PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Wedstrijden en trainingen
Voorbereiding PSV seizoen 2008-2009
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Poster
Topic: Voorbereiding PSV seizoen 2008-2009 
Jack Pot
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Eindhoven
Vak: -
Reg.: 9 november 2005
Gepost op 19 juli 2008 om 23:42:25.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goed om de mannen weer aan het werk te hebben gezien.

Mijn korte samenvatting:
De wedstrijd was beter dan verwacht met af en toe meer dan aardig spel.

Salcido vormde een zeer goede tandem met Amrabat, die verreweg de man van de wedstrijd was (ook al speelde hij maar een helft). Dat belooft veel goeds, complimenten voor beiden.
Verder scoorde Koef een paar aardige doelpunten en maakte Lazo een scherpe indruk. Waarbij Lazo imo beter speelde dan Koef.
Bakkal liet weer zien dat hij bij de betere van hoort.

Verder heb ik niet echt een beeld gekregen van Brechet of Maza, puur omdat PSV buiten dat ene doelpunt tegen (toen was ik net pissen) geen 1 kans tegen heeft gehad en alles op hun helft te doen was. Maar aan de andere kant zegt dat ook wel weer iets over hun spel.

Zonneveld was weer ouderwets slecht. Hij verprutste een paar kansen, slechte vrije trappen en corners en voegde niets toe. Evenals Alcides die het zelfs tegen de amateurs presteert om tot de slechtste van het veld te horen, wat een drama.
De laatste echt flink tegenvallende speler was Dzsudzsak die net als de meeste wedstrijden (buiten de eerste 3) vorig seizoen geen deuk in een pakje boter schoot.

Al met al zag het er redelijk uitgebalanceerd uit en stemt het mij positief voor de rest van de voorbereiding en rest van het seizoen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Wosko Jagora
Jeugdspeler

Reg.: 23 juni 2006
Gepost op 20 juli 2008 om 00:09:37.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lurven.nl was er weer bij deze eerste oefenpot. Op de site vind je dan ook een uitgebreid verslag van VV Gestel-PSV: omschrijving van de doelpunten, tactische analyse en beoordeling van alle spelers. Bovendien ruim 20 foto's rondom de wedstrijd genomen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Peter Poepsaus
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 20 juli 2008 om 00:46:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op PSV.TV is nu ook een samenvatting van de wedstrijd te vinden. Wel grappig dat het doorjagen van Lazovic nu eindelijk eens een doelpunt tot gevolgd heeft. Wat een oude zeiklul langs de kant trouwens.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
El Differente
Regelmatige invaller

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 20 juli 2008 om 00:51:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Peter Poepsaus schreef:

Op PSV.TV is nu ook een samenvatting van de wedstrijd te vinden. Wel grappig dat het doorjagen van Lazovic nu eindelijk eens een doelpunt tot gevolgd heeft. Wat een oude zeiklul langs de kant trouwens.

Ja, was een schitterende goal
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
koetje
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Helmond
Vak: Noord - SS
Reg.: 7 juni 2006
Gepost op 20 juli 2008 om 01:33:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Peter Poepsaus schreef:

Wel grappig dat het doorjagen van Lazovic nu eindelijk eens een doelpunt tot gevolgd heeft.

Dit tot vermaak van het publiek, de keeper had net daarvoor volstrekt onnodig een karatetrapactie uitgevoerd toen hij de bal ving, een trap die Lazovic net kon ontwijken.

Dit soort potjes zegt meestal niet zoveel. Addo rechtsback was overigens helemaal niks. Met Cassio heb ik het wel te doen, hij baalde ook erg van het doelpunt.

Ben wel benieuwd wie van het vijftal Salcido, Brechet, Pieters, Maza en Marcellis gaat afvallen voor de basis. Kromkamp nog eens niet meegerekend.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
di-osta
Internationale topspeler

Uit: Udenhout
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 oktober 2001
Gepost op 20 juli 2008 om 11:41:12.       MSN: roelvanosta@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Wosko Jagora schreef:

Lurven.nl was er weer bij deze eerste oefenpot. Op de site vind je dan ook een uitgebreid verslag van VV Gestel-PSV: omschrijving van de doelpunten, tactische analyse en beoordeling van alle spelers. Bovendien ruim 20 foto's rondom de wedstrijd genomen.

Netjes!!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.471,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Reus
Legende

Vak: Oost - X
Reg.: 12 maart 1999
Gepost op 20 juli 2008 om 12:34:53.       MSN: ruud_jeurissen@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Peter Poepsaus schreef:

Op PSV.TV is nu ook een samenvatting van de wedstrijd te vinden. Wel grappig dat het doorjagen van Lazovic nu eindelijk eens een doelpunt tot gevolgd heeft.
Thuis tegen Excelsior ook hoor.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
West Side United
Meervoudig international

Uit: Tilburg
Vak: West - J
Reg.: 14 september 2006
Gepost op 20 juli 2008 om 12:39:51.       MSN: vakjrules@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV toont nieuw gezicht en haalt dubbele cijfers

19/07/2008 20:30

PSV heeft de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen met
11-1 gewonnen van Gestel. De nieuwe hoofdcoach Huub Stevens liet zes spelers in de basisopstelling debuteren.

Andreas Isaksson, Jérémie Bréchet, Erik Pieters, Francisco Rodriguez, Stijn Wuytens en Nordin Amrabat waren de nieuwe gezichten aan de zijde van PSV. Alleen Wuytens scoorde als debutant. Bréchet moest zich al na 32 minuten laten vervangen met een blessure.

De spitsen Danny Koevermans en Danko Lazovic waren het best op schot. Zij namen beiden drie treffers voor hun rekening. Mika Väyrynen was goed voor twee doelpunten. Tommie van der Leegte en Otman Bakkal scoorden één keer.

Met name de defensie van PSV lijkt ingrijpend te gaan veranderen ten opzichte van het afgelopen seizoen. Doelman Gomes is vertrokken, van Chelsea-huurling Alcides is nog niet bekend of hij in Eindhoven blijft, Dirk Marcellis komt met Nederland uit op de Olympische Spelen en Jan Kromkamp is geblesseerd.

Daardoor was Carlos Salcido het enige vertrouwde gezicht in de verdediging dat aan de aftrap verscheen. Volgens het Eindhovens Dagblad is coach Stevens van plan de Mexicaan als rechtsback te gaan gebruiken.

Bron: ED

[Dit bericht is veranderd door West Side United (op 20 juli 2008 13:12:09).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.544,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jérémie_Brechet 13
Danny_Koef 10
Nationale topspeler

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 20 juli 2008 om 13:03:34.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zitten een aantal mooie doelpunten bij o.a. die tweede van Väyrynen.
En wat een kluns die keeper van Gestel of deed hij het expres die uittrap
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.546,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Deep Throat
International

Uit: Free Tibet
Reg.: 31 januari 2007
Gepost op 20 juli 2008 om 13:28:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bedankt voor alle verslagen!

Enkele vragen:
- Wat voor speler is Wuytens eigenlijk? Is hij meer een controlerende middenvelder, of meer aanvallend? Op welke positie richt hij zich?
- Nu Roorda geblesseerd is, en Isakkson als blessuregevoelig te boek staat, moeten we hopen en bidden dat die laatste niet geblesseerd raakt zeker? Met Cassio in de goal zie ik het zwaar in Terecht?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.468,5VoVo: -Opstelling: incompleet
rafa
Aanstormend talent

Reg.: 24 oktober 2005
Gepost op 20 juli 2008 om 13:30:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi verslag van Wosko Jagora, hulde!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
BruggiKeane
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Somewhere only we Know
Reg.: 29 april 2000
Gepost op 20 juli 2008 om 13:37:57.         MSN: bruggikeane@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Reus schreef:

En ik geloof thuis tegen NEC ook, met Babos laat die bal los
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.868,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
4.Javier Maza Rodriguez
tha boer
Nationale topspeler

Uit: Geldrop
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 12 juli 2006
Gepost op 20 juli 2008 om 14:43:12.         MSN: wesley_van_hoof@Hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Deep Throat schreef:

Bedankt voor alle verslagen!

Enkele vragen:
- Wat voor speler is Wuytens eigenlijk? Is hij meer een controlerende middenvelder, of meer aanvallend? Op welke positie richt hij zich?
- Nu Roorda geblesseerd is, en Isakkson als blessuregevoelig te boek staat, moeten we hopen en bidden dat die laatste niet geblesseerd raakt zeker? Met Cassio in de goal zie ik het zwaar in Terecht?

Aanvallend.
Nee, niet terecht vind ik, hij toont potentioneel, al is het natuurlijk niet te hopen want je gaat er wel degelijk op achteruit.

Ik vond Lazovic, Amrabat, Vayrynen heel goed presteren!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.456,1VoVo: -Opstelling: incompleet
psv-vonk
Bankzitter

Uit: eindhoven
Vak: West - J
Reg.: 4 augustus 2002
Gepost op 20 juli 2008 om 14:44:28.       MSN: psv_vonk@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
West Side United schreef:

PSV toont nieuw gezicht en haalt dubbele cijfers

.........

Bron: ED

Is de bron niet VI, aangezien dit letterlijk op de site van VI saat en er ook nog eens verwezen wordt naar het ED.

[Dit bericht is veranderd door psv-vonk (op 20 juli 2008 14:45:02).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Peter Poepsaus
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 20 juli 2008 om 15:03:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Reus schreef:

(...)

Haha, klopt als een bus. Daarover heb ik hier destijds nog een discussie gehad meen ik me nu te herinneren. Een ander zei dat het Farfán was die doorjaagde.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
lucnilis10
Vaste waarde in elftal

Uit: Broabant
Reg.: 4 januari 2004
Gepost op 20 juli 2008 om 15:09:35.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

mensen kom op zeg, je kent toch niet vaststellen of tandem amrabat-salcido goed loopt, dit is vv gestel hoe is het onderhand... en ook andere zaken als wel of geen sterke mandekker, durven doordekken bla bal.. mooi voor ritme om te doen en ons clubkske te promoten , kennis maken met nieuwe spelers meer niet!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.481,7VoVo: -Opstelling: incompleet
neede4psv

Toeschouwer

Uit: neede
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 juli 2008
Gepost op 20 juli 2008 om 16:25:39.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

sorry ik kom net uit amerika terug, maar is manco linkerspits of centraal?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-3)MotM: -Battle-rating: 1.499,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
robin-yhoo
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Noord - M
Reg.: 7 juli 2005
Gepost op 20 juli 2008 om 18:09:36.         MSN: rob1n87@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ik heb ergens gelezen dat Jeroen Zoet tweede doelman wordt achter Issakson(nu Roorda geblesseerd is)
Misschien geeft je dat iets meer vertrouwen

bron: http://www.nos.nl/nosstudiosport/artikelen/2008/7/14/14071300hoofdrolaissatiopeerstetrainingpsv.html

[Dit bericht is veranderd door robin-yhoo (op 20 juli 2008 18:12:29).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,4VoVo: -Opstelling: -
Jérémie_Brechet 13
Danny_Koef 10
Nationale topspeler

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 20 juli 2008 om 18:29:16.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
neede4psv schreef:

sorry ik kom net uit amerika terug, maar is manco linkerspits of centraal?

Rechterspits
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.546,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Robinhooo
Vedette
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Rotterdam / Eindhoven
Vak: Noord - T
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 20 juli 2008 om 18:32:48.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
robin-yhoo schreef:

(...)

Ik heb ergens gelezen dat Jeroen Zoet tweede doelman wordt achter Issakson(nu Roorda geblesseerd is)
Misschien geeft je dat iets meer vertrouwen

bron: http://www.nos.nl/nosstudiosport/artikelen/2008/7/14/14071300hoofdrolaissatiopeerstetrainingpsv.html

In het Topic over Cassio Ramos staat dat dat een foutje was in de berichtgeving. Jeroen Zoet is toegevoegd aan de selectie, maar Ramos is nog steeds de 2e doelman.

quote:
Jérémie_Brechet 13 schreef:

(...)

Rechterspits

Manco kan ook als linkerspits spelen (daar speelde bij ook vaak in peru) en als schaduwspits.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.305,7VoVo: -Opstelling: incompleet
De Fietsende Apotheek
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 21 juli 2008 om 09:17:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom deed Afellay niet mee?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.386,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
4.Javier Maza Rodriguez
tha boer
Nationale topspeler

Gepost op 21 juli 2008 om 09:56:08.         MSN: wesley_van_hoof@Hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Fietsende Apotheek schreef:

Waarom deed Afellay niet mee?

Apart programma vanwege deelname EK.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.456,1VoVo: -Opstelling: incompleet
De Fietsende Apotheek
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 21 juli 2008 om 11:04:06.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
4.Javier Maza Rodriguez schreef:

(...)
Apart programma vanwege deelname EK.

Oke thanks voor de info
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.386,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSV-Devil
Talentje

Gepost op 21 juli 2008 om 12:59:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leuk, om te lezen dat amrabat al positief word beoordeeld. Ben benieuwd of hij dit ook tegen grotere clubs kan zoals Newcastle.

Verder las ik het stuk in de AD over Brechet, graag hoor ik ook van de mensen die erbij waren wat ze van hem vonden het eerste half uur zover dat te beoordelen is tegen een amateurclub natuurlijk....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
4.Javier Maza Rodriguez
tha boer
Nationale topspeler

Gepost op 21 juli 2008 om 13:03:12.         MSN: wesley_van_hoof@Hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV-Devil schreef:

Leuk, om te lezen dat amrabat al positief word beoordeeld. Ben benieuwd of hij dit ook tegen grotere clubs kan zoals Newcastle.

Verder las ik het stuk in de AD over Brechet, graag hoor ik ook van de mensen die erbij waren wat ze van hem vonden het eerste half uur zover dat te beoordelen is tegen een amateurclub natuurlijk....

Valt niet echt op, houd zich wel nadrukkelijk bezig met leidinggeven en de opbouw, en is een heel rustige speler aan de bal.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk