| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) |  |
|
|
Jeroeninho Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 875 Reg.: 6 november 2007 |
quote: Thobbes schreef:
In verband met OS zijn Amrabat, Marcelis, Ai en Bak er wrs niet bij. Tenzij ze heel vroeg weer thuis zijn...
--Kromkamp--Addo--Mazza--Salcido--
---------Simons----Culina---------
----Manco----Affelay------Duszak--
-------------Koevermans-----------
Brechet voor addo. Miss lazo voor Koevermans en mendez voor Culina.
|
|
|
Gomes O Goleiro Grande.. Lid 2e elftal
Vak: Noord - M Posts: 167 Reg.: 13 maart 2008 |
quote: Jeroeninho schreef:
(...)
Brechet voor addo. Miss lazo voor Koevermans en mendez voor Culina.
Mendez is geblesseerd
|
|
|
StephanPSV Aanstormend talent
Vak: - Posts: 439 Reg.: 6 april 2008 | ----------Isaksson--------------
--------------------------------
Culina---Salcido---Maza---Brechet
---Simons----------Vayrynen-----
Amrabat-----Afellay-----Dzsudzsak
---------------------------------
----------Lazovic----------------
Pieters, Marcellis en Bakkal zijn op de Olympische Spelen, tenzij ze er snel uitliggen??
Mendez en Kromkamp zijn geblesseerd.
|
|
|
Luciano_Azevedo043 Aanstormend talent
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | Ik heb een mail gestuurd naar kaartenverkoop@psv.nl. PSV moet namelijk meer reclame maken voor deze wedstrijd. Aangezien Feyenoord met 15.000/17.000 supporters aankomt
|
|
|
Beto Jeugdspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 31 Reg.: 14 augustus 2007 |
quote: Luciano_Azevedo043 schreef:
Ik heb een mail gestuurd naar kaartenverkoop@psv.nl. PSV moet namelijk meer reclame maken voor deze wedstrijd. Aangezien Feyenoord met 15.000/17.000 supporters aankomt
Mee eens. Ik ben er in ieder geval zeker bij! Ik vind trouwens dat de hele uitwedstrijd supporters kliek moet gaan. Mooi toch, eerste officiele wedstrijd van het seizoen, in de Arena tegen Feyenoord! Haha
Ik heb er zin!
|
|
|
WillemPSV Toeschouwer
Uit: Herpen Vak: Noord - T Posts: 17 Reg.: 27 juni 2008 | Ze mogen zoiezo de verkoop wel eens starten.. nog steeds niks van bekend...
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3437 Reg.: 13 september 2004 | Normaal bij uitwedstrijden begint de verkoop zo'n 3 weken voor de wedstrijd, zal bij deze wedstrijd ook wel zo zijn.
@Lucaino_Azevedo043. Denk jij dat de Feyenoord-supporters met zoveel supporters komen alleen in de vakken die zij krijgen aangewezen of ook met de neutrale vakken erbij. Want met alleen de aangewezen vakken zullen zij echt geen 15.000 man meenemen. Zij moeten met de trein en op dit moment zijn er 3 treinen geregeld. Later beslissen ze pas of ze met meer treinen afreizen!
|
|
|
davey1981 Jeugdspeler
Uit: Amersfoort Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 37 Reg.: 8 januari 2008 | Hoop dat ze er een leuk prijsje van maken...
Hoe goedkoper, hoe meer supporters misschien toch wel mee zullen gaan.
Kost me zowiezo al geld genoeg om eerst helemaal naar Eindhoven te reizen.
Willen die mensen die graag ergens in de buurt van Utrecht opstappen dit even melden aan de kaartverkoop?
Bij genoeg animo zal er dan een extra opstapplaats geregeld worden.
Eigen bus hoeft niet zo nodig, maar gewoon even ergens op n parkeerplaats n tussenstopje maken moet toch kunnen.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3437 Reg.: 13 september 2004 | Randstadbus?!

|
|
|
SomaQan Bankzitter
Uit: Vlijmen Vak: Noord - M Posts: 202 Reg.: 5 november 2006 | Hopelijk kunnen we Feyenoord weer afdrogen.
Met deze opstelling zonder de OS gangers.
-----------Isaksson
Alcides---Salcido---Maza---Brechet
---------Simons---Cullina
---Amrabat---Afellay---Dzsudzsák
-------------Lazovic
heb er zin in!
[Dit bericht is veranderd door SomaQan (op 16 juli 2008 19:58:58).]
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | Welke vakken krijgen wij aangeboden?
|
|
|
De Twaalfde Man Geselecteerd voor Oranje
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 477 Reg.: 15 augustus 2006 |
Welke vakken krijgen wij aangeboden?
De slechtste, waarschijnlijk zuid-1 of noord-1
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 667 Reg.: 4 maart 2007 | |
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3437 Reg.: 13 september 2004 | Feyenoord moet zoals uiteraard al vele malen eerder al gemeld is met de trein. Die zullen dan uiteraard de korte-kant van het uitvak krijgen. De F-side is daar tegenover en die is dan uiteraard voor de PSV-fans. Een beetje nadenken kan veel helpen 
|
|
|
woerdenontour Basisspeler Zilver PSV Netwerk Cup 2005; meer prijzen
Uit: woerden Vak: Oost - W Posts: 325 Reg.: 28 augustus 2003 |
quote: davey1981 schreef:
Hoop dat ze er een leuk prijsje van maken...
Willen die mensen die graag ergens in de buurt van Utrecht opstappen dit even melden aan de kaartverkoop?
Eigen bus hoeft niet zo nodig, maar gewoon even ergens op n parkeerplaats n tussenstopje maken moet toch kunnen.
Ik denk dat er wel een aantal mogelijkheden zijn.
Als er genoeg animo is zal er vast een randstadbus rijden, anders zou opstappen bij vianen misschien ook wel een mogelijkheid zijn.
|
|
|
rdk89 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 81 Reg.: 30 juni 2008 | Nou lekker dan, 2 ploegen die in het hol van de leeuw worden gegooid, zal wel veel politie aan de pas komen
|
|
|
mitchel_psv Talentje
Vak: Oost - YY Posts: 86 Reg.: 29 oktober 2007 |
quote: rdk89 schreef:
zal wel veel politie aan de pas komen
En ajacieden 
|
|
|
EindhovenaarPSV Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 1955 Reg.: 19 september 2000 |
Ik heb een mail gestuurd naar kaartenverkoop@psv.nl. PSV moet namelijk meer reclame maken voor deze wedstrijd. Aangezien Feyenoord met 15.000/17.000 supporters aankomt
Nou, dan heb je jezelf behoorlijk belachelijk gemaakt. Er zijn op dit moment nog geen 2000 kaarten verkocht aan Feyenoord zijde. Feyenoord heeft zelf al aangegeven maximaal 4000 kaarten te verkopen.
|
|
|
tijn0 Aanstormend talent
Uit: Apeldoorn Vak: - Posts: 318 Reg.: 23 april 2008 |
quote: davey1981 schreef:
Hoop dat ze er een leuk prijsje van maken...
Als je inderdaad ergens in de buurt van Utrecht op kan stappen dan wil ik er nog wel over nadenken, trek het niet om de rit Apeldoorn-Eindhoven-Amsterdam-Eindhoven-Apeldoorn te maken.. Ik heb echter geen idee wat de prijs normaliter is, wat was het in voorgaande jaren?
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | Beste Lucas,
de verkoopinfo voor deze wedstrijd zal begin volgende week bekend worden gemaakt. Naar verwachting start de verkoop 26 juli.
De (verkoop)ervaring van de afgelopen jaren wijst uit dat de aantallen vwb de PSV supporters die je noemt absoluut onjuist zijn.
Met vriendelijke groet,
Coen Schroots
PSV NV
Dit had ik verstuurd /b]
Hallo,
Over een dikke maand dan staat de wedstrijd Feyenoord - PSV op het programma. Bij de vorige JCS edities waren er elke keer zo'n kleine 2.000 eindhovenaren aanwezig. Feyenoord daarentegen zal volgende maand met zeker circa 15.000/20.000 supporters aankomen. Op dit moment is er een klein deel PSV-supporters aan het proberen, om meer Eindhovenaren te laten komen (zoals via PSV.netwerk vragen of ze willen komen...). Dit werkt echter niet.
Waarom werken jullie niet mee? Door bijvoorbeeld:
- Een duidelijke en overzichtelijke folder te maken, en op de herdgang uitdelen;
- Posters ophangen bij de café's in het centrum; (zo zou het stratumseind een goed voorbeeld zijn!)
- In de plaatselijke krant zetten, met alle informatie;
- Op de site zetten, als reclame pagina.
- Misschien het stop zetten van een Uitkaart voor alleen deze uitwedstrijd.
Kortom er zijn genoeg mogelijkheden en ik denk dat PSV zelf ook trots zal zijn; als er 10.000 eindhovenaren naar Amsterdam gaan.
Met vriendelijke groet,
Lucas
|
|
|
EindhovenaarPSV Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 1955 Reg.: 19 september 2000 | Je weet dat je jezelf belachelijk maakt met dit soort mailtjes he? Je loopt maar wat te ouwehoeren over cijfers die TOTAAL nergens op slaan.
Even voor jouw informatie:
- Feyenoord heeft tot nu toe een kleine 2000 kaarten verkocht
- Feyenoord zal in principe maximaal 4000 kaarten in de verkoop doen
- In 2007 nam PSV 450 fans mee
- In 2006 nam PSV 500 fans mee
- In 2005 nam PSV 900 fans mee
|
|
|
psv_supporter Legende
Uit: Boekel Vak: Zuid - E Posts: 2773 Reg.: 24 mei 2000 | ..................Isaksson.......................
Alcides.......Salsido....Maza Rodriquez...Brechét
.................Simons.....Väyrynen
Amrabat............Afellay..........Dzsudzsák
................Lazovic....................
[Dit bericht is veranderd door psv_supporter (op 18 juli 2008 23:05:31).]
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26813 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: psv_supporter schreef:
..................Isaksson.......................
Alcides.......Salsido....Maza Rodriquez...Brechét
.................Simons.....Väyrynen
Amrabat............Afellay..........Dzsudzsák
................Lazovic....................
Is de olympische spelen nog bezig als deze wedstrijd wordt gespeeld?
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8424 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Ligt er aan hoe ver Nederland komt
|
|
|
Peter Poepsaus Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3654 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
Ligt er aan hoe ver Nederland komt
De OS zijn hoe dan ook nog bezig. Het is alleen de vraag of Nederland er nog actief is.

|
|
|