PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Wedstrijden en trainingen
[Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 18 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 18 »

Poster
Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) 
El Jefecito
Aanstormend talent

Vak: -
Reg.: 13 maart 2006
Gepost op 28 april 2008 om 11:39:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat jullie die makkelijk winnen mede doordat Feyenoord Makaay,Bruins en de Guzman zullen missen vanwege de OS.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: -
pi
Basisspeler

Uit: Veldhoven
Vak: West - L
Reg.: 3 oktober 2007
Gepost op 28 april 2008 om 11:53:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

Ik denk dat jullie die makkelijk winnen mede doordat Feyenoord Makaay,Bruins en de Guzman zullen missen vanwege de OS.

Marcellis, Aissati en Bakkal zullen ook wel in China zitten dan...

EDIT:
quote:
België wil Simons op Olympische Spelen
PSV moet de voorbereiding op het nieuwe seizoen mogelijk beginnen zonder Timmy Simons. De aanvoerder van de Eindhovenaren is in eigen land in beeld om als displensatiespeler mee te gaan naar de Olympische Spelen.

De selectie van de Rode Duivels mag bestaan uit drie dispensatiespelers. Simons twijfelt echter of hij deel wil uitmaken van het elftal dat in augustus aan zal treden in Peking. "Ik weet nog niet of ik mee ga naar Peking", aldus de middenvelder tegenover Het Laatste Nieuws.
En Simons dus misschien...

[Dit bericht is veranderd door pi (op 28 april 2008 11:57:01).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
22. Balazs Dzsudzsak
Peter Poepsaus
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 28 april 2008 om 13:02:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

Kunnen we niet opkomen dagen?
Die boete van een ton.... who cares?

En dan? Waarom zouden we wel 'gewone' vriendschappelijke wedstrijd spelen, om deze vervolgens te laten schieten? Elke wedstrijd in de voorbereiding is welkom, zeker tegen een tegenstander van niveau.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
ajax_michael
Talentje

Reg.: 23 april 2008
Gepost op 28 april 2008 om 14:30:20.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In deze wedstrijd ben ik in elk geval wel voor psv. Je zou voor de lol eens naar het Feyenoord netwerk moeten gaan, daar doen ze alsof alles sinds 2002 (uefa cup) rozengeur en mananschijn was.

Nog erger vind ik dat het feyenoordpubliek "you'll never walk alone" ging zingen tijdens de bekerfinale. Uitgerekend dàt publiek dat spelersbussen belaagde en de spelers opsloot op het trainingsveld toen het allemaal zo slecht ging. Wat dat betreft vind ik ze erg hypocriet.

Ik snap trouwens ook al jaren niet meer waarom nog steeds gezegd wordt dat feyenoord het trouwste publiek heeft. Voor de tv-inkomsten verdeling wordt zo'n grafiek gemaakt en hoe meer punten je hebt hoe meer geld je krijgt uit de pot. Dit stond en paar weken geleden in de VI. Daar stonden wat betreft fanschare 2 belangrijke grafieken. Ten eerste dat Ajax een fanschare van 3 miljoen mensen heeft en feyenoord maar 2 miljoen (psv trouwens 0,9 miljoen maar dat terzijde). De tweede grafiek toonde hoeveel mensen in het stadion zaten. Ook hier won Ajax ruim van feyenoord. (psv valt hierbij niet te vergelijken omdat die een veel kleinere stadioninhoud hebben).

Als psv ook een stadion had van 50.000 mensen, zat die dan eigenlijk ook elke week vol?

Anyway forza voor de Johan Cruijf schaal
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-4 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 28 april 2008 om 14:51:15.     MSN: martin_lemair@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach, die schaal stelt helemaal niets voor, al jaren niet meer. De wedstrijd boeit me dan ook helemaal niet
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Jefecito
Aanstormend talent

Reg.: 13 maart 2006
Gepost op 28 april 2008 om 15:27:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ajax_michael schreef:

In deze wedstrijd ben ik in elk geval wel voor psv. Je zou voor de lol eens naar het Feyenoord netwerk moeten gaan, daar doen ze alsof alles sinds 2002 (uefa cup) rozengeur en mananschijn was.

Nog erger vind ik dat het feyenoordpubliek "you'll never walk alone" ging zingen tijdens de bekerfinale. Uitgerekend dàt publiek dat spelersbussen belaagde en de spelers opsloot op het trainingsveld toen het allemaal zo slecht ging. Wat dat betreft vind ik ze erg hypocriet.

Ik snap trouwens ook al jaren niet meer waarom nog steeds gezegd wordt dat feyenoord het trouwste publiek heeft. Voor de tv-inkomsten verdeling wordt zo'n grafiek gemaakt en hoe meer punten je hebt hoe meer geld je krijgt uit de pot. Dit stond en paar weken geleden in de VI. Daar stonden wat betreft fanschare 2 belangrijke grafieken. Ten eerste dat Ajax een fanschare van 3 miljoen mensen heeft en feyenoord maar 2 miljoen (psv trouwens 0,9 miljoen maar dat terzijde). De tweede grafiek toonde hoeveel mensen in het stadion zaten. Ook hier won Ajax ruim van feyenoord. (psv valt hierbij niet te vergelijken omdat die een veel kleinere stadioninhoud hebben).

Als psv ook een stadion had van 50.000 mensen, zat die dan eigenlijk ook elke week vol?

Mooi verhaal met die 51.000 man die MVG altijd telde terwijl de tribunes leeg waren.

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 28 april 2008 15:28:06).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: -
EindhovenaarPSV
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 19 september 2000
Gepost op 28 april 2008 om 16:19:58.         ICQ: 60487761  MSN: sanmarino85@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ajax_michael schreef:

Geheel off-topic.

Maar de toeschouwersaantallen die Ajax naar buiten brengt zijn totaal onbetrouwbaar en liggen over het algemeen ver van de waarheid. Dus dit is appels met peren vergelijken.

Ook die cijfers over 3 miljoen 'fans' zeggen mij niet zoveel. Wanneer is iemand fan?

Om op je vraag te antwoorden: Ik denk dat PSV een stadion van bijna 45.000 man zou kunnen vullen, daar lijkt op dit moment wel zo'n beetje de grens te liggen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.459,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
ajax_michael
Talentje

Gepost op 28 april 2008 om 17:04:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar teletekst geeft de aantallen toch wel juist weer? Daar heeft Ajax ook altijd 50.000+ toeschouwers, daar kijk ik elke week naar als ik naar de doelpunten kijk.

Btw: Gaat psv nog uitbouwen of is dat technisch/financieel niet mogelijk?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-4 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
EindhovenaarPSV
Legende

Reg.: 19 september 2000
Gepost op 28 april 2008 om 17:14:38.         ICQ: 60487761  MSN: sanmarino85@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Teletekst publiceert gewoon wat ze vanuit Ajax doorkrijgen. Ajax rekent als volgt: Verkochte seizoenkaarten + losse verkoop (misschien verzinnen ze er nog wat bij, maar dat kan ik niet hard maken), in de praktijk blijkt dit lang niet altijd overeen te komen met wat er werkelijk zit. Vooral tegen de laagvliegers.
Voor de rest niet zo boeiend, maar daardoor worden de statistieken en vergelijkingen met andere clubs wel totaal waardeloos.

Er wordt op dit moment onderzoek gedaan naar uitbreiding van het Philips Stadion, het zou dan hoogstwaarschijnlijk gaan om het ophogen van de Oost- en Westtribune. In totaal zou de capaciteit daarmee kunnen groeien naar zo'n 42.000.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.459,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
stevens9 Rode kaart: waarschuwing
Toeschouwer

Uit: dordrecht
Reg.: 28 april 2008
Gepost op 28 april 2008 om 19:51:30.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben benieuwd wie er in de basis staan.

Kan nog van alles gebeuren,maar winnen wil ik altijd,en zeker tegen feyenoord.

En zeker is dat Huub wil winnen.

Johan cruijff schaal is een goede prijs,en als topclub wil je elke prijs pakken.

groeten van manco stevens
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
ajax_michael
Talentje

Gepost op 28 april 2008 om 20:07:58.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat er ook gewoon nieuwe aankopen in de basis zullen staan. Heeft psv eigenlijk iemand op het oog ofzo?
 Help mods!
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 28 april 2008 om 20:19:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ajax_michael schreef:

Ik denk dat er ook gewoon nieuwe aankopen in de basis zullen staan. Heeft psv eigenlijk iemand op het oog ofzo?

Een mexicaanse verdediger, evenals Bocanegra van Fulham (ook verdediger). Voor de rest zul je denk ik alleen nieuwe aanwinsten zien die al zijn binnengehaald (Manco, Amrabat etc.).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoord A
Internationale topspeler

Reg.: 5 november 2001
Gepost op 28 april 2008 om 20:58:53.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ajax_michael schreef:

Cijfers die Ajax publiceert zijn nooit betrouwbaar geweest. Het gemiddelde ligt eerder bij 38.000 dan die zelfverzonnen 49.000+. Feyenoords echte supporters aanhang is ongeveer 2x zo groot als van Ajax, dat weet iedereen behalve enkele Ajacieden. Was vroeger zo en nu nog steeds. Daarom wordt het steeds gezegd, snap je het nu.

Feyenoord-PSV. Een goede voorbeschouwing is pas mogelijk zo'n 3 dagen voor de wedstrijd als alle aankopen en verkopen zijn gedaan.

[Dit bericht is veranderd door Feyenoord A (op 28 april 2008 21:04:28).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Sjoerd87 PSV
Vaste waarde in elftal

Uit: Eindhoven / Nijmegen
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 28 april 2008 om 21:20:58.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ultimo Uomo schreef:

(...)

Een mexicaanse verdediger, evenals Bocanegra van Fulham (ook verdediger). Voor de rest zul je denk ik alleen nieuwe aanwinsten zien die al zijn binnengehaald (Manco, Amrabat etc.).

Nou ga daar maar niet vanuit.. zal weer een hoop lastminute werk worden, aangezien er vast wel weer een paar belangrijke spelers op het laatste moment zullen vertrekken.
Bovendien Lee niet vergeten he
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.568,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
WOENSEL
Lid 2e elftal

Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 28 april 2008 om 21:26:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ajax_michael schreef:

Heey leuk je weer te zien Gabri....

Verder zal me de hele fruitschaal een worst wezen, maar is het altijd leuk om je clubje weer te zien voetballen na een lange PSV loze periode.
Ben wel benieuwd welk elftal er zal staan...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
ajax_michael
Talentje

Gepost op 28 april 2008 om 21:30:24.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ehm, je zult mij niet als Gabri kennen hoor, want onder die naam ben ik nooit actief geweest, dus je zult wel een ander bedoelen...

Verder denk ik dat psv gaat winnen met 1-3, iemand anders andere voorspellingen?
 Help mods!
Gelderse Boer
Legende
Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Uit: Nijmegen/Wijchen
Reg.: 8 augustus 2001
Gepost op 28 april 2008 om 21:43:14.     MSN: free.styler@12move.nl    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ajax_michael schreef:

Ehm, je zult mij niet als Gabri kennen hoor, want onder die naam ben ik nooit actief geweest, dus je zult wel een ander bedoelen...

Verder denk ik dat psv gaat winnen met 1-3, iemand anders andere voorspellingen?

Nee, we denken allemaal 1-3
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.393,0VoVo: -Opstelling: incompleet
jos Vakkie HH
Bankzitter

Uit: Cuijk
Vak: Oost - VV
Reg.: 12 oktober 2006
Gepost op 28 april 2008 om 22:51:41.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wordt hopelijk de eerste prijs van het seizoen voor
Voor de afwisseling een keer tegen Feyenoord inplaats van Ajax. Dan zien we gelijk wat nieuwe gezichten in een psv shirt .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.491,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 28 april 2008 om 22:56:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hopelijk verliezen we hem weer.

Dan worden we aan het eind namelijk weer gewoon kampioen zoals de laatste jaren.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
ajax_michael
Talentje

Gepost op 28 april 2008 om 22:57:19.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gelderse Boer schreef:

(...)

Nee, we denken allemaal 1-3

Mooi dan zijn we het daar in elk geval over eens
Zijn er trouwens nog spelers die buiten de affaire Reker weggaan, dus die daar niets mee te maken hebben? Ik hoorde iets over Reis ofzo die ook niet tevreden was?
 Help mods!
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 28 april 2008 om 23:10:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ajax_michael schreef:

(...)

Mooi dan zijn we het daar in elk geval over eens
Zijn er trouwens nog spelers die buiten de affaire Reker weggaan, dus die daar niets mee te maken hebben? Ik hoorde iets over Reis ofzo die ook niet tevreden was?

Je kunt natuurlijk ook naar de desbetreffende topic over Reker danwel Reis gaan en zelf lekker lezen.

Zelf vind ik het nog te vroeg om een voorspelling te wagen. Ik verwacht dat de winnaar van deze pot geen kampioen wordt uiteraard (heerlijk dat bijgeloof).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-3 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Gomes_1
Lid 2e elftal

Vak: Noord - U
Reg.: 19 februari 2006
Gepost op 29 april 2008 om 00:14:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV mag deze best verliezen...als we daarna met de echte schaal staan.. betekend voor mij iets meer dan die nepschaal.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.485,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Sjoerd87 PSV
Vaste waarde in elftal

Uit: Eindhoven / Nijmegen
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 29 april 2008 om 01:44:05.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nouja PSV mag em van mij ook wel verliezen, tenzij ze in de sterkst mogelijke opstelling gaan spelen.. dan verwacht ik toch wel dat die kuipbewoners opgerold moeten kunnen worden.

Maar als we het net zoals dit seizoen zonder aanvallers proberen, ach, dan is het hooguit leuk om een wel gemotiveerd feyenoord te treiteren. Uitslag boeit dan niet zo.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.568,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
wouter040psv
Basisspeler

Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 13 augustus 2007
Gepost op 29 april 2008 om 10:36:04.         MSN: wouterrijks@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is er al bekend of dit een boycot ofzo is?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-5 (1-3)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
ajax_michael
Talentje

Gepost op 29 april 2008 om 12:10:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach als topclub en als topspeler moet je altijd zoveel mogelijk prijzen willen winnen. En niet op je bijgeloof teren, zo van, Ajax won de JC schaal en wordt vervolgens geen kampioen. Gewoon willen winnen
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 18 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk