PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Wedstrijden en trainingen
[Voorbeschouwing] PSV-Olympique Marseille
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Poster
Topic: [Voorbeschouwing] PSV-Olympique Marseille 
De Fietsende Apotheek
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Vak: Oost - X
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 21 oktober 2008 om 10:07:27.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zal wel weer een totale verrassing worden de opstelling:

Zoiets verwacht ik:

-----------------------Isaksson-----------------------
Marcellis--------Simons--------Rodrigues-------Salcido
-----------------Bakkal--------Brechet----------------
--Mendez-------------------------------------Afellay--
-----------------------Amrabat------------------------
---------------------Koevermans-----------------------
 Help mods!
Pool: 1698e, PSV-Olympique Marseille 0-2 (0-1)MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.386,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 21 oktober 2008 om 10:18:10.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wie neemt er vaseline mee? Ik heb het gevoel dat we weereens ouderwets in de reet genomen gaan worden als supporters.

Dit wordt een kansloze 0-3.
 Help mods!
Pool: 579e, PSV-Olympique Marseille 2-2 (0-1)MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Mikkers
Bankzitter

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 september 2007
Gepost op 21 oktober 2008 om 10:20:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Fietsende Apotheek schreef:

Het zal wel weer een totale verrassing worden de opstelling:

Zoiets verwacht ik:

-----------------------Isaksson-----------------------
Marcellis--------Simons--------Rodrigues-------Salcido
-----------------Bakkal--------Brechet----------------
--Mendez-------------------------------------Afellay--
-----------------------Amrabat------------------------
---------------------Koevermans-----------------------

Als ze met die opstelling gaan spelen snap ik inderdaad dat jij 0-2 voor Marseille gokt als uitslag. Brecht heeft niks is ons team te zoeken. En afgelopen wedstrijden is bewezen dat er iets meer aanvallend vermogen in een ploeg moet zitten wil je kans maken op een overwinning. Vroeger speelde we met Nilis - Van Nistelrooij. Nu hebben we weliswaar niet hetzelfde niveau in huis maar gewoon met 2 spitsen spelen zou echt niks mis mee zijn. Koevermans - Amrabat of Koevermans - Lazovic.
 Help mods!
Pool: 660e, PSV-Olympique Marseille 1-0 (0-0)MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
De Fietsende Apotheek
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 21 oktober 2008 om 10:31:21.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mikkers schreef:
Als ze met die opstelling gaan spelen snap ik inderdaad dat jij 0-2 voor Marseille gokt als uitslag. Brecht heeft niks is ons team te zoeken.

Dus jij wijdt een 0-2 nederlaag aan 1 speler? Ik denk dat Brechet het niet minder zal doen dan een Wuytens.

quote:
Mikkers schreef:
En afgelopen wedstrijden is bewezen dat er iets meer aanvallend vermogen in een ploeg moet zitten wil je kans maken op een overwinning. Vroeger speelde we met Nilis - Van Nistelrooij. Nu hebben we weliswaar niet hetzelfde niveau in huis maar gewoon met 2 spitsen spelen zou echt niks mis mee zijn. Koevermans - Amrabat of Koevermans - Lazovic.

volgens mij heb ik twee spitsen Koevermans - Amrabat in mijn opstelling staan.
 Help mods!
Pool: 1698e, PSV-Olympique Marseille 0-2 (0-1)MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.386,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 21 oktober 2008 om 10:35:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mikkers schreef:

(...)

Als ze met die opstelling gaan spelen snap ik inderdaad dat jij 0-2 voor Marseille gokt als uitslag. Brecht heeft niks is ons team te zoeken. En afgelopen wedstrijden is bewezen dat er iets meer aanvallend vermogen in een ploeg moet zitten wil je kans maken op een overwinning. Vroeger speelde we met Nilis - Van Nistelrooij. Nu hebben we weliswaar niet hetzelfde niveau in huis maar gewoon met 2 spitsen spelen zou echt niks mis mee zijn. Koevermans - Amrabat of Koevermans - Lazovic.

Dat meen je toch niet serieus ? 2 spelers die al weken geen pepernoot raken. Één van die twee lijkt me al meer dan mijn hart kan verdragen....
 Help mods!
Pool: -, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
nielske2
Jeugdspeler

Vak: -
Reg.: 24 november 2006
Gepost op 21 oktober 2008 om 10:43:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mikkers schreef:

(...)

Als ze met die opstelling gaan spelen snap ik inderdaad dat jij 0-2 voor Marseille gokt als uitslag. Brecht heeft niks is ons team te zoeken.
Ik vind het niet echt eerlijk dat Brechet zo wordt afgezeken, hij speelde de eerste 2 á 3 wedstrijden van het seizoen gewoon goed, je hoorde er helemaal niks over, tegen Atletico was (bijna) niemand goed, en brechet was ook niet goed dat geef ik toe maar hij heeft daarna eigenlijk niet echt een 2e kans gekregen vind ik.. Dus waarom niet Brechet in de basis?
 Help mods!
Pool: 624e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.481,4VoVo: 880e / 753e / 888eOpstelling: 4-3-3
Alpzz
Regelmatige invaller

Uit: Rotterdam (veels te veel feyenooiters :D)
Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 21 oktober 2008 om 11:38:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
nielske2 schreef:

(...)

Ik vind het niet echt eerlijk dat Brechet zo wordt afgezeken, hij speelde de eerste 2 á 3 wedstrijden van het seizoen gewoon goed, je hoorde er helemaal niks over, tegen Atletico was (bijna) niemand goed, en brechet was ook niet goed dat geef ik toe maar hij heeft daarna eigenlijk niet echt een 2e kans gekregen vind ik.. Dus waarom niet Brechet in de basis?

Was tegen Liverpool en AZ ook erg zwak hoor, die Brechet. Een zwakke serie neerzetten en ik kan me voorstellen dat Stevens het ff voor gezien houdt met Brechet.
 Help mods!
Pool: 426e, PSV-Olympique Marseille 1-0 (0-0)MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
bladieblaa
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 21 oktober 2008 om 12:09:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha! Wij trekken ten strijde!
 Help mods!
Pool: 326e, PSV-Olympique Marseille 1-2 (0-1)MotM NAC Breda-PSV: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 5-3-2
wj
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Nistelrode
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 21 oktober 2008 om 12:13:03.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bladieblaa schreef:

(plaatje)

Haha! Wij trekken ten strijde!

Ja erg toepasselijk en nodig ook. Er is geen betere manier om de prestaties van de laatste tijd te laten merken aan de spelers.
 Help mods!
Pool: 407e, PSV-Olympique Marseille 0-4 (0-2)MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Joey.Tribbiani
Legende

Uit: Geetbets
Vak: West - K
Reg.: 25 januari 2000
Gepost op 21 oktober 2008 om 12:40:26.         ICQ: 68606900  MSN: Joey.Tribbiani    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

het heeft niks met strijd te maken, maar gewoon de pionnen op de juiste plaats te zetten en dat zal morgenavond weer niet gebeuren! jammer genoeg

[Dit bericht is veranderd door Joey.Tribbiani (op 21 oktober 2008 12:41:06).]
 Help mods!
Pool: 1827e, PSV-Olympique Marseille 0-4 (0-3)MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.494,3 (daag uit)VoVo: 1002e / 740e / 980eOpstelling: 4-4-2
haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 21 oktober 2008 om 13:02:06.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

klopt Joey, inzet is er genoeg.
Kwaliteit ontbreekt!
 Help mods!
Pool: 981e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
lindsaywilson
Legende

Gepost op 21 oktober 2008 om 13:12:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
haaimethenk schreef:

Kwaliteit ontbreekt!

Dat zegt Joey niet.....
 Help mods!
Pool: -, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 21 oktober 2008 om 13:44:05.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Simons een kinie naar achter is wellicht geen slecht idee. Ik speel zelf ook met die gedachte. Het middenveld draait voor geen meter en Simons lijkt niet in staat dat te veranderen. Brechet was verdedigend te zwak dan maar een linie naar voren want voetbaltechnisch en inzicht heeft hij het wel denk ik. Lazovic is waty mij betreft afgeschreven. 1 groot fiasco. Koevermans zie ik ook niet echt zitten dan maar Amrabat in de punt. Onze frele juweeltjes moeten nog maar jaartje rijpen op de bank: Nijland, Pieters, Wuytens en Dszudzszdak. Stuk voor stuk xeer grote talenten! waar ik in geloof maar nu nog even niet.

Nordin Amrabat

Ibrahim Afellay

Otman BakkalJérémie BréchetJason CulinaEdison Méndez

Carlos SalcidoTimmy SimonsFrancisco RodriguezDirk Marcellis

Andreas Isaksson

[Dit bericht is veranderd door phoxie fan!!! (op 21 oktober 2008 13:46:24).]
 Help mods!
Pool: 391e, PSV-Olympique Marseille 1-0 (0-0)MotM NAC Breda-PSV: NiemandBattle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
kuiper
Meervoudig international

Vak: Zuid - F
Reg.: 31 mei 2004
Gepost op 21 oktober 2008 om 13:44:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou deze 11 weleens willen zien aan de aftrap..

1. Isaksson
2. Kromkamp
3. Marcellis
4. Maza
5. Salcido
6. Simons
7. Afellay
8. Bakkal
9. Mendez
10. Lazovic
11. Amrabat

Isaksson

Kromkamp Marcellis Maza Salcido

Simons

Bakkal Afellay Mendez

Amrabat Lazovic

[Dit bericht is veranderd door kuiper (op 21 oktober 2008 13:50:29).]
 Help mods!
Pool: 769e, PSV-Olympique Marseille 0-2 (0-1)MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
tunsi
Talentje

Reg.: 3 oktober 2007
Gepost op 21 oktober 2008 om 13:44:27.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

--------Lazovic--------
--Afellay ------ Amrabat ---
---Culina--Bakkal--- Mendez ---
-Salcido--Simons-Maza--Marcellis
-----------Isakkson----------
 Help mods!
Pool: -, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Number 8 On Tour
Vaste waarde in elftal

Uit: Beuningen
Vak: Noord - P
Reg.: 29 januari 2004
Gepost op 21 oktober 2008 om 13:45:42.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV zonder Kromkamp, Zonneveld en Manco
21 oktober 2008 13:30

PSV trekt zich dinsdagmiddag met negentien man terug in de bossen rond Oisterwijk, in voorbereiding op de Champions League-wedstrijd tegen Olympique Marseille. Hoofdcoach Huub Stevens kan daarbij niet beschikken over Jan Kromkamp (lies), Mike Zonneveld (rug) en Reimond Manco (ziek).

Dat maakte hoofdcoach Huub Stevens bekend op de afsluitende persconferentie in het Philips Stadion, voordat het team ging lunchen en vervolgens naar de vaste uitvalsbasis in Oisterwijk vertrok. Zonneveld deed maandagavond mee Jong PSV en kreeg daarbij een knie in zijn rug. Kromkamp kreeg tijdens de ochtendtraining liesklachten en ging eerder naar de kleedkamer toe. Reimond Manco is volgens Stevens ziek. PSV gaat met negentien man, van wie er dus nog één moet afvallen. Dinsdagmiddag om 17.30 uur geeft Erik Gerets zijn persconferentie in het stadion, samen met voormalig PSV’er Boudewijn Zenden. Daarna traint Olympique Marseille een uur lang op het veld van het Philips Stadion.

Volgens mij zag ik Manco op een andere foto gewoon lopen op de training?

[Dit bericht is veranderd door Number 8 On Tour (op 21 oktober 2008 13:46:13).]
 Help mods!
Pool: 677e, PSV-Olympique Marseille 2-1 (1-0)MotM NAC Breda-PSV: RodriguezBattle-rating: 1.464,8VoVo: 723e / 10e / 621eOpstelling: 4-2-4
abroad
Legende

Reg.: 29 juli 2003
Gepost op 21 oktober 2008 om 14:15:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Drs.Nimrod schreef:

Wie neemt er vaseline mee? Ik heb het gevoel dat we weereens ouderwets in de reet genomen gaan worden als supporters.

Dit wordt een kansloze 0-3.

Ik blijf ook bij mijn voorspelling - gemaakt vlak na de loting - dat PSV ook deze wedstrijd verliest. Gezien de prestaties tot op heden dicht ik PSV alleen nog minder kans toe dan toen.
 Help mods!
Pool: -, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
lindsaywilson
Legende

Gepost op 21 oktober 2008 om 14:27:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zie veel mensen het duo Simons-Maza centraal zetten. Lijkt me tegen de bewegelijke voorhoede van OM erg gevaarlijk. Beide zijn nou niet echt wendbaar en snel....
 Help mods!
Thomas Luijben
Vedette

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 10 april 2005
Gepost op 21 oktober 2008 om 14:49:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
haaimethenk schreef:

Kwaliteit ontbreekt!

Dus NAC heeft meer kwaliteit in huis dan wij?
Ik durf dat te betwijfelen.

Tommie vd Leegte?

Inzet is wel degelijk belangrijk. Met minder kwaliteit en veel inzet zijn door Feyenoord in de jaren 80 en 90 bekers gewonnen!
 Help mods!
Pool: -, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Remco.
Legende

Vak: West - H
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 21 oktober 2008 om 14:53:07.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In ieder geval zorgen dat we met z'n allen 200% achter de club staan en ze die mentale boost kunnen geven om door te drukken. Aan een morrend en laks publiek hebben we morgen niks. Vlammen zouden ze in Almelo zeggen!
 Help mods!
Pool: -, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 21 oktober 2008 om 15:20:12.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Schrijnend om te zien dat mensen nu al blijkbaar zijn vergeten hoe dramatisch Simons het centraal achterin heeft gedaan bij PSV. Absoluut niet zijn positie. Simons moet er kort voor spelen, en nergens anders.

Nu Kromkamp er niet bij is zal Marcellis wel naar rechts gaan en Maza centraal. Maarja, dan zitten we weer met de linksback. Pieters verdient het shirt nog lang niet terwijl Salcido onze beste linksback is. Maarja, dan heb je centraal weer een open plek.

Wie had het ooit gedacht, maar ik begin toch steeds vaker de naam Addo in mijn hoofd te halen. Blijkbaar hebben we gewoon helemaal niets beter en Addo deed het altijd prima als er een beroep op hem gedaan moest worden.

Wellicht dit?

----------Isaksson---------
Marcellis Maza Addo Salcido
-----------Simons----------
--------Bakkal Mendez------
----Afellay-------Amrabat---
-----------Lazovic----------
 Help mods!
Pool: 1314e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Monique1
Toeschouwer

Uit: Eindhoven
Reg.: 19 oktober 2006
Gepost op 21 oktober 2008 om 15:26:32.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad gewoon Addo achterin. Hij heeft het altijd goed gedaan als hij er moest staan, dus waarom nu niet.
 Help mods!
Pool: 1016e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 21 oktober 2008 om 15:33:55.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Brechet kan echt wel voetballen en inderdaad zetten veel mensen Simons achterin.Dat doen ze dan (net als ik)eerder omdat ze van Simons op het middenveld afwillen dan dat ze Simons een goede verdediger vinden maar om hem nou op de bank te zetten gaat ook weer wat ver. Maar Simons heeft nog NIETS laten zien dit seizoen. Onzichtbaar.

[Dit bericht is veranderd door phoxie fan!!! (op 21 oktober 2008 15:34:37).]
 Help mods!
Pool: 391e, PSV-Olympique Marseille 1-0 (0-0)MotM NAC Breda-PSV: NiemandBattle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Faaz
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 september 2000
Gepost op 21 oktober 2008 om 15:45:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Danko Lazovic

Balázs DzsudzsákIbrahim AfellayNordin Amrabat

Otman BakkalTimmy Simons

Carlos SalcidoEric AddoDirk MarcellisEdison Méndez

Andreas Isaksson

Help mods!
Pool: -, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Thomas Luijben
Vedette

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 10 april 2005
Gepost op 21 oktober 2008 om 15:56:52.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

Schrijnend om te zien dat mensen nu al blijkbaar zijn vergeten hoe dramatisch Simons het centraal achterin heeft gedaan bij PSV. Absoluut niet zijn positie. Simons moet er kort voor spelen, en nergens anders.

Nu Kromkamp er niet bij is zal Marcellis wel naar rechts gaan en Maza centraal. Maarja, dan zitten we weer met de linksback. Pieters verdient het shirt nog lang niet terwijl Salcido onze beste linksback is. Maarja, dan heb je centraal weer een open plek.

Wie had het ooit gedacht, maar ik begin toch steeds vaker de naam Addo in mijn hoofd te halen. Blijkbaar hebben we gewoon helemaal niets beter en Addo deed het altijd prima als er een beroep op hem gedaan moest worden.

Wellicht dit?

----------Isaksson---------
Marcellis Maza Addo Salcido
-----------Simons----------
--------Bakkal Mendez------
----Afellay-------Amrabat---
-----------Lazovic----------

Ik ben een groot fan van Addo. Van mij mag hij het achterin gaan proberen! Hij heeft vaak zat laten zien dat wanneer hij er moest staan, hij er ook echt stond. Faalt nauwelijks!
Rodriguez mag er van mij ook in. Had laatst een aardige invalbeurt.

Zeer benieuwd wat ons morgenavond te wachten staat!
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk