PSV Netwerk
vrijdag 18 mei 2012 - 02:34                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » [Nabeschouwing] Heracles - PSV 1-1 (0-1)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 11 »

HR

Chicharito
Meervoudig international

Vak: -
Droomaankoop: Jens Toornstra
Reg.: 9 april 2010

Doelpunten:
Labyad (19
Everton (76)

Onnodig puntverlies, na zo'n eerste helft mag dit eigenlijk nooit gebeuren..

[Dit bericht is veranderd door Chicharito (op 5 februari 2012 16:28:20).]
HR
HR

Dn Oetel
Legende

Uit: 's-Hertogenbosch
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 29 april 2007

Opdonderen met Lens en tenenkrommend dat Rutten hem niet wisselt!
HR
HR

Baba123
Jeugdspeler

Uit: Representing omg. Nijmegen!
Vak: Zuidwest - GG
Droomaankoop: -
Reg.: 17 juli 2006

Ik blijf het roepen, met die domme trainer van ons blijf je tegen dit soort wedstrijden aanlopen. Dit zijn de wedstrijden die je moet winnen om kampioen te worden.

Feit dat de eerste wissel pas meteen (!) ná de goal komt, zegt toch genoeg over het beleid.
HR
HR

wilbert1234
Talentje

Vak: West - HH
Reg.: 1 juni 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 februari 2012 om 16:27:40.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
weer een seizoen naar de kloten waardeloos
HR
HR

JurgenKean
Basisspeler

Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 15 december 2004

Waarom haal je een spits die het van voorzetten moet hebben als je geen spelers hebt die voorzetten geven?
Waarom stel je verdedigers op als ze toch niet kunnen verdedigen?
Waarom hou je een trainer die bewezen heeft totaal geen winnaarsmentaliteit over te brengen op de selectie?

Zomaar wat vragen waar ik al een tijdje mee zit en die naar aanleiding van deze wedstrijd weer een extra dimensie krijgen, wellicht dat iemand mij aan een antwoord kan helpen :idee
HR
HR

sANDERRRRr
Veelbelovend talent

Uit: roermond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Jonathan Reis
Reg.: 16 maart 2011

*********** gebeurt het onvermijdelijke alsnog.
Speel je gewoon een goeie pot ( de eerste in 2012) maar krijg je veel te weinig door het missen van goeie kansen. Vooraf had ik al gerekend op puntenverlies, dat het op deze manier moet gebeuren is minder.

Moet gezegd, afgelopen jaren kregen we teveel, nu te weinig.

Rutten haters get-in..
HR
HR

alexander15
Lid 2e elftal

Uit: Nijmegen
Reg.: 27 oktober 2004

De spelers kunnen dit alleen zichzelf verwijten, ze hebben het volledig uit de handen laten glippen en talloze verkeerde keuzes in de aanval gemaakt. En toen Heracles eindelijk bijschakelde, ze moesten tenslotte wel, was er echt niemand die op kon staan en de regie weer in handen nemen. Prutsers vandaag, en waarom wordt Matavz in vredesnaam zo weinig aangespeeld, krijgt geen fatsoenlijke kans. Twente zal weer zitten lachen daar, die hebben de koppositie voor het oprapen om niet meer af te geven. Terugklunen naar huis!
HR
HR

Derk Johansen
Legende

Reg.: 14 januari 1999

Dit liedje hebben we de laatste jaren al veel vaker gehoord. Dit is geen toeval, maar gebrek aan kwaliteit.

Zal blij zijn als vogend jaar zowel de trainer als flink wat spelers zijn verdwenen (Manolev, Toivonen, Lens).

Ben wel klaar hiermee...
HR
HR

Dond3r
Vaste waarde in elftal

Uit: Kr
Reg.: 26 april 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 februari 2012 om 16:29:15.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 88493381  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Schandalig dit, Ola en Matavz beide 2x een 100% kans en dan zo slap telkens. Lens werkte wel, maar zat echt helemaal geen idee achter, loze voorzetten, schoten op doel met de snelheid van een schildpad. Mertens wil ik het helemaal niet over hebben.

Verdedigen stond het prima op de tegengoal na, als Everton hem er niet in kopte konden die 2 andere aanvallers even een stuiver opgooien wie hem er intikte, waar waren de verdedigers toen, waarom loopt er niemand in bij zo'n goede redding van je keeper?

:\( :\( Zwaar teleurstellend na zo'n prima 1e 60 min.
HR
HR

alexander15
Lid 2e elftal

Uit: Nijmegen
Reg.: 27 oktober 2004

quote:HR
JurgenKean schreef:

Waarom haal je een spits die het van voorzetten moet hebben als je geen spelers hebt die voorzetten geven?
Waarom stel je verdedigers op als ze toch niet kunnen verdedigen?
Waarom hou je een trainer die bewezen heeft totaal geen winnaarsmentaliteit over te brengen op de selectie?

Zomaar wat vragen waar ik al een tijdje mee zit en die naar aanleiding van deze wedstrijd weer een extra dimensie krijgen, wellicht dat iemand mij aan een antwoord kan helpen :idee
HR
Idd, ik heb me ook mateloos geergerd aan Mertens, die kijkt niet eens waar Matavz staat want hij speelt toch nooit af. Totaal waardeloos deze wedstrijd
HR
HR

Psv-Ehv
Lid 2e elftal

Uit: Eindhoven
Reg.: 25 augustus 2005

Ben helemaal klaar met die Lens, ongeinteresseerd varken. Ik heb nog nooit zo'n passieve speler gezien.
HR
HR

19PSV13
Nationale topspeler

Uit: Zundert
Reg.: 16 september 2005

Depay inbrengen op zo'n moment, kan door zijn onbevangenheid nog wat extra's brengen. Helaas helaas maar we staan nog altijd bovenaan dus nog altijd niets aan de hand. Volgende week weer erop klappen!
HR
HR

Rickardoko
Legende

Uit: Kollum/Apeldoorn
Reg.: 9 juli 2006

Wat is dit toch een onnozel team! Zoveel goede spelers en maar 1 keer scoren terwijl je een legio aan kansen hebt. Waarom in hemelsnaam? Hoe kun je een tegenstander zo terug laten komen? Waarom? Waarom? Ga leren scoren allemaal want het is te vaak net niet met PSV.

PSV heeft een gebrek aan volwassenheid, er is niemand die opstaat en een keer schreeuwt, over mijn lijk en nou knokken voor elke meter op het veld. PSV moet een tegenstander en het gras waar ze op spelen opvreten met deze selectie. Deze ploeg moet heel snel volwassen worden want anders gaan die eigenwijze Tukkers er met de schaal vandoor!
HRHR
HR

PeeEsVee
Vedette

Uit: Nederland
Reg.: 3 februari 2008

Fred weet blijkbaar niet dat je voor de 70ste minuut ook kan wisselen. Daarnaast weet Fred blijkbaar ook niet dat het soms heel gunstig kan zijn om jonge jongens in te brengen, omdat die de drang voelen om zichzelf te bewijzen. Zie de wissel van Zeefuik tijdens die wedstrijd tegen willem 2. Nee in plaats daarvan brengt fred voh in, waarvan ik uberhaupt niet begrijp dat hij een contract heeft gekregen. Ik hoop dat hij per doelpunt betaalt krijgt, anders is het echt de meeste waardeloze 'aankoop' ooit.

Klasse PSV! :psv Ga vooral zo door, dan komen we er wel.

Dat kampioenschap wordt dus helemaal niets hè. Iedere uitwedstrijd is gewoon puntverlies. Ajax uit gaat gewoon een walk over worden. Ik hou mijn hart vast voor de wedstrijd tegen groningen en ga zo maar door. Ik heb der helemaal geen zin meer in als het nu al zoveel moeite kost.
HR
HR

Uw Financieel Adviseur
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Las Vegas
Reg.: 15 december 2008

Offtopic.. .Barbara Barends :kots In het engels een interview openen :kots en Ola gewoon antwoorden in het nederlands ;)

Verder.. Echt zuur zuur zuur puntverlies..

Ajax heeft in ieder geval verloren :pul
HR
HR

PSVertjuh93
Nationale topspeler

Uit: Boxmeer
Reg.: 28 oktober 2008

Nou we zijn weer hard op weg de titel weg te geven... Wat een sukkels zijn het ook :s
HR
HR

bakkie
Toeschouwer

Vak: Zuid - D
Reg.: 31 augustus 2006

Je voelt het zoals gewoonlijk weer aankomen. Eerste helft gewoon goed voetballen, maar ontzettend slordig en laconiek voor de goal. Tweede helft als lamme kak het veld op. Heracles zwabbert één bal tegen de lat en krijgt geloof, vervolgens stort het bij PSV volledig in. Onbegrijpelijk..

Ohja, Lens speelde niet best. Vennegoor wel uitstekende invalbeurt.
HR
HR

Beek En Donk
Basisspeler

Uit: Nederland
Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 24 januari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 februari 2012 om 16:31:16.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 65540822  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vink was weer zeer partijdig, vooral goed te zien met gele kaart Toivonen en momentje enkele minuten later voor Heracles geen geel, geen corner krijgen op het laatst dat duidelijk is, overduidelijk hands van Heracles en ga zo maar door... :kwaad

Maar misschien nog wel erger, na zo'n eerste helft het zo verkloten, iedereen ziet het aankomen en wat doet die slappe zak van een Rutten, helemaal niets, pas van die veilige wissels als het al 1-1 staat.

Met Rutten op zeker geen kampioen, dus hopelijk na vandaag PSV en Rutten ooit elkaar, aardige man, maar geen kampioenstrainer....
HR
HR

Mouth of the south
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 10 juni 2008

Ik ben er even helemaal klaar mee. Na het gelijkspel tegen Utrecht ook weer gelijk tegen Heracles. Er zullen wel weer allerlei excuses zijn, maar het wordt niks dit jaar.

Weer geen uitwedstrijd gewonnen. Van de 11 wedstrijden zijn er 4 (!!) gewonnen. Tegen NEC, Den Haag, Heerenveen en De Graafschap. In 20 wedstrijden al weer 22 tegengoals. Dat zijn de cijfers van een middenmoter.

Weer gefaald op een moment dat de concurrentie punten laat liggen. Zoals gezegd, het zal allerlei redenen hebben, maar dit is al 2,5 jaar zo. De conclusie is helaas duidelijk. Het kampioensfeest zal niet in het Zuiden zijn.
HR
HR

zorik
Nationale topspeler

Uit: Leiden
Vak: Oost - V
Droomaankoop: Milos Krasic
Reg.: 20 januari 2006

Zoveel beter en dan weet je als ze he duel niet in het slot gooien die goal wel eens kan vallen. Verschrikkelijk. Voorhoede heeft gefaald. Het blijft tot de laatste dag spannend.
HR
HR

BryanBuffing
Veelbelovend talent

Vak: Oost - X
Reg.: 20 december 2010

Snap je emotie maar kom op zeg.

quote:HR
wilbert1234 schreef:

weer een seizoen naar de kloten waardeloos
HR
HR
HR

smoor
Jeugdspeler

Uit: eindhoven
Vak: Zuid - CC
Reg.: 13 februari 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 februari 2012 om 16:32:12.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Kampioen worden is een kansloze missie als je zoveel kansen mist :crap.
In godsnaam Lens waar zit jij met je gedachten als je op het veld staat.
Na de 1-1 ook weer onder druk komen te staan hulde mannen(slappe zakken zijn het)
HR
HR

Kingdom
Regelmatige invaller

Uit: Tilburg
Vak: Noord - T
Reg.: 31 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 februari 2012 om 16:32:13.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ben geen fan van Rutten, maar dit kan je moeilijk op Rutten afschuiven. Rutten kan de ballen er niet in schoppen. Het had na de eerste helft al 0-3 moeten staan, dan is een dergelijke verwachtte tegengoal (we krijgen bijna elke wedstrijd een goal tegen en vaak nog dom ook) geen probleem.

Het grootste probleem van PSV is dat we een spits hebben gekocht waar we niets maar dan ook niets aan hebben. We hadden deze pot in de eerste helft al beslist moeten hebben..
HR
HR

Boerzoektbier
Toeschouwer

Uit: Baarn
Vak: Oost - WW
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 8 februari 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 februari 2012 om 16:32:26.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: Mike.nub@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
PSV is nooit doortastend het blaft alleen maar en bijt niet. Echt een frustrerend elftal om naar te kijken. Kun je een keer uitlopen verzuim je het weer kut PSV. :\(
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 februari 2012 om 16:32:32.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ook ik ben ziek van dit punt verlies, maar PSV speelde een geweldige eerste helft en moet gewoon 2/3 kerer scoren dat laten ze na. De 2de helft gaat PSV wat achterover leunen dat moeten ze niet doen. Schijnbaar sluipt dat er gewoon in. Dat de 0-2 niet valt is echt onbegrijpelijk. Die 1-1 komt uit het niets.

Ik vond dat Toivoinen en Strootman een zeer goede wedstrijd hebben gespeeld. Het blijft me een raadsel waarom wij deze wedstrijd niet hebben gewonnen. :crap
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » [Nabeschouwing] Heracles - PSV 1-1 (0-1)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is PSV met Advocaat en Van Bommel erbij favoriet voor de titel volgend jaar?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 78,8% dat VVV Venlo wint van Helmond Sport. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.