PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Wedstrijden en trainingen
[Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 18 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Poster
Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) 
19PSV13
Niek Dzsudzsak
Lid 2e elftal

Uit: Zundert
Vak: -
Reg.: 16 september 2005
Gepost op 17 augustus 2008 om 12:23:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Feyenoord is nog niet klaar voor PSV'
Geschreven op zondag, 17 augustus om 09:35

De strijd om de Nederlandse Supercup, de Johan Cruijff schaal, staat voor de deur. Landskampioen PSV treft aanstaande zaterdag bekerwinnaar Feyenoord, dat tijdens de generale repetitie met 0-0 gelijkspeelde tegen Konyaspor. De uitslag stelde coach Gertjan Verbeek teleur; het spel van zijn ploeg zeker niet. De oefenmeester concludeert op de website van zijn werkgever dat Feyenoord nooit in de problemen kwam tegen de Turkse club. “Daar ben ik blij omâ€, zei Verbeek achteraf. “Het is een hele vooruitgang ten opzichte van voorgaande wedstrijden. We scoren zelf echter ook niet, terwijl we daar wel kansen voor hebben gehad. In de tweede helft werd het wat rommeliger, mede doordat we veel wisselden met het oog op de interland van woensdag en de wedstrijd tegen PSV.â€

Hoewel Verbeek tevreden was over de prestatie die zijn spelers leverden denkt de coach niet dat Feyenoord klaar is voor de strijd om de eerste prijs van het seizoen. “Dat zie je ook terug aan de uitslagen die we hebben neergezet de afgelopen tijdâ€, zegt Verbeek. “Maar ik vind wel dat we stappen maken. Bovendien heb ik ook niet het idee dat PSV al helemaal klaar is. Alleen heb ik nu nog geen idee hoe zich dat tot elkaar verhoudt.â€

Verbeek kon tot slot weinig uitsluitsel geven over de blessures van Sherif Ekramy en Michael Mols. Ekramy gaf zelf aan gewisseld te willen worden, terwijl Mols in de rust met een achillespeesblessure in de kleedkamer bleef. Verbeek: “Ik hoop op een Turks Lourdes zodat de twee weer snel hersteld zijn. Maar we zullen thuis pas echt kunnen bekijken hoe ze ervoor staan.â€
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.462,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 17 augustus 2008 om 12:36:26.     MSN: martin_lemair@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit moet PSV toch gewoon kunnen winnen lijkt me...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sjefkoning
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - P
Reg.: 30 mei 2001
Gepost op 17 augustus 2008 om 12:55:46.       Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Florisje schreef:

Beter breng je Marcellis,Pieters én Bakkal niet te snel. De JC schaal is nou eenmaal niet de hoofdprijs van het jaar, hooguit de slagroom op de taart of een zeer mager zakdoekje voor het huilen. Ze komen pas over een paar dagen dus dan laat je ze rustig voorbereiden op de eerste competitiewedstrijd of zelfs de tweede.

Ze zijn vanmiddag alweer terug. Ik kan me niet voorstellen dat ze nog vrij krijgen, verwacht dus dat ze deze week weer meetrainen.

Pieters zal nog niet in de basis beginnen, die moet zich nog bewijzen. Bakkal en Dirk hebben dat al gedaan en verwacht dus ook gewoon dat die in de basis zullen beginnen. Of Huub gunt ze nog wat rust...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
PSV_Eindhoven
Toeschouwer

Uit: gramsbergen
Vak: Oost - YY
Reg.: 14 november 2006
Gepost op 17 augustus 2008 om 13:47:47.       MSN: ?    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hoeveel supporters van psv gaan ermee?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
M.Delgado
Legende

Uit: Berlicum
Vak: Noord - P
Reg.: 4 september 2003
Gepost op 17 augustus 2008 om 14:32:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjefkoning schreef:

(...)

Ze zijn vanmiddag alweer terug. Ik kan me niet voorstellen dat ze nog vrij krijgen, verwacht dus dat ze deze week weer meetrainen.

Pieters zal nog niet in de basis beginnen, die moet zich nog bewijzen. Bakkal en Dirk hebben dat al gedaan en verwacht dus ook gewoon dat die in de basis zullen beginnen. Of Huub gunt ze nog wat rust...

Het is gewoon een oefenwedstrijd en een leuke bijkomstigheid is dat het nog een prijs is ook (fruitschaal), ik verwacht gewoon dat PSV *(Huub) deze wedstrijd zal gebruiken om met zijn beoogde basisteam te starten. Dat zal betekenen dat zowel Bakal, Marcellis als wellicht ook Pieters in de basis zullen starten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.448,0VoVo: -Opstelling: incompleet
jeffreymen
Jeugdspeler

Reg.: 13 april 2006
Gepost op 17 augustus 2008 om 15:31:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV_Eindhoven schreef:

hoeveel supporters van psv gaan ermee?

Dat vraag ik me ook af... ik ga in iedergeval 'gewoon' mee met de bus. We zijn er dus minimaal met 3 man:p...
Ik hoop eigenlijk toch wel op zo'n 10 bussen (300/400 man)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Jos vak VV
Bankzitter

Uit: Cuijk
Vak: Oost - VV
Reg.: 12 oktober 2006
Gepost op 17 augustus 2008 om 16:10:37.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij mag je al blij zijn als er 100 mensen meereizen naar amsterdam voor deze wedstrijd. Maar toch respect voor mensen die wel gaan hoor en veel plezier
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.491,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Souza Faria
Toeschouwer

Uit: Real-2-Riel
Vak: Noord - SS
Reg.: 30 december 2003
Gepost op 17 augustus 2008 om 18:54:18.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga er wel naar toe. Heb ook nog kaartjes over voor neutraal vak. Dus laat even weten als je goedkope kaartjes voor eigen vervoer wilt. Ik heb er nog.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.459,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rob (L) psv
Bankzitter

Uit: Den bosch
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 27 november 2006
Gepost op 18 augustus 2008 om 07:42:16.       Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jeffreymen schreef:

(...)

Dat vraag ik me ook af... ik ga in iedergeval 'gewoon' mee met de bus. We zijn er dus minimaal met 3 man:p...
Ik hoop eigenlijk toch wel op zo'n 10 bussen (300/400 man)

Volgnummer 208 hier en heb net geboekt, is denk ik exc. randstad dus misschien die 300.

net tegelijk met 2 vrienden geboekt, zitten die in bus 5 en ik in bus 4 ?
Kaartverkoop of Supver bellen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
dwaazhaaz
Vaste waarde in elftal

Uit: Zutphen
Vak: Noord - R
Reg.: 21 april 2004
Gepost op 18 augustus 2008 om 16:04:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welke zender zend de wedstrijd live uit ?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
IsakssonDeZweed Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Reg.: 3 juli 2008
Gepost op 18 augustus 2008 om 16:10:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Danko Lazovic

Reimond MancoIbrahim AfellayNordin Amrabat

Jérémie BréchetTimmy Simons

Erik PietersFrancisco RodriguezDirk MarcellisCarlos Salcido

Andreas Isaksson

tegen

Timmer
Lucius
Vlaar
Hofland
De Cler
El Ahmadi
De Guzman
V.Bronckhorst
Bruins
Tomasson
Mols

en @dwaazhaaz
waarschijnlijk SBS6.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.473,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
SomaQan
Bankzitter

Uit: Vlijmen
Vak: Noord - M
Reg.: 5 november 2006
Gepost op 18 augustus 2008 om 16:41:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
IsakssonDeZweed schreef:

Danko Lazovic

Reimond MancoIbrahim AfellayNordin Amrabat

Jérémie BréchetTimmy Simons

Erik PietersFrancisco RodriguezDirk MarcellisCarlos Salcido

Andreas Isaksson

tegen

Timmer
Lucius
Vlaar
Hofland
De Cler
El Ahmadi
De Guzman
V.Bronckhorst
Bruins
Tomasson
Mols

en @dwaazhaaz
waarschijnlijk SBS6.

El Ahmadi Mols en Lucius zijn geblesseerd hun halen het duel niet.

Ik denk

Timmer
Fer
Vlaar
Hofland
De Cler
Landzaat
De Guzman
V.Bronckhorst
Bruins
Tomasson
Bissewar
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
wj
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Nistelrode
Vak: Oost - X
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 18 augustus 2008 om 16:54:50.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij zal ook Hofland niet bij de wedstrijd aanwezig zijn... hij zal eerst weer fit moeten worden na zijn blessure.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Sander Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 8 maart 2001
Gepost op 18 augustus 2008 om 22:30:34.     MSN: arrogantgod2003@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat manco een hoofdrol gaat opeisen deze wedstrijd!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.514,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
PSV Kampioenen
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 18 augustus 2008 om 23:40:57.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sander schreef:

Ik denk dat manco een hoofdrol gaat opeisen deze wedstrijd!

In je glazen bol gekeken dan?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Sander Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 8 maart 2001
Gepost op 18 augustus 2008 om 23:43:38.     MSN: arrogantgod2003@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Kampioenen schreef:

(...)

In je glazen bol gekeken dan?

Nee natuurlijk niet..

Maar is gewoon een gevoel dat ik heb. Manco maakt een hele sterke en gedreven indruk de keren dat ik hem heb gezien, en ik ben nietzo onder de indruk van de backs van Feyenoord. Ik denk dat hij ze helemaal zoek gaat spelen!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.514,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
casibari
International

Uit: Oranjestad
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 maart 2001
Gepost op 19 augustus 2008 om 00:00:15.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wel, en in mijn glazen bol valt te lezen dat Manco op de tribune plaats neemt omdat hij nog niet speelgerechtigd is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
tijn0
Aanstormend talent

Uit: Apeldoorn
Reg.: 23 april 2008
Gepost op 19 augustus 2008 om 00:02:56.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
casibari schreef:

Ik wel, en in mijn glazen bol valt te lezen dat Manco op de tribune plaats neemt omdat hij nog niet speelgerechtigd is.

Ik vrees dat je glazen bol stuk is, tenzij ik het verkeerd begrepen heb. Ik dacht namelijk dat hij officiele wedstrijden mocht spelen vanaf zijn 18de, en gezien hij zaterdag 18 wordt... Verder denk ik dat voor PSV Amrabat de beste wordt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.454,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Sunrise
Toeschouwer

Uit: Waddinxveen
Reg.: 12 december 2003
Gepost op 19 augustus 2008 om 00:05:02.     MSN: benny_groen@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

23 augustus wordt ie 18, da's zaterdag al.

Edit: shit, ben ik als tweede

[Dit bericht is veranderd door Sunrise (op 19 augustus 2008 00:05:38).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
De Fietsende Apotheek
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Vak: Oost - X
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 19 augustus 2008 om 09:21:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kevin Blomage wordt dus een wedstrijd van niets!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.386,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
tunsi
Talentje

Reg.: 3 oktober 2007
Gepost op 19 augustus 2008 om 09:32:56.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is het mogelijk om nog kaartjes te kopen (eigen vervoer, neutrale vak)?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Breezer
Internationale topspeler
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007

Uit: Deurne
Vak: Oost - YY
Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 19 augustus 2008 om 09:46:19.       MSN: roybreezer@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
dwaazhaaz schreef:

Welke zender zend de wedstrijd live uit ?

SBS 6.

De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal zal aanstaande zaterdag live worden uitgezonden door SBS6. Erwin Koeman is komende zaterdag in de studio te gast. Edward van Cuilenborg doet de presentatie met Hans Kraaij jr. en verslaggever Leo Oldenburger. De uitzending begint om 17.30 uur.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.480,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Souza Faria
Toeschouwer

Uit: Real-2-Riel
Vak: Noord - SS
Reg.: 30 december 2003
Gepost op 19 augustus 2008 om 10:17:00.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tunsi schreef:

Is het mogelijk om nog kaartjes te kopen (eigen vervoer, neutrale vak)?

Ja en goedkoop.
Tunsi check je PM
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.459,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
dwaazhaaz
Vaste waarde in elftal

Uit: Zutphen
Vak: Noord - R
Reg.: 21 april 2004
Gepost op 19 augustus 2008 om 12:27:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Breezer schreef:

(...)

SBS 6.

De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal zal aanstaande zaterdag live worden uitgezonden door SBS6. Erwin Koeman is komende zaterdag in de studio te gast. Edward van Cuilenborg doet de presentatie met Hans Kraaij jr. en verslaggever Leo Oldenburger. De uitzending begint om 17.30 uur.

thanks
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 19 augustus 2008 om 12:33:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Fietsende Apotheek schreef:

Kevin Blomage wordt dus een wedstrijd van niets!

Waarschijnlijk gaat de beste man er weer een geweldig autoritaire middag van maken, wat de wedstrijd natuurlijk zwaaaaaaaar ten goede zal komen

Mijn opstelling trouwens:

Isaksson

SalcidoMarcellisBrechét

SimonsMendez

AmrabatAfellayManco

KoevermansLazovic

[Dit bericht is veranderd door Ultimo Uomo (op 19 augustus 2008 12:40:07).]
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 18 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk