| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) |  |
|
|
19PSV13 Niek Dzsudzsak  Lid 2e elftal
Uit: Zundert Vak: - Posts: 173 Reg.: 16 september 2005 | 'Feyenoord is nog niet klaar voor PSV'
Geschreven op zondag, 17 augustus om 09:35
De strijd om de Nederlandse Supercup, de Johan Cruijff schaal, staat voor de deur. Landskampioen PSV treft aanstaande zaterdag bekerwinnaar Feyenoord, dat tijdens de generale repetitie met 0-0 gelijkspeelde tegen Konyaspor. De uitslag stelde coach Gertjan Verbeek teleur; het spel van zijn ploeg zeker niet. De oefenmeester concludeert op de website van zijn werkgever dat Feyenoord nooit in de problemen kwam tegen de Turkse club. “Daar ben ik blij omâ€, zei Verbeek achteraf. “Het is een hele vooruitgang ten opzichte van voorgaande wedstrijden. We scoren zelf echter ook niet, terwijl we daar wel kansen voor hebben gehad. In de tweede helft werd het wat rommeliger, mede doordat we veel wisselden met het oog op de interland van woensdag en de wedstrijd tegen PSV.â€
Hoewel Verbeek tevreden was over de prestatie die zijn spelers leverden denkt de coach niet dat Feyenoord klaar is voor de strijd om de eerste prijs van het seizoen. “Dat zie je ook terug aan de uitslagen die we hebben neergezet de afgelopen tijdâ€, zegt Verbeek. “Maar ik vind wel dat we stappen maken. Bovendien heb ik ook niet het idee dat PSV al helemaal klaar is. Alleen heb ik nu nog geen idee hoe zich dat tot elkaar verhoudt.â€
Verbeek kon tot slot weinig uitsluitsel geven over de blessures van Sherif Ekramy en Michael Mols. Ekramy gaf zelf aan gewisseld te willen worden, terwijl Mols in de rust met een achillespeesblessure in de kleedkamer bleef. Verbeek: “Ik hoop op een Turks Lourdes zodat de twee weer snel hersteld zijn. Maar we zullen thuis pas echt kunnen bekijken hoe ze ervoor staan.â€
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1180 Reg.: 19 oktober 2005 | Dit moet PSV toch gewoon kunnen winnen lijkt me...
|
|
|
Sjefkoning Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - P Posts: 1157 Reg.: 30 mei 2001 |
quote: Florisje schreef:
Beter breng je Marcellis,Pieters én Bakkal niet te snel. De JC schaal is nou eenmaal niet de hoofdprijs van het jaar, hooguit de slagroom op de taart of een zeer mager zakdoekje voor het huilen. Ze komen pas over een paar dagen dus dan laat je ze rustig voorbereiden op de eerste competitiewedstrijd of zelfs de tweede .
Ze zijn vanmiddag alweer terug. Ik kan me niet voorstellen dat ze nog vrij krijgen, verwacht dus dat ze deze week weer meetrainen.
Pieters zal nog niet in de basis beginnen, die moet zich nog bewijzen. Bakkal en Dirk hebben dat al gedaan en verwacht dus ook gewoon dat die in de basis zullen beginnen. Of Huub gunt ze nog wat rust...
|
|
|
PSV_Eindhoven Toeschouwer
Uit: gramsbergen Vak: Oost - YY Posts: 26 Reg.: 14 november 2006 | hoeveel supporters van psv gaan ermee? 
|
|
|
M.Delgado Legende
Uit: Berlicum Vak: Noord - P Posts: 2089 Reg.: 4 september 2003 |
quote: Sjefkoning schreef:
(...)
Ze zijn vanmiddag alweer terug. Ik kan me niet voorstellen dat ze nog vrij krijgen, verwacht dus dat ze deze week weer meetrainen.
Pieters zal nog niet in de basis beginnen, die moet zich nog bewijzen. Bakkal en Dirk hebben dat al gedaan en verwacht dus ook gewoon dat die in de basis zullen beginnen. Of Huub gunt ze nog wat rust...
Het is gewoon een oefenwedstrijd en een leuke bijkomstigheid is dat het nog een prijs is ook (fruitschaal), ik verwacht gewoon dat PSV *(Huub) deze wedstrijd zal gebruiken om met zijn beoogde basisteam te starten. Dat zal betekenen dat zowel Bakal, Marcellis als wellicht ook Pieters in de basis zullen starten.
|
|
|
jeffreymen Jeugdspeler
Vak: - Posts: 55 Reg.: 13 april 2006 |
quote: PSV_Eindhoven schreef:
hoeveel supporters van psv gaan ermee? 
Dat vraag ik me ook af... ik ga in iedergeval 'gewoon' mee met de bus. We zijn er dus minimaal met 3 man:p...
Ik hoop eigenlijk toch wel op zo'n 10 bussen (300/400 man)
|
|
|
Jos vak VV Bankzitter
Uit: Cuijk Vak: Oost - VV Posts: 209 Reg.: 12 oktober 2006 | Volgens mij mag je al blij zijn als er 100 mensen meereizen naar amsterdam voor deze wedstrijd . Maar toch respect voor mensen die wel gaan hoor en veel plezier 
|
|
|
Souza Faria Toeschouwer
Uit: Real-2-Riel Vak: Noord - SS Posts: 13 Reg.: 30 december 2003 | Ik ga er wel naar toe. Heb ook nog kaartjes over voor neutraal vak. Dus laat even weten als je goedkope kaartjes voor eigen vervoer wilt. Ik heb er nog.
|
|
|
Rob (L) psv Bankzitter
Uit: Den bosch Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 183 Reg.: 27 november 2006 |
quote: jeffreymen schreef:
(...)
Dat vraag ik me ook af... ik ga in iedergeval 'gewoon' mee met de bus. We zijn er dus minimaal met 3 man:p...
Ik hoop eigenlijk toch wel op zo'n 10 bussen (300/400 man)
Volgnummer 208 hier en heb net geboekt, is denk ik exc. randstad dus misschien die 300.
net tegelijk met 2 vrienden geboekt, zitten die in bus 5 en ik in bus 4 ?
Kaartverkoop of Supver bellen?
|
|
|
dwaazhaaz Vaste waarde in elftal
Uit: Zutphen Vak: Noord - R Posts: 432 Reg.: 21 april 2004 | Welke zender zend de wedstrijd live uit ?
|
|
|
IsakssonDeZweed  Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 102 Reg.: 3 juli 2008 |
tegen
Timmer
Lucius
Vlaar
Hofland
De Cler
El Ahmadi
De Guzman
V.Bronckhorst
Bruins
Tomasson
Mols
en @dwaazhaaz
waarschijnlijk SBS6.
|
|
|
SomaQan Bankzitter
Uit: Vlijmen Vak: Noord - M Posts: 202 Reg.: 5 november 2006 |
quote: IsakssonDeZweed schreef:
tegen
Timmer
Lucius
Vlaar
Hofland
De Cler
El Ahmadi
De Guzman
V.Bronckhorst
Bruins
Tomasson
Mols
en @dwaazhaaz
waarschijnlijk SBS6.
El Ahmadi Mols en Lucius zijn geblesseerd hun halen het duel niet.
Ik denk
Timmer
Fer
Vlaar
Hofland
De Cler
Landzaat
De Guzman
V.Bronckhorst
Bruins
Tomasson
Bissewar
|
|
|
wj Geselecteerd voor Oranje
Uit: Nistelrode Vak: Oost - X Posts: 481 Reg.: 12 augustus 2005 | Volgens mij zal ook Hofland niet bij de wedstrijd aanwezig zijn... hij zal eerst weer fit moeten worden na zijn blessure.
|
|
|
Sander  Legende
Vak: - Posts: 2137 Reg.: 8 maart 2001 | Ik denk dat manco een hoofdrol gaat opeisen deze wedstrijd!
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8842 Reg.: 19 december 1999 |
quote: Sander schreef:
Ik denk dat manco een hoofdrol gaat opeisen deze wedstrijd!
In je glazen bol gekeken dan?
|
|
|
Sander  Legende
Vak: - Posts: 2137 Reg.: 8 maart 2001 |
quote: PSV Kampioenen schreef:
(...)
In je glazen bol gekeken dan?
Nee natuurlijk niet..
Maar is gewoon een gevoel dat ik heb. Manco maakt een hele sterke en gedreven indruk de keren dat ik hem heb gezien, en ik ben nietzo onder de indruk van de backs van Feyenoord. Ik denk dat hij ze helemaal zoek gaat spelen!
|
|
|
casibari International
Uit: Oranjestad Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 629 Reg.: 3 maart 2001 | Ik wel, en in mijn glazen bol valt te lezen dat Manco op de tribune plaats neemt omdat hij nog niet speelgerechtigd is.
|
|
|
tijn0 Aanstormend talent
Uit: Apeldoorn Vak: - Posts: 318 Reg.: 23 april 2008 |
quote: casibari schreef:
Ik wel, en in mijn glazen bol valt te lezen dat Manco op de tribune plaats neemt omdat hij nog niet speelgerechtigd is.
Ik vrees dat je glazen bol stuk is, tenzij ik het verkeerd begrepen heb. Ik dacht namelijk dat hij officiele wedstrijden mocht spelen vanaf zijn 18de, en gezien hij zaterdag 18 wordt... Verder denk ik dat voor PSV Amrabat de beste wordt.
|
|
|
Sunrise Toeschouwer
Uit: Waddinxveen Vak: - Posts: 19 Reg.: 12 december 2003 | 23 augustus wordt ie 18, da's zaterdag al.
Edit: shit, ben ik als tweede 
[Dit bericht is veranderd door Sunrise (op 19 augustus 2008 00:05:38).]
|
|
|
De Fietsende Apotheek Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 5449 Reg.: 4 augustus 2005 | Kevin Blomage wordt dus een wedstrijd van niets!
|
|
|
tunsi Talentje
Vak: - Posts: 69 Reg.: 3 oktober 2007 | Is het mogelijk om nog kaartjes te kopen (eigen vervoer, neutrale vak)?
|
|
|
Breezer Internationale topspeler Winnaar PSV Netwerk Cup 2007
Uit: Deurne Vak: Oost - YY Posts: 943 Reg.: 12 maart 2000 |
quote: dwaazhaaz schreef:
Welke zender zend de wedstrijd live uit ?
SBS 6.
De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal zal aanstaande zaterdag live worden uitgezonden door SBS6. Erwin Koeman is komende zaterdag in de studio te gast. Edward van Cuilenborg doet de presentatie met Hans Kraaij jr. en verslaggever Leo Oldenburger. De uitzending begint om 17.30 uur.
|
|
|
Souza Faria Toeschouwer
Uit: Real-2-Riel Vak: Noord - SS Posts: 13 Reg.: 30 december 2003 |
quote: tunsi schreef:
Is het mogelijk om nog kaartjes te kopen (eigen vervoer, neutrale vak)?
Ja en goedkoop.
Tunsi check je PM
|
|
|
dwaazhaaz Vaste waarde in elftal
Uit: Zutphen Vak: Noord - R Posts: 432 Reg.: 21 april 2004 |
quote: Breezer schreef:
(...)
SBS 6.
De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal zal aanstaande zaterdag live worden uitgezonden door SBS6. Erwin Koeman is komende zaterdag in de studio te gast. Edward van Cuilenborg doet de presentatie met Hans Kraaij jr. en verslaggever Leo Oldenburger. De uitzending begint om 17.30 uur.
thanks
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3620 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: De Fietsende Apotheek schreef:
Kevin Blomage wordt dus een wedstrijd van niets!
Waarschijnlijk gaat de beste man er weer een geweldig autoritaire middag van maken, wat de wedstrijd natuurlijk zwaaaaaaaar ten goede zal komen 
Mijn opstelling trouwens:
[Dit bericht is veranderd door Ultimo Uomo (op 19 augustus 2008 12:40:07).]
|
|
|