PSV Netwerk
maandag 21 april 2014 - 01:26                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » 1/4 Finale KNVB Beker: PSV-Feyenoord

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 22 »

HR
forumillustratie - forumillustratie

Voorbeschouwing

Wedstrijd PSV-Feyenoord
Datum Woensdag 30 januari 2013
Locatie Eindhoven
Scheidsrechter
Aanvang 20.45 uur

forumillustratie

Philips Stadion

forumillustratie

KNVB Beker 2009/10: PSV Feyenoord 0-3. Ibrahim Afellay in duel met Feyenoorder Karim El Ahmadi.

Historie PSV-Feyenoord KNVB Beker

2009-2010 Beker 27-01-2010 PSV-Feyenoord 0-3
2001-2002 Beker 30-01-2002 PSV-Feyenoord 1-1
1997-1998 Beker 12-03-1998 PSV-Feyenoord 4-0
1990-1991 Beker 11-04-1991 PSV-Feyenoord 0-1
1989-1990 Beker 17-01-1990 PSV-Feyenoord 2-1
1973-1974 Beker 13-03-1974 PSV-Feyenoord 2-0
1970-1971 Beker 08-11-1970 PSV-Feijenoord 0-0

forumillustratie

PSV'er 'Maza' Rodriguez probeert de bal te ontfutselen van Feyenoorder Jon Dahl Tomasson. De laatste bekerconfrontatie wist Feyenoord in Eindhoven met maar liefs 0-3 te winnen. Doelpunten kwamen op naam van Karim El Ahmadi, Giovanni Van Bronckhorst en wederom Karim El Ahmadi.

Laatste editie KNVB Beker PSV-Feyenoord

2009-2010 Beker 27-01-2010 PSV-Feyenoord 0-3

De loting voor de 1/4e finale van het KNVB Bekertoernooi heeft een loting tussen topclubs PSV en Feyenoord opgeleverd. Het duel staat gepland in januari op wel te verstaan 29, 30 of 31 januari 2013. Het duel word gespeeld in het Philips Stadion.

forumillustratie

Karim El Ahmadi heeft Feyenoord zojuist op 0-1 gezet in de vorige bekerontmoeting tussen beide verenigingen.

[Dit bericht is veranderd door West Side United (op 22 december 2012 15:35:37).]
HR
HR

quote:HR
sandrinho schreef:

Nou wil ik niet zeiken hoor, maar dit zijn de 1/8 rondes, niet de halve finales.. ;)
HR
Klopt toch...Halve finales word aangeduid als 1/2 finale. Kwartfinale als 1/4 finale, en als je bij de laatste 16 zit, 1/8 finales.
HR
HR

RB1987
Nationale topspeler

Uit: Maastricht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 23 maart 2005

Leuke loting. Thuiswedstrijd, aansprekende tegenstander, ronde verder moet goed mogelijk zijn!
HR
HR

BMG
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 13 maart 2008

Wat zijn de speeldata voor deze ronde? Lijkt me voor 75% een zekerheidje dat deze op de donderdagavond wordt geplaatst. Laten we hopen van niet.

Laat maar, staat gewoon bovenaan wanneer deze wedstrijden zijn. Het is al laat..

[Dit bericht is veranderd door BMG (op 21 december 2012 02:17:42).]
HR
HR

Mister_PSV
Jeugdspeler

Uit: Ede
Vak: Noord - T
Reg.: 12 augustus 2003

BMG schreef:

Wat zijn de speeldata voor deze ronde? Lijkt me voor 75% een zekerheidje dat deze op de donderdagavond wordt geplaatst. Laten we hopen van niet.

Laat maar, staat gewoon bovenaan wanneer deze wedstrijden zijn. Het is al laat..
HR
Waarschijnlijk woensdag 30 januari. Dinsdag kan niet, omdat feyenoord die zondag daar voor al speelt en donderdag de 31ste kan ook niet, omdat wij die zaterdag daarna spelen.

Hou het maar op woensdag.
HR
HR

RIO
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 19 februari 2000

Mooi zo, dan kan ik daar bij zijn!

Heb er wel zin in, beter dan weer tegen een amateurploeg of Jupiler ploeg. Lekker erop, iedereen scherp en gelukkig niet in de Kuip.
HR
HR

bloodbrother
Basisspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 27 augustus 2010

Lekker een vol stadion. Kan niet beter.
HR
HR

Vertii
Talentje

Uit: Gemert
Vak: West - J
Reg.: 21 mei 2012

Hoe duur zullen deze kaartjes worden?
HR
HR

Quirinho
Basisspeler

Vak: Zuid - EE
Reg.: 26 juli 2011

Vertii schreef:

Hoe duur zullen deze kaartjes worden?
HR
2 jaar geleden heb ik volgens mij 15 euro voor vak T betaald. Ook kwartfinale tegen Feyenoord. Zal nu ook wel zoiets worden.
HR
HR

killermfc
Vedette

Reg.: 13 februari 2009

Zou mooie prijs zijn, ditmaal op zeker van de partij op 30 januari nadat ik bij de 0-3 (koude, geen zin, rechtstreeks op tv, blabla) verstek liet gaan.

Zat ik er verder toch niet gek ver naast toen ik, uit het blote hoofd, mijn lijstje gaf van PSV-Feyenoords voor de beker! Zoals ik elders al eerder meldde, indien je toch tegen Feyenoord moet, dan maar meteen, zéker niet in de finale en bij voorkeur thuis. So far so good, maar blijft een wedstrijd op zich waarbij de vorm (van de dag) niet allesbepalend is. In bekerwedstrijden komen namelijk andere krachten vrij. Kijk daarvoor alleen maar naar de 0-3 toen PSV een optisch veldoverwicht had. Ik zet in op fifty-fifty hetgeen vanwege het thuisvoordeel schommelt tussen de 55-60% kans om door te gaan. En laten we die beker nu maar geen troostprijs meer noemen, dat kan altijd nog wanneer we ooit weer eens een paar maal op rij kampioen zijn geworden.
HR
HR

Mercer
Legende

Reg.: 27 september 2004

Mooie wedstrijd. Thuiswedstrijd. Wij zijn favoriet. Moeten gewoon winnen. Zijn we aan onze stand verplicht. Hopelijk hangt er een Europees sfeertje. Gelukkig geen uitwedstrijd. Dan zou dit voor Feyenoord gelden. Thuisvoordeel is cruciaal in dit soort wedstrijden.

Zin in. Kan niet wachten.
HR
HR

jeffreymen
Internationale topspeler

Uit: Venlo
Reg.: 13 april 2006

Een tegenstander die je niet in de finale in de kuip tegen wil komen, dus prima dat we ze nu treffen!
Vitesse-Ajax natuurlijk ook een mooi affiche.
HR
HR

tytonski Rode kaart: waarschuwing
Bankzitter

Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Reg.: 28 augustus 2011

Hele mooie loting!

PSV heeft zeker kans en gaat met het thuis voordeel ook winnen!

Kortom: PSV,Vitesse,Fc den Bosch en Heracles halve finalisten KNVB Beker

Wordt het dan toch weer een kopie finale van vorig seizoen? :tong
HRHR
HR

Quirinho
Basisspeler

tytonski schreef:

Hele mooie loting!

PSV heeft zeker kans en gaat met het thuis voordeel ook winnen!

Kortom: PSV,Vitesse Ajax,Fc den Bosch AZ en Heracles halve finalisten KNVB Beker

Wordt het dan toch weer een kopie finale van vorig seizoen? :tong
HR
[Dit bericht is veranderd door Quirinho (op 21 december 2012 10:27:22).]
HR
HR

Leonard Skinner
Legende

Vak: Noord - U
Reg.: 20 juli 2008

Mooie loting. Heb je meer aan dan een potje tegen amateurs. Volgende ronde graag Ajax-thuis. Finale tegen Heracles met 3-0 winnen (1x Ola, 1x Mertens en 1x Lens) en we hebben weer een hoofdprijs te pakken. :B
HR
HR

Daniel_VB22
Lid 2e elftal

Vak: Zuidoost - ZZ
Droomaankoop: Balazs Dzsudzsak
Reg.: 13 augustus 2012

Mooie loting man, wanneer begint de kaartverkoop? :B
HR
HR

tytonski Rode kaart: waarschuwing
Bankzitter

Vak: West - JJ
Reg.: 28 augustus 2011

@ quirinho

Ajax gaat ergens afhaken dat kan niet anders.. ajax zie ik niet vol op 3 fronten mee doen en Vitesse heeft thuisvoordeel dus die winnen van ajax. Den bosch daar in tegen is een gevaarlijke outsider en daar heeft az zo maar nog niet van gewonnen er zijn al vaker verassingen gebeurd in de beker dat zie ik nu weer gebeuren.
HR
HR

ChrisVH
Toeschouwer

Reg.: 28 juni 2011

De week voor deze wedstrijd is Feyenoord-PSV. Kan een leuke week worden!
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 december 2012 om 13:39:03.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@marcobinnekamp.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV
HR
Zoals verwacht wordt ie op woensdag 30 januari om 20.45u gespeeld. Net bekend gemaakt door de KNVB.
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 4 juni 2009

ChrisVH schreef:

De week voor deze wedstrijd is Feyenoord-PSV. Kan een leuke week worden!
HR
Ik weet niet welke kalender je gebruikt, maar naar mijn weten zijn de bekerwedstrijden eind januari en Feyenoord-PSV 24 februari.
HR
HR

Leonard Skinner
Legende

Vak: Noord - U
Reg.: 20 juli 2008

Massimo schreef:

(...)

Ik weet niet welke kalender je gebruikt, maar naar mijn weten zijn de bekerwedstrijden eind januari en Feyenoord-PSV 24 februari.
HR
Misschien is de nieuwe Maya-kalender nu verkrijgbaar?
HR
HR

Robje PSV
Vedette

Uit: Philips Stadion
Vak: Oost - Y
Reg.: 27 november 2006

Ricardo Izecson Santos schreef:

Zoals verwacht wordt ie op woensdag 30 januari om 20.45u gespeeld. Net bekend gemaakt door de KNVB.
HR
Wat een graftijd voor een doordeweekse dag. Leuk voor kinderen ook :crap
HR
HR

Quirinho
Basisspeler

tytonski schreef:

@ quirinho

Ajax gaat ergens afhaken dat kan niet anders.. ajax zie ik niet vol op 3 fronten mee doen en Vitesse heeft thuisvoordeel dus die winnen van ajax. Den bosch daar in tegen is een gevaarlijke outsider en daar heeft az zo maar nog niet van gewonnen er zijn al vaker verassingen gebeurd in de beker dat zie ik nu weer gebeuren.
HR
Ok, ik begrijp je mening. Ik verwacht echter dat ajax vitesse 2 x gaat verslaan die week (zowel in de beker als competitie). Dit is echter puur op gevoel. Ik geloof ook niet dat Ajax af gaat haken, daar is het een te sterk elftal voor. En AZ zou in principe gewoon gehakt van Den Bosch moeten maken. Maar inderdaad, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
HR
HR

PascalBrielle
Nationale topspeler

Uit: London
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 31 juli 2003

Quirinho schreef:

(...)

2 jaar geleden heb ik volgens mij 15 euro voor vak T betaald. Ook kwartfinale tegen Feyenoord. Zal nu ook wel zoiets worden.
HR
Was volgens mij 3 jaar geleden... Koud, 0-3 verloren... Was drama. Wereldgoal van van Bronckhorst, toen dacht ik nog dat het lucky was, maar hij deed het op het WK tegen Uruguay nog een keer.

Mooie loting, mooie kans op revanche en gelukkig thuis!
HR
HR

DRA
Bankzitter

Vak: Oost - YY
Reg.: 16 april 2008

Voor mij prima tijd! Had liever de donderdag gezien, maar dat was niet mogelijk.

[Dit bericht is veranderd door DRA (op 21 december 2012 14:19:58).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

PSV Forums » A - PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » 1/4 Finale KNVB Beker: PSV-Feyenoord

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is ‘Connected Stadium’ een goede investering van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 68,7% dat Chelsea FC wint van Atletico Madrid. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!