| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) |  |
|
|
papapetje Veelbelovend talent
Uit: Wageningen Vak: Noord - OO Posts: 113 Reg.: 23 juli 2006 | Stevens en Verbeek nar Zeist, muntje opgooien en dan maar kijken wie er gewonnen heeft, scheelt een hoop ergenis!
AFSCHAFFEN DIE HANDEL!!!!!!!!!
|
|
|
dvhpsv Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 294 Reg.: 22 april 2007 |
quote: 22. Balazs Dzsudzsak schreef:
Achja, er is nog niks over deze wedstrijd te zeggen natuurlijk, maar dit is wel een wedstrijd die ik graag wil winnen. Niet dat ik die JCS per sé wil winnen, maar wel omdat het altijd leuk is om van Feyenoord te winnen.
Trouwens kul dat de bekerwinnaar thuis speelt om dan maar te zwijgen over de redenatie van de KNVB: de bekerwinnaar neemt altijd deel aan deze wedstrijd. 
Dit is juist heel logisch:
Scenario dit seizoen:
Bekerfinale was Feyenoord - Roda Jc
Kampioen was PSV
Bekerwinnaar vs competitiewinnaar levert de wedstrijd:
Feyenoord - PSV
Nu een ander scenario:
PSV wint de Beker in de finale tegen Roda JC
PSV is de kampioen, en Twente voor t gemak 2e
Bekerwinnaar vs competitiewinnaar levert de wedstrijd:
PSV - Twente
Dit komt omdat PSV de dubbel pakte en daardoor mag de nummer twee van de competitie de plek van de competitiewinnaar innemen. De bekerwinnaar neemt dus deel aan de wedstrijd!
Nu draaien we het om:
Competitiewinnaar vs bekerwinnaar levert de wedstrijd:
PSV - Roda JC
Dit komt omdat PSV de dubbel pakte, de competitiewinnaar is PSV, die spelen thuis. Daardoor kan de bekerwinnaar, toevallig ook PSV NIET deelnemen aan de fruitschaal. De verliezend finalist van de beker neemt dan de plek in van de bekerwinnaar (waardoor je een kopie van de bekerfinale krijgt) dus heeft de KNVB gelijk dat dan de bekerwinnaar niet meedoet! De bekerwinnaar zal altijd thuis mogen spelen!
|
|
|
bart13psv Toeschouwer
Uit: Beuningen Vak: West - J Posts: 13 Reg.: 12 april 2008 | Ik geloof dat het voor beide clubs combi vervoer werd ,,,
Als ze dit jaar de vakken maar wel eerlijk verdelen!
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3437 Reg.: 13 september 2004 |
quote: bart13psv schreef:
En wat wil je daarmee zeggen? Dat beide ploegen evenveel vakken hebben? PSV heeft volgens mij genoeg aan een vak in het stadion. Al zou het mooi zijn dat als er een combi zou zijn dat er gewoon een aantal vakken leeg zijn!
|
|
|
kuiper Meervoudig international
Vak: Zuid - F Posts: 647 Reg.: 31 mei 2004 |
quote: bart13psv schreef:
Ik geloof dat het voor beide clubs combi vervoer werd ,,,
Vakken??? ik denk dat 3 gereserveerde rijen voor PSV voldoende zal zijn. en zeker nu het een combi is.
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1180 Reg.: 19 oktober 2005 | Als ze maar niet de lege plekken vullen met Ajacieden, dan krijg je pas echt oorlog.
|
|
|
Bas_1979 Lid 2e elftal Chatoperator
Uit: Wehl (Achterhoek) Vak: Noord - PP Posts: 166 Reg.: 7 februari 2000 | Ik zat net op de site van de KNVB te kijken en zag daar het volgende staan:
-----
PSV-Feyenoord: 23 augustus
PSV-Feyenoord: 23 augustus in de Arena om de Johan Cruijff Schaal. Aanvang: 18.00 uur.
-----
Dus nu is PSV ineens weer de thuis spelende ploeg? Voorgaande 2 jaren was het de bekerwinnaar die thuisvoordeel had. Of zou dat zo zijn geweest omdat het toen 'een andere club' betrof?
|
|
|
Luciano_Azevedo043 Aanstormend talent
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | thuisploeg...lol, we zullen toch maar met 5000 man komen, maar natuurlijk hoop ik op 20.000 mensen!
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8424 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | 5000 man Zelfs de 500 haal je niet eens.
|
|
|
harmpie05 Nationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 739 Reg.: 15 maart 2006 | Wil hem wel een keer winnen.
|
|
|
wouter040psv Basisspeler
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 311 Reg.: 13 augustus 2007 |
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
5000 man Zelfs de 500 haal je niet eens.
Jammer
|
|
|
vdburg Legende
Posts: 1565 Reg.: 23 augustus 2001 | De JC schaal zegt niets. Ajax wint hem de afgelopen twee jaar. Meer hoef je niet te zeggen dat bewijst alles.
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1180 Reg.: 19 oktober 2005 | Maak daar maar drie jaar van.
|
|
|
Voor Rood Wit Gezongen Nationale topspeler
Uit: eraard dit jaar weer de schaal! Vak: Noord - TT Posts: 807 Reg.: 17 oktober 2005 | @wouter040psv: Neem aan dat jij wel gaat?
Aangezien je in de poll op "uitwedstrijden topic" aan geeft: Nee, Steun ons PSV 
Vorig jaar waren er zo'n 300-400 supporters, alleen toen was er nog een goeie autocombi.
|
|
|
wouter040psv Basisspeler
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 311 Reg.: 13 augustus 2007 |
quote: Voor Rood Wit Gezongen schreef:
@wouter040psv: Neem aan dat jij wel gaat?
Aangezien je in de poll op "uitwedstrijden topic" aan geeft: Nee, Steun ons PSV 
Vorig jaar waren er zo'n 300-400 supporters, alleen toen was er nog een goeie autocombi.
Ja ik ga
|
|
|
Rob (L) psv Bankzitter
Uit: Den bosch Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 183 Reg.: 27 november 2006 |
quote: vdburg schreef:
De JC schaal zegt niets. Ajax wint hem de afgelopen twee jaar. Meer hoef je niet te zeggen dat bewijst alles.
Ja, heel die wedstrijd is corrupt omdat ajax 'm 3 keer achter elkaar wint en hij vernoemd is naar 'n ex-ajax speler!
Echtwaar, dat slaat tog nergens op?
het is een wedstrijd tegen een van onze grootste 'rivalen', we hebben PSV dan al lange tijd niet aan het werk gezien, en zoiezo, het is en blijft 'n prijs.
mij verbaasd het een beetje dat er waarschijnlijk een opkomst van +/- 500 man is.
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | waarom komen wij gewoon niet met 5000? Zelfs bij finale van de beker in de kuip komen wij maar met 5000 man, terwijl Roda JC met 15000 aan kwam.
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3620 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: Luciano_Azevedo043 schreef:
waarom komen wij gewoon niet met 5000? Zelfs bij finale van de beker in de kuip komen wij maar met 5000 man, terwijl Roda JC met 15000 aan kwam.
BOOOEEEEIEEE! Zolang wij gewoon elk jaar de titel winnen is er toch niets aan het handje !
|
|
|
Afellay.20 Toeschouwer
Uit: Amsterdam Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 8 Reg.: 7 juni 2008 | Ik ben zeker van de partij, ligt bij mij toch om de hoek 
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Peter Poepsaus  Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3654 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
waarom komen wij gewoon niet met 5000? Zelfs bij finale van de beker in de kuip komen wij maar met 5000 man, terwijl Roda JC met 15000 aan kwam.
De beleving bij de beker(finale) tussen Roda JC - en andere suptoppers - en PSV is dan ook totaal niet te vergelijken. Waar de beker voor PSV geld als een kleine prijs is de beker voor een club als Roda de enige prijs die het kan winnen en daarnaast ook nog de kortste weg naar een Europees ticket.
|
|
|
wouter040psv Basisspeler
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 311 Reg.: 13 augustus 2007 | @ Luciano_Azevedo043
5000 is inderdaad weinig voor een club als PSV.
Maar zoals Dzsudzak al zij we hebben dan al de titel+europees voetbal dus het is niet zo belangerijk meer voor ons dan.
Maar bij een JCS hoop ik tog gewoon voor 1000.
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | misschien om reclame te maken, tijdens het feest van Lightown Madness?
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8424 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Als er daar al reclame wordt gemaakt, dan is het reclame om NIET te gaan ..
|
|
|
B. Dzsudzsak Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3497 Reg.: 18 juli 2004 |
misschien om reclame te maken, tijdens het feest van Lightown Madness?
Goed idee! Wie regelt er een fruitschaal dan pis en kots ik m helemaal onder!
|
|
|
Gijsio Legende
Uit: Roelofarendsveen Vak: - Posts: 2577 Reg.: 9 januari 2000 |
Misschien omdat niet die flutschaal iets kan schelen???
Misschien omdat we het hele jaar al veel mooiere wedstrijden zien (CL) dan in dat bekertoernooitje...
|
|
|