PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Wedstrijden en trainingen
[Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 18 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 »

Poster
Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) 
Otje
Nationale topspeler

Uit: veldhoven
Vak: Noord - M
Reg.: 15 maart 2006
Gepost op 10 juni 2008 om 17:54:01.       MSN: hva86@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vindt het ook raar dat er bij de jhs en beker maar een stel supporters zijn maar goed.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.482,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Thobbes
Aanstormend talent

Vak: -
Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 10 juni 2008 om 18:31:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In verband met OS zijn Amrabat, Marcelis, Ai en Bak er wrs niet bij. Tenzij ze heel vroeg weer thuis zijn...

--Kromkamp--Addo--Mazza--Salcido--

---------Simons----Culina---------

----Manco----Affelay------Duszak--

-------------Koevermans-----------
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 10 juni 2008 om 19:40:20.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Afellay.20 schreef:

Ik ben zeker van de partij, ligt bij mij toch om de hoek

Je weet dat je eerst naar Eindhoven moet? ()
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Elm040
Lid 2e elftal

Uit: Limburg
Vak: Oost - Y
Reg.: 5 maart 2008
Gepost op 11 juni 2008 om 08:32:55.         MSN: ralfinho_1991@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Izecson Santos schreef:

(...)

hahahaha jah idd word verplichte combi ibi
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.482,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Meijel Oost
Meervoudig international

Uit: Meijel
Vak: Oost - W
Reg.: 23 maart 2006
Gepost op 11 juni 2008 om 11:03:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thobbes schreef:

In verband met OS zijn Amrabat, Marcelis, Ai en Bak er wrs niet bij. Tenzij ze heel vroeg weer thuis zijn...

--Kromkamp--Addo--Mazza--Salcido--

---------Simons----Culina---------

----Manco----Affelay------Duszak--

-------------Koevermans-----------

Wie zijn Marcelis, Affelay en Duszak ?

Het is Marcellis, Afellay en Dzsudzsak !!!

[Dit bericht is veranderd door Meijel Oost (op 11 juni 2008 11:04:14).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.392,5VoVo: -Opstelling: incompleet
PSVEindhoven92
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 4 maart 2007
Gepost op 11 juni 2008 om 20:05:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Izecson Santos schreef:

(...)

Ooit gehoord van een neutraal vak? ( )
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,9VoVo: -Opstelling: -
Afellay.20
Toeschouwer

Uit: Amsterdam
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 7 juni 2008
Gepost op 13 juni 2008 om 09:51:48.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSVEindhoven92 schreef:

(...)

Ooit gehoord van een neutraal vak? ( )

Ik bedoel maar
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Arend
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 juni 1999
Gepost op 3 juli 2008 om 12:26:15.       ICQ: 10344441  MSN: arend_stoffels@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een westrijd die niets voorsteld, maar wel een leuk potje is! Ik hoop dat we deze prijs toch weer eens binnen kunnen halen!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.421,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ehvdgxt
Bankzitter

Vak: Noord - T
Reg.: 22 april 2004
Gepost op 3 juli 2008 om 16:09:37.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als het goed is heb ik gratis kaartje voor ergens op de ere-tribune van die betonnen pisbak.
Dus dan ga ik er zeker heen, lekker vrij vervoer.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,5VoVo: -Opstelling: incompleet
leoninho
Toeschouwer

Reg.: 3 juli 2008
Gepost op 3 juli 2008 om 22:46:52.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deze wedstrijd moeten we gewoon winnen.

We pakken de eerste prijs en geven Feyenoord de eerste Klap.

Altijd lekker als we van Feyenoord winnen.

Gewoon vol voor de winst gaan
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Romariooo.
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Reusel
Reg.: 15 augustus 2006
Gepost op 4 juli 2008 om 00:34:45.         MSN: rv_rac@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met een biertje fristi die pot lekker kijken in een goeie stoel ipv als crimineel behandeld te worden in de ArenA.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.433,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
psv_supporter
Legende

Uit: Boekel
Vak: Zuid - E
Reg.: 24 mei 2000
Gepost op 6 juli 2008 om 00:02:45.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga toch kijken. Een prijs kunnen pakken is nooit verkeerd toch?

De opstelling is gedurft maar goed.

Danko Lazovic

Ibrahim Afellay

Balázs DzsudzsákOtman BakkalTimmy SimonsNordin Amrabat

Carlos SalcidoFrancisco RodriguezJérémie BréchetDirk Marcellis

Andreas Isaksson

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.554,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Godfather
Nationale topspeler

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 6 juli 2008 om 00:08:17.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Danny Koevermans

Balázs DzsudzsákIsmail AissatiIbrahim Afellay

Timmy SimonsOtman Bakkal

Carlos SalcidoJérémie BréchetDirk MarcellisJan Kromkamp

Andreas Isaksson

Post boven mij: Marcellis rechtsback,

[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 6 juli 2008 00:08:56).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
psv_supporter
Legende

Uit: Boekel
Vak: Zuid - E
Reg.: 24 mei 2000
Gepost op 6 juli 2008 om 00:42:21.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

Danny Koevermans

Balázs DzsudzsákIsmail AissatiIbrahim Afellay

Timmy SimonsOtman Bakkal

Carlos SalcidoJérémie BréchetDirk MarcellisJan Kromkamp

Andreas Isaksson

Wie dàn rechtback; Vind Kromkamp het niet hebben, maar kijk maar eens terug in de topic over Kromkamp hierover.
Voordat je steeds mijn posts moet quote

[Dit bericht is veranderd door psv_supporter (op 6 juli 2008 00:46:50).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.554,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
PSV-Devil
Aanstormend talent

Reg.: 12 juli 2006
Gepost op 6 juli 2008 om 10:48:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Danny Koevermans

Manco Ismail Aissati Ibrahim Afellay

Timmy Simons Otman Bakkal

Carlos Salcido Jérémie Bréchet Maza Dirk Marcellis

Andreas Isaksson

Denk dat Dirk het juist erg goed zou doen rechtback. Jaja en ik weet dat ie daar in de CL tegen Rood is aangelopen maar dat is al 2 jaar terug.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.481,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
tha boer
Nationale topspeler

Uit: Geldrop
Reg.: 12 juli 2006
Gepost op 6 juli 2008 om 10:58:58.         MSN: wesley_van_hoof@Hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV-Devil schreef:

Danny Koevermans

Manco Ismail Aissati Ibrahim Afellay

Timmy Simons Otman Bakkal

Carlos Salcido Jérémie Bréchet Maza Dirk Marcellis

Andreas Isaksson

Denk dat Dirk het juist erg goed zou doen rechtback. Jaja en ik weet dat ie daar in de CL tegen Rood is aangelopen maar dat is al 2 jaar terug.

Dat maakt toch helemaal niets uit, dat hij rood kreeg,
dat was overigens nog onterecht ook, dus waarom vermeld
je dat erbij? Als het helemaal niet uitmaakt?

Mijn opstelling :

Danko Lazovic

Balázs DzsudzsákIbrahim AfellayIsmail Aissati

Timmy SimonsOtman Bakkal

Jérémie BréchetRodriguez marcellisSalcido

Andreas Isaksson

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.456,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Luciano_Azevedo043
Aanstormend talent

Uit: Maastricht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 maart 2008
Gepost op 6 juli 2008 om 14:21:24.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Marcellis is er niet bij!

-----------Danny Koevermans--------------
-----------------------------------------
--Afellay-------Mendez------------Manco--
-----------Bréchet--Simons---------------
Pieters---Salcido----Rodriguez---Kromkamp
---------------Issakson------------------
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (4-0)MotM: -Battle-rating: 1.473,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Godfather
Nationale topspeler

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 6 juli 2008 om 16:44:00.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psv_supporter schreef:

(...)

Kromkamp bij gebrek aan beter, en zo slecht vind ik hem ook weer niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Gomes O Goleiro Grande..
Lid 2e elftal

Reg.: 13 maart 2008
Gepost op 14 juli 2008 om 16:13:03.     MSN: Armando_Guchelaar@live.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Marcellis er niet bij is kan het het beste zo denk ik dan

Pieters-Brechet-Mazza-Salcido
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 5-4-1
Levi Bottle
Meervoudig international
Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen

Uit: Amsterdam
Vak: Oost - X
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 15 juli 2008 om 05:09:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Pieters missen we ook ivm de OS. Ik weet niet hoe het zit met de blessure van Kromkamp, want anders zou ik voor Brechet-Salcido-Maza-Kromkamp gaan. Als ie nog geblesseerd is, zou je voor Culina op de rechtsback positie kunnen kiezen. Daar had ik ook al iets over gelezen dat Stevens zoiets wilde gaan uitproberen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.479,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Meijel Oost
Meervoudig international

Uit: Meijel
Vak: Oost - W
Reg.: 23 maart 2006
Gepost op 15 juli 2008 om 08:19:55.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Levi Bottle schreef:

Pieters missen we ook ivm de OS. Ik weet niet hoe het zit met de blessure van Kromkamp, want anders zou ik voor Brechet-Salcido-Maza-Kromkamp gaan. Als ie nog geblesseerd is, zou je voor Culina op de rechtsback positie kunnen kiezen. Daar had ik ook al iets over gelezen dat Stevens zoiets wilde gaan uitproberen.

Of de jonge Rens van Eijden, het is een veredelde oefenpot, dus waarom niet ?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.392,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Gomes O Goleiro Grande..
Lid 2e elftal

Reg.: 13 maart 2008
Gepost op 15 juli 2008 om 10:06:40.     MSN: Armando_Guchelaar@live.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Meijel Oost schreef:

(...)

Of de jonge Rens van Eijden, het is een veredelde oefenpot, dus waarom niet ?

We kunnen Jelle de Bock ook eens uitproberen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 5-4-1
4 op een rij
Aanstormend talent

Uit: uden
Vak: Noord - T
Reg.: 6 juni 2005
Gepost op 15 juli 2008 om 11:32:04.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Of Alcides.. Denk dat het zoiets gaat worden:

------------Isaksson---------------

Alcides---Maza----Brechet---Salcido

---------Simons-----Culina---------

--Manco------Afellay-----Dzsudzsak--

----------Lazovic/Koevermans--------

Denk nl dat er weinig andere opties zijn, verdediging heb je nu alleen nog Addo, Zonneveld en jeugdspelers achter de hand, middenveld alleen nog Mika, v/d Leegte (Aissati hoef ik niet meer in de wedstrijdselectie te zien) en in de aanval Lazo of Koef en Reis.

Is redelijk mager maar het is ook maar de JC schaal.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
El Differente
Regelmatige invaller

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 15 juli 2008 om 13:09:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even kijken, Pieters/Amrabat/Marcellis/Bakkal/Aissati zullen (waarschijnlijk) niet meedoen.
Kromkamp en Mendez zullen nog afwezig zijn, dus als dit het uitgangspunt is, kom ik tot zo'n soort opstelling:

--------------------Isaksson-------------------
Van Eijden*------Maza--------Brechet---------Salcido
--------------Simons-------Wuytens*------------
--Amrabat----------Afellay-------------Dzsudzsak--
-----------------Lazovic-----------------------

* wil ik een kans geven.

Eventuele wissels:
- Manco>Afellay
- Koevermans>Lazovic
- Culina>Van Eijden
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
P.van het Zuiden
Talentje

Reg.: 24 april 2008
Gepost op 15 juli 2008 om 20:51:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord mag van mij wel winnen, ik gun het ze wel. Ik heb ook geen hekel aan Feyenoord zoals ik dat wel heb met 020/

Ik hecht zelf o,o waarde aan deze prijs, net zoals de beker. Totaal ondergeschikt aan die 2 andere competities.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 18 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk