| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) |  |
|
|
1. Federer Meervoudig international
Uit: Waddinxveen Vak: - Posts: 1010 Uploads: 42 Reg.: 16 september 2006 | Manco wordt op de dag van deze wedstrijd 18, wat betekent dat hij speelgerechtigd is. Misschien is het voor PSV handig om even na te gaan hoe laat hij is geboren.
|
|
|
Luciano_Azevedo043 Aanstormend talent
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | *Besteed zorg aan je postings*
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 21 juli 2008 12:39:17).]
|
|
|
kone10 Bankzitter
Vak: Oost - XX Posts: 219 Reg.: 8 mei 2006 | *Besteed zorg aan je postings*
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 21 juli 2008 12:39:40).]
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | Reimond manco is jarig tijdens deze wedstrijd: zou geweldig zijn als wij met hopelijk dus 1000 man; nieuwe liedjes voor hem zingen:
Nou heb ik dat filmpje van Eintracht Frankfurt bekeken: Reimond manco heeft evenveel lettergrepen! Haha.
We kunnen de eerste 3 liedjes eigenlijk overnemen, om reimond manco:
http://www.youtube.com/watch?v=oTx3NDvRQJ8
|
|
|
4.Javier Maza Rodriguez Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 816 Reg.: 12 juli 2006 |
quote: Luciano_Azevedo043 schreef:
Reimond manco is jarig tijdens deze wedstrijd: zou geweldig zijn als wij met hopelijk dus 1000 man; nieuwe liedjes voor hem zingen:
Nou heb ik dat filmpje van Eintracht Frankfurt bekeken: Reimond manco heeft evenveel lettergrepen! Haha.
Tja, zo kunnen we alles wel overnemen.
Daarnaast gaan er geen 1000 man naar amsterdam, dat geloof ik niet, zoveel interesse is er niet, en als die al gaan zitten er ook dagjesmensen bij die weleens naar de JCS willen gaan, dus echte sfeer aan PSV zijde zul je niet krijgen.
|
|
|
PSV-Devil Aanstormend talent
Vak: - Posts: 121 Reg.: 12 juli 2006 | ..................Isaksson.......................
Alcides.......Salsido....Maza Rodriquez...Brechét
.................Simons.....Väyrynen
Amrabat............Afellay..........Dzsudzsák
................Koevermans....................
Vindt dit toch echt wel een aardig elftal als Bakkal, Marcellis en Pieters dan nog terugkomen waarvan 2 van de 3 zeker basisspelers hebben en Manco zich nog ontwikkelt hebben we zeker weer een kampioensteam!!
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | Haal de zeeuw maar, kan die naast Simons spelen.
|
|
|
Robinhooo Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Rotterdam / Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 1769 Reg.: 13 september 2004 |
Haal de zeeuw maar, kan die naast Simons spelen.
Die hoef ik (voorlopig) niet bij psv te zien. Vind het niks bijzonders en voegt weinig toe aan de selectie.
|
|
|
1. Andreas Isaksson Geselecteerd voor Oranje
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1585 Reg.: 17 mei 2007 |
Haal de zeeuw maar, kan die naast Simons spelen.
Dan heb ik liever dat van Bommel vervroegd terugkeerd. 
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8424 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
Reimond manco is jarig tijdens deze wedstrijd: zou geweldig zijn als wij met hopelijk dus 1000 man; nieuwe liedjes voor hem zingen:
Gast, er zullen nooit 1000 PSV'ers naar dat JCSgebeuren afreizen. Je mag al blij zijn als het de helft wordt.
|
|
|
farfanfan Toeschouwer
Vak: - Posts: 21 Reg.: 16 september 2007 | Precies : Als er iets totaal niet leeft in Eindhoven (en waar mogelijk zelfs geboycot wordt) dan is het de ****l C schaal.
Wij wensen de KNVB veel plezier met (de keuze voor)Amsterdom. 1,5 bus of zo vind ik voldoende.
Ik ga er wel eens kijken als het om de competitie gaat (Ajax-PSV).
|
|
|
O Baixinho Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 680 Reg.: 1 september 2006 | Aangezien het een uitwedstrijd is: spelen wij dan maar weer eens in ons blauwe tenue? het witte uit-tenue kan niet, lijkt mij.
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | Blauwe, want feyenoord gaat in rood-wit spelen
|
|
|
1. Andreas Isaksson Geselecteerd voor Oranje
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1585 Reg.: 17 mei 2007 | Ik denk dat PSV wint, want Feyenoord speelt zonder de Guzman en Makaay. Voor hen een hele aderlating.
|
|
|
Verrulo (psv-emm) Vaste waarde in elftal
Uit: BEST Vak: Oost - X Posts: 428 Reg.: 29 november 2004 | Op zaterdag 23 augustus 2008 speelt PSV in de Amsterdam Arena om de Johan Cruijff Schaal, aanvang 18.00 uur.
Voor deze wedstrijd zijn uitsluitend kaarten beschikbaar voor een buscombi.
Om kaarten te kopen voor de buscombi moet je in het bezit zijn van een PSV Uitkaart. Klik hier voor meer informatie over de PSV Uitkaart. Je kunt per PSV Uitkaart één toegangskaart kopen.
De verkoop voor de buscombi vindt plaats via http://www.psvuitwedstrijd.nl. Om de kaarten online te boeken dien je de eigen PSV (Seizoen/Supporters) Club Card bij de hand te hebben (de Club Card dient op eigen naam te staan). Het is daarnaast mogelijk om kaarten voor andere PSV (Seizoen/Supporters) Club Cardhouders te boeken indien je beschikt over (de barcode van) hun PSV (Seizoen/Supporters) Club Card.
De verkoop start zaterdag 26 juli om 09.00 uur en eindigt op vrijdag 22 augustus om 14.00 uur. De verkoop voor de buscombi stopt eerder als de laatste bus is volgeboekt. Bij voldoende belangstelling rijdt er ook een Randstadbus vanuit Woerden.
Voor PSV-supporters zijn op de 1e ring de vakken 128 +129 beschikbaar. Klik hier voor een plattegrond van de Amsterdam ArenA.
Prijzen:
Buscombi PSV Supporters Club Cardhouders € 25,20
Buscombi PSV (Seizoen) Club Cardhouders € 35,20
Buscombi:
Om kaarten te boeken voor de buscombi vanuit Eindhoven selecteer je op http://www.psvuitwedstrijd.nl de wedstrijd ‘Feyenoord - PSV buscombi vertrek Eindhoven’. De bussen vertrekken om 15.00 uur vanaf het parkeerterrein P2 aan de Oostzijde van het Philips Stadion.
Er zijn alternatieve opstappunten in Hedel (Parkeerterrein “de Luchtâ€, tussen afslag 17 en 18 van de A2) en Vianen (Parkeerterrein restaurant van der Valk, afslag 11 van de A2). Indien je hiervan gebruik wilt maken, dan kun je dit bij het boeken vermelden.
Om kaarten te boeken voor de buscombi vanuit Woerden selecteer je op http://www.psvuitwedstrijd.nl de wedstrijd ‘Feyenoord - PSV Randstadbus’. De bussen vertrekken om 16.00 uur vanaf het parkeerterrein aan de achterzijde van het NS-station.
Opmerking Seizoen Club Cardhouders:
Alle supporters die de Seizoen Club Card tijdig hebben betaald, en die dezelfde plaats behouden als vorig seizoen, daarvan wordt de bestaande Seizoen Club Card weer opnieuw geactiveerd. Deze kan dus worden gebruikt voor het aankopen van het omwisselbiljet.
Seizoen Club Cardhouders die in het nieuwe seizoen een andere plaats krijgen of voor de eerste keer een Seizoen Club Card hebben, krijgen deze nieuwe Seizoen Club Card rond 10 augustus per post toegestuurd.
Met vriendelijke groeten,
Supportersvereniging PSV
http://www.supver-psv.nl
info@supver-psv.nl
Wij hebben dus twee klote vakken
128 & 129
Plattegrond arena

|
|
|
Boris Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: Oost - W Posts: 365 Reg.: 18 mei 1999 | Ben er zeker niet bij. Geen zin om van R'dam via Eindhoven naar A'dam te reizen (en omgekeerd). Die combi regeling mag nu wel eens afgeschaft worden. Ik zal maar eens gaan kijken met m'n 'Rotterdamse vrienden'. Dat wordt nog lachen...
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | Wat is dit voor een onzin! Wie zitten er dan op 127-126-125?
|
|
|
Langeman International
Vak: Oost - X Posts: 617 Reg.: 25 september 2003 | Zijn alleen klote-vakken in die stinkende kut arena.
|
|
|
4.Javier Maza Rodriguez Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 816 Reg.: 12 juli 2006 | Hoeveel man zullen er gaan? 20-30?
Man, die kut amsterdammers geven ons weer 2 kut vakken en stelt zo te zien 3 kwart stadion open voor neutraal, schandalig, maarja, meer vakken hebben we ook niet nodig, want ik denk da we de vakken die we nou toegewezen hebben gekregen al niet eens volkrijgen.
|
|
|
WillemPSV Toeschouwer
Uit: Herpen Vak: Noord - T Posts: 17 Reg.: 27 juni 2008 | Ik was van plan om te gaan en de buscombi deze keer voor lief te nemen.. maar ligt het aan mij of is € 35,20 ook nog eens abnormaal duur voor zo'n wedstrijd....
[Dit bericht is veranderd door WillemPSV (op 23 juli 2008 11:24:35).]
|
|
|
tijn0 Aanstormend talent
Uit: Apeldoorn Vak: - Posts: 318 Reg.: 23 april 2008 | Kijk, daar was ik dus al weer bang voor... Datzelfde vak, maar dan recht er tegenover, heb ik zelfs al eens gezeten voor een wedstrijdje van Ajax en dat is gewoonweg dramatisch. Zeker als de bal op de andere helft is. De prijs is inderdaad vrij pittig, voor een voetbalwedstrijd, voor een uitwedstrijd kan ik niet beoordelen. Een uitkaart heb ik niet.
Al die overige kaarten gaan zeker naar 'neutrale' toeschouwers. Enig idee hoe je die kaarten kan bemachtigen? 
[Dit bericht is veranderd door tijn0 (op 23 juli 2008 22:23:11).]
|
|
|
Langeman International
Vak: Oost - X Posts: 617 Reg.: 25 september 2003 | Lekker laten voor wat het is. Spaar je geld en energie maar voor als het er straks weer echt toe doet...
|
|
|
kuiper Meervoudig international
Vak: Zuid - F Posts: 647 Reg.: 31 mei 2004 |
Wat is dit voor een onzin! Wie zitten er dan op 127-126-125?
Niemand, daar zit de F-side normaal, en die willen geen PSV - Supporters op hun stoelen, dus word het van 128 - 129. Althans dat denk ik..
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 4012 Reg.: 19 juli 2003 |
quote: 4.Javier Maza Rodriguez schreef:
Hoeveel man zullen er gaan? 20-30?
Man, die kut amsterdammers geven ons weer 2 kut vakken en stelt zo te zien 3 kwart stadion open voor neutraal, schandalig, maarja, meer vakken hebben we ook niet nodig, want ik denk da we de vakken die we nou toegewezen hebben gekregen al niet eens volkrijgen.
Dus is het vanuit het KNVB-standpunt uitgezien een juist besluit geweest om slechts 2 vakken beschikbaar te stellen. 
|
|
|
Robinhooo Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Rotterdam / Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 1769 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Verbeek belooft Olympiërs geen basisplaats
Geschreven op donderdag, 24 juli om 09:01
Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek weet nog niet of hij Roy Makaay en Jonathan de Guzman meteen in de basis op zal stellen wanneer zij terugkeren van de Olympische Spelen in Peking. Het tweetal mist namelijk een aanzienlijk deel van de voorbereiding van de Rotterdammers, en kan in de Johan Cruijff Schaal tegen PSV wel eens op de bank plaats gaan nemen. â€Als ik straks vijf weken heb getraind en Makaay stapt uit het vliegtuig, dan is het toch onzin als ik hem meteen zou opstellen? Misschien komt hij eerder terug, maar als hij er de 22ste pas is, dan hoeft hij er niet op te rekenen dat hij meteen speelt,†zegt Verbeek in het Algemeen Dagblad. “Dat weet Makaay ook. Hij zal eerst moeten trainen.â€
De ervaren spits hoeft echter niet te vrezen dat hij meteen zijn basisplaats zal verliezen. “Niet dat hij zich hoeft te bewijzen, zo stel ik dat niet,†aldus de nieuwe coach van de Rotterdammers, die wel een kleine waarschuwing afvaardigt richting De Guzman. “De Guzman is er niet en kan ik niet uitproberen. Luigi (Bruins, red.) wel, dat is in zijn voordeel.â€
Zou wel een aanzienlijke verzwakking zijn voor feyenoord als Makaay en de Guzman niet worden opgesteld.
|
|
|