| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] Feyenoord-PSV (JCS) |  |
|
Thomas Luijben Internationale topspeler
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Noord - Ere Noord Posts: 1973 Reg.: 10 april 2005 | Op 23 augustus speelt PSV de wedstrijd om de Supercup tegen Feyenoord. Ik vermoed dat Feyenoord de thuisspelende ploeg is, omdat het de bekerwinnaar is. Kromme regel, maar volgens mij is het wel zo.
Het is dus eigenlijk Feyenoord-PSV.
Tevens zal dit de allereerste officiele wedstrijd van PSV zijn onder de nieuwe coach Huub Stevens.
Mijns inziens niet echt een boeiende prijs (voor Feyenoord wel natuurlijk).
Er staat wel wat prestige op het spel; winnen van Feyenoord is altijd lekker!
Wat denken jullie?
[Dit bericht is veranderd door Thomas Luijben (op 27 april 2008 20:10:11).]
|
|
|
West Side United International
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 844 Reg.: 14 september 2006 | Enigzins pikant detail is dat de wedstrijd PSV-Feyenoord in de Amsterdam Arena zal gespeeld worden! 
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2911 Reg.: 13 september 2004 | Het is inderdaad Feyenoord-PSV. Belachelijk dat de bekerwinnaar thuis mag spelen! Is inderdaad best geinig dat de wedstrijd in de Arena gespeelt gaat worden!
Maar het duurt verder nog bijna 4 maanden voor deze wedstrijd gespeelt gaat worden dus ik doe verder nog even geen voorspellingen, eerst zien wat er bij beide ploegen allemaal gaat gebeuren!
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 3349 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: West Side United schreef:
Enigzins pikant detail is dat de wedstrijd PSV-Feyenoord in de Amsterdam Arena zal gespeeld worden! 
Ik kan me nog een bekerfinale tussen Ajax en PSV in Rotterdam herrineren, en iedereen weet hoe dat is afgelopen .. Maar ik verwacht geen rellen in Amsterdam, daarvoor heeft de prijs te weinig prestige. Er zullen zowieso maar een mannetje of 500 van PSV zijde aanwezig zijn schat ik.
|
|
|
lempkesfabriek  Vedette Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 6142 Reg.: 26 november 2004 |
quote: Topic: [Voorbeschouwing] PSV-Feyenoord (JCS)
Wij spelen uit, Thomas, omdat de knvb de regels zo heeft aangepast dat de bekerwinnaar thuis speelt. (ik heb het echt niet zelf verzonnen ).
|
|
|
Thomas Luijben Internationale topspeler
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Noord - Ere Noord Posts: 1973 Reg.: 10 april 2005 |
quote: lempkesfabriek schreef:
(...)
Wij spelen uit, Thomas, omdat de knvb de regels zo heeft aangepast dat de bekerwinnaar thuis speelt. (ik heb het echt niet zelf verzonnen ).
Klopt Lempke! Staat ook al in mijn openingspost. Ik was alleen niet helemaal zeker. Ik zal de topic-titel aanpassen! 
Zo hee, dan mogen de spelers van Feyenoord in de kleedkamer van Ajax-1. 
[Dit bericht is veranderd door Thomas Luijben (op 27 april 2008 20:11:21).]
|
|
|
Prachtige Paprika Legende
Uit: Voorthuizen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1732 Reg.: 9 april 2001 | Ondanks dat het geen boeiende prijs is zie ik ook die schaal weer graag naar Eindhoven komen. Maar het moet niet tenkoste gaan van die andere schaal die in april wordt uitgerijkt.
|
|
|
lapswanz.25/5/88.ec.1 Legende
Uit: Florence Vak: Zuid - D Posts: 1813 Reg.: 28 maart 2000 | Zal wel in de kuip gespeeld gaan worden,de troostprijzen daar mogen feyenoord en ajax altijd in eigen stadion voor spelen.Afschaffen deze onzincup dus.
|
|
|
papapetje Talentje
Uit: Wageningen Vak: Noord - OO Posts: 87 Reg.: 23 juli 2006 | Moeten blijkbaar iets hebben om naar uit te kijken. Ik ben benieuwd hoe de gemeente A'dam met de vervoersregeling omgaat. Als het aan mij ligt word deze "onzin"wedstrijd lekker afgeschaft of anders met het opgooien van een muntje beslist, scheelt weer een hoop ergenis!
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7343 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Ultimo Uomo schreef:
Er zullen zowieso maar een mannetje of 500 van PSV zijde aanwezig zijn schat ik.
Het licht eraan wat de vervoersregeling gaat worden. PSV-Feyenoord in Amsterdam, ik ben benieuwd hoe we naar Amsterdam mogen afreizen....
|
|
|
Ramon_nl Internationale topspeler
Uit: Boxmeer Vak: Noord - U Posts: 930 Reg.: 13 december 2002 | Dr zullen echt wel wat meer dan 500 man naar de hoofdstad afreizen. Denk dat dhr kessler liever had gehad dat roda jc zou winnen. Aangezien DE 2 concurrenten van dat clubje uit amsterdam naar hun stad komt. Lang geleden dat dit was. Bij de knvb zijn ze er zeker niet blij mee.
Denk de meeste psv ers wel
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.497,1 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
PSV Melick Vedette
Uit: Melick Vak: Noordoost - UU Posts: 1204 Reg.: 19 augustus 2002 |
quote: BruggiKeane schreef:
(...)Het licht eraan wat de vervoersregeling gaat worden. PSV-Feyenoord in Amsterdam, ik ben benieuwd hoe we naar Amsterdam mogen afreizen....
Beide vrij vervoer 
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Syracuse (USA) Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5178 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: lapswanz.25/5/88.ec.1 schreef:
Zal wel in de kuip gespeeld gaan worden,de troostprijzen daar mogen feyenoord en ajax altijd in eigen stadion voor spelen.Afschaffen deze onzincup dus.
Mooi niet dus he, dan heeft de KNVB echt een probleem verwacht ik. Guus Hiddink stelde al een aantal keer voor om de kampioen thuis te laten spelen --> geen gehoor. Het jaar erop werd het een "traditie" genoemd.
Nou mijn dikke lul in je traditie, nu zullen we ook spelen in dat klote kippenhok!
Saillant detail is dan wel dat we feyenerd laten winnen zodat A'dam wordt afgebroken .
|
|
|
PSVEindhoven92 Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 272 Reg.: 4 maart 2007 | Ik hoop dat al die afbrekers elkaar af gaan breken die dag
|
|
| Pool: 2119e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2714 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Achja, er is nog niks over deze wedstrijd te zeggen natuurlijk, maar dit is wel een wedstrijd die ik graag wil winnen. Niet dat ik die JCS per sé wil winnen, maar wel omdat het altijd leuk is om van Feyenoord te winnen.
Trouwens kul dat de bekerwinnaar thuis speelt om dan maar te zwijgen over de redenatie van de KNVB: de bekerwinnaar neemt altijd deel aan deze wedstrijd. 
|
|
|
Sjoerd87 PSV Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 893 Reg.: 5 juni 2007 | PSV doet het doorgaans toch wat beter in de arena dan feyenoord 
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 3349 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: Ramon_nl schreef:
Dr zullen echt wel wat meer dan 500 man naar de hoofdstad afreizen. Denk dat dhr kessler liever had gehad dat roda jc zou winnen. Aangezien DE 2 concurrenten van dat clubje uit amsterdam naar hun stad komt. Lang geleden dat dit was. Bij de knvb zijn ze er zeker niet blij mee.
Denk de meeste psv ers wel
Hoho, concurrent ÉN rivaal!
Maar als d'n bankrekening het toelaat na de zomer zal ik eens overwegen om richting die UFO te vertrekken..
|
|
|
Godfather  International
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 741 Reg.: 20 augustus 2006 | Zal mooi zijn deze fruitschaal is mee naar huis te nemen. Gebeurt niet echt vaak laatste tijd. Lekker dat Ajax er een keer niet in staat, het was namelijk bekant elk jaar Ajax-PSV. De kansen voor die wedstrijd kun je natuurlijk nog niet voorspellen, alles op de transfermarkt moet zich natuurlijk gaan ontwikkelen.
|
|
|
Ramon_nl Internationale topspeler
Uit: Boxmeer Vak: Noord - U Posts: 930 Reg.: 13 december 2002 |
quote: Ultimo Uomo schreef:
(...)
Hoho, concurrent ÉN rivaal!
Maar als d'n bankrekening het toelaat na de zomer zal ik eens overwegen om richting die UFO te vertrekken..
Je hebt gelijk 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.497,1 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7877 Reg.: 9 december 1999 | Kunnen we niet opkomen dagen?
Die boete van een ton.... who cares?
|
|
|
kuiper Geselecteerd voor Oranje
Vak: Zuid - F Posts: 535 Reg.: 31 mei 2004 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
Kunnen we niet opkomen dagen?
Die boete van een ton.... who cares?
Ja laten we lekker niet op komen dagen.. En dan gaan we lekker ook niet voetballen mochten we de bekerfinale halen. En weet je wat.. om wat meer rust te pakken slaan we de poulewedstrijden in de CL ook even over
Trouwens, de dikgedrukte zin symboliseert jouw instelling.. Want die regel pas jij al heel snel toe als er iets gebeurd wat jou niet bevalt 
[Dit bericht is veranderd door kuiper (op 28 april 2008 09:47:39).]
|
|
|
Albert Trestena Vaste waarde in elftal
Uit: Hillegom Vak: - Posts: 567 Reg.: 26 april 2007 | Ik denk dat ze het beter ergens anders kunnen houden. De gemeente Amsterdam kan er denk ik ook wel begrip voor opbrengen als hun stadion niet wordt afgebroken.
Ajax-PSV in de Kuip ging ook redelijk goed, maar destijds was de maatschappij nog niet zo ver heen.
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6741 Reg.: 18 juli 2002 |
quote: Albert Trestena schreef:
Ik denk dat ze het beter ergens anders kunnen houden. De gemeente Amsterdam kan er denk ik ook wel begrip voor opbrengen als hun stadion niet wordt afgebroken.
Ajax-PSV in de Kuip ging ook redelijk goed, maar destijds was de maatschappij nog niet zo ver heen.
Ik mag toch niet hopen dat je vorig jaar bedoeld? Zeg maar die ene keer dat er een meisje in een frietkraam verkracht werd en de toiletpotten over straat gezeuld werden?
Of bedoel je de bekerfinale van nog iets langer geleden? Oh oh oh, als je beweerd dat dat 'redelijk goed' ging ben je echt niet goed snik, dat waren een van de grofste rellen uit de NL historie...
|
|
|
wouter040psv Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 272 Reg.: 13 augustus 2007 | Juist omdat nu niet alles pro ajax is en feyenoord waarschijnlijk met veel man komt is het tog juist vet als wij ook met veel gaan.(voor het eerst bij een JCS wedstrijd).
|
|
| Pool: 854e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
PSV4ever1 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 472 Reg.: 30 oktober 2006 |
quote: Albert Trestena schreef:
Ik denk dat ze het beter ergens anders kunnen houden. De gemeente Amsterdam kan er denk ik ook wel begrip voor opbrengen als hun stadion niet wordt afgebroken.
Laatste zin is cynisch neem ik aan?
Deze wedstrijd kan mi het betse in Arnhem gespeeld worden Johan Fruit Schaal wedstrijden zijn tofch nooit uitverkocht.
|
|
|