PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Wedstrijden en trainingen
[Voorbeschouwing] NAC-PSV 18 Oktober 19:45 uur
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Poster
Topic: [Voorbeschouwing] NAC-PSV 18 Oktober 19:45 uur 
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 6 oktober 2008 om 19:58:21.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zal een zwaar avondje NAC worden. Hoop dat mijn gevoel me in de steek laat, en we toch daar 3 punten pakken. Maar denk dat de vinger op de pijnlijke plek zal worden gelegd. Als er maar strijd is,en niet alleen aan de kant van KNAC.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Jefferson Roorda
Regelmatige invaller

Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 6 oktober 2008 om 20:18:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is allemaal wel leuk en aardig dat jullie weten te vertellen dat PSV eens moet gaan voetballen met het gas erop. Maarja, zo voetbalt PSV nou eenmaal niet en NAC is een uitstekende tegenstander met een uitstekende vorm. Als je een beetje realistisch kijkt lijkt hier geen winst uit te halen met de manier waarop PSV speelt. Behalve als PSV een topdag heeft.
 Help mods!
Pool: 1135e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
tijn0
Lid 2e elftal

Uit: Apeldoorn
Vak: -
Reg.: 23 april 2008
Gepost op 7 oktober 2008 om 10:41:50.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:

(...)

Onzin. Laat NAC zich maar aanpassen aan ons! Wij zijn toch de kampioen ? Niks behouden, gewoon overdonderen met aanvallend voetbal!

Als je puur op de aanval gaat spelen en je scoort direct dan win je, maar als die lui een counter kunnen plaatsen, en dat kunnen we, dan verlies je. Ik hou er wel van om de wedstrijd te controleren en ze dan door hun eigen goal heen te drukken, zoals PSV in het verleden altijd goed deed. Dan passen wij ons niet aan, aan hun, dan spelen we een spel waarin we begaafd zijn.
 Help mods!
Pool: 650e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.454,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
nollie
Aanstormend talent

Uit: Leiden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 9 augustus 2005
Gepost op 7 oktober 2008 om 11:43:18.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV moet met de zelfde opstelling beginnen als tegen de Graafschap. Salcido moet dan Amoah opvreten en Dirk vult de gaatjes.

Voorin moet je gewoon met 4 spelers spelen en het liefst met een beetje snelheid want het wordt weer lekker counteren. Dus dzudzak-Ibi-Amrabat en Lazovic lijkt me prima.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Scalare
Aanstormend talent

Reg.: 26 maart 2008
Gepost op 7 oktober 2008 om 12:08:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou Tommie vd Leegte spelen?
 Help mods!
Pool: 1169e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 7 oktober 2008 om 12:42:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tijn0 schreef:

(...)

Als je puur op de aanval gaat spelen en je scoort direct dan win je, maar als die lui een counter kunnen plaatsen, en dat kunnen we, dan verlies je. Ik hou er wel van om de wedstrijd te controleren en ze dan door hun eigen goal heen te drukken, zoals PSV in het verleden altijd goed deed. Dan passen wij ons niet aan, aan hun, dan spelen we een spel waarin we begaafd zijn.

Ik zeg niet puur op de aanval. Ik bedoel eigenlijk te zeggen: geen 8 verdedigende spelers....

Gewoon gecontroleerd aanvallend...
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
1. Andreas Isaksson
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Steenwijk
Reg.: 17 mei 2007
Gepost op 7 oktober 2008 om 13:34:36.     MSN: Vraag maar als je hem wilt hebben.  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scalare schreef:

Zou Tommie vd Leegte spelen?

Waarom niet? Hij speelt nu bij NAC.
 Help mods!
Pool: 274e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 677e / 214e / 709eOpstelling: 4-4-2
O Baixinho
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 1 september 2006
Gepost op 7 oktober 2008 om 13:42:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

07/08: 1-1
06/07: 1-1
05/06: 2-6
04/05: 2-2
03/04: 1-3
02/03: 2-2
01/02: 2-0
00/01: 1-2
98/99: 3-4
97/98: 3-3
96/97: 2-2
95/96: 3-0
94/95: 1-2
93/94: 2-2

Zelden makkelijk, vaak puntverlies en relatief veel goals (behalve afgelopen 2 edities).

Heel vervelend dat we daarheen moeten na een interlandperiode: zul je zien dat we op vrijdagmiddag pas weer een volledige electie hebben en zaterdag meteen wedstrijd. Ik houd rekening met puntverlies als je ziet hoe NAC uithaalde tegen H'veen en ons spel van de afgelopen weken hebt gezien. Vervelend ook in aanloop naar het cruciale thuisuel tegen Marseille.

Echter; nemen we hier 3 punten mee dan zitten we direct lekker in het zadel. Denk dat we gecontroleerd moeten spelen. Het spel van NAC ontwrichten en met onze kwaliteiten moeten we dan een doelpunt kunnen maken.

[Dit bericht is veranderd door O Baixinho (op 7 oktober 2008 13:43:58).]
 Help mods!
Pool: 1002e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,0VoVo: 977e / 653e / 978eOpstelling: 4-2-4
jeffreymen
Talentje

Reg.: 13 april 2006
Gepost op 7 oktober 2008 om 17:24:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Enige manier om te winnen is met veel strijd. Ik ben zelf voorstander van spelers als Mendez, Culina, Simons en Afellay op het middenveld. Ik denk dat deze spelers strijd leveren en tegelijk aanvallend gevaarlijk kunnen zijn. Met Amrabat en Lazovic voorin heb je genoeg snelheid om kansen te creeëren.
 Help mods!
Pool: 1412e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
mitchel_psv
Aanstormend talent

Vak: Oost - YY
Reg.: 29 oktober 2007
Gepost op 7 oktober 2008 om 21:47:24.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Isaksson

Kromkamp
Marcellis
Salcido
Pieters

Simons
Afellay
Wuytens

Lazovic
Amrabat
Dszudszak

Lijkt mij een aardig goeie opstelling, niet?
 Help mods!
Pool: 1511e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Scalare
Aanstormend talent

Reg.: 26 maart 2008
Gepost op 7 oktober 2008 om 21:51:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mitchel_psv schreef:

Isaksson

Kromkamp
Marcellis
Salcido
Pieters

Simons
Afellay
Wuytens

Lazovic
Amrabat
Dszudszak

Lijkt mij een aardig goeie opstelling, niet?

Zo zou ik het ook doen . Misschien salcido naar linksback, simons centraal naast marcellis en bakkal naast wuytens maar dat is iets wat je eigenlijk in mindere thuiswedstrijden uit moet proberen.
 Help mods!
Pool: 1169e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
BruggiKeane
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Tilburg
Vak: Oost - X
Reg.: 29 april 2000
Gepost op 7 oktober 2008 om 21:53:34.         MSN: bruggikeane@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op zich een mooie opstelling, al zou Bakkal niet misstaan ipv Wuytens. En Salcido zie ik liever naar de linksback positie verdwijnen.
 Help mods!
Pool: 81e, NAC Breda-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.849,0 (daag uit)VoVo: 214e / 548e / 270eOpstelling: 4-3-3
haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 8 oktober 2008 om 00:57:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En dus altijd een minimaal een goal tegen daar. Raar verschijnsel is dat, of is dat toeval? In ieder geval van eigen kracht uitgaan en met dezelfde 11 starten als afgelopen zaterdag.
 Help mods!
Pool: 1771e, NAC Breda-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
fansper
Legende

Reg.: 21 juni 2003
Gepost op 8 oktober 2008 om 08:38:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Heel vervelend dat we daarheen moeten na een interlandperiode: zul je zien dat we op vrijdagmiddag pas weer een volledige electie hebben en zaterdag meteen wedstrijd. Ik houd rekening met puntverlies als je ziet hoe NAC uithaalde tegen H'veen en ons spel van de afgelopen weken hebt gezien. Vervelend ook in aanloop naar het cruciale thuisuel tegen Marseille.
Hoort er nou eenmaal bij. Verder missen we toch alleen maar 2 spelers bij gewoon oranje, dei beide al veel hebben meegetraind.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.321,5VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Revolinho
Legende

Uit: Den Haag
Reg.: 1 september 2004
Gepost op 8 oktober 2008 om 11:43:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit zijn die wedstrijden die bepalen of je kampioen word of niet. Tegen de mindere ploegen als Volendam of de Graafschap uiteraard ook, maar NAC uit moet eigenlijk niet in een ander rijtje geschaard worden.

Ik vind dat de verschillen tussen teams als NAC en Heerenveen absoluut kleiner zijn geworden, maar dat een ploeg als PSV zonder meer 3 punten uit breda moet halen, mag duidelijk zijn. Die ploeg is de laatste jaren vooruit gegaan, waar het sowieso voor PSV altijd een lastige ploeg geweest is om tegen te spelen.

We hebben wat mindere wedstrijden gekend tegen Sparta, AZ en Volendam. Voetballend gezien dan, want we hebben alleen verloren van AZ. Ik geloof graag dat Stevens er de persoon naar is om dan keihard en nietsontzienend te werk te gaan om de mentaliteit en de spirit binnen het team te verbeteren. Als hij dat voor elkaar krijgt, zonder zich te storen aan de interlandperiode waar je toch niks aan kunt doen, dan moeten die 3 punten ook gewoon haalbaar zijn.

NAC is een aanvallende ploeg, die ook slim voetbalt. Veel beweging vanaf de zijkanten, veel pressie, maar kan ook de lange bal hanteren. Amoah is in vorm, haalt iedere bal tegenwoordig en speelt tussen de linies. Reuser ook in vorm, veel loopvermogen en een dreigende passing.

Wat PSV in feite zou moeten, is de zijkanten dichtgooien en op de counter gaan spelen. NAC wil thuis altijd het spel maken en het heeft geen zin om daar veelvuldig de aanval te zoeken. Dat betekent alleen maar ruimte achter je eigen verdediging en met dat opportunistische spel wat ze vertonen als je aanvallend tegen ze speelt, krijg je er dalijk nog een paar om je oren ook. Gewoon zakelijk en dodelijk effectief spelen, maar tegelijkertijd wel verzorgd. Snel scoren zou het allemaal een stuk makkelijker maken, natuurlijk.

Amrabat en Dszudszak net achter Lazovic, die gebrand is. Dus Nordin en Balasz nog niet eens echt op de flanken, maar daar een beetje tussen de linies als komende mensen. Uiteraard Ibi daar weer achter, met een goed blok van Simons en Wuytens. Achterin the usual, Marcellis en Salcido centraal en op de flanken de standaardkrachten.

Ik hoop dat PSV gaat voetballen zoals het KAN voetballen, met veel beweging, creativiteit en snelheid. Als dat gebeurt, wint PSV in Breda. Gebeurt dat niet, dan hebben we weer een wedstrijd om ons aan te irriteren.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.496,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Zonneveld_PSV
Jeugdspeler

Uit: Linne
Reg.: 5 april 2005
Gepost op 8 oktober 2008 om 12:03:48.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wordt een moeilijke, maar ik heb er alle vertrouwen in!

Weet iemand toevallig hoeveel kaarten er al zijn verkocht?
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 8 oktober 2008 om 12:35:39.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

3-1 voor NAC, en dat is op dit moment geen schande.
 Help mods!
Pool: 559e, NAC Breda-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Fietsende Apotheek
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 8 oktober 2008 om 13:46:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zonneveld_PSV schreef:

Wordt een moeilijke, maar ik heb er alle vertrouwen in!

Weet iemand toevallig hoeveel kaarten er al zijn verkocht?

Ja ik weet hoeveel kaarten er zijn verkocht: ALLLL LEMAAL

Tis namelijk uitverkocht!

Ik denk dat als PSV er volgas in gaat en vanaf het begin duidelijk laat merken dat er voor NAC niets te halen valt, dat PSV een kans heeft om te winnen. 90 min. vol inzet.
Als ze de slappe instelling van de laatste weken laten zien kunnen ze wat mij betreft een reglementaire nederlaag lijden door niet te komen opdagen, want zonder instelling naar Breda gaan is vragen om problemen.

[Dit bericht is veranderd door De Fietsende Apotheek (op 8 oktober 2008 13:53:59).]
 Help mods!
Pool: 1684e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.386,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Zonneveld_PSV
Jeugdspeler

Uit: Linne
Reg.: 5 april 2005
Gepost op 8 oktober 2008 om 13:51:46.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Fietsende Apotheek schreef:

(...)

Ja ik weet hoeveel kaarten er zijn verkocht: ALLEMAAL

Tis namelijk uitverkocht!

Ik denk dat als PSV er volgas in gaat en vanaf het begin duidelijk laat merken dat er voor NAC niets te halen valt, dat PSV een kans heeft om te winnen. 90 min. vol inzet.
Als ze de slappe instelling van de laatste weken laten zien kunnen ze wat mij betreft een reglementaire nederlaag lijden door niet te komen opdagen, want zonder instelling naar Breda gaan is vragen om problemen.

Ik dacht dat alleen de autocombi was uitverkocht tot nu toe?
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
De Fietsende Apotheek
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 8 oktober 2008 om 13:56:11.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zonneveld_PSV schreef:
Ik dacht dat alleen de autocombi was uitverkocht tot nu toe?

Je hebt gelijk!!

quote:
Duel NAC-PSV volledig uitverkocht
Datum post: 06-10-08 11:09 - Gepost door: Boudy - Aantal keer bekeken: 148 - Aantal reacties: 0

Voor de uitwedstrijd tegen NAC Breda, die op zaterdag 18 oktober aanstaande in het Rat Verlegh Stadion gespeeld wordt, zijn alleen nog kaarten verkrijgbaar in combinatie MET een busreis.

De autocombi is inmiddels volledig uitverkocht. Het duel tussen PSV en NAC Breda is er één tussen de nummers twee en drie in de Eredivisie. Ook voor de thuisclub zijn alle kaarten inmiddels verkocht.

Help mods!
Pool: 1684e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.386,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dave_Blokker89
Lid 2e elftal

Uit: Lanaken
Vak: Zuid - A
Reg.: 16 juli 2005
Gepost op 8 oktober 2008 om 14:27:57.     MSN: ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wil tegen NAC gewoon dezelfde 11 zien als tegen De Graafschap. Zij maakten als geheel op mij een goede indruk en Stevens mag wel eens gaan bouwen aan een vaste ploeg. Ik denk wel dat we een lastig avondje in NAC krijgen, maar als PSV speelt om te winnen dan moet het verschil in kwaliteit de 3 punten naar Eindhoven kunnen loodsen.
 Help mods!
Pool: 228e, NAC Breda-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.495,3VoVo: 786e / 18e / 1082eOpstelling: 4-3-3
Afellay.20
Jeugdspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 7 juni 2008
Gepost op 8 oktober 2008 om 14:49:49.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fansper schreef:

(...)
Hoort er nou eenmaal bij. Verder missen we toch alleen maar 2 spelers bij gewoon oranje, dei beide al veel hebben meegetraind.

3, JANTJEE KROMKAMP! !
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Lauwpilske

Toeschouwer

Uit: Huis
Vak: Zuid - BB
Reg.: 8 oktober 2008
Gepost op 8 oktober 2008 om 15:44:51.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je zal inzet en loopvermogen als basis moeten hebben tegen NAC in Breda, anders loopt NAC met hulp van dat leipe publiek over je heen.

Gelijkspelletje denk ik.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Jeroeninho
Basisspeler

Reg.: 6 november 2007
Gepost op 8 oktober 2008 om 17:58:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Issakson

Verdediging

Kromkamp
Saldico
Marcellis
Brechet

Middenveld(ruit)

Simons
Mendez
Bakkal
Afelay

Aanval

Amrabat
Lazovic

Mendez fysieke power want dat heeft NAC wel. Bakkal is beter dan Wuytens. Brechet houd echt wel goed stand in de eredivisie en Marcellis geeft Amoah geen vierkante centimeter. Vleugels denk ik zo het sterkst. Aanval Amrabat duidelijk en Lazovic speelt best wel sterk. Hij heeft wel 2 uitstekende doelpunten gemaakt en heeft dus weer een nieuwe kans verdient.
 Help mods!
Pool: 1155e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 5-4-1
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 8 oktober 2008 om 19:32:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeroeninho schreef:

Brechet houd echt wel goed stand in de eredivisie

NAC heeft een hele bewegelijke, snelle voorhoede en speelt met echte buitenspelers. Dan moet je Brechet dus niet als linksback opstellen.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk