| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) |  |
|
|
Gomes_1 Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 160 Reg.: 19 februari 2006 | Ik ben er zaterdag ook bij en mijn gevoel zegt dat PSV wint.
|
|
|
Levi Bottle Meervoudig international Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 667 Reg.: 7 december 2001 |
quote: Souza Faria schreef:
(...)
Ja en goedkoop.
Tunsi check je PM
Op de site van de knvb staat dat alleen scc houders een kaartje kunnen kopen. Ik heb ook wel trek gekregen in de wedstrijd, maar heb geen zin in een combi aangezien dat tosti-ijzer op een steenworp afstand van mij zit. Iemand een idee hoe ik een kaartje voor een neutraal vak kan regelen?
|
|
|
jasperw Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 506 Reg.: 14 november 2007 |
quote: Breezer schreef:
(...)
SBS 6.
De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal zal aanstaande zaterdag live worden uitgezonden door SBS6. Erwin Koeman is komende zaterdag in de studio te gast. Edward van Cuilenborg doet de presentatie met Hans Kraaij jr. en verslaggever Leo Oldenburger. De uitzending begint om 17.30 uur.
Voetbal op SBS zou verboden moeten worden met al dat domme belspelgebabbel er tussendoor!
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8424 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Welke club neemt als landskampioen deel aan de Johan Cruijff Schaal?
a) Zenit St. Petersburg
b) FC Omniworld
c) PSV
|
|
|
Meijel Oost Meervoudig international
Uit: Meijel Vak: Oost - W Posts: 674 Reg.: 23 maart 2006 |
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
Welke club neemt als landskampioen deel aan de Johan Cruijff Schaal?
a) Zenit St. Petersburg
b) FC Omniworld
c) PSV
En dan op de achtergrond de PSV-selectie met de schaal laten zien.... 
|
|
|
muijs085 Jeugdspeler
Uit: Groote Keeten Vak: - Posts: 45 Reg.: 7 december 2005 | Heeft er iemand wat gehoord over de supporters aantallen die meegaan?
Forza 
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3620 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: muijs085 schreef:
Heeft er iemand wat gehoord over de supporters aantallen die meegaan?
Forza 
Van Eindhovense kant (in het PSV-vak i.i.g.) rond de 250.
[Dit bericht is veranderd door Ultimo Uomo (op 19 augustus 2008 16:12:26).]
|
|
|
West Side United Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1304 Reg.: 14 september 2006 |
quote: jasperw schreef:
(...)
Voetbal op SBS zou verboden moeten worden met al dat domme belspelgebabbel er tussendoor!
Er zullen wel weer vragen komen in de trend van wie won de laatste editie van de Johan Cruyff Schaal?
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777204 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Itslikemagic Talentje
Uit: Eindhoven Vak: West - J Posts: 64 Reg.: 5 november 2005 |
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
Welke club neemt als landskampioen deel aan de Johan Cruijff Schaal?
a) Zenit St. Petersburg
b) FC Omniworld
c) PSV
Ik zeg B 
|
|
|
Kruspe Toeschouwer
Uit: Amsterdam Vak: West - JJ Posts: 1 Reg.: 8 januari 2008 | Ik wil er erg graag naartoe, maar kan iemand mij vertellen hoe het zit met de internationals?
Zijn die al teruggekeerd? Ik heb namelijk geen zin in een wedstrijd van PSV 2 - Feyenoord 2 in die enge Arena 
|
|
|
Souza Faria Toeschouwer
Uit: Real-2-Riel Vak: Noord - SS Posts: 13 Reg.: 30 december 2003 |
quote: Levi Bottle schreef:
(...)
Op de site van de knvb staat dat alleen scc houders een kaartje kunnen kopen. Ik heb ook wel trek gekregen in de wedstrijd, maar heb geen zin in een combi aangezien dat tosti-ijzer op een steenworp afstand van mij zit. Iemand een idee hoe ik een kaartje voor een neutraal vak kan regelen?
Levi Bottle check je PM. Ik heb nog enkele kaartjes neutraal psvvak.
|
|
|
kingcoevering Geselecteerd voor Oranje
Vak: Oost - X Posts: 457 Reg.: 10 november 2003 | Feyenoord heeft de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding met 2-1 verloren van de amateurs van Barendrecht.
Feyenoord Netwerk
Opstelling Feyenoord: Toonen, Buijs, Greene, Vlaar, Bahia, Landzaat, Hofs, Bruins, Wijnaldum, Mols, Biseswar
|
|
|
Sevso Lid 2e elftal
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 171 Reg.: 28 december 2007 | Verwacht een overwinning voor PSV, zaterdag. Ben er niet zo heel erg mee bezig, eigenlijk. Toch gek.
Hoop dat Verbeek er gewoon wat jeugd in zet. Doen zij ook weer wat ervaring op. We zullen ze nodig hebben dit jaar, verwacht ik.
Ik hoor wel wat het geworden is.
Succes allen!
quote: kingcoevering schreef:
Feyenoord heeft de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding met 2-1 verloren van de amateurs van Barendrecht.
Feyenoord Netwerk
Opstelling Feyenoord: Toonen, Buijs, Greene, Vlaar, Bahia, Landzaat, Hofs, Bruins, Wijnaldum, Mols, Biseswar
Tweede helft: Toonen; Buijs, Ramsteijn, Kamo, Leerdam; Van Leeuwen, Breno, Hofs, Poldervaart; Pedro en Biseswar.
[Dit bericht is veranderd door Sevso (op 19 augustus 2008 21:53:41).]
|
|
|
West Side United Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1304 Reg.: 14 september 2006 | Vergeleken met de twee opstellingen voor rust en na rust, had Feyenoord nog moeten winnen van de amateurs van Barendrecht. Gezien het elftal in de eerste helft hadden ze kwalitatief gezien al ver afstand moeten nemen van de amateurs. Het elftal van de tweede helft kun je het denk ik niet echt aanrekenen. Als je het daar enkel alleen van Buijs, Hofs en Biseswar moet hebben...
Daar wordt je niet vrolijk van! 
|
|
|
prince en de paarse regen International
Uit: The Dawn Vak: Noord - R Posts: 599 Reg.: 19 november 2000 | Het schijnt echt waar te zijn: Feyenoord heeft verloren van Barendrecht! Nu ken ik heel wat Feyenoordsupporters, dus ik leef met ze mee.
Dit is gewoon niet leuk meer. Nou ja, ik zeg maar zo, iedere schaal krijgt de deelnemers die het verdient. PSV heeft er eigenlijk geen zin in, daar in het verre 020 en Feyenoord tja, dat wordt gewoon weer keurig 5e komend seizoen. Vraagje: waarom stelt Huubke niet Jong PSV op?
|
|
|
9. ROMARIO Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6749 Reg.: 1 september 2002 |
quote: muijs085 schreef:
Heeft er iemand wat gehoord over de supporters aantallen die meegaan?
Forza 
Van Feijenoord 2400
Die hebben dr zin an 
|
|
|
Sevso Lid 2e elftal
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 171 Reg.: 28 december 2007 |
quote: 9. ROMARIO schreef:
(...)
Van Feijenoord 2400
Die hebben dr zin an 
Feyenoord had gewoon voor 20.000 kaarten moeten gaan daar. Die waren ze ook kwijt geweest. Zeker weten.
Het is ook krom. Als 020 in ons stadion een bekerfinale speelt mogen ze toch ook met 20.000 man komen om de boel af te breken? Die gedachte leefde ook bij de Feyenoorders.
Jullie bij ons, wij bij jullie. Alleen zijn de autoriteiten nu al in de broek aan het poepen en heeft Feyenoord zich aardig onder laten sneeuwen en niet meer kaarten geeist.
|
|
|
El Sombrero Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 469 Reg.: 10 december 2003 |
quote: Sevso schreef:
(...)
Feyenoord had gewoon voor 20.000 kaarten moeten gaan daar. Die waren ze ook kwijt geweest. Zeker weten.
Het is ook krom. Als 020 in ons stadion een bekerfinale speelt mogen ze toch ook met 20.000 man komen om de boel af te breken? Die gedachte leefde ook bij de Feyenoorders.
Jullie bij ons, wij bij jullie. Alleen zijn de autoriteiten nu al in de broek aan het poepen en heeft Feyenoord zich aardig onder laten sneeuwen en niet meer kaarten geeist.
Ah..... jullie gaan om die vliegende schotel af te breken.
Dat snap ik, ik was al bang dat deze oefenwedstrijd echt leefde bij Feyenoord. 
[Dit bericht is veranderd door El Sombrero (op 20 augustus 2008 10:03:18).]
|
|
|
1Feyenoord1908 Toeschouwer
Vak: - Posts: 3 Reg.: 1 september 2006 |
(...)
Er waren 4000 beschikbaar maar er was te weinig belangstelling voor dus laatstaan 20.000
Overigens heb ik weinig tot geen vertrouwen voor zaterdag. We hebben nog geen enkele serieuze wedstrijd gewonnen in de voorbereiding en gisteren was helemaal een dieptepunt.
|
|
|
quote: 1Feyenoord1908 schreef:
(...)
Er waren 4000 beschikbaar maar er was te weinig belangstelling voor dus laatstaan 20.000
Overigens heb ik weinig tot geen vertrouwen voor zaterdag. We hebben nog geen enkele serieuze wedstrijd gewonnen in de voorbereiding de laatste jaren en gisteren was helemaal een dieptepunt.
Overigens zien we wel weer wat voor een kinderachtige supporters clubs als Ajax, Feyenoord en ADO hebben. Elkaar uit gaan lopen dagen met leuzen op supporterhome's e.d., en dat voor een JOHAN CRUIJFF SCHAAL! Hoe stoer ben je dan, lekker geen rellen als 6/7 van het stadion vol zit met kinderen van 10! Ga lekker afspreken om een weiland met je imbeciele supportersgroepen en slacht elkaar gelijk af, zijn we daar ook weer vanaf.
|
|
|
Sevso Lid 2e elftal
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 171 Reg.: 28 december 2007 |
quote: Ultimo Uomo schreef:
(...)
Overigens zien we wel weer wat voor een kinderachtige supporters clubs als Ajax, Feyenoord en ADO hebben. Elkaar uit gaan lopen dagen met leuzen op supporterhome's e.d., en dat voor een JOHAN CRUIJFF SCHAAL! Hoe stoer ben je dan, lekker geen rellen als 6/7 van het stadion vol zit met kinderen van 10! Ga lekker afspreken om een weiland met je imbeciele supportersgroepen en slacht elkaar gelijk af, zijn we daar ook weer vanaf.
Slecht geslapen vannacht? Waar heb je het over man? 
|
|
|
(...)
Slecht geslapen vannacht? Waar heb je het over man? 
De gemeente Amsterdam neemt drastische maatregelen rondom de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen PSV en Feijenoord, komend weekend in de ArenA.
Aanleiding daarvoor zijn aanwijzingen dat hooligans van Ajax, Feijenoord en mogelijk ADO Den Haag zich opmaken voor een confrontatie. Zondagavond is het supportershome van Ajax bij de ArenA beklad met leuzen als 'FR Hooligans' en '010'.
Voor het gebied rondom de ArenA wordt een noodverordening van kracht. Die maakt het mogelijk dat de politie groepen mensen die er op dat moment niets te zoeken hebben zich daar ook niet mogen bevinden. Doet men dat toch, dan is men strafbaar. Voorts laat de politie extra manschappen opdraven en wordt er preventief gefouilleerd.
Burgemeester Cohen overweegt als deze maatregelen niet voldoende zijn ook het z.g. bestuurlijk ophouden in te zetten. Dan kan een groep, ter verkoming van verstoring van de openbare orde, maximaal 12 uur worden vastgehouden.
Hier heb ik het over. Het seizoen is nog niet begonnen of het gezever begint alweer.
|
|
|
Sevso Lid 2e elftal
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 171 Reg.: 28 december 2007 | Mooi! Prima!
Gelijk een goede reden om deze hele zoutwedstrijd af te schaffen.
|
|
|
Gomes_1 Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 160 Reg.: 19 februari 2006 | Hahaha het is zo triest om elkaar zo op te naaien van tevoren.
Straks zal blijken dat er allemaal niks aan het handje is.
|
|
|