| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) |  |
|
|
PascalBrielle Bankzitter
Uit: Brielle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 184 Reg.: 31 juli 2003 |
quote: SomaQan schreef:
Dit PSV moet Feyenoord wel een pak slaag kunnen geven voor de competitie al begint kunnen ze met een trauma de competitie in.
Mijn elf:
Isaksson GK
Salcido LB
Brechet LC
Maza RC
Culina RB
Simons MC
Mendez MC
Afellay AC
Dzsudzsák AL
Amrabat AR
Lazovic/Erding Str
Zijn we allemaal niet een beetje overmoedig??
Laat die arrogantie maar in A'dam!
|
|
|
psv_supporter Legende
Uit: Boekel Vak: Zuid - E Posts: 2773 Reg.: 24 mei 2000 | Ik verwacht dat Marcellis, Bakkal en Pieters er weer bij zijn tegen Feyenoord of er moet tijdens de OS haast een wonder gebeuren dat NL Argentinië verslaat
[Dit bericht is veranderd door psv_supporter (op 14 augustus 2008 23:46:58).]
|
|
|
Peter Poepsaus Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3654 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
| Balázs DZSUDZSÁK/Nordin AMRABAT | Ibrahim AFELLAY | Reimond MANCO |
| Otman BAKKAL/Stijn WUYTENS | Timmy SIMONS |
| Erik PIETERS | Jérémie BRÉCHET | Dirk MARCELLIS | Carlos SALCIDO |
[Dit bericht is veranderd door Peter Poepsaus (op 15 augustus 2008 01:06:06).]
|
|
|
majesteit
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 5 Reg.: 14 augustus 2008 |
| van Bronkhorst | Wijnaldum | de Guzman | Fer |
lijkt me toch een heel aardig team... 
|
|
|
M.Delgado Legende
Uit: Berlicum Vak: Noord - P Posts: 2089 Reg.: 4 september 2003 |
quote: majesteit schreef:
| van Bronkhorst | Wijnaldum | de Guzman | Fer |
lijkt me toch een heel aardig team... 
Om mee te strijden om plek 3 t/m 6?
|
|
|
majesteit
 Toeschouwer
quote: M.Delgado schreef:
(...)
Om mee te strijden om plek 3 t/m 6?
Om mee te doen voor de titel. Iedereen hier brult maar wat. Feyenoord heeft nog geen wedstrijd in zijn sterkste bezetting kunnen spelen. Ajax heeft een verdediging die bepaald nog rotter is dan die van Feyenoord. Hoe jullie je na de grote uittocht gaan houden is nog maar de vraag. Simpele inschatting van mij is dat zeker het middenveld en de aanval van Feyenoord niet hoeft onder te doen van die van PSV, zeker als el Ahmadi weer terug is. Het blijft allemaal koffiedik kijken. Teamgeest en vorm zullen dit seizoen veel meer bepalend zijn dan kwaliteitsverschillen, die zijn er nauwelijks. Denk er gerust anders over maar bedenk dan wel dat je je op het bedenkelijke jomandaniveau gaat begeven.
|
|
|
Passievrucht Basisspeler
Uit: Best Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 332 Reg.: 17 augustus 2005 |
(...)
Om mee te doen voor de titel. Iedereen hier brult maar wat. Feyenoord heeft nog geen wedstrijd in zijn sterkste bezetting kunnen spelen. Ajax heeft een verdediging die bepaald nog rotter is dan die van Feyenoord. Hoe jullie je na de grote uittocht gaan houden is nog maar de vraag. Simpele inschatting van mij is dat zeker het middenveld en de aanval van Feyenoord niet hoeft onder te doen van die van PSV, zeker als el Ahmadi weer terug is. Het blijft allemaal koffiedik kijken. Teamgeest en vorm zullen dit seizoen veel meer bepalend zijn dan kwaliteitsverschillen, die zijn er nauwelijks. Denk er gerust anders over maar bedenk dan wel dat je je op het bedenkelijke jomandaniveau gaat begeven.
Kwaliteitsverschil zit er zeker wel als ik eerlijk mag zijn. Vooral dat de bank van PSV vele malen beter is dan die van Feyenoord.
Als er bij Feyenoord enkele spelers blessures oplopen dan zitten ze dik in de shit, wat ook vorig seizoen een probleem was.
|
|
|
M.Delgado Legende
(...)
Je hebt gelijk dat Feyenoord nog niet op zijn sterkst heeft kunnen spelen, dat is bij PSV precies zo (3 spelers ontbreken: Marcellis, Bakkal en Pieters waarvan alledrie potentiele basisspelers). Ik vind de verdediging van Feyenoord niet sterk, Greene is een prutser (dat zul je met me eens zijn), Vlaar is afwachten of hij fit blijft, Bahia is geen toegevoegde waarde, de Cler.. prima. Middenveld oogt aardig, maar de enige die ervaring heeft is van Bronckhorst en die is weer een jaartje ouder, de Guzman is een heerlijke voetballer maar moet het nog wel laten zien. Wijnaldum en Fer komen net kijken. Tomasson en Makaay zijn beiden 2 ervaren rotten.. als ze fit blijven kunnen ze zeer zeker van waarde zijn. Maar wat heeft Feyenoord nog op de bank? Je ploeg is zo sterk als je bank zeggen ze wel eens.. Mols? El Ahmadi vind ik een mooie voetballer.. hij mist echter wel rendement.. kan nog groeien uiteraard. Feyenoord heeft zeer zeker, net als PSV voorin, versterkingen nodig. Ben benieuwd hoe jij dat ziet. Je kunt niet ontkennen dat 020 op papier, en op dit moment (helaas), de sterkste voorhoede heeft.
|
|
|
majesteit
 Toeschouwer
quote: M.Delgado schreef:
(...)
Je hebt gelijk dat Feyenoord nog niet op zijn sterkst heeft kunnen spelen, dat is bij PSV precies zo (3 spelers ontbreken: Marcellis, Bakkal en Pieters waarvan alledrie potentiele basisspelers). Ik vind de verdediging van Feyenoord niet sterk, Greene is een prutser (dat zul je met me eens zijn), Vlaar is afwachten of hij fit blijft, Bahia is geen toegevoegde waarde, de Cler.. prima. Middenveld oogt aardig, maar de enige die ervaring heeft is van Bronckhorst en die is weer een jaartje ouder, de Guzman is een heerlijke voetballer maar moet het nog wel laten zien. Wijnaldum en Fer komen net kijken. Tomasson en Makaay zijn beiden 2 ervaren rotten.. als ze fit blijven kunnen ze zeer zeker van waarde zijn. Maar wat heeft Feyenoord nog op de bank? Je ploeg is zo sterk als je bank zeggen ze wel eens.. Mols? El Ahmadi vind ik een mooie voetballer.. hij mist echter wel rendement.. kan nog groeien uiteraard. Feyenoord heeft zeer zeker, net als PSV voorin, versterkingen nodig. Ben benieuwd hoe jij dat ziet. Je kunt niet ontkennen dat 020 op papier, en op dit moment (helaas), de sterkste voorhoede heeft.
greene is net eender als bahia een speler die sterk behoefte heeft aan coaching. beiden zijn ook nog eens relatief jong. met vlaar, hofland en de cler heb je aardig wat coaches. Wijnaldum en Fer komen net kijken, maar wat goed is komt snel. Daarbij is voor het middenveld natuurlijk ook nog Landzaat beschikbaar en niet te vergeten Bruins. Toch ook geen foute voetballers. In de aanval is er de beschikking over Mols en Biseswar en Kermit als back ups, en - naar ik me heb laten vertellen - ook Janota. Een ouwe rot en 2 nieuwelingen en uiteraard is er nog de joker Slory. El Ahmadi heeft een prima rendement, alleen heeft ie dat nog niet kunnen laten zien.
020 heeft zoals je zegt op papier de sterkste aanval. Alleen kan huntelaar niet voetballen, alleen scoren en is ie afhankelijk van egoisten als een suarez en een sulelmani die ook nogal eens last hebben van vallende ziekte. Die aanval is zo sterk niet als ie lijkt, mede in aanmerking genomen dat huntelaar wel weg zal gaan...
Nee, ik zie de competitie met vertrouwen tegemoet. Zeker als de boel een beetje heel blijft bij Feyenoord, zie ik ze tot het einde meestrijden om de titel. AZ verwacht ik niks van. Eigenlijk ook niet van Twente. Veel verkocht en eigenlijk alleen maar 'geweld' over...dat levert veel kaarten en ellende op. Heerenveen is nmm ook duidelijk zwakker geworden. Groningen lijkt mij de linke outsider en misschien Roda.
Maar goed, het blijft glazen bol werk al dan niet met behulp van blauwe jurken en ingezaaid water of hoe die zooi ook mogen heten. 
|
|
|
psv_supporter Legende
Uit: Boekel Vak: Zuid - E Posts: 2773 Reg.: 24 mei 2000 | Roy Makaay is in ieder geval niet inzetbaar voor Feyenoord tijdens de JCS volgende week zaterdag in de ArenA tegen PSV. Hij is geblesseerd aan zijn voet. Àls Nederland morgen wint van Argentinië mist PSV op zijn beurt Amrabat tegen Feyenoord die naar China moet afreizen als mogelijke vervanger van Makaay, maar eigenlijk is dit bijzaak want wat ik al zei in mijn vorig bericht hier; Nederland zal denk ik niet winnen tegen Argentinië.
[Dit bericht is veranderd door psv_supporter (op 15 augustus 2008 17:15:31).]
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3620 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: psv_supporter schreef:
Roy Makaay is in ieder geval niet inzetbaar voor Feyenoord tijdens de JCS volgende week zaterdag in de ArenA tegen PSV. Hij is geblesseerd aan zijn voet. Àls Nederland morgen wint van Argentinië mist PSV op zijn beurt Amrabat tegen Feyenoord die naar China moet afreizen als mogelijke vervanger van Makaay, maar eigenlijk is dit bijzaak want wat ik al zei in mijn vorig bericht hier; Nederland zal denk ik niet winnen tegen Argentinië.
Ik vind Makaay een hele statische spits, en ik had niet verwacht dat Bréchet en Maza daar problemen mee hadden gehad. Maargoed, de Johan Cruijff Schaal is natuurlijk helemaal niet meer serieus te nemen omdat beide teams niet in hun sterkste opstelling spelen. Het begint voor ons 30 Augustus pas echt!
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 2469 Reg.: 20 augustus 2006 | Feyenoord mist echt een 'legioen' spelers..
Makaay, El Ahmadi, Slory, Lucius, Hofland, De Guzman (wellicht toch wel).
Pffff bijna allen basisspelers.
Dit wordt dan het team van Feyenoord.
----------------Timmer------------------
--Greene----Vlaar-----Bahia----de Cler--
------------van Bronckhorst-------------
---Landzaat-----------------Wijnaldum---
----------------Bruins------------------
---------Mols---------Tomasson----------
. Greene, Vlaar (geen wedstrijdritme), Bahia, Landzaat, Bruins en Mols (en misschien ook Tomasson) vind ik zwaar beroerde spelers voor het niveau wat Feyenoord nastreeft.
Wellich
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7528 Reg.: 4 maart 2001 | Het wordt gewoon een hele makkelijke overwinning, het begin wordt aftasten, maar in de 2e helft vlamt PSV erover heen.
|
|
|
AddoCultheld Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 2207 Reg.: 7 oktober 2001 | 3-0 psv
17' Amrabat
67' Affelay
88' Wuijtens
|
|
|
M.Delgado Legende
quote: Masterbeer schreef:
Het wordt gewoon een hele makkelijke overwinning, het begin wordt aftasten, maar in de 2e helft vlamt PSV erover heen.
Hopelijk met, minimaal 1, nieuwe spits!
|
|
|
psv_supporter Legende
Uit: Boekel Vak: Zuid - E Posts: 2773 Reg.: 24 mei 2000 | Bakkal, Marcellis en Pieters zijn er ook bij zaterdag tegen Feyenoord voor de JCS.
O ja dan nu mijn opstelling dan maar;
|
|
|
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 2469 Reg.: 20 augustus 2006 |
Bakkal, Marcellis en Pieters zijn er ook bij zaterdag tegen Feyenoord voor de JCS.
O ja dan nu mijn opstelling dan maar;
Jetlag? Wennen aan het team? Heel de voorbereiding gemist? Ik weet niet of ze starten.
|
|
|
psv_supporter Legende
Uit: Boekel Vak: Zuid - E Posts: 2773 Reg.: 24 mei 2000 |
quote: Godfather schreef:
(...)
Jetlag? Wennen aan het team? Heel de voorbereiding gemist? Ik weet niet of ze starten.
Voorbereiding gemist valt eigenlijk ook wel mee; Ze hebben dan niet mee kunnen doen tegen de top clubs in Engeland en Spanje met PSV. Ze hebben ook wedstrijdritme opgebouwd tijdens de OS tijdens de wedstrijden tijdens de OS. voordat ze vertrokken hebben ze getraint op de Hertgang. En een jetlag heb je maar een aantal dagen last van hoor (na mijn mening) Ze hebben een week om bij te komen van die jetlag; Moet toch genoeg zijn lijkt mij.
[Dit bericht is veranderd door psv_supporter (op 16 augustus 2008 18:19:05).]
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1423 Reg.: 18 mei 2005 | |
|
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 2469 Reg.: 20 augustus 2006 |
(...)
Voorbereiding gemist valt eigenlijk ook wel mee; Ze hebben dan niet mee kunnen doen tegen de top clubs in Engeland en Spanje met PSV. Ze hebben ook wedstrijdritme opgebouwd tijdens de OS tijdens de wedstrijden tijdens de OS. voordat ze vertrokken hebben ze getraint op de Hertgang. En een jetlag heb je maar een aantal dagen last van hoor (na mijn mening) Ze hebben een week om bij te komen van die jetlag; Moet toch genoeg zijn lijkt mij.
En Portugal en Nederland. Ja op den Hertgang was ook maar effekes, ik weet het nog zo net niet.
|
|
|
jeffreymen Jeugdspeler
Vak: - Posts: 55 Reg.: 13 april 2006 | Ik verwacht wel dat onze Dirk speelt, ik denk doordat Pieters nieuw is het voor hem wat moeilijker wordt. Ik ga voor deze 11:
-----------------------Isaksson---------------------
---salcido-------marcellis----maza-------brechet----
------------------------simons---------------------
-----bakkal-------------afellay---------dzsudszak--
---------------------------------------------------
---------------amrabat------lazovic----------------
|
|
|
West Side United Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1304 Reg.: 14 september 2006 | |
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7528 Reg.: 4 maart 2001 |
| Salcido | Marcellis | Brechet | Pieters |

|
|
|
Florisje Talentje
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 112 Reg.: 22 juni 2008 | Beter breng je Marcellis,Pieters én Bakkal niet te snel. De JC schaal is nou eenmaal niet de hoofdprijs van het jaar, hooguit de slagroom op de taart of een zeer mager zakdoekje voor het huilen. Ze komen pas over een paar dagen dus dan laat je ze rustig voorbereiden op de eerste competitiewedstrijd of zelfs de tweede . Het lijkt mij te kort dag echt maar goed we zullen zien. Verder mist Feyenoord een hoop spelers en Feyenoord is een ploeg die het vooral moet hebben van haar eerste garnituur. Wat je vooral zag bij Feyenoord in de voorbereiding is dat het voorin daadkracht mist zonder Makaay en dat het achterin soms net een schiettent is.
|
|
|
Rickardoko Nationale topspeler
Uit: Kollum Vak: - Posts: 874 Reg.: 9 juli 2006 | Feyenoord-PSV gaat volgens mij een kleine overwinning opleveren voor PSV. Feyenoord heeft een waslijst aan blessures en is helemaal niet in vorm maar dat is PSV ook niet. Volgens mij gaan we op een hele saaie nipte wijze winnen. Het middenveld kan de aanvallers nog niet vinden en dat moet anders. PSV en Feyenoord zijn beiden nog zoekende.
|
|
|