| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] NAC-PSV 18 Oktober 19:45 uur |  |
|
1. Andreas Isaksson Geselecteerd voor Oranje
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1652 Reg.: 17 mei 2007 |
quote: lindsaywilson schreef:
(...)
NAC heeft een hele bewegelijke, snelle voorhoede en speelt met echte buitenspelers. Dan moet je Brechet dus niet als linksback opstellen.
Inderdaad, ik zou met deze defensie spelen:
Kromkamp - Marcellis - Pieters - Salcido
|
|
|
AHT Bankzitter
Vak: - Posts: 201 Reg.: 11 maart 2008 | Ik vermoed dat het een ouderwets heet avondje NAC wordt!
|
|
|
psvinwenen Legende Chatoperator Winnaar PSV Netwerk Battle 2007
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3848 Reg.: 18 augustus 2001 | Marcellis en Salcido zijn in principe een ingespeld duo centraal, welk uit mekaar werd GERUKT dit seizoen. Ik blijf bij mijn opstelling.....
Edit: Vooral tegen NAC....
[Dit bericht is veranderd door psvinwenen (op 8 oktober 2008 21:59:01).]
|
|
|
Scott Steiner GillesDeBilde aka De Ket  Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 714 Reg.: 9 augustus 2005 | Toch wel weer een goede test om te kijken waar we staan. Heb niet veel vertrouwen tot nu toe maar hopenlijk word ik blij verrrast.
|
|
|
PSV_rob Toeschouwer
Vak: - Posts: 6 Reg.: 16 september 2007 | Ik denk een kleine overwinning voor PSV 1-2
|
|
|
Taxi Ronny Eindhoven Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1879 Reg.: 13 december 2002 | Deze wedstrijd kan alle kanten op maar wanneer PSV geconcentreerd aanvalt een hoog baltempo daarbij hanterend,dan zie ik ons winnen.
Verwachte uitslag: 2-2
Hopelijk worden het weer 3 punten voor PSV... 
|
|
|
Arend Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1143 Reg.: 20 juni 1999 | Hele lastige wedstrijd, kunnen we mooi kijken waar we staan. Ik verwacht een kleine overwinning!
|
|
|
Erik345 International
Vak: West - L Posts: 605 Reg.: 8 juli 2005 | NAC draait op mannen als Feher en v/d Leegte die bij PSV veel tekort kwamen en Amoah gaat in de tas bij Marcellis.
---------------Isaksson
-Kromkamp-Marcellis-Salcido-Brechet
----------Wuytens---Simons
-Amrabat-------Afellay------Dzsudzsak
---------------Lazovic
Lazovic en geen Koef want Zwaanswijk-Penders is volgens mij het meeste oude en statische duo van de eredivisie, daar moet je snelheid tegenover zetten dan ister genoeg te halen daar in Breda!
|
|
|
Rush  Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 50 Reg.: 6 september 2008 | Jaja nu komt er echte tegenstand. De Graafschap, Volendam, Utrecht en Sparta zijn de zwakste broeders. Nu moet blijken of Stevens daadwerkelijk een succes is voor PSV. Vooralsnog verwacht ik helaas een nederlaag. NAC speelt aggressiever en met meer flair. Bovendien hebben ze daar wel scorende spitsen..... 
|
|
|
Langeman Meervoudig international
Vak: Oost - X Posts: 639 Reg.: 25 september 2003 | Moet het nog zien daar. Hebben in (veel) betere vorm daar al heeeeel moeilijk gehad. NAC dat werkelijk alles geeft, stadion er vol achter, smerige kroketten, lijkt wel of je daar altijd al met 1-0 achterstand begint... Uiteraard hoop ik op een wedstrijd als die 2-6 met die vette goal van Cocu 
|
|
|
Rush  Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 50 Reg.: 6 september 2008 |
quote: Langeman schreef:
Moet het nog zien daar. Hebben in (veel) betere vorm daar al heeeeel moeilijk gehad. NAC dat werkelijk alles geeft, stadion er vol achter, smerige kroketten, lijkt wel of je daar altijd al met 1-0 achterstand begint... Uiteraard hoop ik op een wedstrijd als die 2-6 met die vette goal van Cocu 
Met veel minder geld weten ze daar toch beter te presteren dan . Komt omdat bij ons ene Reker zit. 
|
|
|
Langeman Meervoudig international
Vak: Oost - X Posts: 639 Reg.: 25 september 2003 | Nee daar komt dat niet (alleen) door. Maar dat is een andere discussie. Hoop dat PSV met het mes tussen de tanden aan de aftrap verschijnt anders wordt het heel moeilijk. In Breda zijn ze namelijk klaar voor ons...
|
|
|
psvsupottie.com Legende
Uit: Oss Vak: Noord - NN Posts: 2751 Reg.: 18 maart 2000 | Dit wordt een van de zwaarste competitiewedstrijden dit seizoen. NAC is al ruim een seizoen zeer sterk bezig en onder Maaskant is die lijn enkel in positieve zin doorgetrokken. NAC heeft een geslepen ploeg die de routine heeft om rustig te blijven wanneer het niet helemaal loopt zoals ze willen en die sinds dit seizoen niet alleen sterk op de counter kan spelen maar ook steeds beter druk kan zetten.
Met een fysiek een kopsterk duo achterin (Zwaanswijk-Penders), een sterk blok op het middenveld wat voornamelijk verdedigend denkt (Vd Leegte-Kwakman) en voorin creativiteit (Reuser), snelheid (Lurling, Kolkka) en scorend vermogen (Amoah) is dit een heel complete ploeg die iedere ploeg in Nederland een lastige pot kan bezorgen. Dus ook ons PSV.
Alhoewel we in de kern meer kwaliteit bezitten denk ik dat we het op routine en ingespeeldheid afleggen. Bovendien spelen we een uitwedstrijd bij een publiek dat de thuisploeg op sleeptouw kan nemen. De zwakke punten van NAC vind ik de opbouw van achteruit, die is met name in de as met Zwaanswijk, Penders en daarvoor Vd Leegte en Kwakman niet briljant verzorgd. Hun backs (Féher en Mtiliga) komen wel wat meer op, maar zijn ook geen frivole voetballers. Het meeste voetbal moet van Reuser komen, die de snelle spitsen voor hem moet bedienen. Hiernaast denk ik dat hun verdediging niet zo snel is, dus achter hen liggen kansen voor PSV.
M.i. moeten we niet vol op de aanval spelen, dan speel je ze enkel in de kaart. Op die manier kunnen ze tegen hun eigen goal aan leunen en op de snelheid van hun spitsen gokken. Hiernaast moet Simons kort op Reuser spelen en hebben we achterin snelheid nodig. Voorin lijkt het me het handigst om met snelle spitsen voor veel beweging te zorgen.
Mijn opstelling:
-----------------------Isaksson
Kromkamp------Marcellis--------Salcido------Pieters
------------------------Simons
-------------Méndez--------------Wuytens
------------------------Afellay
---------------Amrabat----------Dzsudzsák
|
|
|
|
1. Andreas Isaksson Geselecteerd voor Oranje
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1652 Reg.: 17 mei 2007 |
quote: psvsupottie.com schreef:
Dit wordt een van de zwaarste competitiewedstrijden dit seizoen. NAC is al ruim een seizoen zeer sterk bezig en onder Maaskant is die lijn enkel in positieve zin doorgetrokken. NAC heeft een geslepen ploeg die de routine heeft om rustig te blijven wanneer het niet helemaal loopt zoals ze willen en die sinds dit seizoen niet alleen sterk op de counter kan spelen maar ook steeds beter druk kan zetten.
Met een fysiek een kopsterk duo achterin (Zwaanswijk-Penders), een sterk blok op het middenveld wat voornamelijk verdedigend denkt (Vd Leegte-Kwakman) en voorin creativiteit (Reuser), snelheid (Lurling, Kolkka) en scorend vermogen (Amoah) is dit een heel complete ploeg die iedere ploeg in Nederland een lastige pot kan bezorgen. Dus ook ons PSV.
Alhoewel we in de kern meer kwaliteit bezitten denk ik dat we het op routine en ingespeeldheid afleggen. Bovendien spelen we een uitwedstrijd bij een publiek dat de thuisploeg op sleeptouw kan nemen. De zwakke punten van NAC vind ik de opbouw van achteruit, die is met name in de as met Zwaanswijk, Penders en daarvoor Vd Leegte en Kwakman niet briljant verzorgd. Hun backs (Féher en Mtiliga) komen wel wat meer op, maar zijn ook geen frivole voetballers. Het meeste voetbal moet van Reuser komen, die de snelle spitsen voor hem moet bedienen. Hiernaast denk ik dat hun verdediging niet zo snel is, dus achter hen liggen kansen voor PSV.
M.i. moeten we niet vol op de aanval spelen, dan speel je ze enkel in de kaart. Op die manier kunnen ze tegen hun eigen goal aan leunen en op de snelheid van hun spitsen gokken. Hiernaast moet Simons kort op Reuser spelen en hebben we achterin snelheid nodig. Voorin lijkt het me het handigst om met snelle spitsen voor veel beweging te zorgen.
Mijn opstelling:
-----------------------Isaksson
Kromkamp------Marcellis--------Salcido------Pieters
------------------------Simons
-------------Méndez--------------Wuytens
------------------------Afellay
---------------Amrabat----------Dzsudzsák
Eigenlijk best raar, iedereen denk zowat dat NAC PSV verslaat, terwijl wij gewoon beter zijn. Kijk de opstelling van NAC:
--------------Ten Rouwelaar--------------
Féher-----------------------------Mtiliga
----------Penders-------Zwaanswijk-------
-----------Vd Leegte----Kwakman----------
--Lurling--------Reuser----------Kolkka--
------------------Amoah------------------
I.V.M.
---------------Iskaksson----------------
Kromkamp-------------------------Salcido
---------Marcellis----Rodriguez---------
-----------Simons-----Wuytens-----------
----Afellay-----Bakkal------Dzsudzsak---
----------------Amrabat-----------------
Vergelijk bij elke positie; Dan denk ik dat PSV op bijna alle posities overwint.
NAC heeft meer wil om te winnen, en zal er ook gelijk vol voor gaan. Maar als PSV datzelfde ook doet winnen wij gewoon, zo simpel is het.
|
|
|
canostra Internationale topspeler
Uit: Ede Vak: - Posts: 1114 Reg.: 18 mei 2005 | Wordt erg moeilijke wedstrijd..........maar ons scoort in de laatste minuut de winnende treffer uit een vrije trap van Ibi 
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 3095 Reg.: 20 augustus 2006 | Ben voor een overwinning voor NAC gegaan. NAC is erg goed in vorm, en het gaat daar weer een heksenketel worden, geweldige sfeer daar bij grote wedstrijden (en over het algemeen bij de kleinere ook, hoor). PSV is nog bij vlagen zwak, al waren tegen Liverpool en de Graafschap al verbeteringen zichtbaar. Ben benieuwd.
|
|
|
Danzel Regelmatige invaller
Uit: Hoogerheide Vak: Noord - U Posts: 282 Reg.: 11 november 2005 | Er speeld bij NAC niet 1 speler die ik bij PSV zou willen zien. Ik weet ook wel dat je daarom geen wedstrijden wint maar probeer alleen te zeggen dat we niet hoeven te verliezen als de instelling maar goed is. Ik verwacht en hoop op een 0-2 zege.
|
|
|
fansper Legende
Vak: - Posts: 6921 Reg.: 21 juni 2003 |
quote: Vergelijk bij elke positie; Dan denk ik dat PSV op bijna alle posities overwint.
NAC heeft meer wil om te winnen, en zal er ook gelijk vol voor gaan. Maar als PSV datzelfde ook doet winnen wij gewoon, zo simpel is het.
Ik denk dat de mediaan van de schattingen over kansverhouding gewoon op zo rond de 1.5-2.25 verhouding ligt ofwel een gelijkspel of een krappe tot keurige overwinning tot voor PSV. Wij hebben de betere spelers zij kunnen zich vol op de wedstrijd gooien. Als we hier met goed voetbal een 1-1 uit het vuur slepen zit ik er eerlijk gezegd ook niet mee.
Gezien de voorhoude van Nace zou k he achterin trouwens zo opstellen.
____Marcellis____Pieters_
Salcido_Amoha_Lurling_
_Kolka__Simons_______
____Reuser__Brechet__
Kromkamp op een naarbinnen trekkende flankspeler werkt nooit zo goed. Eventueel kan je ook Maza op Amoah zetten zodat Marcellis vrijkomt.
[Dit bericht is veranderd door fansper (op 11 oktober 2008 13:08:42).]
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5806 Reg.: 18 oktober 2003 |
| Salcido | Marcellis | Pieters | Brechet |
Opvreten die lui!
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Vedette
Vak: - Posts: 1525 Reg.: 18 mei 2005 | Wat een onzin hier, PSV is veel beter dan NAC
1-3
|
|
|
Clerx 10. Danny Koevermans  Vedette
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1624 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Als je deze uitwedstrijd wint dat geeft heel veel vertrouwen en je zet een goede generale neer voor tegen OM die wij echt wel nodig hebben!
[Dit bericht is veranderd door Clerx (op 12 oktober 2008 14:07:42).]
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1250 Reg.: 19 oktober 2005 | Ik bespeurde tegen De Graafschap enigszins een stijgende lijn in vergelijking met voorgaande wedstrijden. Hopelijk kunnen we dit doorzetten met goed spel tegen NAC, toch wel een van de betere ploegen op dit moment (zeker wanneer ze thuis spelen). Concentratie zal belangrijk zijn. Een perfecte gelegenheid om vertrouwen te tanken voor de wedstrijd tegen Marseille. Toch verwacht ik dat het een gelijkspel wordt en dat zou nog niet eens zo'n heel slecht resultaat zijn (afhankelijk van het spelbeeld natuurlijk).
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7999 Reg.: 29 april 2000 |
quote: AHT schreef:
Ik vermoed dat het een ouderwets heet avondje NAC wordt!
Dat denk ik ook, NAC uit is sowieso op voorhand al lastig. Wat mij betreft mag het ook een ouderwets avondje worden, ipv een saaie zaperige wedstrijd. Hopen op een gunstige uitslag.
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 10005 Reg.: 19 juni 2003 | Deze wedstrijd wordt maar weer eens duidelijk wat Stevens van plan is dit seizoen. Met andere woorden; gaat hij PSV aanpassen aan NAC omdat deze 1) thuis spelen voor een fanatiek publiek en 2) omdat ze erg sterk presteren óf gaat Stevens van eigen kracht uit en speelt hij met dezelfde namen als tegen de Graafschap. Toen we dus bepaald niet verdedigend speelden.
Ik hoop natuurlijk het laatste, Stevens zou me erg teleurstellen wanneer hij het team verandert om NAC in bedwang te houden.
|
|
|
Mr. JEMP! Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 3174 Reg.: 28 januari 2004 | Laatste jaren ontzettend moeilijk in Breda, en daarom (ook gezien de vorm van Nac) makat het me niet veel uit hoe we winnen, als we maar winnen 
|
|
|