| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) |  |
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 2469 Reg.: 20 augustus 2006 | Feyenoord komt wel met een afschuwelijk slechte ploeg zeg.
Makaay niet, De Guzman niet, El Ahmadi niet.. Dat vind ik dan nog de 3 beste spelers van het team.
0-2.
|
|
|
Rob (L) psv Bankzitter
Uit: Den bosch Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 183 Reg.: 27 november 2006 |
quote: Het barst van commercie
Klopt, maar PSV profiteert tog ook van commercie? Dan is er niks op tegen.
Zonder commercie zou de voetbalwereld zoveel kleiner zijn.
quote: Een ex-020'er die de naam van de schaal draagt (JC)
Het is 'n ex-020'er en een zeverzak als 't om analyseren gaat, klopt!
Maar het is en blijft gewoon een van de grootste (noem jij maar 'n grotere?) nederlandse voetballers aller tijden.
En serieus, wat boeit 't nou of die prijs de JC-schaal heet of de hans teeuwen memorial?
quote: Wordt gespeeld in een betonbak genaamd de Amsterdam ArenA (ik hoef geen prijs die indirect met Ajax gelinkt wordt).
Alle prijzen moet je willen winnen, net zo slap gelul als dat de beker niet uitmaakt.
Je gaat tog voor de wedstrijd en niet om 't stadion te bekijken? boeie of 't stadion mooi is of niet als je er maar 1 of 2 keer per jaar komt.
ik heb alleen even getwijfeld omdat 't €35 euro is, tog best 'n redelijk bedrag. maar heb ook zat redenen om wel te gaan;
- Prijs = Prijs
- In de stad van onze concurent, tegen onze 2e concurent.
Tuurlijk maakt 't uit of 't competitie is of de schaal, maar tegen die concurenten moet je altijd willen winnen en prijzen moet je altijd willen pakken!
- Kans om PSV sinds lange tijd in eigen land serieus aan het werk te zien.
Uitkaart van vorig jaar is niet meer geldig neem ik aan?(07-08)
Ben net terug van 4 en 'n halve week vakantie, maandag uitkaart opnieuw laten registreren en dan boeken voor 3 man.
En als ik andere hier hoor praten (nee jou niet roy, weet dat 't bij jou goed zit !) lijkt 't wel alsof de haat tegen ajax en dat stadion groter is dan je wil om psv te zien, en je liefde (?) daarvoor.
Die mensen moeten echt 's gaan nadenken hoe realistisch ze bezig zijn..
[Dit bericht is veranderd door Rob (L) psv (op 8 augustus 2008 19:40:49).]
|
|
|
De Twaalfde Man Geselecteerd voor Oranje
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 477 Reg.: 15 augustus 2006 | Ik vind het gewoon een kutschaal, stelt niks voor en de commercie maakt hem alleen maar lelijker.
Voor mij geen tripje met een stinkbus naar die betonbak, maar gewoon een lekkere bank, wat drinken en een TV.
|
|
|
Rob (L) psv Bankzitter
Uit: Den bosch Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 183 Reg.: 27 november 2006 |
quote: De Twaalfde Man schreef:
Ik vind het gewoon een kutschaal, stelt niks voor en de commercie maakt hem alleen maar lelijker.
Voor mij geen tripje met een stinkbus naar die betonbak, maar gewoon een lekkere bank, wat drinken en een TV.
Weet dat 't geen zin heeft, maar ga er tog nog 'n keertje tegen in !
Tuurlijk is 'n wedstrijd met meer belangen spannender, maar het is wel Feyenoord. Tog 'n concurent, of in ieder geval rivaal te noemen.
Mij boeit het geen zak of ze na de wedstrijd 'n lolly uitdelen of die schaal, ik wil gewoon winnen van feyenoord.
Stinkbus, je moet er wat voor over hebben Op de lange wachtijden na vind ik 't niet zo'n probleem.
Betonbak, gast je komt tog voor PSV en niet voor 't stadion!?
Mja, even goede vrienden!
Forza PSV ! 
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3437 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Rob (L) psv schreef:
Uitkaart van vorig jaar is niet meer geldig neem ik aan?(07-08)
Ben net terug van 4 en 'n halve week vakantie, maandag uitkaart opnieuw laten registreren en dan boeken voor 3 man.
Die is gewoon nog geldig hoor, je hoeft dus geen nieuwe aan te vragen.
Feyenoord mist deze wedstrijd behoorlijk wat belangrijke spelers. Denk dat PSV deze wedstrijd ook gewoon gaat winnen. Al zal het niet dik zijn, de eerste prijs dit jaar gaat iniedergeval naar Eindhoven!
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9705 Reg.: 19 juni 2003 |
MarPSV, kaartje voor 't thuisvak lukt niet. Er is te weinig animo, we gaan met z'n allen snorkelen.
|
|
|
MarPSV Vedette
Haha, zou het bijna geloven dat jullie gaan snorkelen . Dan ga ik morgen gewoon een kaartje kopen voor het uitvak!
|
|
|
davey1981 Jeugdspeler
Uit: Amersfoort Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 37 Reg.: 8 januari 2008 | Vind eigenlijk dat we wel n souvenirtje moeten achterlaten in dat 020-vak...
Als we nou op alle stoeltjes PSV schrijven ofzo? 
|
|
|
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 477 Reg.: 15 augustus 2006 |
quote: davey1981 schreef:
Vind eigenlijk dat we wel n souvenirtje moeten achterlaten in dat 020-vak...
Als we nou op alle stoeltjes PSV schrijven ofzo? 
Laat dat grafitti-gedoe maar aan ADO over, die kunnen dat veel beter 
|
|
|
psv_supporter Legende
Uit: Boekel Vak: Zuid - E Posts: 2773 Reg.: 24 mei 2000 | Ik vind dat we sportief richting ArenA moeten gaan; Dus geen vernielingen gaan plegen; Dat zij een toegangsdeur hebben vernield in Eindhoven het zij zo. Zet de klok er maar op gelijk à ls PSV supporters vernielingen gaan plegen in A'dam de KNVB of UEFA onheroepelijk klaar staan om PSV te schorsen ofzo. En dit laatste moet zéker niet gebeuren als je het mij vraagt.
|
|
|
1. Andreas Isaksson Geselecteerd voor Oranje
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1585 Reg.: 17 mei 2007 |
| Lucius | Vlaar | Hofland | de Cler |
| Pieters | Bréchet | Marcellis | Salcido |
Vergelijken:
Isaksson of Timmer --> Isaksson
Salcido of Lucius --> Salcido
Marcellis of Vlaar --> Marcellis
Bréchet of Hofland --> Bréchet
Pieters of de Cler --> Gelijkwaardig
Simons of Landzaat --> Simons
Mendez of van Bronckhorst --> van Bronckhorst
Amrabat of erasmus --> Amrabat
Afellay of Bruins --> Afellay
Manco of Fer --> Manco
Erding of Tomasson --> Gelijkwaardig
PSV heeft dus 8 spelers die beter zijn als de Feyenoorders op dezelfde plek, en slechts 1 keer is een Feyenoorder net iets beter. (Niet veel hoor). 2x zijn ze gelijkwaardig.
|
|
|
ForzaPSV-thijskeeper  International
Uit: Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 842 Reg.: 20 januari 2007 | Tomasson is beter als Erding.
|
|
|
1. Andreas Isaksson Geselecteerd voor Oranje
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1585 Reg.: 17 mei 2007 |
quote: ForzaPSV-thijskeeper schreef:
Tomasson is beter als Erding.
Dat weet je nog niet... Erding is jonger en kan nog heel goed worden. Tomasson was goed en begint nu alf te bouwen. Dus ik vindt ze geljkwaardig.
|
|
|
MarPSV Vedette
Tomasson is beter als Erding.
Al is Tomasson bezig. Hij krijgt bijna niets aangevoerd van achter dus hij kan niets laten zien. Denk dat Feyenoord dus niet echt veel aan hem heeft. Of ze moeten nog echt een goede middenvelder halen!
|
|
|
Thomas Luijben Vedette
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Noord - Ere Noord Posts: 2159 Reg.: 10 april 2005 |
Tomasson is beter alsdan Erding.
Tomasson is aan het einde van zijn carriere en Erding is nog jong. Kunt het nu moeilijk vergelijken vind ik.
|
|
|
simons 6. Basisspeler
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - DD Posts: 345 Reg.: 22 januari 2007 | Is Erding al binnen dan??
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8424 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Net alsof er iets over die Erding te vertellen valt. Vrijwel iedereen moet het hier doen met een paar youtube filmpjes 
|
|
|
P.S.V. anti Reker Regelmatige invaller
Vak: Oost - WW Posts: 298 Reg.: 18 augustus 2005 | Pieters en Marcellis zijn er dan ook niet bij natuurlijk!
Bakal ook niet uiteraard...
|
|
|
PSVLeiden Bankzitter
Uit: Leiden Vak: - Posts: 181 Reg.: 3 mei 2007 | Mooi oefenpotje. Kunnen we zien hoe goed de selectie is. Ik denk dat 010 volledig wordt zoekgespeeld. Maar we zien wel. Ik zal er in ieder geval niet wakker van liggen als we verliezen.
|
|
|
AstraJunkyXXL Nationale topspeler
Vak: - Posts: 774 Reg.: 16 april 2005 | |
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8424 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
quote: P.S.V. anti Reker schreef:
Pieters en Marcellis zijn er dan ook niet bij natuurlijk!
Bakal ook niet uiteraard...
Ligt eraan hoe ver Nederland komt natuurlijk.
|
|
|
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 477 Reg.: 15 augustus 2006 | |
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 2469 Reg.: 20 augustus 2006 | |
|
Pleasure 040 Talentje Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: vorstenbosch Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 77 Reg.: 22 november 2005 | Dit is denk ik de best mogelijke opstelling die stevens kan maken misschien kromkamp voor van eijden of culina voor mendez. manco erin maar veel krachtsverschil zal het niet uitmaken. of er moet natuurlijk een nieuwe spits komen, die dan de plaats van lazovic in mag nemen.
|
|
|
SomaQan Bankzitter
Uit: Vlijmen Vak: Noord - M Posts: 202 Reg.: 5 november 2006 | Dit PSV moet Feyenoord wel een pak slaag kunnen geven voor de competitie al begint kunnen ze met een trauma de competitie in.
Mijn elf:
Isaksson GK
Salcido LB
Brechet LC
Maza RC
Culina RB
Simons MC
Mendez MC
Afellay AC
Dzsudzsák AL
Amrabat AR
Lazovic/Erding Str