| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] PSV-Olympique Marseille |  |
|
1. Andreas Isaksson Geselecteerd voor Oranje
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1653 Reg.: 17 mei 2007 | *
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 5 oktober 2008 13:54:52).]
|
|
|
De Fietsende Apotheek Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 5627 Reg.: 4 augustus 2005 | Ik hoop gewoon om een 442 opstelling die als volgt is ingevuld:
------------------------Isaksson------------------------
---------------Marcellis--------Salcido-----------------
Kromkamp-----------------------------------------Pieters
--------Bakkal----------Simons----------Wuytens---------
------------------------Afellay-------------------------
----------------Amrabat---------Lazovic-----------------
|
|
|
rc2000 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 32 Reg.: 18 september 2006 | Deze gaan wij gewoon winnen. Tegen O.Marseille moet het gewoon kunnen, mits er gewoon lekker aanvallend wordt gespeeld en niet kat uit de boom kijken zoals bij Liverpool en tegen Atletico.
|
|
|
psv para siempre International
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 582 Reg.: 5 november 2004 | Nee zeker niet de kat uit de boom kijken. We moeten gewoon winnen punt uit.
Aanvallen is de beste verdediging, dus laten we dat maar gaan doen. Moeten onze spitsen er wel enkele inschieten (alhoewel, al doet Isaksson het, als we maar meer scoren dan Marseille).
Aangezien Stevens toch van wisselen houdt stel ik voor dat we Maza laten spelen. Die Niang is volgens mij aardig groot en sterk, nou dat is Maza ook. Liever geen Kromkamp, maar we hebben niet beter dus hij speelt. Pieters is geblesserd en het lijkt me onverantwoord hem tegen die tijd op te stellen.
Afellay is vanaf links erg gevaarlijk. Kan mooi wisselen met Bakkal van tijd tot tijd. Dzudszak en Lazovic kunnen ook naar de zijkanten uitwijken zodat een Bakkal/Afellay/Amrabat kunnen doorlopen naar de spitspositie.
Isaksson
Kromkamp Maza Marcellis Salcido
Amrabat Simons Bakkal Afellay
Dzudzsak Lazovic
Maar gezien de voorgaande CL duels zal het wel iets worden met Brechet en Jason "tikkie terug" Culina
Isaksson
Kromkamp Marcellis Salcido Brechet
Culina Mendez Simons Afellay
Koevermans LAzovic
|
|
|
Jefferson Roorda Regelmatige invaller
Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 286 Reg.: 5 juni 2007 | Dit wordt dus een Uefa cup duel . PSV moet nu laten zien wat ze kunnen. En dan hoeft het nog geen eens met schitterend voetbal te zijn. Dit is gewoon een kutjaar als je deze wedstrijd ook niet wint, laat staat dat we dit krijgen: 4. PSV 0 0 6 2-14
|
|
|
shevchenko Toeschouwer
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 17 Reg.: 13 april 2006 | Wie gaat er hier eigenlijk naar Marseille - PSV? Ik ga iig wel met vijf vrienden. Heb al Ryanair tickets, nu nog kaartjes voor de wedstrijd!
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2555 Reg.: 3 juni 2002 | De 2 wedstrijden met Marseille worden belangrijk omdat je daarna weet of je europees overwinterd of niet, en die opdracht om sterker te zijn dan Marseille is nog niet echt makkelijk te noemen.
Marseille is een sterke ploeg met veel voetbal erin, althans wat ik ervan gezien heb dan....
Thuis moeten gewoon 3 pnt. gehaald worden en het maakt niet uit hoe, winnen dat telt!

|
|
|
P.S.V. anti Reker Basisspeler
Vak: Oost - WW Posts: 311 Reg.: 18 augustus 2005 | Dit P.S.V. is helaas kansloos tegen Marseille..zowel uit als thuis! En als we heel eerlijk zijn....dit P.S.V. kan van iedereen verliezen maar bij lange na niet van iedereen winnen....falend en risicovermijdend beleid is hiervan de oorzaak en het zal ook nog wel even duren voordat P.S.V. zich niet meer voor lul zet in Europa...
Nog niet zo heel lang geleden werden grote clubs niet bepaald gelukkig wanneer ze gekoppeld werden aan P.S.V. tijdens een loting....nu lachen ze er om! Helaas maar waar!
|
|
|
prince en de paarse regen Meervoudig international
Uit: The Dawn Vak: Noord - R Posts: 689 Reg.: 19 november 2000 | Waarschijnlijk hierbij een herhaling van zetten: PSV had en heeft dit jaar gewoon niets te zoeken in de CL. De oorzaken zijn nu toch wel algemeen bekend:
- geen spits van Europees nivo
- een technische staf die tactische kwaliteiten ontbeert (uitleg: Stevens is een countercoach die het vak geleerd heeft in de overschatte Bundesliga, Lodeweges is nivo Go Ahaed, waar hij ooit speelde, en Wouters is al lang geleden met pensioen gegaan)
- vertrek van Gomes (ik ben klaar met de persoon Gomes, maar als keeper, tja, iedere vergelijking met de sympathieke Zweed zal die laatste verliezen)
- pech met de loting, PSV had bijv beter in die poule met Borat kunnen zitten
Uithuilen en opnieuw beginnen.
De competitie is velen malen belangrijker. Jammer voor die mensen die al een (duur) kaartje hebben gekocht voor de thuiswedstrijd tegen Marseille.
|
|
|
nicole_psv Regelmatige invaller
Uit: heythuysen Vak: Oost - V Posts: 258 Reg.: 13 mei 2005 |
quote: prince en de paarse regen schreef:
Waarschijnlijk hierbij een herhaling van zetten: PSV had en heeft dit jaar gewoon niets te zoeken in de CL. De oorzaken zijn nu toch wel algemeen bekend:
- geen spits van Europees nivo
- een technische staf die tactische kwaliteiten ontbeert (uitleg: Stevens is een countercoach die het vak geleerd heeft in de overschatte Bundesliga, Lodeweges is nivo Go Ahaed, waar hij ooit speelde, en Wouters is al lang geleden met pensioen gegaan)
- vertrek van Gomes (ik ben klaar met de persoon Gomes, maar als keeper, tja, iedere vergelijking met de sympathieke Zweed zal die laatste verliezen)
- pech met de loting, PSV had bijv beter in die poule met Borat kunnen zitten
Uithuilen en opnieuw beginnen.
De competitie is velen malen belangrijker. Jammer voor die mensen die al een (duur) kaartje hebben gekocht voor de thuiswedstrijd tegen Marseille.
Ik ben het niet met je eens.
Wij kunnen van Marseille zeker winnen. Ik ga er zowiezo heen. Ik steun me club in goeie en in slechte tijden.
Duur, dat is niet zo. Passepartout voor 80 euro op oost, das zo'n 26 euro voor 1e westrijd.
Als wij nu 6 punten in de komende 2 wedstrijden en liverpool wint ook zijn 2 wedstrijden is de wedstrijd in Madrid weer een wedstrijd. Laatste wedstrijd tegen een al geplaatst liverpool.
2e plaats kan nog, maar denk dat het uefa cup wordt
|
|
|
redbull009 Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 447 Reg.: 24 oktober 2001 |
quote: nicole_psv schreef:
(...)
Wij kunnen van Marseille zeker winnen. Ik ga er zowiezo heen. Ik steun me club in goeie en in slechte tijden.
Duur, dat is niet zo. Passepartout voor 80 euro op oost, das zo'n 26 euro voor 1e westrijd.
Als wij nu 6 punten in de komende 2 wedstrijden en liverpool wint ook zijn 2 wedstrijden is de wedstrijd in Madrid weer een wedstrijd. Laatste wedstrijd tegen een al geplaatst liverpool.
Juist idd nicole_psv, en zo is het.!!
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 3146 Reg.: 20 augustus 2006 | Ik hou mijn hart vast als ik de voorbeschouwingen in de PSV Supporter lees, watervlugge Niang en Koné tegen onze verdediging? Als dat maar goed gaat. 
|
|
|
fansper Legende
Vak: - Posts: 6940 Reg.: 21 juni 2003 | Simons mag bij deze wedstrijd een linie terugzakken om Marcellis en Salcido te ondersteunen. Brechet controleert de linkekant, waar Dszudszak de hele flank kan bestrijken.
Mendez en Bakkal maken het blok compleet. De rechterflanken laten we vrij voor als iemand de ruimte in wil duiken. Voorin drie spelers die goed een bal bij zich kunnen houden en de tegenstander zoek kunnen spelen.
__Salcido_______Marcellis_____
_______Simons______Brechet__
___Mendez__Bakkal__Dszudszak
____Afellay_____Nijland_______
______Amrabat______________
Bank: Kromkamp, Maza, Zonneveld, Wuytens, Culina en Lazovic
[Dit bericht is veranderd door fansper (op 13 oktober 2008 22:26:53).]
|
|
|
PSV sup
 Toeschouwer
Uit: Veldhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 17 Reg.: 25 september 2008 | Denk dat PSV thuis wint tegen Marseille, dat moet ook!! Verwacht een iets sterker PSV, waarbij de goals zullen vallen uit standaardsituaties denk ik. Denk dan ook dat PSV 1,2-0 wint
|
|
|
M.Delgado Legende
Uit: Berlicum Vak: Noord - P Posts: 2177 Reg.: 4 september 2003 | Ik ben bang dat Marseille onderschat wordt, die hebben een sterk uitgebalanceerd team en daar winnen we niet zomaar van. Het is i.m.o. zelfs zo dat Marseille meer kwaliteit heeft dan PSV op dit moment, pijnlijk om te zeggen, ik hoop dat PSV het 2-luik wint maar ben er bang voor. Hopelijk heb ik het helemaal mis...
|
|
|
Brabantsetrots Toeschouwer Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 12 Reg.: 27 april 2007 |
quote: oost-banner599 schreef:
Zolang Bréchèt, Kromkamp en Mendèz er niet in staan is het mij goed.
Waarom negatief over Edje Mendez, ik vind hem een van de weinigen die in belangrijke potten een voldoende scoort.
[Dit bericht is veranderd door Brabantsetrots (op 13 oktober 2008 17:59:13).]
|
|
|
prince en de paarse regen Meervoudig international
Uit: The Dawn Vak: Noord - R Posts: 689 Reg.: 19 november 2000 |
(...)
Je reageert alleen inhoudelijk op de tarieven voor de kaartjes. Waar baseer je je optimisme op?
Je hoopt volgens mij dat we winnen, dat hoop ik natuurlijk ook. Ik denk echter dat ook Marseille een maatje te groot is voor dit PSV.
Redenen zijn genoemd: geen spits, geen goede keeper, geen technische staf die iets creatiefs bedenkt.
Ik lees graag waar je optimisme op gebaseerd is.
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 8032 Reg.: 29 april 2000 |
quote: PSV sup schreef:
Denk dat PSV thuis wint tegen Marseille, dat moet ook!! Verwacht een iets sterker PSV, waarbij de goals zullen vallen uit standaardsituaties denk ik. Denk dan ook dat PSV 1,2-0 wint
En waarop basseer je dat? Standaardsituatie`s hoeven we het dit seizoen denk ik niet van te hebben. Behalve penalty`s van Simons. Ik heb geen idee hoe sterk Marseille echt is. Ik denk minimaal gelijkwaardig aan dit PSV, maar thuis moet je alles pakken in princippe. Ik gok ook op een kleine overwinning.
|
|
|
fansper Legende
Vak: - Posts: 6940 Reg.: 21 juni 2003 | Gomes was een wereldkeeper en voorlopig doet Issaksson het erg netjes. Verder hoef je geen spits van wereldniveau te hebben om te scoren. Marseille heeft tot nu toe niet laten zien dat ze ook maar enigszins in de buurt gaat komen van wat Fenerbache of Zuxerre vorig seizoenen flikte.
In het verleden eindigde PSV ruim boven CSKA, Galatasaray, D. Kiev, Lazio en nog enkele andere ploegen
Daar onze verdediging sterker is geworden en onze talenten verder zijn, lijkt me dat nig steeds we alle kans hebben tegen een ploeg van een dergelijk niveau.
Ik wacht dan ook op de argumenten waarom we Marseile zo hoog in moeten schatten.
|
|
|
lindsaywilson Legende
Posts: 7871 Reg.: 7 maart 2002 | 'UEFA sluit Vicente Calderón drie duels'
Geschreven op dinsdag, 14 oktober om 08:03
Atlético mag de komende drie thuisduels in de Champions League, of bij uitschakeling in de UEFA Cup, niet in het eigen Vicente Calderón afwerken. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca dinsdag. De ongeregeldheden in de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille van vorige maand zijn hier debet aan. Twintig minuten voor aanvang van de wedstrijd zag de politie zich genoodzaakt om op te treden tegen de meegereisde harde kern van de Fransen, nadat deze met fors geweld zittingen hadden vernield en de stewards hadden bedreigd. De politie slaagde er net voor aanvang van de wedstrijd in om de raddraaiers tot bedaren te brengen.
Alhoewel de uitspraak van de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond UEFA nog niet officieel is, weet Marca te melden dat de tweede club uit Madrid nu de resterende Europese thuisduels op minimaal 300 kilometer van Madrid moet afwerken. Dat houdt in dat in ieder geval voor de resterende groepsduels tegen Liverpool (22 oktober) en PSV (26 november) een geschikte locatie moet worden gevonden.
Dat is niet ongunstig. Dus volop knallen tegen OM en proberen 6 punten te halen (ik weet het, heel erg moeilijk). Wie weet wat er dan nog mogelijk is....
|
|
|
BasjeSentenbak Basisspeler
Uit: Vught Vak: Noord - M Posts: 319 Reg.: 24 mei 2006 |
quote: lindsaywilson schreef:
'UEFA sluit Vicente Calderón drie duels'
Geschreven op dinsdag, 14 oktober om 08:03
Atlético mag de komende drie thuisduels in de Champions League, of bij uitschakeling in de UEFA Cup, niet in het eigen Vicente Calderón afwerken. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca dinsdag. De ongeregeldheden in de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille van vorige maand zijn hier debet aan. Twintig minuten voor aanvang van de wedstrijd zag de politie zich genoodzaakt om op te treden tegen de meegereisde harde kern van de Fransen, nadat deze met fors geweld zittingen hadden vernield en de stewards hadden bedreigd. De politie slaagde er net voor aanvang van de wedstrijd in om de raddraaiers tot bedaren te brengen.
Alhoewel de uitspraak van de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond UEFA nog niet officieel is, weet Marca te melden dat de tweede club uit Madrid nu de resterende Europese thuisduels op minimaal 300 kilometer van Madrid moet afwerken. Dat houdt in dat in ieder geval voor de resterende groepsduels tegen Liverpool (22 oktober) en PSV (26 november) een geschikte locatie moet worden gevonden.
Dat is niet ongunstig. Dus volop knallen tegen OM en proberen 6 punten te halen (ik weet het, heel erg moeilijk). Wie weet wat er dan nog mogelijk is....
Wel voor mensen die al een vliegreis Madrid hebben geboekt.
|
|
|
nicole_psv Regelmatige invaller
Uit: heythuysen Vak: Oost - V Posts: 258 Reg.: 13 mei 2005 |
quote: prince en de paarse regen schreef:
(...)
Je reageert alleen inhoudelijk op de tarieven voor de kaartjes. Waar baseer je je optimisme op?
Je hoopt volgens mij dat we winnen, dat hoop ik natuurlijk ook. Ik denk echter dat ook Marseille een maatje te groot is voor dit PSV.
Redenen zijn genoemd: geen spits, geen goede keeper, geen technische staf die iets creatiefs bedenkt.
Ik lees graag waar je optimisme op gebaseerd is.
Wat heeft marseille dat wij niet hebben.
wij winnen volgende week woensdag gewoon met 2-0 en dan begin november in marseille met 1-0 winnen.
Marseille is de zwakste schakel in deze poule.
|
|
|
manbast Vedette
Uit: uden Vak: Noord - O Posts: 1405 Reg.: 14 februari 2000 |
(...)
wij winnen volgende week woensdag gewoon met 2-0 en dan begin november in marseille met 1-0 winnen.
Hoop dat je gelijk hebt, maar ben bang dat PSV de zwakste schakel in de poule is.
Marseille heeft wel 2 spitsen die makkelijk scoren.
En aangezien PSV defensief kwetsbaar is, hou ik mijn hart vast.
Al moet ik wel zeggen dat Marseille defensief ook niet zo'n sterke in druk maakt.
|
|
|
redbull009 Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 447 Reg.: 24 oktober 2001 |
(...)
Ik hoop het met je mee, ben het met je eens dat PSV thuis zeker moet winnen van Marseille, uit geef ik ze iets minder kans, gok daar op een gelijk spel.
Dan ben ik al heel tevreden. 
|
|
|
sp1337 Regelmatige invaller
Uit: Esch Vak: - Posts: 268 Reg.: 11 maart 2006 | Ik ben benieuwd, een 0-2 moet mogelijk zijn als we flink achterover leunen.
|
|
|
|