| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] NAC-PSV 18 Oktober 19:45 uur |  |
|
Bakkallay Regelmatige invaller
Uit: Boxtel Vak: Oost - V Posts: 272 Reg.: 26 mei 2007 | Over een paar weken wordt de leukste brabantse derby naar mijn mening gespeeld tussen NAC en PSV. Na de interland periode en voor Olympique Marseille. Een pittige wedstrijd denk ik.
|
|
|
redbull009 Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 432 Reg.: 24 oktober 2001 |
quote: Bakkallay schreef:
Over een paar weken wordt de leukste brabantse derby naar mijn mening gespeeld tussen NAC en PSV. Na de interland periode en voor Olympique Marseille. Een pittige wedstrijd denk ik.
Nou dat lijkt me wel ja, als PSV zo blijft spelen word het een hele moeilijke wedstrijd, hopelijk gaan ze de komende weken beter en vrijer spelen.
Bloed, Zweet en Tranen wil ik zien, en niet dat saaie ... voetbal wat we ook al onder Stevens te zien kregen.
|
|
|
Langeman Meervoudig international
Vak: Oost - X Posts: 639 Reg.: 25 september 2003 | Zal een hele zware dobber gaan worden, met de vorm die PSV momenteel heeft....
Is in goede doen al een lastige wedstrijd 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 27048 Reg.: 8 juni 2001 |
| Kromkamp | Marcellis | Salcido | Pieters |
|
|
|
tijn0 Lid 2e elftal
Uit: Apeldoorn Vak: - Posts: 364 Reg.: 23 april 2008 | Nou zou ik niet opeens met Manco beginnen, want daar is helemaal geen reden voor. Ik heb nog niets van hem gezien, waarop ik kan baseren dat hij in de basis hoort, dat komt doordat Stevens hem maar niet in laat vallen trouwens. Ik zou dus gewoon met zo'n beetje dezelfde 11 als gisteren beginnen. En tegen deze tegenstander is een behouden instelling, volgens mij, wel gepast.
|
|
|
Scalare Aanstormend talent
Vak: - Posts: 145 Reg.: 26 maart 2008 | Ik zou ook gewoon beginnen met dezelfde 11 als gisteren. Tegen een sterk verdedigend NAC heb je gewoon meer aan Lazovic in de spits. Salcido centraal lijkt me ook een goede optie maar ik heb hem uit voorzorg al gemaild dat iedere keer als ie zo'n nonchalante actie maakt, ik een puppy zal vermoorden.
|
|
|
lindsaywilson Legende
quote: tijn0 schreef:
En tegen deze tegenstander is een behouden instelling, volgens mij, wel gepast.
Onzin. Laat NAC zich maar aanpassen aan ons! Wij zijn toch de kampioen ? Niks behouden, gewoon overdonderen met aanvallend voetbal!
|
|
|
rc2000 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 32 Reg.: 18 september 2006 | Zo is dat. Met aanvallend voetbal gaat PSV deze pot gewoon winnen.
Het wordt wel een interessante wedstrijd in ieder geval.
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3588 Reg.: 24 december 2000 | Precies, wij zn toch al jaren de club van Nederland! Dat moeten we dan maar uitstralen ook. Dit weekend de kop van de ranglijst maar eens heroveren lijkt me. Voor de volle winst gaan in Breda. Met de volgende 11:
Isaksson
Kromkamp
Marcellis
Salcido
Pieters
Simons
Afellay
Wuytens
Lazovic
Amrabat
Dszudszak
En weer zoals tegen De Graafschap op de aanval.
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 10005 Reg.: 19 juni 2003 | Inderdaad. In ieder geval op de aanval spelen want NAC is naar mijn idee toch behoorlijk behendig voorin. De verdediging stond aardig tegen de Graafschap, dus die kunnen Amoah en co. ook wel aan.
Zelfde instelling, zelfde opstelling. Vlammen!
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2548 Reg.: 3 juni 2002 | Zelfde opstelling hoop ik niet, Salcido achterin gisteren was weer garant voor wat bibber momenten.
Ben er in ieder geval wel bij, om onze rood-witten naar de overwinning te schreeuwen!

|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3588 Reg.: 24 december 2000 | Dat was 1 moment met Salcido. Liever 1 bibbermoment dan kwalitatief een mindere speler zoals Brechet. Dan zit je wat vaker te bibberen denk ik. Mi Amigo vast centraal met Marcellis en niet meer aan sleutelen als je het mij vraagt. Kromkamp rechts ook. LInksback is lastiger. Voorlopig maar es Pieters de kans geven.
|
|
|
lindsaywilson Legende
Zoiets zal het wel worden.....
Ik zou zelf zoiets willen zien...
[Dit bericht is veranderd door lindsaywilson (op 6 oktober 2008 07:36:29).]
|
|
|
|
Lester Burnham Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 9042 Reg.: 30 maart 2003 | Een ding weet je zeker, NAC zal er voor de volle 100% tegenaan gaan. Als wij dan weer, zoals wel vaker, maar voor 80% inzet tonen ga je kansloos ten onder in Breda. We zullen er echt keihard tegenaan moeten klatsen, alleen ben ik een beetje bang dat we daar de spelers niet voor hebben. Hopen dus, op een individuele actie die de wedstrijd in het slot gooit.
|
|
|
R-H Internationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 1307 Reg.: 14 september 2005 | NAC-PSV is altijd al een leuke pot, maar nu speelt er ook nog iets extra's mee. Aangezien Groningen dezelfde avond tegen Ajax moet wordt NAC-PSV een wedstrijd waarvan de winnaar wellicht meteen koploper wordt in de eredivisie.
NAC zal niet achterover gaan leunen in eigen huis. Daarom verwacht ik een open wedstrijd, waarin de individuele kwaliteiten de doorslag gaan geven. Ik zet in op een 1-2 overwinning. Ik heb er al zin in!
|
|
|
E-T Internationale topspeler
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1871 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 |
quote: R-H schreef:
NAC-PSV is altijd al een leuke pot, maar nu speelt er ook nog iets extra's mee. Aangezien Groningen dezelfde avond tegen Ajax moet wordt NAC-PSV een wedstrijd waarvan de winnaar wellicht meteen koploper wordt in de eredivisie.
NAC zal niet achterover gaan leunen in eigen huis. Daarom verwacht ik een open wedstrijd, waarin de individuele kwaliteiten de doorslag gaan geven. Ik zet in op een 1-2 overwinning. Ik heb er al zin in!
Nou.. Ik zie Groningen nog best van Ajax winnen.
Maar heb er wel weer zin in. Avondje NAC, altijd leuk. 
|
|
|
TheChosenOne Talentje
Vak: - Posts: 151 Reg.: 3 augustus 2008 | Na Utrecht, Atletico, AZ en Liverpool wordt dit de vijfde serieuze test.
Ajax speelt momenteel als een pannekoek dus die zie ik wel 2 puntjes verliezen.
Pakken we een zeer goed spelend NAC met overtuigend voetbal dan zijn we op de weg terug.
Maar ik hou mijn hart vast want zo'n zwak team heeft PSV in jaren/decennia niet meer gehad.
|
|
|
coopo Jeugdspeler
Uit: Hindeloopen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 57 Reg.: 19 maart 2007 | Dit word een lastige wedstrijd, NAC draait gewoon prima en heeft een goed ingespeeld team. Vooral Amoah doet het natuurlijk goed. Dit is de 2e serieuze test in de Eredivisie, de eerste tegen AZ werd verloren. Ben benieuwd wat het word, NAC uit is altijd lastig en dit PSV zal daar zeker niet gemakkelijk kunnen winnen.
|
|
|
Koevermans Nationale topspeler
Vak: - Posts: 856 Reg.: 5 januari 2004 | Zolang we maar aanvallend starten heb ik er wel vertrouwen in dat het goedkomt. Ik zou dit eens willen zien:
------------------------Isaksson-----------------------
--Kromkamp------Marcellis------Simons---------Salcido--
--Afellay---------Bakkal-------Mendez-------Dzsudzsak--
------------------Amrabat------Lazovic-----------------
Simons centraal achterin, omdat hij een van de weinige is die geen rare fratsen uithaalt en omdat we voldoende verdedigende middenvelders hebben die zijn plaats kunnen innemen (niet precies zijn niveau maarja). Laat Lazovic voorin maar lekker staan, zeker in uitwedstrijden is snelheid wel fijn. Ik zeg 1-3.
|
|
|
M_PSV Toeschouwer
Uit: Geleen Vak: - Posts: 17 Reg.: 20 april 2008 | |
|
fansper Legende
Vak: - Posts: 6921 Reg.: 21 juni 2003 |
quote: Koevermans schreef:
Zolang we maar aanvallend starten heb ik er wel vertrouwen in dat het goedkomt. Ik zou dit eens willen zien:
------------------------Isaksson-----------------------
--Kromkamp------Marcellis------Simons---------Salcido--
--Afellay---------Bakkal-------Mendez-------Dzsudzsak--
------------------Amrabat------Lazovic-----------------
Simons centraal achterin, omdat hij een van de weinige is die geen rare fratsen uithaalt en omdat we voldoende verdedigende middenvelders hebben die zijn plaats kunnen innemen (niet precies zijn niveau maarja). Laat Lazovic voorin maar lekker staan, zeker in uitwedstrijden is snelheid wel fijn. Ik zeg 1-3.
Goede opstelling alleen wil ik Brechet mits fit wel eens aan het werk zien op het middenveld in plaats van Mendez of Dzsudzsak.
[Dit bericht is veranderd door fansper (op 6 oktober 2008 17:14:55).]
|
|
|
24.Dirk Marcellis Regelmatige invaller
Uit: Aalst Vak: Zuid - A Posts: 272 Reg.: 6 juli 2005 |
quote: M_PSV schreef:
Een hele goede opstelling denk ik zo, en psv moet tegen nac gewoon op de aanval spelen want anders krijg je het ongelofelijk lastig daar. Dus Huub gewoon lekker op de aanval en winnen met 0-2.
|
|
|
boeruhinoranje Regelmatige invaller
Uit: stavenisse Vak: - Posts: 283 Reg.: 16 maart 2005 | Wordt weer lastig daar.Maar heb goede hoop op een overwinning.Als e daar van kunt winnen doe je hele goede zaken.
|
|
|
iceminem Internationale topspeler
Uit: zwerver Vak: West - LL Posts: 983 Reg.: 24 maart 2000 | Is de tweede echte test in de competitie, ik denk dat het een nederlaag wordt. NAC doet het goed en het spel is ook aardig. Zal een hele moeilijke wedstrijd worden.
|
|
|
Sjufke Veelbelovend talent
Uit: Helmond Vak: - Posts: 111 Reg.: 21 maart 2008 | Hopelijk gaat Stevens PSV niet in een underdog positie lullen en dan een behouden tactiek in elkaar sleutelen. Gewoon zo laten staan als tegen De Graafschap. Stevens moet eens aan een vaste basis sleutelen en ophouden met experimenteren. Laat NAC zich maar aan ons aanpassen. Clubs moeten *** zeven kleuren stront schijten als wij op bezoek komen.
Ben bang dat we daar niet met drie punten naar huis gaan.
[Dit bericht is veranderd door Sjufke (op 6 oktober 2008 19:24:33).]
|
|
|