PSV Netwerk
maandag 26 juni 2017 - 14:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » [Eredivisie] PSV-Vitesse

HR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

HR
forumillustratie - forumillustratie

Eredivisie

Wedstrijd PSV-Vitesse
Datum zaterdag 18 maart 2017
Locatie Eindhoven
Aanvang 19.45 uur

forumillustratie

Stadion: Philips Stadion

Historie

2011-2012 Eredivisie 27-01-2012 PSV-Vitesse 3-1
2012-2013 Eredivisie 25-11-2012 PSV-Vitesse 1-2

2013-2014 Eredivisie 07-12-2013 PSV-Vitesse 2-6

2014-2015 Eredivisie 31-08-2014 PSV-Vitesse 2-0
2015-2016 Eredivisie 19-04-2016 PSV-Vitesse 2-0

Laatste editie

2015-2016 Eredivisie 19-04-2016 PSV-Vitesse 2-0

forumillustratie

PSV'er Davy Propper weet uit een vrije trap voor de 1-0 te zorgen...

Zaterdag 18 maart 2017 staat de thuiswedstrijd tegen Vitesse op het programma. De wedstrijd die in het Philips Stadion gespeeld word heeft een aanvangstijdstip van 19.45 uur.

Vorig seizoen wist PSV haar thuiswedstrijd in een 2-0 overwinning om te zetten.

forumillustratie

Uit een strafschop weet Luuk de Jong PSV naar een 2-0 overwinning te schieten...

Het scoreverloop zag er destijds als volgt uit: 12' Davy Propper 1-0, 71' Luuk de Jong (pen) 2-0,

Laatste gelijkspel

1996-1997 Eredivisie 21-09-1996 PSV-Vitesse 0-0

forumillustratie

De selectie van Vitesse in het voetbaljaargang 1996/1997, dat PSV 21 september 1996 op 0-0 wist te houden...

Het laatse gelijkspel tussen beide verenigingen dateert uit het seizoen 1996/1997. De wedstrijd eindigde destijds op zaterdag 21 september 1996, zoals deze begon: 0-0.

Laatste winst Vitesse

2013-2014 Eredivisie 07-12-2013 PSV-Vitesse 2-6

forumillustratie

Vitesse-speler Lucas Piazon word na diens treffer, gefeliciteerd door Davy Propper... Beide spelers wisten te scoren in de met 2-6 gewonnen wedstrijd in Eindhoven...

De laatste winst van Vitesse in Eindhoven dateert uit het seizoen 2013/2014. In het 100-jarig jubileumjaar van PSV wisten de Arnhemmers met 2-6 ruimschoots van de Eindhovenaren te winnen.

Het scoreverloop zag er als volgt uit: 38' Lucas Piazón 0-1, 45' Memphis Depay 1-1, 66' Mike Havenaar 1-2, 75' Kelvin Leerdam 1-3, 84' Karim Rekik 2-3, 85' Davy Pröpper 2-4, 87' Patrick van Aanholt 2-5, 90'+3' Davy Pröpper 2-6,

Back in History

2016-2017 Eredivisie 29-10-2016 Vitesse -PSV 0-2

forumillustratie

Gaston Pereiro was eerder dit seizoen in Arnhem de grote man. Hij wist beide treffers in de met 0-2 gewonnen wedstrijd voor zijn rekening te nemen.

Eerder dit seizoen wist PSV dankzij twee treffers van Gaston Pereiro met 0-2 te zegevieren.

Het scoreverloop zag er als volgt uit: 12' Gaston Pereiro 0-1, 90+3' Gaston Pereiro 0-2,
HRHR
HR

Godfather
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 20 augustus 2006

Dit moet geen probleem zijn, hebben zelf vrijdag 5-0 gewonnen en staan vrij dichtbij plek 4, terwijl ze ook nog de bekerfinale spelen. Voor hen is het dus geen cruciaal duel, voor ons wel. :psv
HR
HR

TomPSV.
Vedette

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

Vitesse heeft al jaren een leuk team, dit seizoen ook weer. Toch laten ze het in de topwedstrijden zelden zien. 3-1.
HR
HR

papi323
Selectiespeler PSV 1

Reg.: 5 november 2015

Hopelijk wordt dit wél een inloopweekend. Ajax dat, nadat Kopenhagen in een heroïsch duel verslagen is, zich verslikt op het miniveldje van Excelsior terwijl Feyenoord onderuit gaat in Friesland. Maar dan moet er wel zelf gewonnen worden. Ik ga voor een degelijke 2-0.
HR
HR

Werner
Meervoudig international

Vak: Oost - V
Reg.: 1 februari 2007

quote:HR
papi323 schreef:

Hopelijk wordt dit wél een inloopweekend. Ajax dat, nadat Kopenhagen in een heroïsch duel verslagen is, zich verslikt op het miniveldje van Excelsior terwijl Feyenoord onderuit gaat in Friesland. Maar dan moet er wel zelf gewonnen worden. Ik ga voor een degelijke 2-0.
HR
Na Excelsior - Heerenveen van afgelopen weekend heb ik wat puntverlies van Feyenoord betreft weinig hoop... Excelsior-Ajax zou nog leuk kunnen worden. Maar eerst zelf maar eens zien te winnen. De laatste thuiswedstrijden geven wat dat betreft weer wat meer hoop. Ik ga uit van een 2-0 winst. Vroege goal en dan beslissen in de 2e helft, zo rond de 60e minuut. Van Ginkel zal starten.

Verder ben ik benieuwd hoe Cocu de linkerkant invult. Wordt Ramselaar geslachtofferd voor Siem de Jong (dan wordt het meer 4-4-2 met De Jong in een wat vrijere rol) of gewoon weer Locadia aan de linkerkant. Of toch gewoon Ramselaar.

[Dit bericht is veranderd door Werner (op 13 maart 2017 08:39:05).]
HR
HR

Misters
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 23 augustus 2001

Werner schreef:

(...)

Na Excelsior - Heerenveen van afgelopen weekend heb ik wat puntverlies van Feyenoord betreft weinig hoop... Excelsior-Ajax zou nog leuk kunnen worden. Maar eerst zelf maar eens zien te winnen. De laatste thuiswedstrijden geven wat dat betreft weer wat meer hoop. Ik ga uit van een 2-0 winst. Vroege goal en dan beslissen in de 2e helft, zo rond de 60e minuut. Van Ginkel zal starten.

Verder ben ik benieuwd hoe Cocu de linkerkant invult. Wordt Ramselaar geslachtofferd voor Siem de Jong (dan wordt het meer 4-4-2 met De Jong in een wat vrijere rol) of gewoon weer Locadia aan de linkerkant. Of toch gewoon Ramselaar.
HR
Heerenveen is juist extra gemotiveerd en Excelsior is in een winnende roes. Dus Heerenveen - Feijenoord 2-1
Excelsior -Ajax 1-0
PSV - Vitesse 3-1
HR
HR

Ykhim
Ster van het EK

Uit: Eindhoven
Vak: West - K
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 4 november 2011

Dit zal wel weer een taaie wedstrijd met een regelmatige zege worden. 2-1, 2-0, dat werk.
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

Misters schreef:

(...)

Heerenveen is juist extra gemotiveerd en Excelsior is in een winnende roes. Dus Heerenveen - Feijenoord 2-1
Excelsior -Ajax 1-0
PSV - Vitesse 3-1
HR
Waar kan ik tekenen? ;)

Het wordt hoe dan ook zware kost. Met een dillemma voor Phillip; Van Ginkel moet starten, maar Siem de Jong ook. Ra, ra.

Als we deze wedstrijd, zoals meestal, tot een goed einde brengen en laten volgen door nog 6 zeges, moet de 2e plaats haalbaar zijn.Een niet onbelangrijke troostprijs na een teleurstellend seizoen.

Hopelijk is de 12e man zaterdag wat actiever en positiever. :ja
HR
HR

Ik adem alleen PSV
Ster van het EK

Uit: PSV (L)
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 november 2011

code:HR

Zoet

Arias - Isi - Moreno - Willems

Van Ginkel - S. De Jong - Guardado - Propper

L. De Jong - Pereiro

HR

3-0.
HR
HR

TomPSV.
Vedette

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

Kuipers is de scheidsrechter.
HR
HR

Misters

Reg.: 23 augustus 2001

tirzah schreef:

(...)

Waar kan ik tekenen? ;)

Het wordt hoe dan ook zware kost. Met een dillemma voor Phillip; Van Ginkel moet starten, maar Siem de Jong ook. Ra, ra.

Als we deze wedstrijd, zoals meestal, tot een goed einde brengen en laten volgen door nog 6 zeges, moet de 2e plaats haalbaar zijn.Een niet onbelangrijke troostprijs na een teleurstellend seizoen.

Hopelijk is de 12e man zaterdag wat actiever en positiever. :ja
HR
2e plaats is zeker haalbaar maar ook 1st kan mits Feyenoord door omstandigheden punten gaat verliezen . Denk hierbij aan schorsingen en blessures. Iets wat wij al in eerste half jaar gehad hebben.
HR
HR

Juancho
Mister PSV

Reg.: 26 april 2002

Ik zie helemaal geen dillemma voor Cocu. Zowel Siem als v. Ginkel zijn huurspelers dus het maakt geen ene reet uit welke je opstelt (met oog op komend seizoen). Al heeft v. Ginkel bij mij wel altijd de voorkeur en is Siem een prima invaller/breekijzer.
HR
HR

Albert Trestena
Nationale topspeler

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007

Ik verwacht niets van Heerenveen tegen Feyenoord. Heerenveen bakt er de laatste tijd helemaal niets van en Feyenoord scoort makkelijk en geeft weinig weg. Hoe weinig die club het ook verdiend, ze hebben gewoon een sterk team.

Ajax zal vanavond diep moeten gaan en daar liggen voor Excelsior kansen.

PSV zal moeten kiezen tussen Siem en MvG. Ik zou ze beiden opstellen en Luuk eruit halen, maar je kan wel verwachten dat dat niet gebeurt. Waarschijnlijk wordt een van beiden of Ramselaar of Pereiro ten onrechte geslachtofferd.
HR
HR

haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000

Feyenoord verdient het toch gewoon het meest na 26 ronden ? Snap die verontwaardiging niet zo.

Wat betreft zaterdag zou ik starten met Siem de Jong, heeft het naar behoren gedaan. De enige wedstrijd die telt is de eerstvolgende. Of je dan gehuurd bent of niet dat is niet van belang. Winnen !!
HR
HR

shevchenko
Vaste waarde PSV 1

Vak: Noord - T
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 13 april 2006

Ik snap wel wat Albert bedoelt. Ze werken dan misschien het hardste, maar ze hebben kwalitatief gezien niet de beste selectie en dat frustreert een beetje. Zowel Ajax als PSV hebben een betere selectie. Dat is ook niet gek, omdat Feyenoord in principe alleen maar spelers kan halen die Ajax en PSV niet hoeven (Botteghin, El Ahmadi, Toornstra, Van der Heijden, ga zo maar door). Immers, wil Ajax of PSV wel, dan gaat de betreffende speler niet naar Feyenoord (m.u.v. spelers die een historie hebben met Feyenoord).
HR
HR

haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000

Het staat allemaal wat meer in balans bij ze, weinig echte negatieve uitschieters en een spits die balvast is en veel scoort. Volle overgave is ook een kwaliteit en daarvan hebben zij meer dan wij. Ajax wordt in mijn optiek kampioen, PSV zou Feyenoord nog best eens kunnen benaderen.
HR
HR

Albert Trestena
Nationale topspeler

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007

haaimethenk schreef:

Feyenoord verdient het toch gewoon het meest na 26 ronden ? Snap die verontwaardiging niet zo.
...
HR
Ik bedoelde eigenlijk de club en de supporters. De kuip is alleen te horen als Feyenoord voor staat, het legioen dat ons voor lu1 zet in Europa, de hulp die ze krijgen, de vijandigheid met Erdogan. Daarnaast vind ik de statistiek dat ze zo lang geen kampioen worden ook wel vermakelijk. Dit jaar zie ik echter geen enkele reden om aan te nemen dat ze het niet gaan halen.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

haaimethenk schreef:

Wat betreft zaterdag zou ik starten met Siem de Jong, heeft het naar behoren gedaan. De enige wedstrijd die telt is de eerstvolgende. Of je dan gehuurd bent of niet dat is niet van belang. Winnen !!
HR
Feyenoord verdient het gewoon kampioen te worden dit seizoen, moeten ze het wel nog 2 maandjes volhouden (of "gewoon" de komende 2 wedstrijden winnen).

Overmorgen Vitesse-thuis dus weer. Hoewel mij morgen een lange, drukke, zware dag wacht, heb ik op voorhand weer veel zin in de tweewekelijkse trip naar Eindhoven. Wij hebben het thuis vaak bijzonder lastig tegen de Arnhemmers. Laten wij dan ook hopen dat onze mannen deze uitdaging goed oppakken en er een mooie pot van maken, met uiteraard een overwinning. Ik houd het op dezelfde uitslag als de afgelopen 2 jaargangen en eerder dit seizoen in Arnhem: 2-0 PSV.
HR
HR

El Sordo
Ster van het EK

Uit: Utrecht
Vak: Noord - S
Reg.: 8 juli 2010

Ze "verdienen" nog helemaal niks. Pas na 90 minuten en wat extra tijd in de 34e wedstrijd zullen we zien of ze het verdiend hebben of niet.

Voor nu: winnen van Vitesse, druk houden en doorgaan.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Druk houden op Ajax ja, of althans de 2e plaats, Feyenoord halen wij niet meer in.

Ff wat anders, El Sordo, die nickname? Ik ben momenteel bezig in "For whom the bell tolls" van Ernest Hemingway, connectie?
HR
HR

El Sordo
Ster van het EK

Uit: Utrecht
Vak: Noord - S
Reg.: 8 juli 2010

killermfc schreef:

Druk houden op Ajax ja, of althans de 2e plaats, Feyenoord halen wij niet meer in.

Ff wat anders, El Sordo, die nickname? Ik ben momenteel bezig in "For whom the bell tolls" van Ernest Hemingway, connectie?
HR
Touché :B
HR
HR

Werner
Meervoudig international

Vak: Oost - V
Reg.: 1 februari 2007

killermfc schreef:

HR
Altijd blijven hopen Killer. Wanneer Feyenoord onverhoopt twee punten mocht laten liggen zondag, gaan ze met twee punten voorsprong naar de Arena. Geloof maar dat ze dan zenuwachtig gaan worden. Spanning is a funny thing...
HR
HR

shevchenko
Vaste waarde PSV 1

Vak: Noord - T
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 13 april 2006

Als Feyenoord komende twee wedstrijden wint is de landstitel binnen. Als ze de komende twee wedstrijden punten verliezen, dan komt de landstitel voor PSV in zicht. De twijfel slaat dan toe bij Feyenoord en Ajax heeft Europa League wedstrijden voor de thuiswedstrijd tegen Heerenveen en de uitwedstrijd in Eindhoven.

Het kan wat dat betreft nog alle kanten op, maar na Ajax - Feyenoord is een hoop meer duidelijk.
HR
HR

Quirinho
Meervoudig international

Vak: Zuid - B
Reg.: 26 juli 2011

shevchenko schreef:

Als Feyenoord komende twee wedstrijden wint is de landstitel binnen. Als ze de komende twee wedstrijden punten verliezen, dan komt de landstitel voor PSV in zicht. De twijfel slaat dan toe bij Feyenoord en Ajax heeft Europa League wedstrijden voor de thuiswedstrijd tegen Heerenveen en de uitwedstrijd in Eindhoven.

Het kan wat dat betreft nog alle kanten op, maar na Ajax - Feyenoord is een hoop meer duidelijk.
HR
Je vergeet dat PSV ook nog over Ajax moet (niet dat ze over Feyenoord heen gaan, maar hypothetisch)? In de eerste seizoenshelft is elke kans op een prijs weggegeven, daar is nu weinig meer aan te veranderen. Dan moeten er wel erg gekke dinfmgen gebeuren, 1 Bryan Smeets moment is dit jaar niet voldoende.

[Dit bericht is veranderd door Quirinho (op 17 maart 2017 14:25:07).]
HR
HR

Thoresen

Reg.: 24 maart 2004

Maakt me niet uit hoe 3 punten graag. It ain't over untill it's over.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » [Eredivisie] PSV-Vitesse

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is Lozano een goede aankoop van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 5,3% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.