PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Wedstrijden en trainingen
[Voorbeschouwing] NAC-PSV 18 Oktober 19:45 uur
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Poster
Topic: [Voorbeschouwing] NAC-PSV 18 Oktober 19:45 uur 
Bakkallay
Regelmatige invaller

Uit: Boxtel
Vak: Oost - V
Reg.: 26 mei 2007
Gepost op 29 september 2008 om 00:47:55.     MSN: fargomes@live.nl    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Over een paar weken wordt de leukste brabantse derby naar mijn mening gespeeld tussen NAC en PSV. Na de interland periode en voor Olympique Marseille. Een pittige wedstrijd denk ik.
 Help mods!
Pool: 1134e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.556,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
redbull009
Vaste waarde in elftal

Uit: Eindhoven
Vak: West - KK
Reg.: 24 oktober 2001
Gepost op 29 september 2008 om 09:05:39.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bakkallay schreef:

Over een paar weken wordt de leukste brabantse derby naar mijn mening gespeeld tussen NAC en PSV. Na de interland periode en voor Olympique Marseille. Een pittige wedstrijd denk ik.

Nou dat lijkt me wel ja, als PSV zo blijft spelen word het een hele moeilijke wedstrijd, hopelijk gaan ze de komende weken beter en vrijer spelen.

Bloed, Zweet en Tranen wil ik zien, en niet dat saaie ... voetbal wat we ook al onder Stevens te zien kregen.
 Help mods!
Pool: 185e, NAC Breda-PSV 1-2 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.458,9 (daag uit)VoVo: 354e / 764e / 403eOpstelling: 4-5-1
Langeman
Meervoudig international

Vak: Oost - X
Reg.: 25 september 2003
Gepost op 29 september 2008 om 09:15:15.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zal een hele zware dobber gaan worden, met de vorm die PSV momenteel heeft....

Is in goede doen al een lastige wedstrijd
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 5 oktober 2008 om 20:03:36.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Isaksson

KromkampMarcellisSalcidoPieters

SimonsWuytens

MancoAfellayDzsudzsak

Amrabat

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
tijn0
Lid 2e elftal

Uit: Apeldoorn
Vak: -
Reg.: 23 april 2008
Gepost op 5 oktober 2008 om 20:10:20.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou zou ik niet opeens met Manco beginnen, want daar is helemaal geen reden voor. Ik heb nog niets van hem gezien, waarop ik kan baseren dat hij in de basis hoort, dat komt doordat Stevens hem maar niet in laat vallen trouwens. Ik zou dus gewoon met zo'n beetje dezelfde 11 als gisteren beginnen. En tegen deze tegenstander is een behouden instelling, volgens mij, wel gepast.
 Help mods!
Pool: 650e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.454,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Scalare
Aanstormend talent

Reg.: 26 maart 2008
Gepost op 5 oktober 2008 om 20:28:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou ook gewoon beginnen met dezelfde 11 als gisteren. Tegen een sterk verdedigend NAC heb je gewoon meer aan Lazovic in de spits. Salcido centraal lijkt me ook een goede optie maar ik heb hem uit voorzorg al gemaild dat iedere keer als ie zo'n nonchalante actie maakt, ik een puppy zal vermoorden.
 Help mods!
Pool: 1169e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 5 oktober 2008 om 21:05:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tijn0 schreef:

En tegen deze tegenstander is een behouden instelling, volgens mij, wel gepast.

Onzin. Laat NAC zich maar aanpassen aan ons! Wij zijn toch de kampioen ? Niks behouden, gewoon overdonderen met aanvallend voetbal!
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
rc2000
Jeugdspeler

Reg.: 18 september 2006
Gepost op 5 oktober 2008 om 21:20:58.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo is dat. Met aanvallend voetbal gaat PSV deze pot gewoon winnen.

Het wordt wel een interessante wedstrijd in ieder geval.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 5 oktober 2008 om 21:59:23.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Precies, wij zn toch al jaren de club van Nederland! Dat moeten we dan maar uitstralen ook. Dit weekend de kop van de ranglijst maar eens heroveren lijkt me. Voor de volle winst gaan in Breda. Met de volgende 11:

Isaksson

Kromkamp
Marcellis
Salcido
Pieters

Simons
Afellay
Wuytens

Lazovic
Amrabat
Dszudszak

En weer zoals tegen De Graafschap op de aanval.
 Help mods!
Pool: 1771e, NAC Breda-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Remco.
Legende

Vak: West - H
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 5 oktober 2008 om 22:00:58.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad. In ieder geval op de aanval spelen want NAC is naar mijn idee toch behoorlijk behendig voorin. De verdediging stond aardig tegen de Graafschap, dus die kunnen Amoah en co. ook wel aan.
Zelfde instelling, zelfde opstelling. Vlammen!
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Nilis the Legend
Legende

Uit: Middelharnis
Reg.: 3 juni 2002
Gepost op 5 oktober 2008 om 22:35:27.       MSN: aadalmi@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zelfde opstelling hoop ik niet, Salcido achterin gisteren was weer garant voor wat bibber momenten.

Ben er in ieder geval wel bij, om onze rood-witten naar de overwinning te schreeuwen!

Help mods!
Pool: 512e, NAC Breda-PSV 2-2 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 5 oktober 2008 om 22:50:06.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat was 1 moment met Salcido. Liever 1 bibbermoment dan kwalitatief een mindere speler zoals Brechet. Dan zit je wat vaker te bibberen denk ik. Mi Amigo vast centraal met Marcellis en niet meer aan sleutelen als je het mij vraagt. Kromkamp rechts ook. LInksback is lastiger. Voorlopig maar es Pieters de kans geven.
 Help mods!
Pool: 1771e, NAC Breda-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 6 oktober 2008 om 07:31:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Balázs DzsudzsákNordin Amrabat

Ibrahim Afellay

Stijn WuytensTimmy SimonsEdison Méndez

Erik PietersCarlos SalcidoDirk MarcellisJan Kromkamp

Andreas Isaksson

Zoiets zal het wel worden.....

Ik zou zelf zoiets willen zien...

Balázs DzsudzsákNordin AmrabatReimond Manco

Stijn WuytensIbrahim AfellayTimmy Simons

Andreas Isaksson

[Dit bericht is veranderd door lindsaywilson (op 6 oktober 2008 07:36:29).]
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Lester Burnham
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 6 oktober 2008 om 10:14:47.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een ding weet je zeker, NAC zal er voor de volle 100% tegenaan gaan. Als wij dan weer, zoals wel vaker, maar voor 80% inzet tonen ga je kansloos ten onder in Breda. We zullen er echt keihard tegenaan moeten klatsen, alleen ben ik een beetje bang dat we daar de spelers niet voor hebben. Hopen dus, op een individuele actie die de wedstrijd in het slot gooit.
 Help mods!
Pool: 260e, NAC Breda-PSV 2-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.472,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
R-H
Internationale topspeler

Uit: Echt
Vak: Noord - S
Reg.: 14 september 2005
Gepost op 6 oktober 2008 om 11:07:04.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

NAC-PSV is altijd al een leuke pot, maar nu speelt er ook nog iets extra's mee. Aangezien Groningen dezelfde avond tegen Ajax moet wordt NAC-PSV een wedstrijd waarvan de winnaar wellicht meteen koploper wordt in de eredivisie.

NAC zal niet achterover gaan leunen in eigen huis. Daarom verwacht ik een open wedstrijd, waarin de individuele kwaliteiten de doorslag gaan geven. Ik zet in op een 1-2 overwinning. Ik heb er al zin in!
 Help mods!
Pool: 489e, NAC Breda-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
E-T
Internationale topspeler

Uit: mierlo
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 23
Reg.: 25 december 2005
Gepost op 6 oktober 2008 om 11:19:08.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
R-H schreef:

NAC-PSV is altijd al een leuke pot, maar nu speelt er ook nog iets extra's mee. Aangezien Groningen dezelfde avond tegen Ajax moet wordt NAC-PSV een wedstrijd waarvan de winnaar wellicht meteen koploper wordt in de eredivisie.

NAC zal niet achterover gaan leunen in eigen huis. Daarom verwacht ik een open wedstrijd, waarin de individuele kwaliteiten de doorslag gaan geven. Ik zet in op een 1-2 overwinning. Ik heb er al zin in!

Nou.. Ik zie Groningen nog best van Ajax winnen.
Maar heb er wel weer zin in. Avondje NAC, altijd leuk.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.416,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
TheChosenOne
Talentje

Reg.: 3 augustus 2008
Gepost op 6 oktober 2008 om 11:57:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Na Utrecht, Atletico, AZ en Liverpool wordt dit de vijfde serieuze test.
Ajax speelt momenteel als een pannekoek dus die zie ik wel 2 puntjes verliezen.
Pakken we een zeer goed spelend NAC met overtuigend voetbal dan zijn we op de weg terug.
Maar ik hou mijn hart vast want zo'n zwak team heeft PSV in jaren/decennia niet meer gehad.
 Help mods!
Pool: 1855e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
coopo
Jeugdspeler

Uit: Hindeloopen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 maart 2007
Gepost op 6 oktober 2008 om 16:28:59.     ICQ: 120    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit word een lastige wedstrijd, NAC draait gewoon prima en heeft een goed ingespeeld team. Vooral Amoah doet het natuurlijk goed. Dit is de 2e serieuze test in de Eredivisie, de eerste tegen AZ werd verloren. Ben benieuwd wat het word, NAC uit is altijd lastig en dit PSV zal daar zeker niet gemakkelijk kunnen winnen.
 Help mods!
Pool: 1460e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Koevermans
Nationale topspeler

Reg.: 5 januari 2004
Gepost op 6 oktober 2008 om 16:31:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zolang we maar aanvallend starten heb ik er wel vertrouwen in dat het goedkomt. Ik zou dit eens willen zien:

------------------------Isaksson-----------------------
--Kromkamp------Marcellis------Simons---------Salcido--
--Afellay---------Bakkal-------Mendez-------Dzsudzsak--
------------------Amrabat------Lazovic-----------------

Simons centraal achterin, omdat hij een van de weinige is die geen rare fratsen uithaalt en omdat we voldoende verdedigende middenvelders hebben die zijn plaats kunnen innemen (niet precies zijn niveau maarja). Laat Lazovic voorin maar lekker staan, zeker in uitwedstrijden is snelheid wel fijn. Ik zeg 1-3.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.458,2VoVo: -Opstelling: incompleet
M_PSV
Toeschouwer

Uit: Geleen
Reg.: 20 april 2008
Gepost op 6 oktober 2008 om 16:41:56.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Danko LazovicNordin Amrabat

Ibrahim Afellay

Balázs DzsudzsákOtman Bakkal

Timmy Simons

Andreas Isaksson

Help mods!
Pool: 432e, NAC Breda-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.526,2 (daag uit)VoVo: 1063e / 1057e / 719eOpstelling: 4-3-3
fansper
Legende

Reg.: 21 juni 2003
Gepost op 6 oktober 2008 om 17:13:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Koevermans schreef:

Zolang we maar aanvallend starten heb ik er wel vertrouwen in dat het goedkomt. Ik zou dit eens willen zien:

------------------------Isaksson-----------------------
--Kromkamp------Marcellis------Simons---------Salcido--
--Afellay---------Bakkal-------Mendez-------Dzsudzsak--
------------------Amrabat------Lazovic-----------------

Simons centraal achterin, omdat hij een van de weinige is die geen rare fratsen uithaalt en omdat we voldoende verdedigende middenvelders hebben die zijn plaats kunnen innemen (niet precies zijn niveau maarja). Laat Lazovic voorin maar lekker staan, zeker in uitwedstrijden is snelheid wel fijn. Ik zeg 1-3.

Goede opstelling alleen wil ik Brechet mits fit wel eens aan het werk zien op het middenveld in plaats van Mendez of Dzsudzsak.

[Dit bericht is veranderd door fansper (op 6 oktober 2008 17:14:55).]
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.321,5VoVo: -Opstelling: 3-5-2
24.Dirk Marcellis
Regelmatige invaller

Uit: Aalst
Vak: Zuid - A
Reg.: 6 juli 2005
Gepost op 6 oktober 2008 om 17:16:10.     MSN: geert_8@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
M_PSV schreef:

Danko LazovicNordin Amrabat

Ibrahim Afellay

Balázs DzsudzsákOtman Bakkal

Timmy Simons

Andreas Isaksson

Een hele goede opstelling denk ik zo, en psv moet tegen nac gewoon op de aanval spelen want anders krijg je het ongelofelijk lastig daar. Dus Huub gewoon lekker op de aanval en winnen met 0-2.
 Help mods!
Pool: 628e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.458,4VoVo: 973e / 421e / 1081eOpstelling: 4-5-1
boeruhinoranje
Regelmatige invaller

Uit: stavenisse
Reg.: 16 maart 2005
Gepost op 6 oktober 2008 om 18:57:02.       MSN: huibheineken@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wordt weer lastig daar.Maar heb goede hoop op een overwinning.Als e daar van kunt winnen doe je hele goede zaken.
 Help mods!
Pool: 414e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,8VoVo: 600e / 838e / 487eOpstelling: incompleet
iceminem
Internationale topspeler

Uit: zwerver
Vak: West - LL
Reg.: 24 maart 2000
Gepost op 6 oktober 2008 om 19:11:14.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is de tweede echte test in de competitie, ik denk dat het een nederlaag wordt. NAC doet het goed en het spel is ook aardig. Zal een hele moeilijke wedstrijd worden.
 Help mods!
Pool: 837e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.449,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Sjufke
Veelbelovend talent

Uit: Helmond
Reg.: 21 maart 2008
Gepost op 6 oktober 2008 om 19:23:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hopelijk gaat Stevens PSV niet in een underdog positie lullen en dan een behouden tactiek in elkaar sleutelen. Gewoon zo laten staan als tegen De Graafschap. Stevens moet eens aan een vaste basis sleutelen en ophouden met experimenteren. Laat NAC zich maar aan ons aanpassen. Clubs moeten *** zeven kleuren stront schijten als wij op bezoek komen.

Ben bang dat we daar niet met drie punten naar huis gaan.

[Dit bericht is veranderd door Sjufke (op 6 oktober 2008 19:24:33).]
 Help mods!
Pool: 647e, NAC Breda-PSV 1-3 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk