PSV Netwerk
zaterdag 19 april 2014 - 13:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » [Nabeschouwing] SCC Napoli - PSV 1-3

HR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

HR

Geraint Thomas
Legende

Vak: -
Droomaankoop: Magnus Wolff Eikrem
Reg.: 3 mei 2007

Napoli - PSV 1-3

18' [1 - 0] É. Cavani

30' [1 - 1] T. Matavz

41' [1 - 2] T. Matavz

60' [1 - 3] T. Matavz

Laatste Europaleague duel dit seizoen toch netjes afgesloten.

Van Ooijen tweede helft prima wat mij betreft. Matavz en Waterman de beste aan PSV-zijde..
HR
HR

Al Bundy
Vedette

Uit: Amersfoort
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 6 juni 2009

Leuke wedstrijd. Waterman en Matavz inderdaad de beste PSV'ers. Leuk dat Brenet nog in mocht vallen, helaas heeft hij de bal niet aangeraakt.
HR
HR

FCEPSV
Legende

Droomaankoop: -
Reg.: 6 juli 2006

Waterman geweldig gekeept, kan niet anders zeggen en ook complimenten voor Manolev.
Lens en (weer) Wijnaldum waren ver onder de maat.
HR
HR

Sly17
Meervoudig international

Uit: Groningen / Wapenveld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 december 2007

+ moraal up
+ €200.000 cashen
+ Europese coëfficiëntenpuntjes
+ debuut Brenet
+ marktwaarde Matavz
+ zelfvertrouwen Matavz
+ spel en zelfvertrouwen Waterman

- spel Engelaar, Lens
-- Zanka. Het lijkt hem maar niet te willen worden met onze Deen...

[Dit bericht is veranderd door Sly17 (op 6 december 2012 21:10:22).]
HR
HR

j0enne
Veelbelovend talent

Vak: Noord - S
Reg.: 18 mei 2011

Manolev speelde anders ook uitstekend.
Alle spelers zouden de inzet van Manolev moeten hebben zeg, gewoon de volle 90 minuten inzet.
Lens was echt gruwelijk slecht, bij elk duel stond die met z'n handjes omhoog om 'm niet aan te raken. Verder ook belachelijk slecht in de passing. Voerde ook nauwelijks wat uit.
Is al weken niet meer echt in vorm die die eerder dit seizoen wel had.

[Dit bericht is veranderd door j0enne (op 6 december 2012 21:12:03).]
HR
HR

robvdw
Jeugdspeler

Reg.: 12 mei 2012

Depay Manolev laten starten zondag. Lens mag ook weer eens gaan banken.
Waarom blijft Advocaat Wijnaldum op stellen. Voegt helemaal niets toe. Alleen maar ballen van 3 meter geven. Matavz kijkt altijd of ie van een begrafenis afkomt. :B

[Dit bericht is veranderd door robvdw (op 6 december 2012 21:11:53).]
HR
HR

Geraint Thomas
Legende

Droomaankoop: Magnus Wolff Eikrem
Reg.: 3 mei 2007

quote:HR
Sly17 schreef:

+ moraal up
+ €200.000 cashen
+ Europese coëfficiëntenpuntjes
+ debuut Brenet
+ marktwaarde Matavz
+ zelfvertrouwen Matavz
+ spel en zelfvertrouwen Waterman

- spel Engelaar, Lens
-- Zanka. Het lijkt hem maar niet te willen worden met onze Deen...
HR
Wat Zanka betreft ben ik het niet helemaal met je eens. Absoluut geen goede pot hoor, maar toch zie ik in Zanka wel meer dan Marcelo/Derijck/Bouma. Al is het alleen maar zijn motoriek.. Vraag is wel of er nog uit gaat komen natuurlijk..
HR
HR

Beaucaron
Vedette

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 27 juni 2009

Best nog een grappig wedstrijdje, als je bedenkt dat er niets op het spel stond. Jammer dat Locadia geen minuten heeft gekregen...
HR
HR

1 PSV Eindhoven
Vaste waarde in elftal

Uit: Zaandam
Reg.: 25 november 2011

Tja gewonnen en 2 ton mee naar Eindhoven. Met wat vertrouwen richting Twente.

Maar maar, zoals VD Gijp al zei. Zodra die gasten ff gingen aanzetten dan komen ze echt heel makkelijk erdoorheen en als ze iets scherper waren kon het gewoon nog 3-3 worden.

Ik vreest nog altijd het ergste tegen goeie tegenstander's met ons verdediging want die blijft toch wel enorm zwak.

Wijnaldum en Lens echt echt echt dramatisch.

Ff over Zanka.

Hij speelde niet onaardig, gaf misschien en bal aan V/ Ooijen die die niet had moeten geven maja dan scoren ze de 1-0 en dan heeft Zanka zich prima herpakt. Ik zou zeggen laat Zanka staan en wie weet word die beter en beter als die nu wedstrijden achterelkaar speelt. Wel gaf die telkens van die kut ballen als die het middenveld in ging dribbelen dat moet beter.
HR
HR

Shane2012
Nationale topspeler

Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 16 december 2010

Waterman 8 motm
Manolev 7 uitstekend
Zanka 6 onwennig maar met potentie
Marcelo 6 wisselvallig
Bouma 3 leverde alle ballen in
V ooijen 7 veel pit en drive. Mooie pass op depay
Engelaar 4 ongeinteresseerde prutser
Wijnaldum 4 verdedigen doet hij niet, ballen inleveren wel. Beter met 10 man spelen
Depay 7 veel strijd en passie. Goed overzicht bij 3-1
Matavz 7,5 scherp
Lens 1 nog nooit iemand zo slecht zien spelen. Dit kan echt niet.
HR
HR

killermfc
Vedette

Reg.: 13 februari 2009

Mooi met opgeheven hoofd afscheid genomen iig, al zat het her & der wel erg mee. Zo verdenk ik de Napoli-voorwaartsen ervan te hebben meegtraind met het Italiaanse Six Nations team, rugby wel te verstaan, vrijwel alle ballen gingen hoog over. Ook die 3e(?) keeper van hen gaf 2 gave assists op Matavz, die een degelijke partij afleverde en 3x (eigenlijk meer) exact op de goede plaats stond en dat is de kwaliteit van een topspits. Hij heeft hiermee een basisplaats tegen twente verdiend. Onze doelman keepte erg sterk. Naast degelijk op de lijn is Waterman ook goed in de 1-tegen-1 en zeker met een bal aan zijn voet. Lekkere wedstrijd ook voor de jonkies in een overigens troosteloze ambiance..

Tja had je nou maar minimaal 4 punten gepakt tegen AIK en/of 3 tegen Dnjepr al had je het dan niet zo gemakkelijk gehad hier.
HR
HR

Svennieboys
Basisspeler

Droomaankoop: Nick Viergever
Reg.: 18 december 2011

Waterman, Manolev en Matavz waren erg sterk :)
HR
HR

TomPSV.
Legende

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

Best een leuke wedstrijd om naar te kijken. Waterman keepte geweldig, Matavz liet zich goed zien met zij hattrick, Van Ooijen speelt een goede tweede helft en ook Zanka deed het niet onaardig. Napoli heeft natuurlijk genoeg kansen gehad, maar met 1-3 winnen daar is gewoon leuk. Ze waren sinds 1994 ongeslagen in eigen huis in Europees verband.
HRHR
HR

RodrigoCosta
Legende

Uit: Breda
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 september 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 december 2012 om 21:25:17.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Na drie nederlagen op rij is dit toch wel lekker hoor. Bij vlagen vrij leuk spel van PSV, al vond ik wel dat Napoli er steeds erg makkelijk doorheen kon als er even werd aangezet.

Mijn cijfers:

1. Waterman 8 (Eindelijk cruciale reddingen van hem)

2. Manolev 7,5 (Speelde uitstekend, won zijn duels)
3. Zanka 6,5 (Opbouwend onzeker, verdedigend prima)
4. Marcelo 6,5 (Deed zijn ding)
5. Bouma 6 (Loopt alleen maar achteruit)

6. Van Ooijen 7 (Herstelde zich goed na slechte start)
7. Wijnaldum 3 (Wederom dramatisch)
8. Engelaar 6 (Probeert snelheid te brengen met passing, veel balverlies)

9. Lens 1 (Meer kan ik er niet van maken, dramatisch)
10. Matavz 8 (Daar sta je voor als spits)
11. Depay 6 (Prima assist, verloor verder veel duels en was slordig)
HR
HR

momfer
Internationale topspeler

Uit: Geldrop
Reg.: 16 januari 2009

Waterman: 8 niks fout gedaan, paar goede reddingen.
Manolev: 6 typische Manolev wedstrijd
Zanka: 5,5 verdedigend wel aardig, verder vrij kleurloos en slecht in de opbouw
Marcelo: 6 redelijke wedstrijd, nog altijd niet het niveau van vorig seizoen
Bouma: 6 goede mentaliteit maar de jaren beginnen wel te tellen
Van Ooijen: 6 slecht begonnen, goed herpakt
Engelaar: 5 slecht begonnen, slecht geeindigd
Wijnaldum: 5 alleen in negatieve zin opgevallen
Lens: 5 zat totaal niet in de wedstrijd
Matavz: 8 gedaan waarvoor hij er staat
Depay: 6 hard gewerkt, wat ongelukkig in de passing
HR
HR

Siemen
International

Reg.: 29 december 2008

RodrigoCosta schreef:
Mijn cijfers:

1. Waterman 8 (Eindelijk cruciale reddingen van hem)

2. Manolev 7,5 (Speelde uitstekend, won zijn duels)
3. Zanka 6,5 (Opbouwend onzeker, verdedigend prima)
4. Marcelo 6,5 (Deed zijn ding)
5. Bouma 6 (Loopt alleen maar achteruit)

6. Van Ooijen 7 (Herstelde zich goed na slechte start)
7. Wijnaldum 3 (Wederom dramatisch)
8. Engelaar 6 (Probeert snelheid te brengen met passing, veel balverlies)

9. Lens 1 (Meer kan ik er niet van maken, dramatisch)
10. Matavz 8 (Daar sta je voor als spits)
11. Depay 6 (Prima assist, verloor verder veel duels en was slordig)
HR
Hier ben ik het helemaal mee eens, op Engelaar en Bouma na. En op het zegje over Zanka na. :)

Engelaar was veel slechter dan een 6. Die deed alles op z'n 65e en gaf zo verschrikkelijk veel foute passes.
Bouma was ook erg zwak vandaag. Een aantal keer liet hij zijn man helemaal lopen. Één keer werd het bijna een goal, maar toen schoot/gleed Vargas hem over de goal. Z'n (niet-)snelheid is wel eng hoor..

Zanka is opbouwend zeer ongelukkig. Maar wat ik mooi vind om te zien: hij dúrft wel de passes te geven en probeert alles in één keer door te passen. Doet hij steeds, gewoon één keer raken en dan ook nog strak. Maar als de ballen dan recht naar voren moeten, of crosspasses, dan lukt het niet.
HR
HR

psvsupottie.com
Legende

Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Reg.: 18 maart 2000

Matige wedstrijd van PSV die we winnen vanwege de vele kansen die Napoli mist. Maar zelf toch ook wel wat gecreëerd en bij vlagen aardig gebruik gemaakt van de ruimtes die Napoli weggaf.

Leuk om te zien dat Van Ooijen, Zanka en Depay mee mochten doen. Jammer dat Brenet zo weinig minuten kreeg en Locadia helemaal geen. In zo'n wedstrijd zou ik zulke jongens gewoon 20 minuten geven. Zeker ook omdat er voldoende spelers waren die rijp waren voor een wissel.

Wellicht lekker voor het zelfvertrouwen dat er gewonnen is. Matavz zondag maar in de basis?

Individueel:

Waterman 8 Uitstekend gekeeped.

Manolev 6 Bij vlagen weer slordig, maar overall redelijk.
Zanka 6 Had goede intercepties, maar ook zwakke momenten.
Marcelo 6 Idem.
Bouma 5 Is een beetje over.

Van Ooijen 7 Uitstekende tweede helft.
Wijnaldum 4 Deed weer verrekte weinig goed.
Engelaar 5 Inspiratieloos.

Lens 3 Is z'n goede vorm helemaal kwijt.
Matavz 7 Nauwelijks gezien maar toch 3x gescoord.
Depay 6 Enkele dreigende momenten maar ook veel slordigheden.

'87 Brenet -
HR
HR

FCEPSV
Legende

Reg.: 6 juli 2006

psvsupottie.com schreef:

Matige wedstrijd van PSV die we winnen vanwege de vele kansen die Napoli mist. Maar zelf toch ook wel wat gecreëerd en bij vlagen aardig gebruik gemaakt van de ruimtes die Napoli weggaf.

Leuk om te zien dat Van Ooijen, Zanka en Depay mee mochten doen. Jammer dat Brenet zo weinig minuten kreeg en Locadia helemaal geen. In zo'n wedstrijd zou ik zulke jongens gewoon 20 minuten geven. Zeker ook omdat er voldoende spelers waren die rijp waren voor een wissel.

Wellicht lekker voor het zelfvertrouwen dat er gewonnen is. Matavz zondag maar in de basis?

Individueel:

Waterman 8 Uitstekend gekeeped.

Manolev 6 Bij vlagen weer slordig, maar overall redelijk.
Zanka 6 Had goede intercepties, maar ook zwakke momenten.
Marcelo 6 Idem.
Bouma 5 Is een beetje over.

Van Ooijen 7 Uitstekende tweede helft.
Wijnaldum 4 Deed weer verrekte weinig goed.
Engelaar 5 Inspiratieloos.

Lens 3 Is z'n goede vorm helemaal kwijt.
Matavz 7 Nauwelijks gezien maar toch 3x gescoord.
Depay 6 Enkele dreigende momenten maar ook veel slordigheden.

'87 Brenet -
HR
gekeeped? Dat is geen Nederlands ;)

Ik ben het met deze cijfers eens. Waterman inderdaad uitstekend gekeept vandaag ;)
HR
HR

Nederbelg
Vedette

Uit: Antwerpen
Vak: Oost - W
Reg.: 12 januari 1999

Goed voor de statistieken en het moraal. Op nette wijze afscheid genomen van de EL. Nu blik vol op de competitie.

Ben benieuw naar de reacties van AZ-coach Verbeek en Heracles-voorzitter Jan Smit over het feit dat PSV deze wedstrijd weer een hoop basisspelers heeft gespaard. ;)
HR
HR

Banders
Basisspeler

Uit: Noord-Brabant
Reg.: 29 augustus 2003

Huh? PSV wint uit bij Napoli?? Dit had ik eigenlijk niet verwacht toen ik de wedstrijd ging kijken. Daarbij gingen Zanka en Van Ooijen al direct de fout in waardoor Cavani scoorde dus zag ik de bui al weer hangen.
Wijnaldum weer dramatisch gespeeld, maar de slechtste man op het veld was toch wel Lens, maar dat mag wel een keer. Alles wat hij aanraakte veranderde in stront.

Depay speelde een degelijke pot, Zanka buiten zijn pass op Van Ooijen waar die tegentreffer uit komt ook. Manolev aanvallend matig, verdedigend redelijk.

Waterman stond goed te keepen, maar laten we nou niet doen alsof het aan Waterman lag dat we hier winnen. PSV heeft ook flink geluk gehad zeg! Een falende keeper en falende aanvallers. El Khaddouri met een open kans, maar waarbij de bal net op stuitert, Pandev die een 100% kans krijgt maar waarbij Waterman goed redt maar zo'n kans moet een doelpunt zijn, Cavani die prachtig werd weggestuurd maar zijn volley het stadion uitschoot.

Laat ik niet te kritisch zijn en ook PSV in deze de credits geven, want die verdienen ze! Matavz, 3 kansen 3 doelpunten. Was PSV zo efficiënt geweest in de competitie (Vitesse, Ajax) dan was het een stuk minder spannend geweest.

Lekker :psv :pul !!

Oja, wat ik wel schandalig vind is hoe Engelaar speelt. Kom op zeg, verdien je 1,8 miljoen? per jaar en dan een beetje over dat veld slenteren. Tikkie breed, tikkie terug... Belachelijk.

[Dit bericht is veranderd door Banders (op 6 december 2012 22:35:22).]
HR
HR

RoeliusMaximus
Toeschouwer

Vak: Zuid - D
Reg.: 15 augustus 2010

Vermakelijke eerste helft.

Maar, Lensie is ook een mooie. Vooraf aangeven graag (zich in de kijker) te willen spelen, en dan totaal geen inzet tonen.
Vorig seizoen deed hij dat ook wel eens, toen was het 'optisch bedrog' want het 'hoorde bij zijn spel'. We hebben dit seizoen gezien dat het anders kan dus nonsens, werken Lensie.
HR
HR

rojo-blanco
Internationale topspeler

Uit: Venlo
Droomaankoop: Jelle Vossen
Reg.: 2 september 2006

Samenvatting ergens?
HR
HR
HR
HR

okido!
Legende

Uit: Eindhoven
Reg.: 27 juni 2008

Zanka doet ook niet echts heel slechts bij die goal voor Napoli. v. Ooijen doet gewoon iets heel raars door niet door te lopen.
HR
HR

19PSV13
Internationale topspeler

Uit: Zundert
Droomaankoop: Nick Viergever
Reg.: 16 september 2005

Ben tijdens de rust in slaap gevallen, helaas dus de tweede helft moeten missen. Nog even de samenvatting gekeken en kan daaruit maar 1 conclusie trekken, Matavz is Huntelaar2. Staat altijd op de goede plek. Die had die kans van zaterdag wel gemaakt, al had hij die eerste niet gemaakt. Uit de tegengoal blijkt wel dat van Looien nog te weinig ervaring heeft op.hoogste niveau, op kracht afgebluft. Hoop aan een kant dat Advocaat zo tegen Twente begint voorin Depay - Matavz - Mertens maar dat lijkt me niet. Ik heb iig weer een beetje hoop, zeker omdat Twente weer verliest.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » [Nabeschouwing] SCC Napoli - PSV 1-3

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is ‘Connected Stadium’ een goede investering van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 92,6% dat Feyenoord wint van SC Cambuur Leeuwarden. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!