PSV Netwerk
woensdag 26 november 2014 - 21:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » Afscheidswedstrijd Mark van Bommel

HR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 30 »

HR

DRA
Vaste waarde in elftal

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - V
Droomaankoop: -
Reg.: 16 april 2008

forumillustratie

Mark heeft persoonlijk een aantal voormalig ploeggenoten benaderd met wie hij samenspeelde bij PSV, FC Barcelona, FC Bayern München, AC Milan en het Nederlands elftal. Van Bommel startte zijn carrière bij Fortuna Sittard. In totaal won hij met deze ploegen maar liefst 22 prijzen: één keer de UEFA Champions League, negen landskampioenschappen, vijf keer de nationale beker en zeven keer de Super Cup. Daarnaast kwam hij 79 keer uit voor Oranje. Mark van Bommel verwacht op korte termijn de komst van een groot aantal voetbalvrienden bekend te kunnen maken: "We zijn op dit moment nog druk in overleg met clubs om vrijgave van de spelers te regelen. Ik denk volgende week de komst van een groot aantal voormalig PSV’ers en internationals bekend te maken. Daarnaast heb ik toezegging van een aantal spelers van UEFA Champions League-winnaar FC Bayern München. Ook een aantal spelers uit mijn periodes bij FC Barcelona en AC Milan zijn uitgenodigd.” PSV is verheugd gastheer te mogen zijn van de afscheidswedstrijd van Mark van Bommel. De spelersnamen worden de komende periode bekendgemaakt via PSV.nl.

Programma
Het voorprogramma van de afscheidswedstrijd begint om 16.00 uur op het buitenterrein rondom het Philips Stadion. Het buitenprogramma is vergelijkbaar met een reguliere PSV FANdag en staat in het teken van 100 jaar PSV en Mark van Bommel. Er zijn diverse voetbalactiviteiten voor jong en oud. De PSV-selectie maakt aan het begin van de avond, voorafgaand aan de wedstrijd, zijn opwachting op het podium. De toegang van het buitenprogramma is gratis en iedereen is van harte welkom.

Kaartverkoop
Klik hier om de spoiler te bekijken

[Dit bericht is veranderd door DRA (op 25 juni 2013 14:05:08).]
HR
HR

TomPSV.
Legende

Vak: -
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

Ik ben zeker van plan om erheen te gaan. Afscheid nemen van de grote PSV'er Mark van Bommel. Laat het een mooie avond worden met een hoop spelers waar hij mee samen heeft gespeeld. Ook leuk om die eens aan het werk te zien natuurlijk.
HR
HR

dvhpsv
Vedette

Uit: Brabant
Vak: Oost - X
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 22 april 2007

Samen met Cocu mijn favoriete PSV'ers. 'Helaas' ben ik dan op vakantie dus kan ik deze wedstrijd niet meepakken :C
HR
HR

Pro pyro
Legende

Vak: Oost - X
Reg.: 28 januari 2008

Zal est1913 wel weer om m'n dak krijgen, maar ik vind de prijzen niet bepaald aan de lage kant..
HR
HR

Skele Wie Wau
Vedette

Uit: Helmond
Reg.: 14 februari 2006

2 maal binnen :pul

Ere-triune zuid voor 25 per stuk, niet duur :pul
HR
HR

Young-Beasley
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Noord - T
Droomaankoop: Heurelho Da Silva Gomes
Reg.: 27 april 2007

Net 4 kaarten besteld op Oost :psv
HR
HR

Ehv040
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Noord - U
Reg.: 19 februari 2006

Kaarten; CHECK!
Zin in!
HR
HR

killermfc
Legende

Reg.: 13 februari 2009

quote:HR
Pro pyro schreef:

Zal est1913 wel weer om m'n dak krijgen, maar ik vind de prijzen niet bepaald aan de lage kant..
HR
Volledig mee eens, verwacht er ook niet al teveel van. Zijn meestal zaadpotjes, zie ook de afscheidswedstrijden van Willy van de Kerkhof, Hans van Breukelen & Phillip Cocu. Ik zie op de dag zelf wel aangezien ik dat weekend ook nog een ander groot (sport-)evenment heb. Wordt hiermee overigens ook de officiële jubileumswedstrijd van PSV afgeraffeld? :denk
HR
HR

Strootman08
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Sint-Oedenrode
Vak: Noord - TT
Droomaankoop: Eric Addo
Reg.: 27 februari 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 juni 2013 om 13:43:05.  Profiel  Stuur een privébericht  ICQ 8  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Helaas kan ik niet aanwezig zijn ivm vakantie. Had hier graag bij willen zijn.

[Dit bericht is veranderd door Strootman08 (op 14 juni 2013 14:05:12).]
HR
HR

phoxy
Nationale topspeler

Uit: Veldhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 21 juni 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 juni 2013 om 14:08:28.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: rubenpsv@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ben erg benieuwd naar de bekendmaking van de spelersnamen, maar de belangrijkste aanwezige is uiteraard onze held Mark van Bommel! Meteen kaarten gekocht voor Oost, al is het maar om nog één keer alles te geven voor deze levende legende! :)
HR
HR

Daniel_VB22
Basisspeler

Vak: Zuidoost - ZZ
Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 13 augustus 2012

Snel kaarten kopen dan maar! Al is het alleen maar om Thiago Silva en Zlatan van zo dichtbij te zien.. Eerstgenoemde mag hier trouwens best blijven hoor! :B :ja
HR
HR

yttrium
Toeschouwer

Reg.: 31 maart 2010

Net voor vaderdag 3 kaarten ere zuid gehaald
HR
HR

PascalBrielle
Nationale topspeler

Uit: London
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 31 juli 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 juni 2013 om 16:14:21.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: geen  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Vorstelijk schreef:

(...)

De toon is weer gezet.... het gaat hier over de afscheidswedstrijd van onze held, ga jij je druk maken over iemand die een halve eeuw terug in amsterdam speelde.
HR
Chill out ik reageer alleen maar op een ander liedje.

Kan ook mijn mening geven over deze wedstrijd... Krijg er een nare smaak van in mijn mond, heb namelijk het idee dat PSV ons de jubileum wedstrijd door de neus boort.

Deze man verdient een groots afscheid en de open dag is dan prima, lekker druk voor hem. Maar... PSV moet er weer aan verdienen... Een dag voor de fan... Het afscheid van een held...
HRHR
HR

Navi
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006

Het is ook nooit goed he... :huh
HR
HR

Young-Beasley
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Noord - T
Droomaankoop: Heurelho Da Silva Gomes
Reg.: 27 april 2007

Pff altijd iets om te zeiken. Het is toch om simpel van te worden...
HR
HR

E8998
Legende

Uit: Turnhout
Vak: Zuid - E
Reg.: 5 augustus 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 juni 2013 om 17:33:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Maikelspeler@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Die 2-3 tientjes voor een kaartje om je held nog een keer een waardig afscheid te geven, waar hebben we het over. :)
HR
HR

Barman
Legende

Uit: Nuenen
Vak: Oost - WW
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 29 juli 2005

PascalBrielle schreef:

(...)

Chill out ik reageer alleen maar op een ander liedje.

Kan ook mijn mening geven over deze wedstrijd... Krijg er een nare smaak van in mijn mond, heb namelijk het idee dat PSV ons de jubileum wedstrijd door de neus boort.

Deze man verdient een groots afscheid en de open dag is dan prima, lekker druk voor hem. Maar... PSV moet er weer aan verdienen... Een dag voor de fan... Het afscheid van een held...
HR
Pff, blijft thuis dan.

Mooi op vrijdagavond pintjes wegtikken, hopelijk een mooi weertje, grote voetballers aan het werk zien, lekker zingen en daarna opstap. Die zomerstop is zo erg nog niet!

:pul
HR
HR

Stoeptegel
Jeugdspeler

Uit: Rome
Reg.: 30 mei 2005

Goedkope kaartjes, ben erbij!
HR
HR

Big Paul Castelano
Lid 2e elftal

Reg.: 14 december 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 juni 2013 om 19:21:56.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Navi schreef:

Het is ook nooit goed he... :huh
HR
Zit toch niet zo te janken man. Weet je hoeveel grote namen er komen,is toch vet man.Iedere malloot die spreekkoor inzet tegen zlatan op zo'n dag moeten we gewoon buitenschoppen.

:pul 7 kaartjes besteld

Big Paul Castelano schreef:

(...)

Zit toch niet zo te janken man. Weet je hoeveel grote namen er komen,is toch vet man.Iedere malloot die spreekkoor inzet tegen zlatan op zo'n dag moeten we gewoon buitenschoppen.

:pul 7 kaartjes besteld
HR
Sorry Navi ,was geen reactie op jou. Maar dat snappen jullie wel.

[Dit bericht is veranderd door Big Paul Castelano (op 14 juni 2013 19:28:57).]
HR
HR

Skele Wie Wau
Vedette

Nondeju het gemauw begint al weer, te duur de kaartjes, schelden op spelers die willen komen voor van Bommel zijn afscheid :slaap

1 groot feest er van maken dat zijn we verplicht aan van Bommel, alles moet in het teken staan van een grandioos afscheid van Mark.

Pilske en zonneke, kom maar op, ik kijk er naar uit :psv :pul
HR
HR

SIM
Internationale topspeler

Uit: eindhoven
Vak: Noord - TT
Reg.: 8 september 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 juni 2013 om 20:18:47.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Da-jist nauw kriek wa ge zee :ja
Da witte gai toch ok wel,da war unne simpele fons die da zee :D
HR
HR

Skele Wie Wau
Vedette

SIM schreef:

Da-jist nauw kriek wa ge zee :ja
Da witte gai toch ok wel,da war unne simpele fons die da zee :D
HR
Ge het gelijk :ja
HR
HR

Godfather
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 20 augustus 2006

PascalBrielle schreef:

(...)

HR
Dude! Ik kan jou garanderen dat er in deze wedstrijd grotere spelers op het veld staan dan als we Barcelona zouden vragen. Barcelona zou never in de A-opstelling gaan spelen en van Busquets, Valdes en Tello word ik ook niet heel erg warm. Bommel nodigt iconen uit door de jaren door, vedettes van het NL elftal, ons eigen PSV, Bayern en Milan.

Tel uit je winst, en zie het leven is goed in!
HR
HR

Decibel
Toeschouwer

Uit: Someren
Vak: West - K
Reg.: 6 maart 2013

Had er graag bij willen zijn maar ben op dat moment op vakantie in Bulgarije.
Deze held verdiend zeker een vol stadion! :psv :pul
HR
HR

prince en de paarse regen
Legende

Uit: The Dawn
Vak: Noord - R
Droomaankoop: Leroy Fer
Reg.: 19 november 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 juni 2013 om 20:46:22.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Mooier dan die aubade van dit voorjaar wordt het niet.
Dit soort wedstrijden vallen altijd tegen. En bij Fortuna gaan ze ook nog wat doen.
Wat mij betreft was het sinds de winterstop al een lang afscheid van Mark.
Vraag mij ook serieus af waarom ze niet alles op € 5,- hebben gezet.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » Afscheidswedstrijd Mark van Bommel

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Ben jij voorstander van video referees in het voetbal?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 91,8% dat Vitesse wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Estoril Praia-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!