006 |
quote: neede4psv schreef:
sorry ik kom net uit amerika terug, maar is manco linkerspits of centraal? 
Rechterspits 
|
|
|
Robinhooo Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Rotterdam / Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 1672 Reg.: 13 september 2004 |
quote: robin-yhoo schreef:
(...)
Ik heb ergens gelezen dat Jeroen Zoet tweede doelman wordt achter Issakson(nu Roorda geblesseerd is)
Misschien geeft je dat iets meer vertrouwen 
bron: http://www.nos.nl/nosstudiosport/artikelen/2008/7/14/14071300hoofdrolaissatiopeerstetrainingpsv.html
In het Topic over Cassio Ramos staat dat dat een foutje was in de berichtgeving. Jeroen Zoet is toegevoegd aan de selectie, maar Ramos is nog steeds de 2e doelman.
quote: Jérémie_Brechet 13 schreef:
(...)
Rechterspits 
Manco kan ook als linkerspits spelen (daar speelde bij ook vaak in peru) en als schaduwspits.
|
|
|
De Fietsende Apotheek Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 5239 Reg.: 4 augustus 2005 | Waarom deed Afellay niet mee?
|
|
|
quote: De Fietsende Apotheek schreef:
Waarom deed Afellay niet mee?
Apart programma vanwege deelname EK.
|
|
|
De Fietsende Apotheek Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 5239 Reg.: 4 augustus 2005 |
quote: 4.Javier Maza Rodriguez schreef:
(...)
Apart programma vanwege deelname EK.
Oke thanks voor de info
|
|
|
PSV-Devil Talentje
Vak: - Posts: 71 Reg.: 12 juli 2006 | Leuk, om te lezen dat amrabat al positief word beoordeeld. Ben benieuwd of hij dit ook tegen grotere clubs kan zoals Newcastle.
Verder las ik het stuk in de AD over Brechet, graag hoor ik ook van de mensen die erbij waren wat ze van hem vonden het eerste half uur zover dat te beoordelen is tegen een amateurclub natuurlijk....
|
|
|
quote: PSV-Devil schreef:
Leuk, om te lezen dat amrabat al positief word beoordeeld. Ben benieuwd of hij dit ook tegen grotere clubs kan zoals Newcastle.
Verder las ik het stuk in de AD over Brechet, graag hoor ik ook van de mensen die erbij waren wat ze van hem vonden het eerste half uur zover dat te beoordelen is tegen een amateurclub natuurlijk....
Valt niet echt op, houd zich wel nadrukkelijk bezig met leidinggeven en de opbouw, en is een heel rustige speler aan de bal.
|
|
|