PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Wedstrijden en trainingen
[Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 18 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Poster
Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) 
Gomes_1
Lid 2e elftal

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 19 februari 2006
Gepost op 19 augustus 2008 om 13:04:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben er zaterdag ook bij en mijn gevoel zegt dat PSV wint.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.485,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Levi Bottle
Meervoudig international
Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen

Uit: Amsterdam
Vak: Oost - X
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 19 augustus 2008 om 13:58:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Souza Faria schreef:

(...)

Ja en goedkoop.
Tunsi check je PM

Op de site van de knvb staat dat alleen scc houders een kaartje kunnen kopen. Ik heb ook wel trek gekregen in de wedstrijd, maar heb geen zin in een combi aangezien dat tosti-ijzer op een steenworp afstand van mij zit. Iemand een idee hoe ik een kaartje voor een neutraal vak kan regelen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.479,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
jasperw
Regelmatige invaller

Vak: -
Reg.: 14 november 2007
Gepost op 19 augustus 2008 om 14:10:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Breezer schreef:

(...)

SBS 6.

De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal zal aanstaande zaterdag live worden uitgezonden door SBS6. Erwin Koeman is komende zaterdag in de studio te gast. Edward van Cuilenborg doet de presentatie met Hans Kraaij jr. en verslaggever Leo Oldenburger. De uitzending begint om 17.30 uur.

Voetbal op SBS zou verboden moeten worden met al dat domme belspelgebabbel er tussendoor!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-4 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 19 augustus 2008 om 14:14:58.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welke club neemt als landskampioen deel aan de Johan Cruijff Schaal?

a) Zenit St. Petersburg
b) FC Omniworld
c) PSV
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Meijel Oost
Meervoudig international

Uit: Meijel
Vak: Oost - W
Reg.: 23 maart 2006
Gepost op 19 augustus 2008 om 14:28:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Izecson Santos schreef:

a) Zenit St. Petersburg
b) FC Omniworld
c) PSV

En dan op de achtergrond de PSV-selectie met de schaal laten zien....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.392,5VoVo: -Opstelling: incompleet
muijs085
Jeugdspeler

Uit: Groote Keeten
Reg.: 7 december 2005
Gepost op 19 augustus 2008 om 14:44:00.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heeft er iemand wat gehoord over de supporters aantallen die meegaan?

Forza
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 19 augustus 2008 om 16:11:31.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
muijs085 schreef:

Forza

Van Eindhovense kant (in het PSV-vak i.i.g.) rond de 250.

[Dit bericht is veranderd door Ultimo Uomo (op 19 augustus 2008 16:12:26).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
West Side United
Meervoudig international

Uit: Tilburg
Vak: West - J
Reg.: 14 september 2006
Gepost op 19 augustus 2008 om 16:27:30.       MSN: vakjrules@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jasperw schreef:

(...)

Voetbal op SBS zou verboden moeten worden met al dat domme belspelgebabbel er tussendoor!

Er zullen wel weer vragen komen in de trend van wie won de laatste editie van de Johan Cruyff Schaal?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.539,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Administrator
Administrator

Reg.: 30 juni 2002
Gepost op 19 augustus 2008 om 16:27:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Itslikemagic
Talentje

Reg.: 5 november 2005
Gepost op 19 augustus 2008 om 18:37:12.       MSN: itslikemagic@live.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Izecson Santos schreef:

a) Zenit St. Petersburg
b) FC Omniworld
c) PSV

Ik zeg B
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Kruspe
Toeschouwer

Uit: Amsterdam
Vak: West - JJ
Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 19 augustus 2008 om 20:17:18.       MSN: Kruspe_Gendy@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wil er erg graag naartoe, maar kan iemand mij vertellen hoe het zit met de internationals?
Zijn die al teruggekeerd? Ik heb namelijk geen zin in een wedstrijd van PSV 2 - Feyenoord 2 in die enge Arena
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Souza Faria
Toeschouwer

Uit: Real-2-Riel
Vak: Noord - SS
Reg.: 30 december 2003
Gepost op 19 augustus 2008 om 21:00:50.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Levi Bottle schreef:

(...)

Op de site van de knvb staat dat alleen scc houders een kaartje kunnen kopen. Ik heb ook wel trek gekregen in de wedstrijd, maar heb geen zin in een combi aangezien dat tosti-ijzer op een steenworp afstand van mij zit. Iemand een idee hoe ik een kaartje voor een neutraal vak kan regelen?

Levi Bottle check je PM. Ik heb nog enkele kaartjes neutraal psvvak.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.459,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
kingcoevering
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 10 november 2003
Gepost op 19 augustus 2008 om 21:35:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord heeft de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding met 2-1 verloren van de amateurs van Barendrecht.
Feyenoord Netwerk
Opstelling Feyenoord: Toonen, Buijs, Greene, Vlaar, Bahia, Landzaat, Hofs, Bruins, Wijnaldum, Mols, Biseswar
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Sevso
Lid 2e elftal

Uit: Boxtel
Reg.: 28 december 2007
Gepost op 19 augustus 2008 om 21:51:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Verwacht een overwinning voor PSV, zaterdag. Ben er niet zo heel erg mee bezig, eigenlijk. Toch gek.

Hoop dat Verbeek er gewoon wat jeugd in zet. Doen zij ook weer wat ervaring op. We zullen ze nodig hebben dit jaar, verwacht ik.

Ik hoor wel wat het geworden is.

Succes allen!

quote:
kingcoevering schreef:

Feyenoord heeft de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding met 2-1 verloren van de amateurs van Barendrecht.
Feyenoord Netwerk
Opstelling Feyenoord: Toonen, Buijs, Greene, Vlaar, Bahia, Landzaat, Hofs, Bruins, Wijnaldum, Mols, Biseswar

Tweede helft: Toonen; Buijs, Ramsteijn, Kamo, Leerdam; Van Leeuwen, Breno, Hofs, Poldervaart; Pedro en Biseswar.

[Dit bericht is veranderd door Sevso (op 19 augustus 2008 21:53:41).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
West Side United
Meervoudig international

Uit: Tilburg
Reg.: 14 september 2006
Gepost op 19 augustus 2008 om 22:39:44.       MSN: vakjrules@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vergeleken met de twee opstellingen voor rust en na rust, had Feyenoord nog moeten winnen van de amateurs van Barendrecht. Gezien het elftal in de eerste helft hadden ze kwalitatief gezien al ver afstand moeten nemen van de amateurs. Het elftal van de tweede helft kun je het denk ik niet echt aanrekenen. Als je het daar enkel alleen van Buijs, Hofs en Biseswar moet hebben...

Daar wordt je niet vrolijk van!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.539,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
prince en de paarse regen
International

Uit: The Dawn
Vak: Noord - R
Reg.: 19 november 2000
Gepost op 19 augustus 2008 om 23:29:56.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het schijnt echt waar te zijn: Feyenoord heeft verloren van Barendrecht! Nu ken ik heel wat Feyenoordsupporters, dus ik leef met ze mee.
Dit is gewoon niet leuk meer. Nou ja, ik zeg maar zo, iedere schaal krijgt de deelnemers die het verdient. PSV heeft er eigenlijk geen zin in, daar in het verre 020 en Feyenoord tja, dat wordt gewoon weer keurig 5e komend seizoen. Vraagje: waarom stelt Huubke niet Jong PSV op?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-0 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.470,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
9. ROMARIO
Legende

Uit: Delft
Vak: Oost - WW
Reg.: 1 september 2002
Gepost op 20 augustus 2008 om 00:00:05.     MSN: erikberug@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
muijs085 schreef:

Forza

Van Feijenoord 2400
Die hebben dr zin an
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.462,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Sevso
Lid 2e elftal

Gepost op 20 augustus 2008 om 06:48:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
9. ROMARIO schreef:

(...)

Van Feijenoord 2400
Die hebben dr zin an

Feyenoord had gewoon voor 20.000 kaarten moeten gaan daar. Die waren ze ook kwijt geweest. Zeker weten.

Het is ook krom. Als 020 in ons stadion een bekerfinale speelt mogen ze toch ook met 20.000 man komen om de boel af te breken? Die gedachte leefde ook bij de Feyenoorders.

Jullie bij ons, wij bij jullie. Alleen zijn de autoriteiten nu al in de broek aan het poepen en heeft Feyenoord zich aardig onder laten sneeuwen en niet meer kaarten geeist.
 Help mods!
El Sombrero
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Noord - T
Reg.: 10 december 2003
Gepost op 20 augustus 2008 om 10:02:37.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sevso schreef:

(...)

Feyenoord had gewoon voor 20.000 kaarten moeten gaan daar. Die waren ze ook kwijt geweest. Zeker weten.

Het is ook krom. Als 020 in ons stadion een bekerfinale speelt mogen ze toch ook met 20.000 man komen om de boel af te breken? Die gedachte leefde ook bij de Feyenoorders.

Jullie bij ons, wij bij jullie. Alleen zijn de autoriteiten nu al in de broek aan het poepen en heeft Feyenoord zich aardig onder laten sneeuwen en niet meer kaarten geeist.

Ah..... jullie gaan om die vliegende schotel af te breken.
Dat snap ik, ik was al bang dat deze oefenwedstrijd echt leefde bij Feyenoord.

[Dit bericht is veranderd door El Sombrero (op 20 augustus 2008 10:03:18).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.590,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
1Feyenoord1908
Toeschouwer

Reg.: 1 september 2006
Gepost op 20 augustus 2008 om 15:12:08.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sevso schreef:

(...)

Er waren 4000 beschikbaar maar er was te weinig belangstelling voor dus laatstaan 20.000

Overigens heb ik weinig tot geen vertrouwen voor zaterdag. We hebben nog geen enkele serieuze wedstrijd gewonnen in de voorbereiding en gisteren was helemaal een dieptepunt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Gepost op 20 augustus 2008 om 15:33:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
1Feyenoord1908 schreef:

(...)
Er waren 4000 beschikbaar maar er was te weinig belangstelling voor dus laatstaan 20.000

Overigens heb ik weinig tot geen vertrouwen voor zaterdag. We hebben nog geen enkele serieuze wedstrijd gewonnen in de voorbereiding de laatste jaren en gisteren was helemaal een dieptepunt.

Overigens zien we wel weer wat voor een kinderachtige supporters clubs als Ajax, Feyenoord en ADO hebben. Elkaar uit gaan lopen dagen met leuzen op supporterhome's e.d., en dat voor een JOHAN CRUIJFF SCHAAL! Hoe stoer ben je dan, lekker geen rellen als 6/7 van het stadion vol zit met kinderen van 10! Ga lekker afspreken om een weiland met je imbeciele supportersgroepen en slacht elkaar gelijk af, zijn we daar ook weer vanaf.
 Help mods!
Sevso
Lid 2e elftal

Gepost op 20 augustus 2008 om 15:39:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ultimo Uomo schreef:

(...)

Overigens zien we wel weer wat voor een kinderachtige supporters clubs als Ajax, Feyenoord en ADO hebben. Elkaar uit gaan lopen dagen met leuzen op supporterhome's e.d., en dat voor een JOHAN CRUIJFF SCHAAL! Hoe stoer ben je dan, lekker geen rellen als 6/7 van het stadion vol zit met kinderen van 10! Ga lekker afspreken om een weiland met je imbeciele supportersgroepen en slacht elkaar gelijk af, zijn we daar ook weer vanaf.

Slecht geslapen vannacht? Waar heb je het over man?
 Help mods!
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Gepost op 20 augustus 2008 om 15:42:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sevso schreef:

(...)

Slecht geslapen vannacht? Waar heb je het over man?

De gemeente Amsterdam neemt drastische maatregelen rondom de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen PSV en Feijenoord, komend weekend in de ArenA.
Aanleiding daarvoor zijn aanwijzingen dat hooligans van Ajax, Feijenoord en mogelijk ADO Den Haag zich opmaken voor een confrontatie. Zondagavond is het supportershome van Ajax bij de ArenA beklad met leuzen als 'FR Hooligans' en '010'.

Voor het gebied rondom de ArenA wordt een noodverordening van kracht. Die maakt het mogelijk dat de politie groepen mensen die er op dat moment niets te zoeken hebben zich daar ook niet mogen bevinden. Doet men dat toch, dan is men strafbaar. Voorts laat de politie extra manschappen opdraven en wordt er preventief gefouilleerd.

Burgemeester Cohen overweegt als deze maatregelen niet voldoende zijn ook het z.g. bestuurlijk ophouden in te zetten. Dan kan een groep, ter verkoming van verstoring van de openbare orde, maximaal 12 uur worden vastgehouden.

Hier heb ik het over. Het seizoen is nog niet begonnen of het gezever begint alweer.
 Help mods!
Sevso
Lid 2e elftal

Gepost op 20 augustus 2008 om 15:58:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi! Prima!

Gelijk een goede reden om deze hele zoutwedstrijd af te schaffen.
 Help mods!
Gomes_1
Lid 2e elftal

Vak: Noord - U
Reg.: 19 februari 2006
Gepost op 20 augustus 2008 om 16:07:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hahaha het is zo triest om elkaar zo op te naaien van tevoren.
Straks zal blijken dat er allemaal niks aan het handje is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.485,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 18 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk