PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Wedstrijden en trainingen
[Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 18 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18

Poster
Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) 
Sjo

Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 14 augustus 2008
Gepost op 23 augustus 2008 om 15:59:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou in deze opstelling beginnen:

Isaksson

Salcido-----Marcellis-----Addo-----Pieters

--------------------Simons ---------Bakkal

Amrabat---------------Afellay---------Balazs dzsudzsak

-----------Lazovic----

meeste van jullie vergeten dat we goud in handen hebben
Eric addo geweldige speler hoort elke wedstrijd in de basis te staan
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
El Jefecito
Aanstormend talent

Reg.: 13 maart 2006
Gepost op 23 augustus 2008 om 16:05:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Luijben schreef:

(...)

Inderdaad, maar Feyenoord heeft zichzelf wel enorm in de underdog positie gemanoeuvreerd. Handig van ze, maar ook zij spelen toch echt met 11 voetballers. Het kan alle kanten op.

Vindt je het heel gek? We missen een compleet elfal aan potentiele basisspelers...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: -
NordinAmrabat
Jeugdspeler

Vak: Noord - SS
Reg.: 14 december 2006
Gepost op 23 augustus 2008 om 16:18:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjo schreef:

Ik zou in deze opstelling beginnen:

Isaksson

Salcido-----Marcellis-----Addo-----Pieters

--------------------Simons ---------Bakkal

Amrabat---------------Afellay---------Balazs dzsudzsak

-----------Lazovic----

meeste van jullie vergeten dat we goud in handen hebben
Eric addo geweldige speler hoort elke wedstrijd in de basis te staan

Ik hoop dat je een grapje maakt over Eric Addo, zoniet laat je dan aub zo snel mogelijk in de dichtsbijzijnde kliniek opnemen en kom voorlopig niet meer buiten!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Smirnoff Ice
Meervoudig international

Reg.: 8 december 2001
Gepost op 23 augustus 2008 om 16:24:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Addo is zeker wel een goede verdediger die elke wedstrijd moet spelen. Twee jaar terug hadden wij het kampioensschap bijna verspeelt als hij de laatste wedstrijden niet had gespeeld. Addo is heel erg onderschat. Ik hoop dat Stevens hem de kans geeft.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.496,8VoVo: -Opstelling: incompleet
ANUBIS
Bankzitter

Uit: eindhoven
Reg.: 9 april 2007
Gepost op 23 augustus 2008 om 16:35:56.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nog effe jongens en dan begint de wedstrijd.
Nog iemand iets gehoord van die rare mannetjes die met hun hersenloze hoofdjes weer hebben afgesproken om te gaan vechten? Naah ja lekker belangrijk!
Ben benieuwd dadelijk ik verheug me er wel op om psv weer aan een nieuw seizoen te zien beginnen. Gelukkig is het op zaterdag dus kan ik er een lekker pintje bij pakken.
Nou proost manne! Forza
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Unione.
Nationale topspeler

Uit: een schijtvak
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 1
Reg.: 23 maart 2005
Gepost op 23 augustus 2008 om 16:37:09.       MSN: malossi_89@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Smirnoff Ice schreef:

Addo is zeker wel een goede verdediger die elke wedstrijd moet spelen. Twee jaar terug hadden wij het kampioensschap bijna verspeelt als hij de laatste wedstrijden niet had gespeeld. Addo is heel erg onderschat. Ik hoop dat Stevens hem de kans geeft.

!

Addo kan hier in het eerste bij de plaatselijke club nog niet mee. Snap niet wat hij hier nog doet. Oke, leuke kerel. Maar voetballend?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.476,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSV Kampioenen
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 23 augustus 2008 om 16:41:09.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Smirnoff Ice schreef:

Zoals mijn voorganger al verteld heeft Addo simpelweg totaal geen toegevoegde waarde, leuk voor de sfeer in het team is hij maar meer ook niet.

Hij heeft nu lang genoeg op onze centjes mogen teren en het is tijd om afscheid te nemen van hem.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Stofzuiger
Legende

Uit: Waalre
Reg.: 13 juni 2002
Gepost op 23 augustus 2008 om 16:43:47.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het wordt zeker niet zo'n makkelijke wedstrijd als de afgelopen dagen wordt gesuggereerd. De beginopstelling van Feyenoord is zo slecht nog niet en PSV heeft in de voorbereiding nog te weinig aanvallende kracht getoond. Ik heb er overigens wel zin an!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Robinhooo
Vedette
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Rotterdam / Eindhoven
Vak: Noord - T
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 23 augustus 2008 om 16:45:47.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens het ED van vanochtend is dit de vermoedelijke opstelling:

------------Koevermans---------------
---Amrabat----Afellay---Bakkal-------
----------Mendez---Simons------------
--Pieters-Brechet-Marcellis-Salcido--
-------------Isaksson----------------

Ik vraag me eerlijk gezegd wel af of dit klopt. Alle Olympia gangers zijn dan wel fit genoeg, maar zouden ze dan ook alle drie spelen?

Voorin is het zowel met Koevermans als met Lazovic behelpen, beiden komen niet goed uit de verf in dit 4-2-3-1 systeem. Hopelijk komen de buitenspelers wat dieper te spelen (meer 4-3-3), dan komt iig koevermans een stuk beter tot zijn recht.

Ik vond Bakkal erg matig spelen op de OS. Ik zou liever Manco zien spelen. Ook zou ik het mooi vinden als Wuytens zou spelen ipv Mendez. Hij heeft toch een hele goede voorbereiding gedraaid en dat zou een mooie opsteker voor hem zijn.

Achterin lijkt het mij goed te staan op deze manier. Marcellis is gewoon een zekerheidje, dus logisch dat hij er weer meteen staat. Brechet heeft het prima gedaan in de voorbereiding en brengt de nodige opbouwende kwaliteiten en er is tegen mols/biseswar geen killer/pure mandekker nodig zoals Maza(daarbij heeft stevens ook aangegeven dat hij niet precies weet hoe fit maza terug is gekomen van zijn interland+lange reis). Op de rechtsback heeft Salcido het aardig gedaan en zijn voornaamste concurrent (kromkamp) is geblesseerd, dus lijkt me ook logisch. Leuk voor Pieters dat hij er meteen in staat, hopelijk heeft Stevens ook gezien dat Zonneveld niet werkt op linksback.

Al met al wel een aardige opstelling imo, al zou ik dus graag Mendez->Wuytens en Bakkal->Manco willen zien.

[Dit bericht is veranderd door Robinhooo (op 23 augustus 2008 16:46:28).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.305,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
fansper
Legende

Reg.: 21 juni 2003
Gepost op 23 augustus 2008 om 16:50:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik acht het goed mogelijk dat Stevens de Olympiers wil zien presteren. Ze zijn immers alle drie basiswaardig. Wuytens heeft inderdaad een goede voorbereiding gehad, maar het team is niet klaar voor nog een 'nieuweling'. Laat ze eerst, maar weer aan elkaar wennen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.321,5VoVo: -Opstelling: 3-4-3
P.van het Zuiden
Talentje

Reg.: 24 april 2008
Gepost op 23 augustus 2008 om 17:22:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goede gedachte fansper. Voor Stevens ligt dit potje eigenlijk in het verlengde van de voorbereiding. In dat licht gezien zou het goed mogelijk kunnen zijn dat hij kiest voor de olympiers om zo een indruk te krijgen van hun nivo en hoe zij zich verhouden tot de groep.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Joey.Tribbiani
Legende

Uit: Geetbets
Vak: West - K
Reg.: 25 januari 2000
Gepost op 23 augustus 2008 om 17:37:55.         ICQ: 68606900  MSN: Joey.Tribbiani    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV: Isaksson, Salcido, Brechet, Marcellis, Zonneveld, Simons, Mendez, Lazovic, Amrabat, Afellay, Wuytens
zou de opstelling zijn volgens fcupdate.nl
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 4-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.498,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
B O M M E L
Legende

Uit: Belfast
Reg.: 6 februari 2000
Gepost op 23 augustus 2008 om 17:46:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zonneveld, hopelijk niet zeg.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Fantomas
Internationale topspeler

Uit: Maastricht
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 23 augustus 2008 om 17:50:48.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Manco zit niet eens bij de selectie. Jammer zeg (misschien zijn zijn papieren toch nog niet in orde ofzo).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Thomas Luijben
Vedette

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 10 april 2005
Gepost op 23 augustus 2008 om 17:50:57.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Vindt je het heel gek? We missen een compleet elfal aan potentiele basisspelers...

Het is niet gek, het is lekker makkelijk. Je hebt altijd een excuus.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Geert.
Peter Poepsaus
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 23 augustus 2008 om 17:51:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV.nl meld hetzelfde. Méndez, Wuytens en Simons? Drie verdedigende middenvelders? Of gaat Méndez rechts spelen? Gooi dan lekker Dzsudzsák erin en zet Amrabat op rechts. Heb liever wat voetballend vermogen op de flanken in plaats van die 'beukvoetballers'. Ik dacht trouwens dat Manco mee mocht doen? Hij zit geeneens op de bank.

[Dit bericht is veranderd door Geert. (op 23 augustus 2008 17:51:45).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Paganitzu
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Eindhoven
Reg.: 3 maart 2007
Gepost op 23 augustus 2008 om 17:51:15.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe vaak moet Zonneveld nog door de mand zakken om zijn plek kwijt te raken En geen Manco

Wel benieuwd naar Wuytens verder

[Dit bericht is veranderd door Paganitzu (op 23 augustus 2008 17:51:58).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Sir Tinus
Vedette

Uit: Valkenswaard
Reg.: 15 april 2005
Gepost op 23 augustus 2008 om 17:56:02.     MSN: martijn_ossel@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een bank joh Maarja dat is ook niet zo vreemd als Mendez (1 wedstrijd) Marcellis (geen wedstrijd) en Zonneveld (alleen slechte wedstrijd) in de basis staan.

Heel telleurstellend dat hij met Lazovic begint en niet met Koevermans.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.421,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 23 augustus 2008 om 17:56:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wie anders linksback. Pieters nog niet geheel fit, Salcido staat rechtsback,. Is nu heel normaal dat Zonneveld speelt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Flikkenstein
Aanstormend talent

Uit: Nieuwendijk
Vak: Oost - X
Reg.: 10 januari 2006
Gepost op 23 augustus 2008 om 17:56:41.         MSN: christiaan_psv@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heeft iemand een site waar ik hem live kan volgen. Sbs6 werkt niet namelijk :S
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.463,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
bladieblaa
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 23 augustus 2008 om 17:57:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Terrinnnggg.. waarom nou weer Zonneveld!???
En hoesoo Simons, Mendez én Wuijtens?? 3 verdedigende midd
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
17. Reimond Manco
shade4life
Aanstormend talent

Reg.: 24 juli 2007
Gepost op 23 augustus 2008 om 17:58:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

check http://www.myp2p.eu
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.447,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-2-4

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 18 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk