| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] PSV-Olympique Marseille |  |
|
Rickardoko Nationale topspeler
Uit: Kollum Vak: - Posts: 1003 Reg.: 9 juli 2006 | Ik vind Addo ook een goede speler. Zonde dat hij nooit meer speelt maar ja de trainer bepaalt wie er spelen. Het is nu heel belangrijk dat iedereen achter het team gaat staan want ze hebben juist nu de steun van iedereen die PSV een warm hart toedraagt nodig! Ik hoop op een kolkend Philips Stadion waar PSV vertrouwen gaat tanken.
|
|
|
MRWright Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1059 Reg.: 13 november 1999 | Volgens de vermoedelijke opstelling van De Telegraaf, staat Brechet gewoon weer centraal achterin. Met naast zich Maza. Mocht dit ook Stevens' idee zijn, is PSV bij voorbaat al kansloos.
Singin' Eric Addo!
|
|
|
Mr. JEMP! Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 3181 Reg.: 28 januari 2004 |
quote: Remco. schreef:
In ieder geval zorgen dat we met z'n allen 200% achter de club staan en ze die mentale boost kunnen geven om door te drukken. Aan een morrend en laks publiek hebben we morgen niks. Vlammen zouden ze in Almelo zeggen!
quote: Rickardoko schreef:
Ik vind Addo ook een goede speler. Zonde dat hij nooit meer speelt maar ja de trainer bepaalt wie er spelen. Het is nu heel belangrijk dat iedereen achter het team gaat staan want ze hebben juist nu de steun van iedereen die PSV een warm hart toedraagt nodig! Ik hoop op een kolkend Philips Stadion waar PSV vertrouwen gaat tanken.
Hier ben ik het volledig mee eens, juist de ploeg het moeilijk heeft en slecht draait moeten we achter onze club staan!!Anders moeten wij ook maar het clublied gaan leren 
Zo wat zijn 33.000 mensen die de eerste paar minuten bleven staan en dan allemaal b.v i love you Psv te zingen ...maarja zal helaas niet gebeuren.
|
|
|
Vak X PsV simply the best Bankzitter
Uit: Oss Vak: Oost - X Posts: 200 Reg.: 27 juni 2007 | Ik denk dus dat Salcido naar de rechtsbackpositie gaat. Dan staan vervolgens Marcellis en Brechet/'Maza' centraal en Pieters linksback. Daarvoor staan Mendez, Simons en Wuijtens (allen controlerend). Dan Amrabat van rechts voorin en Afellay van links (beide aanvallend). Lazovic zal onze spits zijn.
Ik ben benieuwd. Hoop dat we weer een keer een leuke pot voetbal zien.
|
|
|
oost-banner599 Regelmatige invaller
Uit: Valkenswaard Vak: Noord - U Posts: 278 Reg.: 1 november 2004 | Als ik naar de vermoedelijke opstelling op teletekst ( NED3 ) kijk --> Huilen met de pet op! Bréchet staat er voor de derde keer in (UCL) en gaat het voor de derde keer verknallen . Marseille heeft een aantal behendige en watervlugge spelers zoals bv. Ben Arfa, daar hed Bréchet of Rodriguez nooit van zen leven grip op.
Middenveld ook weer veel te statig met Mendèz, Wuytens en Simons. Weinig creaviteit als je het mij vraagt, wel allen harde werkers maar kunnen geen splijtende pas geven.
Enig lichtpuntje is de aanval, Amrabat, Affelay en Lazovic. Die kunnen misschien iets forceren. Hoop natuurlijk op een overwinning maat het zal moeilijk worden. Marseille komt om hun eigen spel te spelen en hopen nog op een volgende ronde CL dus.
Forza
supporter in goede en slechte tijden!
|
|
|
M_PSV Toeschouwer
Uit: Geleen Vak: - Posts: 18 Reg.: 20 april 2008 | |
|
Schrale Majesteit International
Vak: West - K Posts: 628 Reg.: 19 april 2002 |
quote: Juancho schreef:
Wie had het ooit gedacht, maar ik begin toch steeds vaker de naam Addo in mijn hoofd te halen. Blijkbaar hebben we gewoon helemaal niets beter en Addo deed het altijd prima als er een beroep op hem gedaan moest worden.
Wellicht dit?
----------Isaksson---------
Marcellis Maza Addo Salcido
-----------Simons----------
--------Bakkal Mendez------
----Afellay-------Amrabat---
-----------Lazovic----------
Apart om te zien te wanneer jij iets voorstelt, iedereen ineens begint te schreeuwen om Addo. Terwijl in de voorgaande 5 pagina's in dit topic welgeteld 2 mensen aan hem gedacht hebben (waarvan 1 sarcastisch), en hij ook bij andere wedstrijden niet ter sprake komt. Hoe voelt dat nu, om invloed te hebben op je mede-BB'ers?
Maar je hebt wel gewoon gelijk. Addo is een degelijke speler die wanneer hij weer eens mag opdraven gewoon een voldoende scoort, doet wat hij moet doen en geen rare fratsen uithaalt. Wat opzich trouwens best knap is wanneer je verder nooit speelt. En heel belangrijk: hij heeft CL-ervaring! Zou ook een enorm zwaktebod zijn om Brechet weer op te stellen, die in de vorige 2 wedstrijd al door het is gezakt is (in de verdediging tenminste). Op dit moment is gewoon duidelijk dat we wat kerels moeten opstellen. Daarom morgenavond idd ook gewoon Mendez, hoewel ik daar normaal gesproken geen voorstander van ben. Deze wedstrijd gaan we niet winnen met flitsend mooi aanvalsspel, maar door solide te spelen, overeind te blijven onder de druk die op deze wedstrijd staat en gewoon keihard te werken.
Ik denk (hoop) dat deze wedstrijd wat dat betreft een omslagpunt kan zijn. Ik verwacht geen hoogstaande pot, maar wel een elftal dat er als team vol voor gaat in een spannende pot. Want voor beide elftallen is het alles of niets. Daarvoor heb je ook een publiek nodig dat zijn kritiek weer even voor zich houdt en de ploeg vanaf de eerste minuut blijft steunen, ook als we evt achter komen. Maar daar twijfel ik ook eigenlijk niet aan, heb er zin in!
[Dit bericht is veranderd door Schrale Majesteit (op 21 oktober 2008 18:08:06).]
|
|
|
vonlanthen15 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - JJ Posts: 966 Reg.: 13 december 2004 | Maza samen met Addo achterin.. Liever niet, komt er helemaal geen opbouw van achteruit..
|
|
|
PSV K-k-kampioenuhh!!! Meervoudig international
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 639 Reg.: 27 september 2004 | Het is zo lastig om een opstelling te maken PSV mist gewoon op elke linie kwaliteit, er is helemaal geen vast elftal..
Ps. Brechet in de verdediging...als hij iets niet is dan is het een mandekker, hij is meer een type cocu voor op het middenveld, maarja PSV heeft al zoveel mensen voor naast Simons (Mendez, Culina, Bakkal), en waarom steeds Wuytens opstellen..
[Dit bericht is veranderd door PSV K-k-kampioenuhh!!! (op 21 oktober 2008 18:32:05).]
|
|
|
Werner Vaste waarde in elftal
Vak: Oost - V Posts: 448 Reg.: 1 februari 2007 |
quote: vonlanthen15 schreef:
Maza samen met Addo achterin.. Liever niet, komt er helemaal geen opbouw van achteruit..
Gelukkig loopt de opbouw met het huidige centrum vlekkeloos.....
Maza centraal tegen NAC ging aardig. Je moet van hem geen splijtende pass verwachten. Man uitschakelen en bal inleveren. Tegen NAC heb ik hem zelfs zien inschuiven. Iets wat Simons en Salcido nalieten. Addo is ook zeker een optie. Maar moet je in een dergelijke wedstrijd een heel nieuw centrum uitproberen..??
Ik kom tot de volgende 11:
Isaksson
Culina - Marcellis - Maza - Salcido
Mendez - Simons - Bakkal
Afellay
Lazovic - Amrabat
Als Marseille met 1 spits speelt en veel komende middenvelders is het zaak om aan de zijkanten mensen neer te zetten die snelheid hebben. Culina kan ook makkelijker doorschuiven om middenveld te versterken. Mendez zou daar ook kunnen, en dan Wuijtens op middenveld erbij.
|
|
|
bladieblaa Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 307 Reg.: 8 januari 2008 | Het wordt dus zoiets;
Vermoedelijke opstelling PSV: Isaksson; Marcellis, Rodriguez, Salcido, Bréchet; Wuytens, Simons, Afellay, Mendez; Lazovic, Amrabat
__________________Isaksson___________________
Marcellis____Maza____________Salcido____Brechet
___________________Simons____________________
______Mendez_____________________Wuytens_____
____________Afellay_________Amrabat___________
___________________Lazovic___________________
Ik ben al blij dat Culina er niet in staat!
En ik hoop echt dat Salcido in het centrum staat en niet Brechet.
En ik snap echt nog steeds niet waarom Bakkal geen kans krijgt(?) Hij is toch beter dan Wuytens(?) Of ligt dat aan mij(?)
..
Ik zou dit gewoon proberen!
[Dit bericht is veranderd door bladieblaa (op 21 oktober 2008 19:49:38).]
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 3372 Reg.: 6 december 2003 |
quote: KaleGek schreef:
@...........
Dus zou ik kiezen voor de volgende opstelling:
| Kromkamp (1.84m) | Marcellis (1.81m) | Addo (1.83) | Salcido (1.75m) |
| Mendez (1.75m) | Simons (1.86m) | Bakkal (1.83m) |
| Amrabat (1.78m) | Afellay (1.81m) |
.......
@ Schrale majesteit
Toch mooi dat ik die andere was en wel serieus en dat inderdaad pas als Juancho er iets over zegt het wordt overgenomen. Maar Addo zal zeker op zo'n moment nogmaals in mijn ogen de ideale steunpilaar met routine en CL ervaring zijn die er gewoon staat en ook tijdens de Africa Cup niet de minste als Adebayor en Kanoute van het scoren af heeft weten te houden met Ghana. Daarnaast spreekt hij Nederlands.
Zonder Kromkamp, Zonneveld en Manco voor deze wedstrijd. Dan zie ik graag de volgende opstelling al zou de door bladieblaa eerste genoemde opstelling waarschijnlijk de opstelling worden!
| Marcellis (1.81m) | Addo (1.83) | ??? | Salcido (1.75m) |
| Mendez (1.75m) | Simons (1.86m) | Bakkal (1.83m) |
| Amrabat (1.78m) | Afellay (1.81m) |
Of Francisco Javier Rodrigues (1.92m) centraal
Of Erik Pieters (1.86m) linksachter
Pieters tegen over Ziani is zeker met de afgelopen wedstrijd in de gedachten nemend tegen Cairo. Misschien niet de beste zet. Maar mocht hij er extra met Stevens op getraind hebben dan mag hij van mij een kasn krijgen op links en Salcido doorschuiven naar binnen. Anders zie ik liever Rodrigues centraal naast Addo. Aangezien ik Salcido nog steeds te frivool vind als centrale verdediger!
Nogmaals voor Bakkal kan ook Wuytens van mij. Maar Bakkal voegt in mijn ogen iets extra's toe aan het elftal meer als zowel Mendez, Simons als Wuytens dus ik zie hem graag in de basis.
|
|
|
PSV sup
 Toeschouwer
Uit: Veldhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 17 Reg.: 25 september 2008 | Denk dat dit een cruciale wedstrijd word voor de rest van de wedstrijden de komende weken. Of we komen weer in de winning mood of we vallen diep het ravijn in. Erop of eronder. Heb trouwens niet zo veel vertrouwen in deze wedstrijd. Maximaal een gelijkspel, maar ik denk 1-2 verlies 
|
|
|
Paganitzu International
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 795 Reg.: 3 maart 2007 | Ik doe eens, gek! Het zal 3-1 worden!
|
|
|
PSV K-k-kampioenuhh!!! Meervoudig international
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 639 Reg.: 27 september 2004 | PSV heeft een niet te sterk elftal, Europees zelfs zwak, je moet niet met met Culina, Simons, Brechet, Wuytens (defensief) allemaal in de basis spelen, je speelt thuis, jij moet het spel maken, zij moeten achter ons aanrennen niet andersom..
Dit is wel een aardige opstelling:
------------Isaksson-------------
-Marcellis--Maza-Salcido-Brechet-
---------Simons--Mendez----------
-Amrabat-----------------Afellay-
-----Koevermans---Lazovic--------
Cassio, Addo, Pieters, Culina, Bakkal, Nijland, Dzsudzsak
[Dit bericht is veranderd door PSV K-k-kampioenuhh!!! (op 21 oktober 2008 20:40:49).]
|
|
|
AHT Bankzitter
Vak: - Posts: 209 Reg.: 11 maart 2008 | NOS meldt:
Isaksson, marcellis, rodriguez, salcido, brechet, mendez, simons, afellay, wuytens, lazovic, amrabat
PSV netwerk meldt:
Isaksson, marcellis, rodriguez, brechet, salcido, simons, wuytens, ambrabat, affelay, dzudszak, koevermans
Wat zal het worden??
|
|
|
lindsaywilson Legende
quote: AHT schreef:
NOS meldt:
Isaksson, marcellis, rodriguez, salcido, brechet, mendez, simons, afellay, wuytens, lazovic, amrabat
PSV netwerk meldt:
Isaksson, marcellis, rodriguez, brechet, salcido, simons, wuytens, ambrabat, affelay, dzudszak, koevermans
Wat zal het worden??
Het zou werkelijk belachelijk zijn als Koevermans nu weer mag starten. Niet dat Lazo zo goed is maar zo maak je spitsen kapot....
|
|
|
AHT Bankzitter
Vak: - Posts: 209 Reg.: 11 maart 2008 |
quote: lindsaywilson schreef:
(...)
Het zou werkelijk belachelijk zijn als Koevermans nu weer mag starten. Niet dat Lazo zo goed is maar zo maak je spitsen kapot....
Ik denk dat het het beste is om ambrabat in de spits te zetten met daarachter afellay, bakkal en dzudszak!! Koef en lazo allebei op de bank
|
|
|
prince en de paarse regen Meervoudig international
Uit: The Dawn Vak: Noord - R Posts: 689 Reg.: 19 november 2000 | In de pool voorspelt slechts 52% een overwinning van PSV.
Is zelden zo laag geweest voor een thuiswedstrijd, al vind ik het nog veel!
|
|
|
Jerommeke Toeschouwer
--------------------Isaksson---------------------
--MARCELLIS-------MAZZA-----SALCIDO-----PIETERS--
----AFELLAY-------SIMONS-----MENDEZ------BAKKAL-
----------------AMRABAT---------LAZO------------
Zal het echt niet worden, maar zo zou ik het graag eens zien en dan VOL EROP KNALLEN.
MAZZA / MARCELLIS / PIETERS / MENDEZ / LAZO en AMRABAT zijn wel de types die er keihard in kunnen gaan.
Maar we zullen wel weer een softie als BRECHET te zien krijgen en een WUYTENS in een 4-3-2-1 systeem 
|
|
|
PeeJ Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 286 Reg.: 4 juli 2005 | Zoals je zegt Jerommeke, PSV (lees Huub) zal weer kiezen voor het afwachtende mietjes systeem 4-2-3-1 . Misschien nog wel het beste uit te leggen als een zeer verdedigende variant van het 4-3-3 systeem, waarin je je eigen spits laat verzuipen op een eiland....
Het probleem is echter dat we niet eens ECHTE buitenspelers hebben, en als we ze al hebben zijn ze enorm uit vorm (Balazs), trekken ze naar het centrum of hebben wij ze liever centraal in de spits (Amrabat).
Deze selectie mist gewoon de nodige kwaliteit op aanvallend gebiet, zoals al zo vaak aangegeven. Daarom verwacht ik morgen ook een ontzettend saaie verdedigende pot van PSV kant, waarin zoals gewoonlijk veel te weinig kansen worden gecreëerd. Misschien pessimistisch gedacht, maar op dit moment helaas de keiharde waarheid..
|
|
|
Langeman Meervoudig international
Vak: Oost - X Posts: 645 Reg.: 25 september 2003 | Morgen ons aller Eric Gerets nog eens lekker toezingen. Heeft deze oer-PSV-er wel verdiend! 
[Dit bericht is veranderd door Langeman (op 21 oktober 2008 23:06:49).]
|
|
|
fansper Legende
Vak: - Posts: 6940 Reg.: 21 juni 2003 |
quote: AHT schreef:
NOS meldt:
PSV netwerk meldt:
Wat zal het worden??
Gezien de vermoedelijke opstellingen hoop ik op iets in de richting van het volgende:
_Salcido__Maza_Marcellis__
_Wuytens_Simons_Brechet_
____Afellay_____Dszudszak
__Amrabat_Koevermans___
of
_Marcellis_Maza_Brechet__Salcido
Mendez_Simons_Afellay_Wuytens_
_____Amrabat_______Lazovic___
Of nog beter
_Salcido__Maza__Marcellis_
_Mendez__Simons__Brechet
_____Afellay___Dszudszak_
__Lazovic___Amrabat_____
Bank: Addo, Pieters, Wuytens, Bakkal, Nijland en Koef.
[Dit bericht is veranderd door fansper (op 22 oktober 2008 08:07:01).]
|
|
|
psvsupottie.com Legende
Uit: Oss Vak: Noord - NN Posts: 2757 Reg.: 18 maart 2000 | De opstelling van de NOS (Isaksson, Marcellis, Rodriguez, Salcido, Bréchet, Méndez, Simons, Afellay, Wuytens, Lazovic, Amrabat) lijkt me de meest logische opstelling aangezien Méndez in de CL vrijwel altijd speelt en Lazovic de laatste weken de voorkeur geniet boven Koevermans.
Ik denk dat Stevens Simons en Bréchet van plaats laat ruilen zodat hij achterin iets meer snelheid heeft. Komt er dan zo ongeveer uit te zien:
--------------------Isaksson
Marcellis----Rodriguez----Simons----Salcido
----------Méndez-----Bréchet----Wuytens
---------------------Afellay
--------------Lazovic------Amrabat
|
|
|
Scalare Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 157 Reg.: 26 maart 2008 | Ik zou dan Salcido rechtsback maken en Brechet linksback. Dan heb je een sterk gedisciplineerd centraal duo met Marcellis en Maza. Marcellis en Maza hebben sowieso niet de snelheid om op de backposities echt van nut te zijn.
[Dit bericht is veranderd door Scalare (op 22 oktober 2008 00:23:07).]
|
|
|
|