| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] PSV-Olympique Marseille |  |
|
De Fietsende Apotheek Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 5627 Reg.: 4 augustus 2005 | Het zal wel weer een totale verrassing worden de opstelling:
Zoiets verwacht ik:
-----------------------Isaksson-----------------------
Marcellis--------Simons--------Rodrigues-------Salcido
-----------------Bakkal--------Brechet----------------
--Mendez-------------------------------------Afellay--
-----------------------Amrabat------------------------
---------------------Koevermans-----------------------
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5814 Reg.: 18 oktober 2003 | Wie neemt er vaseline mee? Ik heb het gevoel dat we weereens ouderwets in de reet genomen gaan worden als supporters.
Dit wordt een kansloze 0-3.
|
|
|
Mikkers Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 200 Reg.: 29 september 2007 |
quote: De Fietsende Apotheek schreef:
Het zal wel weer een totale verrassing worden de opstelling:
Zoiets verwacht ik:
-----------------------Isaksson-----------------------
Marcellis--------Simons--------Rodrigues-------Salcido
-----------------Bakkal--------Brechet----------------
--Mendez-------------------------------------Afellay--
-----------------------Amrabat------------------------
---------------------Koevermans-----------------------
Als ze met die opstelling gaan spelen snap ik inderdaad dat jij 0-2 voor Marseille gokt als uitslag. Brecht heeft niks is ons team te zoeken. En afgelopen wedstrijden is bewezen dat er iets meer aanvallend vermogen in een ploeg moet zitten wil je kans maken op een overwinning. Vroeger speelde we met Nilis - Van Nistelrooij. Nu hebben we weliswaar niet hetzelfde niveau in huis maar gewoon met 2 spitsen spelen zou echt niks mis mee zijn. Koevermans - Amrabat of Koevermans - Lazovic.
|
|
|
De Fietsende Apotheek Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 5627 Reg.: 4 augustus 2005 |
quote: Mikkers schreef:
Als ze met die opstelling gaan spelen snap ik inderdaad dat jij 0-2 voor Marseille gokt als uitslag. Brecht heeft niks is ons team te zoeken.
Dus jij wijdt een 0-2 nederlaag aan 1 speler? Ik denk dat Brechet het niet minder zal doen dan een Wuytens.
En afgelopen wedstrijden is bewezen dat er iets meer aanvallend vermogen in een ploeg moet zitten wil je kans maken op een overwinning. Vroeger speelde we met Nilis - Van Nistelrooij. Nu hebben we weliswaar niet hetzelfde niveau in huis maar gewoon met 2 spitsen spelen zou echt niks mis mee zijn. Koevermans - Amrabat of Koevermans - Lazovic.
volgens mij heb ik twee spitsen Koevermans - Amrabat in mijn opstelling staan.
|
|
|
lindsaywilson Legende
(...)
Als ze met die opstelling gaan spelen snap ik inderdaad dat jij 0-2 voor Marseille gokt als uitslag. Brecht heeft niks is ons team te zoeken. En afgelopen wedstrijden is bewezen dat er iets meer aanvallend vermogen in een ploeg moet zitten wil je kans maken op een overwinning. Vroeger speelde we met Nilis - Van Nistelrooij. Nu hebben we weliswaar niet hetzelfde niveau in huis maar gewoon met 2 spitsen spelen zou echt niks mis mee zijn. Koevermans - Amrabat of Koevermans - Lazovic.
Dat meen je toch niet serieus ? 2 spelers die al weken geen pepernoot raken. Één van die twee lijkt me al meer dan mijn hart kan verdragen.... 
|
|
|
nielske2 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 30 Reg.: 24 november 2006 |
(...)
Als ze met die opstelling gaan spelen snap ik inderdaad dat jij 0-2 voor Marseille gokt als uitslag. Brecht heeft niks is ons team te zoeken.
Ik vind het niet echt eerlijk dat Brechet zo wordt afgezeken, hij speelde de eerste 2 á 3 wedstrijden van het seizoen gewoon goed, je hoorde er helemaal niks over, tegen Atletico was (bijna) niemand goed, en brechet was ook niet goed dat geef ik toe maar hij heeft daarna eigenlijk niet echt een 2e kans gekregen vind ik.. Dus waarom niet Brechet in de basis?
|
|
|
Alpzz Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam (veels te veel feyenooiters :D) Vak: - Posts: 444 Reg.: 8 januari 2008 |
quote: nielske2 schreef:
(...)
Ik vind het niet echt eerlijk dat Brechet zo wordt afgezeken, hij speelde de eerste 2 á 3 wedstrijden van het seizoen gewoon goed, je hoorde er helemaal niks over, tegen Atletico was (bijna) niemand goed, en brechet was ook niet goed dat geef ik toe maar hij heeft daarna eigenlijk niet echt een 2e kans gekregen vind ik.. Dus waarom niet Brechet in de basis?
Was tegen Liverpool en AZ ook erg zwak hoor, die Brechet. Een zwakke serie neerzetten en ik kan me voorstellen dat Stevens het ff voor gezien houdt met Brechet.
|
|
|
bladieblaa Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 307 Reg.: 8 januari 2008 |

Haha! Wij trekken ten strijde! 
|
|
|
wj Geselecteerd voor Oranje
Uit: Nistelrode Vak: Oost - X Posts: 517 Reg.: 12 augustus 2005 |
quote: bladieblaa schreef:
(plaatje)
Haha! Wij trekken ten strijde! 
Ja erg toepasselijk en nodig ook. Er is geen betere manier om de prestaties van de laatste tijd te laten merken aan de spelers.
|
|
|
Joey.Tribbiani Legende
Uit: Geetbets Vak: West - K Posts: 1978 Reg.: 25 januari 2000 | het heeft niks met strijd te maken, maar gewoon de pionnen op de juiste plaats te zetten en dat zal morgenavond weer niet gebeuren! jammer genoeg 
[Dit bericht is veranderd door Joey.Tribbiani (op 21 oktober 2008 12:41:06).]
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3593 Reg.: 24 december 2000 | klopt Joey, inzet is er genoeg.
Kwaliteit ontbreekt!
|
|
|
lindsaywilson Legende
quote: haaimethenk schreef:
klopt Joey, inzet is er genoeg.
Kwaliteit ontbreekt!
Dat zegt Joey niet.....
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2847 Reg.: 5 mei 2000 | Simons een kinie naar achter is wellicht geen slecht idee. Ik speel zelf ook met die gedachte. Het middenveld draait voor geen meter en Simons lijkt niet in staat dat te veranderen. Brechet was verdedigend te zwak dan maar een linie naar voren want voetbaltechnisch en inzicht heeft hij het wel denk ik. Lazovic is waty mij betreft afgeschreven. 1 groot fiasco. Koevermans zie ik ook niet echt zitten dan maar Amrabat in de punt. Onze frele juweeltjes moeten nog maar jaartje rijpen op de bank: Nijland, Pieters, Wuytens en Dszudzszdak. Stuk voor stuk xeer grote talenten! waar ik in geloof maar nu nog even niet.
[Dit bericht is veranderd door phoxie fan!!! (op 21 oktober 2008 13:46:24).]
|
|
|
kuiper Meervoudig international
Vak: Zuid - F Posts: 675 Reg.: 31 mei 2004 | Ik zou deze 11 weleens willen zien aan de aftrap..
1. Isaksson
2. Kromkamp
3. Marcellis
4. Maza
5. Salcido
6. Simons
7. Afellay
8. Bakkal
9. Mendez
10. Lazovic
11. Amrabat
Isaksson
Kromkamp Marcellis Maza Salcido
Simons
Bakkal Afellay Mendez
Amrabat Lazovic
[Dit bericht is veranderd door kuiper (op 21 oktober 2008 13:50:29).]
|
|
|
tunsi Talentje
Vak: - Posts: 84 Reg.: 3 oktober 2007 | --------Lazovic--------
--Afellay ------ Amrabat ---
---Culina--Bakkal--- Mendez ---
-Salcido--Simons-Maza--Marcellis
-----------Isakkson----------
|
|
|
Number 8 On Tour Vaste waarde in elftal
Uit: Beuningen Vak: Noord - P Posts: 437 Reg.: 29 januari 2004 | PSV zonder Kromkamp, Zonneveld en Manco
21 oktober 2008 13:30
PSV trekt zich dinsdagmiddag met negentien man terug in de bossen rond Oisterwijk, in voorbereiding op de Champions League-wedstrijd tegen Olympique Marseille. Hoofdcoach Huub Stevens kan daarbij niet beschikken over Jan Kromkamp (lies), Mike Zonneveld (rug) en Reimond Manco (ziek).
Dat maakte hoofdcoach Huub Stevens bekend op de afsluitende persconferentie in het Philips Stadion, voordat het team ging lunchen en vervolgens naar de vaste uitvalsbasis in Oisterwijk vertrok. Zonneveld deed maandagavond mee Jong PSV en kreeg daarbij een knie in zijn rug. Kromkamp kreeg tijdens de ochtendtraining liesklachten en ging eerder naar de kleedkamer toe. Reimond Manco is volgens Stevens ziek. PSV gaat met negentien man, van wie er dus nog één moet afvallen. Dinsdagmiddag om 17.30 uur geeft Erik Gerets zijn persconferentie in het stadion, samen met voormalig PSV’er Boudewijn Zenden. Daarna traint Olympique Marseille een uur lang op het veld van het Philips Stadion.
Volgens mij zag ik Manco op een andere foto gewoon lopen op de training?
[Dit bericht is veranderd door Number 8 On Tour (op 21 oktober 2008 13:46:13).]
|
|
|
abroad Legende
Vak: - Posts: 2223 Reg.: 29 juli 2003 |
quote: Drs.Nimrod schreef:
Wie neemt er vaseline mee? Ik heb het gevoel dat we weereens ouderwets in de reet genomen gaan worden als supporters.
Dit wordt een kansloze 0-3.
Ik blijf ook bij mijn voorspelling - gemaakt vlak na de loting - dat PSV ook deze wedstrijd verliest. Gezien de prestaties tot op heden dicht ik PSV alleen nog minder kans toe dan toen.
|
|
|
lindsaywilson Legende
Posts: 7871 Reg.: 7 maart 2002 | Ik zie veel mensen het duo Simons-Maza centraal zetten. Lijkt me tegen de bewegelijke voorhoede van OM erg gevaarlijk. Beide zijn nou niet echt wendbaar en snel....
|
|
|
Thomas Luijben Vedette
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Noord - Ere Noord Posts: 2344 Reg.: 10 april 2005 |
quote: haaimethenk schreef:
klopt Joey, inzet is er genoeg.
Kwaliteit ontbreekt!
Dus NAC heeft meer kwaliteit in huis dan wij?
Ik durf dat te betwijfelen.
Tommie vd Leegte?
Inzet is wel degelijk belangrijk. Met minder kwaliteit en veel inzet zijn door Feyenoord in de jaren 80 en 90 bekers gewonnen! 
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 10025 Reg.: 19 juni 2003 | In ieder geval zorgen dat we met z'n allen 200% achter de club staan en ze die mentale boost kunnen geven om door te drukken. Aan een morrend en laks publiek hebben we morgen niks. Vlammen zouden ze in Almelo zeggen!
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16636 Reg.: 26 april 2002 | Schrijnend om te zien dat mensen nu al blijkbaar zijn vergeten hoe dramatisch Simons het centraal achterin heeft gedaan bij PSV. Absoluut niet zijn positie. Simons moet er kort voor spelen, en nergens anders.
Nu Kromkamp er niet bij is zal Marcellis wel naar rechts gaan en Maza centraal. Maarja, dan zitten we weer met de linksback. Pieters verdient het shirt nog lang niet terwijl Salcido onze beste linksback is. Maarja, dan heb je centraal weer een open plek.
Wie had het ooit gedacht, maar ik begin toch steeds vaker de naam Addo in mijn hoofd te halen. Blijkbaar hebben we gewoon helemaal niets beter en Addo deed het altijd prima als er een beroep op hem gedaan moest worden.
Wellicht dit?
----------Isaksson---------
Marcellis Maza Addo Salcido
-----------Simons----------
--------Bakkal Mendez------
----Afellay-------Amrabat---
-----------Lazovic----------
|
|
|
Monique1 Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 29 Reg.: 19 oktober 2006 | Inderdaad gewoon Addo achterin. Hij heeft het altijd goed gedaan als hij er moest staan, dus waarom nu niet.
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2847 Reg.: 5 mei 2000 | Brechet kan echt wel voetballen en inderdaad zetten veel mensen Simons achterin.Dat doen ze dan (net als ik)eerder omdat ze van Simons op het middenveld afwillen dan dat ze Simons een goede verdediger vinden maar om hem nou op de bank te zetten gaat ook weer wat ver. Maar Simons heeft nog NIETS laten zien dit seizoen. Onzichtbaar.
[Dit bericht is veranderd door phoxie fan!!! (op 21 oktober 2008 15:34:37).]
|
|
|
Faaz Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 8224 Reg.: 28 september 2000 | |
|
Thomas Luijben Vedette
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Noord - Ere Noord Posts: 2344 Reg.: 10 april 2005 |
quote: Juancho schreef:
Schrijnend om te zien dat mensen nu al blijkbaar zijn vergeten hoe dramatisch Simons het centraal achterin heeft gedaan bij PSV. Absoluut niet zijn positie. Simons moet er kort voor spelen, en nergens anders.
Nu Kromkamp er niet bij is zal Marcellis wel naar rechts gaan en Maza centraal. Maarja, dan zitten we weer met de linksback. Pieters verdient het shirt nog lang niet terwijl Salcido onze beste linksback is. Maarja, dan heb je centraal weer een open plek.
Wie had het ooit gedacht, maar ik begin toch steeds vaker de naam Addo in mijn hoofd te halen. Blijkbaar hebben we gewoon helemaal niets beter en Addo deed het altijd prima als er een beroep op hem gedaan moest worden.
Wellicht dit?
----------Isaksson---------
Marcellis Maza Addo Salcido
-----------Simons----------
--------Bakkal Mendez------
----Afellay-------Amrabat---
-----------Lazovic----------
Ik ben een groot fan van Addo. Van mij mag hij het achterin gaan proberen! Hij heeft vaak zat laten zien dat wanneer hij er moest staan, hij er ook echt stond. Faalt nauwelijks!
Rodriguez mag er van mij ook in. Had laatst een aardige invalbeurt.
Zeer benieuwd wat ons morgenavond te wachten staat! 
|
|
|
|