| Poster | | Topic: Voorbereiding PSV seizoen 2008-2009 |  |
|
PSVsuppei Toeschouwer
Vak: - Posts: 27 Reg.: 16 februari 2008 | Hier kunnen we het hebben over de gehele voorbereiding van PSV in aanloop naar het nieuwe seizoen 2008-2009. Alle oefenwedstrijdjes en dergelijke kunnen hier besproken worden.
|
|
|
West Side United International
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 872 Reg.: 14 september 2006 | Schema PSV en individuele spelers voor komende weken
25 april 2008 14:45
PSV blijft de komende weken doortrainen en heeft ook nog één of mogelijk twee wedstrijden in de planning, maar het programma is onder voorbehoud en voor individuele spelers zijn aparte afspraken gemaakt. Zo gaan Gomes, Saldico, Culina en Afellay tussentijds eerder weg en heeft ook Addo nog een verplichting.
Er wordt ontspannen getraind door kampioen PSV.
Eén of twee oefenduels
PSV houdt voorlopig vast aan het trainingsschema maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Dat geldt ook voor volgende week, met op woensdag Koninginnedag tussendoor als vrije dag. Het programma is echter onder voorbehoud en kan ten alle tijden gewijzigd worden. PSV heeft één of twee buitenlandse oefenwedstrijden in de planning, maar daarover is nog geen definitief besluit genomen. Een aantal spelers heeft van de staf en directie toestemming om tussentijds eerder weg te gaan; maar de bedoeling is dat elke speler sowieso aan zes weken vakantie toekomt.
WK-kwalificatieduels
Zaterdag vliegt Heurelho da Silva Gomes naar zijn vaderland Brazilië voor een korte vakantie van tien dagen, waarvoor hij toestemming heeft gekregen. Zijn familie is momenteel ook daar. Ibrahim Afellay is vanaf maandag ook weg en ook Jason Culina, die met Australië volop in actie moet komen in het kader van WK-kwalificatie, vertrekt eerder. Datzelfde geldt voor Carlos Salcido, die met Mexico ook twee WK-kwalificatieduels moet spelen. Eric Addo komt met Ghana in actie, maar blijft voorlopig hier. De spelers zullen ‘links en rechts’ wat vrije dagen krijgen, maar daarover gaan de technische en medische staf. Voorlopig blijft het schema vaststaan met vier dagen training in de week. Houd PSV.nl in de gaten voor het laatste nieuws en het programma van de PSV’ers, mocht je naar De Herdgang willen komen.
Bron: © PSV NV
[Dit bericht is veranderd door West Side United (op 26 april 2008 00:39:41).]
|
|
|
Flipje Vaste waarde in elftal
Uit: Roosendaal Vak: Zuid - E Posts: 382 Reg.: 28 mei 2005 | Vergoossen heeft al gezegd dat de eerste training van het nieuwe seizoen 2008-20009 gepland staat voor 14 juli.
Op 23 augustus hebben we de fruitschaalwedstrijd en in het weekend van 30/31 augustus aanvang competitie.
Dus dat betekent een voorbereiding van 6 weken. Dat moet toch goedkomen denk ik.
|
|
|
belu Vaste waarde in elftal
Uit: veldhoven Vak: Oost - VV Posts: 385 Reg.: 12 juli 2005 | Hoop dat er binnenkort nog een thuiswedstrijd op het oefenprogramma komt te staan.Worden we iig nog in de gelegenheid gesteld om afscheid te nemen van PSV-icoon Gomes.Én ons ongenoegen te uiten naar het bestuur toe.
|
|
|
French Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 758 Reg.: 2 maart 2005 | De organisatiestructuur van PSV:
RVC
Voorzitter: Schuitema
Van der Leegte (VDL)
Van der Poel (Philips)
Swinkels (Bavaria)
Verdonschot (ASML)
Directie
Algemeen: Jan Reker
Commercieel & stadion: Van den Bunder
Technisch: Valckx
Penningsmeester: Snijders
Secretaris: Verkerk
Jeugd: Vloet
Amateurs: Schriks
Technische staf
Hoofdcoach: Stevens
Assistenten: Wouters, Lodeweges
Keeperstrainers: Flavio Tenius, Hans Segers
Nieuw zijn dus Vloet, Stevens en de beide keeperstrainers. Als Gomes vetrekt, kun je die Tenius ook schrappen, maar PSV is zo gek geweest om nog een keeperstrainer aan te stellen, dus die positie is bezet.
Rest nog: een nieuwe algemeen directeur en een nieuwe technisch directeur / manager.
Iemand enig idee wie deze posities kan invullen? Hieronder een lijstje namen van oud-PSV'ers die mogelijk in aanmerking komen (niet mijn persoonlijke mening overigens):
Kees Ploegsma
Phillip Cocu
Guus Hiddink
Jan Heintze
Ernie Brandts
Marc Degryse
Wim Jonk
Wim Kieft
Ronald Waterreus
Luc Nilis
Sören Lerby
Gerald Vanenburg
Hans van Breukelen
Ernest Faber
Erwin Koeman
Adri van Tiggelen
Rene Eijkelkamp
Ik ben benieuwd hoe de nieuw invulling eruit komt te zien.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2945 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Nilis 10 schreef:
(...)
Het gaat hier al over het volgende seizoen en deze wedstrijd hoort nog bij dit seizoen
Volgens mij kan je nu nog niet veel over het volgende seizoen zeggen en dus ook nog niet over de voorbereidingen!
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1540 Reg.: 4 september 2005 |
quote: MarPSV schreef:
(...)
Het gaat hier al over het volgende seizoen en deze wedstrijd hoort nog bij dit seizoen
Volgens mij kan je nu nog niet veel over het volgende seizoen zeggen en dus ook nog niet over de voorbereidingen!
Je hebt theoretisch wel gelijk natuurlijk! We zijn uitgevoetbald dus ik reken hem al bij volgend seizoen! Maar ik zal de post verwijderen. 
[Dit bericht is veranderd door Nilis 10 (op 26 april 2008 22:09:38).]
|
|
|
Gomesfannetje Basisspeler
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1140 Reg.: 17 mei 2007 |
quote: French schreef:
De organisatiestructuur van PSV:
RVC
Van der Leegte (VDL)
Van der Poel (Philips)
Swinkels (Bavaria)
Verdonschot (ASML)
Directie
Technische staf
Nieuw zijn dus Vloet, Stevens en de beide keeperstrainers. Als Gomes vetrekt, kun je die Tenius ook schrappen, maar PSV is zo gek geweest om nog een keeperstrainer aan te stellen, dus die positie is bezet.
Rest nog: een nieuwe algemeen directeur en een nieuwe technisch directeur / manager.
Iemand enig idee wie deze posities kan invullen? Hieronder een lijstje namen van oud-PSV'ers die mogelijk in aanmerking komen (niet mijn persoonlijke mening overigens):
Kees Ploegsma
Phillip Cocu
Guus Hiddink
Jan Heintze
Ernie Brandts
Marc Degryse
Wim Jonk
Wim Kieft
Ronald Waterreus
Luc Nilis
Sören Lerby
Gerald Vanenburg
Hans van Breukelen
Ernest Faber
Erwin Koeman
Adri van Tiggelen
Rene Eijkelkamp
Guus Hiddink! 
|
|
|
Sjoerd87 PSV Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 917 Reg.: 5 juni 2007 | Denk dat het allemaal wel goed komt volgend jaar.. Maar wie zal de volgende keeper worden, Ramos, of komt er een nieuwe? Neem toch aan dat ze niet Roorda gaan promoveren.. 
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2775 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Gomes staat nog gewoon bij PSV onder contract hoor.
|
|
|
harmpie05 Lid 2e elftal
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 180 Reg.: 15 maart 2006 | Weet iemand warneer ze beginnen en tegen welke clubs ze voetballen
|
|
|
Pimmel Nationale topspeler
Vak: - Posts: 799 Reg.: 31 juli 2002 |
quote: harmpie05 schreef:
Weet iemand warneer ze beginnen en tegen welke clubs ze voetballen
Dat is naar mijn weten nog niet bekend.
|
|
|
West Side United International
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 872 Reg.: 14 september 2006 | De openingwdstrijd voor het seizoen 2008-2009 is ook bekend:
Landskampioen PSV neemt het begin augustus op tegen bekerwinnaar Feyenoord.
Pikant detail, deze wedstrijd zal worden gespeeld in de Amsterdam Arena. 
|
|
|
|
ajax_michael
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 52 Reg.: 23 april 2008 | Ik zie dat Jan Reker is doorgestreept houdt dat in dat het zeker is dat hij weggaat, of dat je wil dat hij weggaat, of wat is dit?
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Sjoerd87 PSV Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 917 Reg.: 5 juni 2007 | Tot nu toe staat de RvC achter Reker, en das de hoogste macht he, dus dan zal die wel blijven..
Maar mag het hopen van niet. Als wij de link met Chelsea kwijt raken, het netwerk van Lemic en de Visser verdwijnt en belangrijke PSV'ers als Gomes, Afellay en Farfán zullen vertrekken kunnen we nou wel eens echt in een diep gat vallen.. Ben bang dat het aanblijven van Reker desastreuse gevolgen kan hebben. Moet dus absoluut voorkomen worden, wat mij betreft vertrekt ie vandaag nog (je moet me ff niet op oude posts wijzen, want sinds het weekend ben ik helemaal om)
|
|
|
ajax_michael
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 52 Reg.: 23 april 2008 |
De organisatiestructuur van PSV:
RVC
Van der Leegte (VDL)
Van der Poel (Philips)
Swinkels (Bavaria)
Verdonschot (ASML)
Directie
Technische staf
Kees Ploegsma
Phillip Cocu
Guus Hiddink
Jan Heintze
Ernie Brandts
Marc Degryse
Wim Jonk
Wim Kieft
Ronald Waterreus
Luc Nilis
Sören Lerby
Gerald Vanenburg
Hans van Breukelen
Ernest Faber
Erwin Koeman
Adri van Tiggelen
Rene Eijkelkamp
Ja bedankt voor je vriendelijke uitleg, alleen kende ik dat verhaal al. Ik vroeg me af waarom Reker in bovenstaand stukje doorgestreept staat, net zoals die Valckx trouwens, wat beduidt dat?
Ik zie trouwens dat ene Schriks hoofd is van de amateurtak, dat is te vergelijken met een normale voorzitter van een amateurvereninging of doet de beste man nog meer?
[Dit bericht is veranderd door ajax_michael (op 29 april 2008 11:09:28).]
|
|
|
Westlander Meervoudig international
Uit: WESTLAND Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 705 Reg.: 3 juli 2002 |
Kees Ploegsma
Phillip Cocu
Guus Hiddink
Jan Heintze
Ernie Brandts
Marc Degryse
Wim Jonk
Wim Kieft
Ronald Waterreus
Luc Nilis
Sören Lerby
Gerald Vanenburg
Hans van Breukelen
Ernest Faber
Erwin Koeman
Adri van Tiggelen
Rene Eijkelkamp
Volgens mij kan je behoorlijk strepen in die lijst.
Meeste zijn trainer of te jong en niet geschikt
|
|
|
10. Danny Koevermans Internationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1188 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Eerst rust in de tent dat is het belangrijkste!
|
|
|
ajax_michael
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 52 Reg.: 23 april 2008 |
quote: Westlander schreef:
(...)
Volgens mij kan je behoorlijk strepen in die lijst.
Meeste zijn trainer of te jong en niet geschikt
Guus Hiddink kan in ek geval ook niet. Hij werd gevraagd een paar maanden geleden om TD te worden bij Ajax en gaf als reden dat hij niet kon omdat hij zich fulltime op het bondcoachschap van Rusland wilde richten, dan lijkt het mij niet dat hij deze job kan aannemen.
|
|
|
Thoresen KONING Legende
Uit: Breda Vak: - Posts: 7207 Reg.: 23 augustus 2001 | In principe niet. Maar dat Hiddink dat tegen Ajax zei was natuurlijk een smoesje omdat hij Ajax -net als wij allemaal overigens- een waardeloze club vindt waar al jaren geen hol wordt gepresteerd.
|
|
|
Sjoerd87 PSV Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 917 Reg.: 5 juni 2007 |
quote: Thoresen KONING schreef:
In principe niet. Maar dat Hiddink dat tegen Ajax zei was natuurlijk een smoesje omdat hij Ajax -net als wij allemaal overigens- een waardeloze club vindt waar al jaren geen hol wordt gepresteerd.
Precies, Hiddink zal die baan bij PSV veel sneller aannemen dan bij ajax, en ik kan me best voorstellen dat ie met een smoesje die functie afwijst. Net als Afellay gister ajax plichtmatig 'een mooie club' noemde.
|
|
|
ajax_michael
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 52 Reg.: 23 april 2008 | Nee hoor, Hiddink is wat dat betreft gewoon neutraal, hij wou zelfs Marco van Basten opvolgen als hij klaar was in Rusland. Dus dat klopt gewoon niet wat je zegt.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2775 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: ajax_michael schreef:
Nee hoor, Hiddink is wat dat betreft gewoon neutraal, hij wou zelfs Marco van Basten opvolgen als hij klaar was in Rusland. Dus dat klopt gewoon niet wat je zegt.
Ik word echt gek van die geruchten dat Hiddink zogenaamd naar Ajax zou gaan en willen. Hetzelfde dat ie al zogenaamd een huis in Amsterdam had gekocht, omdat hij op korte termijn bij Ajax zou tekenen. Minder naar Tjek luisteren. 
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 30 april 2008 00:04:56).]
|
|
|
Mithras Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 281 Reg.: 13 februari 2006 | Ik begin me zo langzamerhand in te stellen op een rampjaar komend seizoen. Misschien is het nog wat vroeg maar ik geloof niet dat we bij de start van de competitie al weer alles op de rails hebben. 
|
|
|
ajax_michael
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 52 Reg.: 23 april 2008 | Ach dat zeggen we al 4 jaar geloof ik, elk jaar lukt het psv weer. Voorlopig moet je er nog maar niet van wakker liggen.
|
|
|