PSV Netwerk
woensdag 16 april 2014 - 20:57                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Roda JC-PSV

HR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 11 »

HR

Lensie Lensie
International

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - A
Droomaankoop: -
Reg.: 26 mei 2007

VOORBESCHOUWING
forumillustratie

Roda JC Kerkrade - PSV
Datum 31-03-2013
Locatie Kerkrade
Scheidsrechter
Aanvang 12.30 uur

HISTORIE
2006-2007 Eredivisie 28-01-2007 Roda JC-PSV 2-0
2007-2008 Eredivisie 16-03-2008 Roda JC-PSV 1-1
2008-2009 Eredivisie 18-01-2009 Roda JC-PSV 1-1
2009-2010 Eredivisie 19-01-2010 Roda JC-PSV 0-1
2010-2011 Eredivisie 19-09-2010 Roda JC-PSV 0-0
2011-2012 Eredivisie 29-04-2012 Roda JC-PSV 1-3

STADION
Plaats Kerkrade, Nederland
Capaciteit 19.979
Bouwjaar 1999-2000
Geopend 2000
Kosten € 40 miljoen
Architect(en) Jan Dautzenberg
Eigenaar Gemeente Kerkrade
Bespelers Roda JC
Veldafmetingen 105 x 68 m

forumillustratie

VORIGE WEDSTRIJD
De vorige wedstrijd in Kerkrade won PSV met 1-3. Doelpuntenmakers waren:
7 Mertens
32 Marcelo
66 Malki
84 Depay

STERSPELER
forumillustratie

Voornaam: Sanharib
Achternaam: Malki Sabah
Nationaliteit: Syrië
Geboortedatum: 1 maart 1984
Leeftijd: 28
Geboorteland: Syrië
Geboorteplaats: Al-Qamishli
Positie: Aanvaller

[Dit bericht is veranderd door Lensie Lensie (op 28 februari 2013 22:23:15).]
HR
HR

1 PSV Eindhoven
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Vak: -
Reg.: 25 november 2011

Jezus het word nu wel heel vol he met voorbeschouwingen topic.
HR
HR

Ysselsteyn
Nationale topspeler

Uit: een gat waar ik niet meer in terug kan
Vak: West - JJ
Reg.: 26 november 2002

quote:HR
1 PSV Eindhoven schreef:

Jezus het word nu wel heel vol he met voorbeschouwingen topic.
HR
Zou het toe juichen als de voorbeschouwingstopics alleen nog maar aangemaakt worden door 1 persoon (west side united). Zo heb je altijd dezelfde intro met relevante informatie en gaan mensen niet steeds vroeger voorbeschouwingstopics openen omdat ze dat ook zo graag een keer willen.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 maart 2013 om 12:36:10.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Ysselsteyn schreef:

(...)

Zou het toe juichen als de voorbeschouwingstopics alleen nog maar aangemaakt worden door 1 persoon (west side united). Zo heb je altijd dezelfde intro met relevante informatie en gaan mensen niet steeds vroeger voorbeschouwingstopics openen omdat ze dat ook zo graag een keer willen.
HR
Probeer ik ook te zijn. Heb dit al van verschillende forumleden gehoord. Maak altijd voorbeschouwingen met dezelfde opzet, informatie en achtergronden. Voor eenieder overzichtelijk en uitgebreid. Als ik dan sommige andere voorbeschouwingen zie...met maar een zinnetje, zoals: 'Op die datum spelen we tegen... Wat denken jullie ervan...'

Daar zakt mijn broek vanaf..

En naarmate het belang van de wedstrijd, europees danwel topper, des te eerder word deze dan aangemaakt...
HR
HR

Ysselsteyn
Nationale topspeler

Bij het forum van onze vrienden uit Duivendrecht doen ze dit ook en is de topic-opener mede-moderator van dat gedeelte van het forum.
Dat zou wat betreft geen slecht idee zijn om hier te doen.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 maart 2013 om 13:12:03.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hoe word je moderator? Moet ik me ergens extra laten registreren? Zou dat best willen. Huidige mods, wie kan mij informeren?
HR
HR

Ysselsteyn
Nationale topspeler

Denk dat je dit het beste in het gastenboek kunt vragen of anders een prive-bericht naar Bas of zo.

@Lensie Lensie: Niks ten nadele van jou trouwens want je hebt deze topic wel op een fatsoenlijke manier geopend. Maar als dit altijd gebeurt via dezelfde blijft het overzichtelijker.

[Dit bericht is veranderd door Ysselsteyn (op 1 maart 2013 13:24:24).]
HR
HR

Kevin Strootman Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Roosendaal
Vak: Zuid - C
Reg.: 21 oktober 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 maart 2013 om 00:05:08.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: svendeboer@live.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vanaf nu de volle focus op Roda.

Waterman; Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems; Van Bommel, Toivonen, Strootman; Wijnaldum, Lens, Mertens*

* = indien schorsing, Depay.

[Dit bericht is veranderd door Kevin Strootman (op 17 maart 2013 00:05:23).]
HR
HR

Prince
Regelmatige invaller

Reg.: 24 juni 2004

Ik denk dat we het best als volgt het seizoen af kunnen maken.

Basis: Waterman, Hutchinson, Marcelo, Pieters, Willems, van Bommel, Strootman, Toivonen, Wijnaldum, Lens, Mertens.

Bank: Tyton, Derijck, Bouma, Hiljemark, Depay, Matavz, Locadia.
HR
HR

KEZZABOMMEL
International

Uit: Den Bosch
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 21 september 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 maart 2013 om 16:36:50.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: kevinsand90@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wellicht toch Derijck voor Marcelo , die vind ik vaak toch onzekerder dan Derijck. Gisteren had ie ook weer bijna dom balverlies wat zomaar de 1-1 zou kunnen betekenen.
HR
HR

j0enne
Basisspeler

Vak: Noord - S
Reg.: 18 mei 2011

Klopt inderdaad, ik hield m'n hart vast. Zo lang treuzelen totdat die Lieder eraan kwam en 'm bijna van de bal zette.
HR
HR

BosscheBol
Legende

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 10 april 2005

Ysselsteyn schreef:

(...)

HR
Heb dat ook al vaker gezegd. Wat mij betreft West Side United. Prima voorbeschouwingen met leuke informatie en foto's.
HR
HR

Pintomolly
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 30 september 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 maart 2013 om 20:40:41.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: pintomolly@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik hoop op 3 pnt maar ik hou mijn hart vast. Roda is toch een angstgegner en ook fnoord had de winst vorige week niet verdiend...laat Bouma maar staan en zet Marcello op Malki.

Ps who gives a crap over wie wanneer waarover een topic, opent....ik heb liever een korte bondige openingspost zonder fotos scheelt weer scrollen :tong
HRHR
HR

Kevin Strootman Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Roosendaal
Vak: Zuid - C
Reg.: 21 oktober 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 maart 2013 om 20:54:22.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: svendeboer@live.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Pintomolly schreef:

Ik hoop op 3 pnt maar ik hou mijn hart vast. Roda is toch een angstgegner en ook fnoord had de winst vorige week niet verdiend...laat Bouma maar staan en zet Marcello op Malki.

Ps who gives a crap over wie wanneer waarover een topic, opent....ik heb liever een korte bondige openingspost zonder fotos scheelt weer scrollen :tong
HR
Angstgegner?
Laatste 8 wedstrijden 7x gewonnen en een keertje 0-0.

Durf zelfs te zeggen dat dat de beste reeks is van alle tegenstanders.
HR
HR

Mies van der Rohe
Legende

Uit: Chicago
Vak: Oost - X
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 17 mei 2007

Mertens
Lens
Wijnaldum

Toivonen

Strootman
van Bommel

Willems
Bouma
Marcelo
Hutchinson

Waterman

Sterke opstelling. Roda gaat ons geen problemen opleveren: 0-3

Met of zonder Mertens.
HR
HR

VakU
Lid 2e elftal

Uit: Valkenswaard
Vak: Noord - U
Reg.: 27 februari 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 maart 2013 om 21:26:44.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Cruciale wedstrijd, bij verlies haak je af voor het kampioenschap.

Forzaa :psv
HR
HR

SomaQan
Legende

Uit: Vlijmen
Vak: Noord - M
Droomaankoop: Ayub Daud
Reg.: 5 november 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 maart 2013 om 22:31:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Mies van der Rohe schreef:

Mertens
Lens
Wijnaldum

Toivonen

Strootman
van Bommel

Willems
Bouma
Marcelo
Hutchinson

Waterman

Sterke opstelling. Roda gaat ons geen problemen opleveren: 0-3

Met of zonder Mertens.
HR
Met deze opstelling moetje Roda gewoon oprollen ja met 0-3.

Ik hoop echt dat we vanaf nu gewoon een reeks zetten van 7x winst om als een Kampioen te eindigen en die schaal te pakken!

De beker ook niet te vergeten!!

Vooruit :psv vooruit rood witten!
HR
HR

Romario the Best!
Meervoudig international

Reg.: 26 augustus 2006

Ik vind het misplaatst om zo maar even te zeggen dat we daar gaan winnen. Zijn we de laatste vier jaar zo goed dat dit labiele team even gaat winnen bij Roda? Roda, wel met geluk, speelt ook gelijk bij Ajax, Feyenoord had daar niet mogen winnen. Dus laat alstublieft die hoogmoed achterwege en laten de waswijven maar eens een keer mijn ongelijk tonen!
HR
HR

Skuddem
Internationale topspeler

Uit: Son en Breugel
Reg.: 5 oktober 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 maart 2013 om 23:34:30.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik had lange tijd hoop dat we rond deze speelronde een aantal punten los zouden staan van de concurrentie. Gezien de selectie en de trainer was dit zelfs meer dan hoop, een verwachting. Zoals wel vaker in het leven komen je verwachtingen niet uit, en leef je vervolgens tussen hoop en vrees. Dat is een beetje de situatie van nu. Ik ben best blij dat we winnen van RKC, maar baal als een stekker dat Ajax wint van AZ. Scheld zo'n Viergever ook makkelijk verrot voor de TV, omdat hij die kans niet afmaakt in de blessuretijd. Maargoed, het is allemaal afwachten en dat is voor een control-freak niet heel prettig! Ondanks dat ik positief ben ingesteld, betrap ik mezelf op een soort wanhoop en frustratie de laatste tijd. Heb hier ook al eens gepost 'ik geloof er niet meer in', om vervolgens boos te worden als iemand mij een slechte supporter noemt. Toch denk ik dat dit een gevoel is wat meer PSV fans met zich meedragen. Lange tijd geen kampioen, veel teleurstellingen, zou het dit jaar dan toch....en dan 7keer verliezen. Elk jaar dat we het weg hebben gegeven, ben ik tot een bepaald moment helemaal opgefokt geweest, maar na een bepaald moment merk je die gelatenheid en berusting bij jezelf..dat punt komt nu weer dichterbij, tegen Heereveen voelde ik het al opkomen, en de kans dat PSV het binnenkort ergens vertieft is m.i. best groot, dus op die klap kun je wachten.

Aan de andere kant, we zijn nog steeds een kampioensploeg, die vanaf nu alles KAN winnen. Dit is niet genoeg voor een controlfreak als mij, maar we doen het er maar mee....en te beginnen over 2 - schijt interlands - weken tegen onze 'angstgegner' de Koempels uit Kirchroa! Met de volgende opstelling a.u.b.

-------------------Vuurvrouw-----------------
Dn Hutch-----Martsjelo--Ouwe Fred------JETRO
---------von Bommel------Strooiman-----------
-------------------Koivonen------------------
El Gini-----------JE-RE-MAIN LENS-----Drieske*

* indien schorsing d'n Pay erin.

Forza :psv
HR
HR

PSV1990.
Aanstormend talent

Uit: ehv
Droomaankoop: Andres Iniesta
Reg.: 13 november 2012

Romario the Best! schreef:

Ik vind het misplaatst om zo maar even te zeggen dat we daar gaan winnen. Zijn we de laatste vier jaar zo goed dat dit labiele team even gaat winnen bij Roda? Roda, wel met geluk, speelt ook gelijk bij Ajax, Feyenoord had daar niet mogen winnen. Dus laat alstublieft die hoogmoed achterwege en laten de waswijven maar eens een keer mijn ongelijk tonen!
HR
Helemaal mee eens ! :pul
HR
HR

VakU
Lid 2e elftal

Uit: Valkenswaard
Vak: Noord - U
Reg.: 27 februari 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 maart 2013 om 00:29:58.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

HR
Precies!
HR
HR

Quirinho
Basisspeler

Vak: Zuid - EE
Reg.: 26 juli 2011

HR
Inderdaad, en krijgt met 5-0 slaag bij ons, en gaat op de bek bij PEC... Geen smoesjes, dit moet gewoon gewonnen worden!
HR
HR

KOENIE
Legende

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 maart 2013 om 09:21:33.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wordt weer zo,n Do or DIE wedstrijd. Ik probeer nog steeds positief te blijven,ook al kost het me de laatste maanden veeeeeel moeite.
zie geen vooruitgang maar eerder stilstand en achteruitgang grrrrrr
HR
HR

PSV sup
Regelmatige invaller

Uit: Veldhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 september 2008

KOENIE schreef:

Wordt weer zo,n Do or DIE wedstrijd. Ik probeer nog steeds positief te blijven,ook al kost het me de laatste maanden veeeeeel moeite.
zie geen vooruitgang maar eerder stilstand en achteruitgang grrrrrr
HR
Je hebt gelijk, helaas winnen we DO or Die wedstrijden nooit, dus ik ga uit van een aanzienkomend, gewoon verlies in een uitwedstrijd. Bij winst hebben we al een goede stap gezet richting de wedstrijd tegen Ajax, bij verlies kan je net zo goed stoppen met de rest van het seizoen, dan is het klaar.
HR
HR

FarfanNilisRomario
Vaste waarde in elftal

Uit: Oosterhout
Vak: Oost - YY
Reg.: 12 januari 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 maart 2013 om 09:38:17.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
We hebben twee weken om ons voor te bereiden (m.u.v. de internationals dan...).
Lens terug, Toivonen weer meer richting 100%, Pieters weer wat wedstrijdritme. Oftewel, een bijna fitte selectie :) ! Liefst geen schorsing voor Mertens en uiteraard geen blessures van terugkerende internationals en dan is er GEEN ENKEL EXCUUS om bij Roda niet de drie punten te pakken.

De komende twee uitpotten goed doorkomen en dan een hele belangrijke tegen nog steeds voor mij de belangrijkste concurrent en de zon kan zo maar 'ns weer flink gaan schijnen :pul !

Forza :psv !!!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Roda JC-PSV

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is ‘Connected Stadium’ een goede investering van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 48,1% dat Benfica SL wint van Juventus. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!