| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) |  |
|
|
johnan International
Vak: - Posts: 562 Reg.: 11 februari 2000 | Isaksson
Marcellis Maza Brechet Salcido
Simons
Manco Affalay Amrabat
Lazovic Koevermans
Aangezien we dit jaar een betere verdediging hebben (met echte verdedigers) dan vorig jaar is het een optie om met 1 verdedingende middenvelder te spelen.
|
|
|
goaltjesdief
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 14 Reg.: 14 augustus 2008 | Eigenlijk mag psv vandaag niet verliezen van dit Feijenoord. Maar we zullen zien. Ik heb er zin in!
|
|
|
B. Dzsudzsak Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3497 Reg.: 18 juli 2004 |
quote: West Side United schreef:
Denk dat Huub Stevens zijn team op deze manier zal invullen voor de wedstrijd tegen Feyenoord.
Verwacht een mooie overwinning voor de Eindhovenaren.
Brechet op rechtsback 
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3437 Reg.: 13 september 2004 | Als ik al die berichten zo hoor van Feyenoord dan horen wij hun gewoon te overklassen. Wij zijn eigenlijk gewoon op oorlogssterkte en bij Feyenoord lijkt wel of ze alleen maar Jeugd-spelers hebben. Zeker bij de wissels. daar zag ik echt geen een bekende naam tussen zitten.
Als PSV het gewoon slim uitspeelt zou dit gewoon 0-5 kunnen worden!
|
|
|
translucentdreamer Aanstormend talent
Uit: baarn Vak: - Posts: 133 Reg.: 11 juli 2006 | Waarom niet met onderstaande opstelling?
Issakson
Salcido-Marcellis-Maza-Pieters
Simons-Brechet
Amrabat-Affelay-Manco
Koevermans
Lijkt mij zowel verdedigend erg scherp en met Brechet als Controleur in de cocu rol zouden we ook de schakel tussen middenveld en aanval weer moeten hebben.
|
|
|
Jérémie_Brechet 13 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 2978 Reg.: 6 juli 2006 | Timmer
Greene
Hofland?
Bahia
de Cler
Landzaat
Hofs?
Gio
Bruins
Mols
Biseswar
toch nog een redelijke opstelling als de spelers met het vraagteken wel kunnen spelen.
En PSV moet denk ik zo spelen:
Isaksson
Salcido
Marcellis
Bréchet
Pieters
Bakkal
Simons
Dzsudzsák
Afellay
Amrabat
Koevermans
met als wissels:
Cássio, Maza, Addo, Mendez, Väyrynen, Manco en Lazovic.
[Dit bericht is veranderd door Jérémie_Brechet 13 (op 23 augustus 2008 11:34:23).]
|
|
|
BigMac Regelmatige invaller
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 256 Reg.: 21 juli 2007 |
quote: translucentdreamer schreef:
Waarom niet met onderstaande opstelling?
Issakson
Salcido-Marcellis-Maza-Pieters
Simons-Brechet
Amrabat-Affelay-Manco
Koevermans
Lijkt mij zowel verdedigend erg scherp en met Brechet als Controleur in de cocu rol zouden we ook de schakel tussen middenveld en aanval weer moeten hebben.
Prima opstelling, maar ik zou Lazovic in de basis zetten ipv Koevermans, gezien het feit dat hij geschikter is om te spelen tegen die statische Feyenoord verdediging. Met het dynamische quattro van A-A-M en L is er een kans op vernedering voor Feyenoord Alleen ik vraag me af of Huub wel met het sterkste elftal begint of uberhaupt speelt...
|
|
|
stuttgart88 Internationale topspeler
Uit: nijmegen Vak: Noord - PP Posts: 1080 Reg.: 24 juli 2003 |
quote: West Side United schreef:
Denk dat Huub Stevens zijn team op deze manier zal invullen voor de wedstrijd tegen Feyenoord.
Verwacht een mooie overwinning voor de Eindhovenaren.
Niet zo heel gek gedacht hoor. Alleen zal Brechet dan links in centrum staan en Marcellis als rechtsachter. Bovendien Bakkal en Simons als verdedigende middenvelders. Dzsudzsak, Affelay en Amrabat als de aanvallende drie en een spits (Lazovic) ervoor. Zou maar zo kunnen!
|
|
|
psv_supporter Legende
Uit: Boekel Vak: Zuid - E Posts: 2773 Reg.: 24 mei 2000 | Huub Stevens neemt deze wedstrijd zeer serieus en beschouwd deze zéker niet als een oefenwedstrijd. We zullen zien waarmee hij Feyenoord wil gaan verslaan. Ik zal er in ieder geval bij zijn dus daar kan het niet aan liggen Ik verwacht een leuke wedstrijd. Feyenoord is dan wel gehavend maar ik denk dat er hierdoor wel eens dingen ontstaan bij de spelers die normaal niet spelen in de basis.
|
|
|
fansper Legende
Vak: - Posts: 6575 Reg.: 21 juni 2003 | Ik denk dan eerder Rodriguez_Brechet_Marcellis_Salcido dan spelen ze allen op een positie waarop ze al wat goeds hebben laten zien.
|
|
|
Thomas Luijben Vedette
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Noord - Ere Noord Posts: 2159 Reg.: 10 april 2005 |
quote: goaltjesdief schreef:
Eigenlijk mag psv vandaag niet verliezen van dit Feijenoord. Maar we zullen zien. Ik heb er zin in!
Inderdaad, maar Feyenoord heeft zichzelf wel enorm in de underdog positie gemanoeuvreerd. Handig van ze, maar ook zij spelen toch echt met 11 voetballers. Het kan alle kanten op.
|
|
|
psvsupottie.com Legende
Uit: Oss Vak: Noord - NN Posts: 2721 Reg.: 18 maart 2000 |
quote: Huub Stevens neemt deze wedstrijd zeer serieus en beschouwd deze zéker niet als een oefenwedstrijd.
Natuurlijk is dit wel een oefenwedstrijd voor Stevens. Het geeft hem (hopelijk) de kans om de Olympiërs in actie te zien en punten worden er vandaag toch niet verdeeld. Dat Feyenoord niet op oorlogssterkte is maakt dat de druk op PSV ligt, maar welk belang heeft deze wedstrijd? PSV moet gewoon toewerken naar volgende week, wanneer de uitslag telt.
Ik zou in deze opstelling beginnen:
-------------------Isaksson
Salcido-----Marcellis-----Bréchet-----Pieters
--------------------Simons
---------Bakkal---------------Wuytens
--------------------Afellay
-----------Koevermans----Amrabat
De Olympiërs maar eens de kans geven dus. En wel in dit 4-4-2 systeem. Achterin Marcellis op de plek van Maza, die op mij weldegelijk een goede indruk maakt. Maar hij is ook net terug uit Mexico, dus wellicht nog wat vermoeid. Van Salcido zegt men dat hij dit makkelijk verteert, dus die stellen we maar op.
Op het middenveld Simons in een puur controlerende rol. Bakkal en Wuytens voor de diepgang en het voetballend vermogen en Afellay als creatieve man. Mendez kan daar ook spelen, maar Wuytens heeft mij overtuigd in de voorbereiding en Bakkal moet gewoon minuten maken.
Voorin Amrabat en Koevermans. Amrabat liet in de voorbereiding goede dingen zien en Koevermans is een jongen die makkelijk scoort. Als er geen nieuwe spits meer aangetrokken wordt moet je hem of Lazovic het vertrouwen geven en volgens mij heb je dan meer aan Danny.
In de tweede helft zou het leuk zijn om Manco nog aan het werk te zien.
|
|
|
IsakssonDeZweed  Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 102 Reg.: 3 juli 2008 |
Dit denk/hoop ik.
ik denk dat Maza, Pieters of Manco naar de bank verdwijnen
en er Dszudzsak, Culina en Zonneveld voor in de plaats komen.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26813 Reg.: 8 juni 2001 | Ik snap al die opstellingen niet waar Brechet als verdedigende middenvelder, linksback of zelfs rechtsback staat. Brechet heeft de hele voorbereiding als centrale verdediger gespeeld, waarom zou hij nu dan ineens op een andere positie staan?
Ik denk gewoon dat dit de opstelling wordt:
| Salcido | Marcellis | Brechet | Pieters |
Ik hoop dat Manco mag invallen, want ik denk echt dat hij de sensatie gaat worden dit seizoen. Ik denk dat hij rond de winterstop wel eens een basis kan hebben...
[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 23 augustus 2008 13:42:08).]
|
|
|
Revolinho Vedette
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2305 Reg.: 1 september 2004 | Als je naar de geschiedenis kijkt, zie je dat de winnaar van deze Johan Fruitschaal datzelfde seizoen zelden kampioen word. In die zin hoop ik dus dat Feyenerd vanavond zijn enige prijs van dit seizoen pakt.
Aan de andere kant wil ik ook wel eens een leuke wedstrijd van PSV zien. Althans, goed voetbal.
We zien het vanavond wel... in ieder geval mag Manco vanaf vandaag officieel meevoetballen binnen Nederland.
|
|
|
greendevil
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 2 Reg.: 22 augustus 2008 | Isaksson
Salcido Marcellis Brechet Pieters
Amrabat Simons Bakkal Dzsudzsak
Afellay
lazovic
Zo zou ik beginnen,en manco brengen ,want dat wordt een grote 
|
|
|
NilisVanNistelrooy Talentje
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 75 Reg.: 9 april 2007 | Ik heb er een twijfelachtig gevoel over. Doordat Feyenoord zo te koop loopt met hun personele problemen ligt er toch meer druk dan normaal op PSV.
Het zou zomaar kunnen dat een gezapig spelend (en in slaap gesukkeld) PSV verliest van Feyenoord.
Net zoals eerder deze week een gezapig spelend (en in slaap gesukkeld) Feyenoord verloor van de amateurs uit Barendrecht.
Ik hoop echter dat Huub Stevens ze wel op scherp kan krijgen en dat het nieuwe PSV vlotte en snelle combinaties kan maken en (vooral) doelgericht kan spelen. Te vaak hebben we gezien dat het op zich aardige veldspel van PSV te vrijblijvend is en voor weinig gevaar zorgde.
Veel succes vanavond!

|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26813 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Revolinho schreef:
Als je naar de geschiedenis kijkt, zie je dat de winnaar van deze Johan Fruitschaal datzelfde seizoen zelden kampioen word. In die zin hoop ik dus dat Feyenerd vanavond zijn enige prijs van dit seizoen pakt.
Aan de andere kant wil ik ook wel eens een leuke wedstrijd van PSV zien. Althans, goed voetbal.
We zien het vanavond wel... in ieder geval mag Manco vanaf vandaag officieel meevoetballen binnen Nederland.
Alleen in 2000 heeft PSV zowel de fruitschaal als de kampioensschaal gewonnen. Het wordt dus tijd dat dit weer gaat gebeuren, want ik wil hoe dan ook niet afgaan tegen dit verzwakt Feyenoord!
|
|
|
Marger Legende
Vak: - Posts: 1797 Reg.: 15 april 1999 |
quote: psvsupottie.com schreef:
(...)
Ik zou in deze opstelling beginnen:
-------------------Isaksson
Salcido-----Marcellis-----Bréchet-----Pieters
--------------------Simons
---------Bakkal---------------Wuytens
--------------------Afellay
-----------Koevermans----Amrabat
De Olympiërs maar eens de kans geven dus. En wel in dit 4-4-2 systeem. Achterin Marcellis op de plek van Maza, die op mij weldegelijk een goede indruk maakt. Maar hij is ook net terug uit Mexico, dus wellicht nog wat vermoeid. Van Salcido zegt men dat hij dit makkelijk verteert, dus die stellen we maar op.
Op het middenveld Simons in een puur controlerende rol. Bakkal en Wuytens voor de diepgang en het voetballend vermogen en Afellay als creatieve man. Mendez kan daar ook spelen, maar Wuytens heeft mij overtuigd in de voorbereiding en Bakkal moet gewoon minuten maken.
Voorin Amrabat en Koevermans. Amrabat liet in de voorbereiding goede dingen zien en Koevermans is een jongen die makkelijk scoort. Als er geen nieuwe spits meer aangetrokken wordt moet je hem of Lazovic het vertrouwen geven en volgens mij heb je dan meer aan Danny.
Als Stevens serieus overweegt om 4-4-2 een kans te geven, dat vind ik bovenstaande opstelling geen gek idee. De verdediging is denk ik de sterkst mogelijke momenteel. Amrabat heeft voorin laten zien de meest balvaste aanvaller te zijn én een actie in huis te hebben, dan is Koevermans inderdaad de man die ernaast moet staan om de balletjes effectief erin te tikken.
Over het middenveld heb ik het in de tactiek-topic al eerder gehad. Simons en Afellay zijn ideale middenvelders voor een ruit, de ultieme controleur en de onvoorspelbare, balvaste aanvallende middenvelder. Als halfspelers hebben we dan allrounders nodig en Bakkal liet dat vorig jaar al goed zien, Wuytens inderdaad deze voorbereiding heel goed. Ik weet niet of Wuytens al klaar is voor een heel seizoen, maar hij is voor mij de grote verrassing van de voorbereiding. Het zijn dan geen V. Bommel en Cocu op het middenveld, maar de poppetjes eromheen zijn ook heel anders dan toen. Anders hebben we Mendez nog als halfspeler om het op te vangen.
Overigens denk ik dat Feyenoord weinig te verliezen heeft met zoveel blessures en vrijuit gaat voetballen. Dat zal dan ook wel de nodige ruimte voor PSV creëren, dus ik verwacht wel dat we winnen.
[Dit bericht is veranderd door Marger (op 23 augustus 2008 13:45:40).]
|
|
|
kingKnossos Vaste waarde in elftal
Uit: Amsterdam Vak: Noord - SS Posts: 361 Reg.: 27 mei 2001 | Feyenoord heeft zich fantastisch in de underdog rol gemanouvreerd. Dat kunnen ze hel goed, en doen ze echt altijd. Het vernieuwde PSV is ook nog niet lang bij elkaar en ik heb nog geen echt goede resultaten gezien, dus ik ben nog niet zo zeker van een makkelijke overwinning!
|
|
|
psv_supporter Legende
Uit: Boekel Vak: Zuid - E Posts: 2773 Reg.: 24 mei 2000 | En nu moet PSV oppassen voor onderschatting à ls ze dat al deden trouwens. Heb er zin in om het vernieuwde PSV in een wedstrijd tegen een serieuze tegenstander aan het werk te zien en daar beschouw ik Feyenoord ook onder ondanks de vele afwezigen vanavond
[Dit bericht is veranderd door psv_supporter (op 23 augustus 2008 14:08:53).]
|
|
|
Levi Bottle Meervoudig international Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 667 Reg.: 7 december 2001 | Ik verwacht dat Koevermans vanavond speelt. Amrabat vanaf de flanken. Amrabat heeft een passeerbeweging en een voorzet in huis en dan hebben we met Koevermans een betere spits dan Lazovic.
|
|
|
lost-in-football Regelmatige invaller
Uit: Enschede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 282 Reg.: 5 juli 2005 | Systeem: 4-2-3-1
Keeper: Duidelijk Isaksson
Rechtsback: Omdat Kromkamp nog niet fit is, zal dat Salcido worden
Rechter centrale verdediger: Marcellis, gewoon de beste. Is wedstrijdfit.
Linker centrale verdediger: Bréchet, speelt een puike voorbereiding en is opbouwend sterk.
Linksback: Pieters zal waarschijnlijk, omdat hij nog niet serieus bij PSV heeft getraind/gespeeld, niet starten. Helaas zal daar dan Zonneveld worden geposteerd.
Rechter verdedigende middenvelder: Simons, onomstreden.
Linker verdedigende middenvelder: Bakkal. Hij is fit, in vorm en opbouwend uitstekend.
Rechtsvoor: Amrabat. Hij liet zich goed zien in de voorbereiding en heeft een uitstekende beweging.
Centrale aanvallende middenvelder: Afellay, onomstreden de beste. Hij kan het verschil maken dit seizoen.
Linksvoor: Omdat Manco nog jong is, zal dit de komende tijd Dzsudzsak blijven. Een prima voetballer met een mooie trap en enige behendigheid en snelheid. Al denk ik dat een Manco in staat is hem nog dit seizoen uit de basis te 'werken'.
Spits: Lazovic. Hij kan mee in het technische spel en heeft strijdend vermogen. Koevermans zie ik nog steeds als tweede spits.
| Salcido | Marcellis | Bréchet | Zonneveld |
|
|
|
Gladjanus Geselecteerd voor Oranje
Uit: Deurne Vak: Noord - PR Posts: 461 Reg.: 9 februari 2007 | Ik verwacht een moeilijke wedstrijd voor .
Ook al heeft Feyenoord een teleurstellend oefenreeks gehad en zoveel blesures.
Ik denk dat dat nog niet zoveel wil zeggen.
Opstelling:
Issakson, Marcellis, Maza, Sacido, Bréchet, Simons, Affelay, Amrabat, Koevermans, Lazovic, Dzsudszak.
KOM OP !!! 
|
|
|
NilisVanNistelrooy Talentje
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 75 Reg.: 9 april 2007 |
quote: lost-in-football schreef:
Systeem: 4-2-3-1
Keeper: Duidelijk Isaksson
Rechtsback: Omdat Kromkamp nog niet fit is, zal dat Salcido worden
Rechter centrale verdediger: Marcellis, gewoon de beste. Is wedstrijdfit.
Linker centrale verdediger: Bréchet, speelt een puike voorbereiding en is opbouwend sterk.
Linksback: Pieters zal waarschijnlijk, omdat hij nog niet serieus bij PSV heeft getraind/gespeeld, niet starten. Helaas zal daar dan Zonneveld worden geposteerd.
Rechter verdedigende middenvelder: Simons, onomstreden.
Linker verdedigende middenvelder: Bakkal. Hij is fit, in vorm en opbouwend uitstekend.
Rechtsvoor: Amrabat. Hij liet zich goed zien in de voorbereiding en heeft een uitstekende beweging.
Centrale aanvallende middenvelder: Afellay, onomstreden de beste. Hij kan het verschil maken dit seizoen.
Linksvoor: Omdat Manco nog jong is, zal dit de komende tijd Dzsudzsak blijven. Een prima voetballer met een mooie trap en enige behendigheid en snelheid. Al denk ik dat een Manco in staat is hem nog dit seizoen uit de basis te 'werken'.
Spits: Lazovic. Hij kan mee in het technische spel en heeft strijdend vermogen. Koevermans zie ik nog steeds als tweede spits.
| Salcido | Marcellis | Bréchet | Zonneveld |
Prima opstelling en goed onderbouwd.
|
|
|