| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) |  |
|
|
mitchel_psv Talentje
Vak: Oost - YY Posts: 86 Reg.: 29 oktober 2007 | Mijn kleine broertje van 9 en zijn team (E3 ofzo) hebben iets van 35 kaarten gekregen Ik weet alleen niet waar ze zitten, maar via via hebben ze een bus geregeld en kunnen er zo naar toe. Ze vroegen mij of ik ook mee wil gaan... Kan ik wel zonder combi gaan 
|
|
|
davey1981 Jeugdspeler
Uit: Amersfoort Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 37 Reg.: 8 januari 2008 | Onze vakken gaan zich heus wel laten horen hoor,
al moet ik t in mn eentje doen!
Maar hoop op wat steun)
|
|
|
De Fietsende Apotheek Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 5449 Reg.: 4 augustus 2005 | 2.400 SUPPORTERS NAAR FEYENOORD-PSV
Feyenoord zal op zaterdag 23 augustus aanstaande in de Amsterdam Arena gesteund worden door maximaal 2.400 supporters. Voor de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV werden tot dusverre zo'n 2.200 kaarten verkocht. Vanaf zaterdag 26 juli kunnen reguliere seizoenkaarthouders een kaart kopen. Feyenoord verwacht niet dat er voldoende kaarten verkocht zullen worden om nog een vierde trein te kunnen inzetten. Er zijn vanaf zaterdag dus nog een kleine 200 kaarten verkrijgbaar.
Bron: Feyenoord.nl
|
|
|
P.van het Zuiden Talentje
Vak: - Posts: 89 Reg.: 24 april 2008 | slecht hoor, begrijpt soms niet iedereen dat we deze prijs moeten boycotten.
|
|
|
De Fietsende Apotheek Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 5449 Reg.: 4 augustus 2005 |
quote: P.van het Zuiden schreef:
slecht hoor, begrijpt soms niet iedereen dat we deze prijs moeten boycotten.
Bovenstaande gaat over de Feyenoord supporters. Wij willen geen JFS, voor hun is het waarschijnlijk naast de beker de enige kans op een prijs.
|
|
|
Gusto Toeschouwer
Vak: Oost - XX Posts: 13 Reg.: 23 november 2007 | Toch vind ik dat je voor iedere prijs moet gaan. En dat we die wedstrijd ieder jaar moeten spelen en daarom de prijs als minder zien... We willen toch ook ieder jaar kampioen worden, ieder jaar PSV-Feyenooit spelen en ieder jaar Ajakkes ten onder zien gaan, dat verveelt ook nooit.
Jammer dat de wedstrijd ieder jaar wel in die bakschotel wordt gespeeld en dat de kaarten iedere keer schreeuwend duur zijn en dat het ieder jaar weer een buscombi is.
Aan de andere kant natuurlijk wel een redelijk goede graadmeter, mits je de wedstrijd serieus ingaat en de wil hebt om te winnen.
|
|
|
Richandro Bankzitter
Posts: 186 Reg.: 27 september 2002 | Ik denk dat het wel een degelijk leuke wedstrijd is. Alleen omdat PSV de laatste jaren heeft verloren, gaan de supporters schreeuwen dat de spelers het niet serieus nemen. Ik denk dat de spelers echt niet zo'n wedstrijd willen verliezen. PSV heeft deze wedstrijden de laatste keren velroren, omdat het gewoon te vroeg voor ze kwam.
Maar de wedstrijd op zich is altijd leuk.
|
|
|
Luciano_Azevedo043 Aanstormend talent
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | De wedstrijd is zeker leuk. Kom maar met z'n allen!
|
|
|
rdk89 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 81 Reg.: 30 juni 2008 | Zal wel een mooie wedstrijd worden, maar dat het om een ajaxschaal gaat maakt het weer minder leuk.. vind ik
|
|
|
jeffreymen Jeugdspeler
Vak: - Posts: 55 Reg.: 13 april 2006 | Ik ga ook gewoon! Oke het is wel dan een ajax-prijs maar we spelen toch tegen Feyenoord. Ik zou niet willen dat de psv-selectie er net zo tegen aan kijkt als de supporters doen! Ik ga de psv selectie dus gewoon steunen . Ik hoop jullie ook, zodat we er toch zijn met zo'n 500 man!
Forza 
|
|
|
StephanPSV Aanstormend talent
Vak: - Posts: 439 Reg.: 6 april 2008 | Feyenoord mist iig ook El Ahmadi, die er met liesklachten een maand uitligt..
|
|
|
Amrancolis The Koef is on Fire  Regelmatige invaller
Uit: Uden Vak: - Posts: 291 Reg.: 17 mei 2007 | Gewoon winnen! Ik gun die feijenoorders geen feest! Zag ze tekeer gaan paar maanden geleden, toen ze de beker gewonnen hadden. Tsssss... winnen ook een keer iets 
|
|
|
Brittie. Toeschouwer
Uit: Weert Vak: - Posts: 5 Reg.: 9 juni 2008 | Ik heb een kaartje via mijn club gekregen waar ik 8 euro voor betaal, dat scheelt nogal met de prijzen die ik op internet vond 
|
|
|
De Twaalfde Man Geselecteerd voor Oranje
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 477 Reg.: 15 augustus 2006 |
quote: kuiper schreef:
(...)
Niemand, daar zit de F-side normaal, en die willen geen PSV - Supporters op hun stoelen, dus word het van 128 - 129. Althans dat denk ik..
Dan mag de KNJB wel meteen kapot vallen. Een side die lang niet meer is als wat het was, en daar dan naar luisteren.
Maar 129 is wel beter als 125 ofzo, dat wel..
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 667 Reg.: 4 maart 2007 | 125 t/m 129 is toch F-Side. 125 is het linkse vak en 129 het rechtse
|
|
|
okido! Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 105 Reg.: 27 juni 2008 | De winnaar van de Johan Cruijff schaal krijgt 135.000 euro. De verliezer krijgt een premie van 90.000 euro.
We gaan toch zeker geen 45.000 euro doneren aan Feyenoord? 
|
|
|
jasperw Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 506 Reg.: 14 november 2007 | Denk dat het een appeltje eitje voor PSV gaat worden.
Feyenoord maakt op mij geen enkele indruk.
En wij maken een sterke indruk.
Hoewel je uit een voorbereiding niet al te veel kunt opmaken durf ik dit wel te doen!
|
|
|
1. Andreas Isaksson Geselecteerd voor Oranje
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1585 Reg.: 17 mei 2007 | Marcellis, Bakkal en Pieters zijn dan weer terug. Iemand enig idee of ze dan ook gaan spelen? Want bij Feyenoord spelen Makaay en de Guzman niet, terwijl ze dan wel terug zijn. Maar dat doet Verbeek expres.
We moeten gewoon van Feyenoord zien te winnen, want die verdediging is gewoon prut. Ze kunnen opzich wel een goaltje maken, dus ik hou het op 1-3 voor PSV.
|
|
|
okido! Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 105 Reg.: 27 juni 2008 | Geen Makaay of Guzman? Dan verwacht ik een nul voor Feyenoord: 0-2.
|
|
|
kuiper Meervoudig international
Vak: Zuid - F Posts: 647 Reg.: 31 mei 2004 |
quote: PSVEindhoven92 schreef:
125 t/m 129 is toch F-Side. 125 is het linkse vak en 129 het rechtse
Ja, maar de die - hard Ajacieden zitten op 125 - 126 - 127.
Ik kan geen andere reden verzinnen dat dat de F- side heeft aangegeven dat ze dit echt niet leuk vinden... 
[Dit bericht is veranderd door kuiper (op 5 augustus 2008 00:08:14).]
|
|
|
TheBass Internationale topspeler Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: vlijmen Vak: Noord - T Posts: 1005 Reg.: 19 april 2001 | Mensen ga er toch niet heen tenzij je lekker gratis met een voetbal kaartje kan gaan, dan zou ik ook meegaan . Er komt van ons uit toch geen hond naartoe.
Valt me vies tegen die cijfers van Feyenoord. 
|
|
|
PSV K-k-kampioenuhh!!! International
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 557 Reg.: 27 september 2004 | Alleen de naam van deze cup al..
Noem het gewoon de Supercup..!
|
|
|
SomaQan Bankzitter
Uit: Vlijmen Vak: Noord - M Posts: 202 Reg.: 5 november 2006 | Ik ga der niet heen maar die verdediging van Feyenoord zat eergister Feyenoord - Celtic te kijken wat een prutsers.
Ik voorspel 1-4 voor PSV.
|
|
|
Dave_Blokker89 Aanstormend talent
Uit: Lanaken Vak: Zuid - A Posts: 125 Reg.: 16 juli 2005 | We moeten die wedstrijd ook meer als n test voor de start van de competitie zien. Als je de prijs meeneemt leuk en aardig, maar het is geen must lijkt me.
|
|
|
De Twaalfde Man Geselecteerd voor Oranje
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 477 Reg.: 15 augustus 2006 |
quote: Dave_Blokker89 schreef:
We moeten die wedstrijd ook meer als n test voor de start van de competitie zien. Als je de prijs meeneemt leuk en aardig, maar het is geen must lijkt me.
Zo dacht ik er eerst ook over, maar ik ben door verschillende mensen overtuigt dat:
- Het barst van commercie
- Een ex-020'er die de naam van de schaal draagt (JC)
- Wordt gespeeld in een betonbak genaamd de Amsterdam ArenA (ik hoef geen prijs die indirect met Ajax gelinkt wordt).
Ik kijk de wedstrijd gewoon ergens anders, gezellig feestje zonder uitkaart, combi en kutwedstrijd.
|
|
|