PSV Netwerk
dinsdag 16 maart 2010 - 08:26                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » [Nabeschouwing] PSV - AC Milan (3-1)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 30 »

HR

VAK424
Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 26 april 2005

3-1 voor PSV en helaas niet naar de Finale :\(

forumillustratieforumillustratie

Scheidsrechter: Hauge (Noo)
Toeschouwers:

Scoreverloop:
10. 1-0: Park
65. 2-0: Cocu
91. 2-1: Ambrosini
92. 3-1: Cocu

Geel: -

PSV: Gomes, Lucius, Alex, Bouma (Robert/70),
Lee, Van Bommel, Vogel, Cocu, Park, Vennegoor of Hesselink,
Farfán

AC Milan: Dida, Cafu, Nesta, Stam, Maldini,
(Kaladze/46), Gattuso, Seedorf (Tomasson/69), Pirlo,
Kaká, Ambrosini, Sjevtsjenko

[Dit bericht is veranderd door VAK424 (op 4 mei 2005 22:49:57).]
HR
HR
ECHT JAMMER..

trots overheerst.. toch bale man!
HR
HR

prutser
Talentje

Reg.: 19 april 2005

groot respect.
HR
HR

momburim
Toeschouwer

Uit: 020
Vak: Zuid - E
Reg.: 23 maart 2005

Gomes 8
Alex 8
Bouma 8
Lee 8
Lucius 8
Cocu 8.5
Bommel 8
Vogel 7.5
Park 8
Farfan 8
Hasselink 7.5
Roberto -
HR
HR

Bastie
Legende

Uit: Grunn City
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2005 om 22:45:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 1  MSN: eduard_batelaan@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Heel heel erg klote....
Maar ik ben echt SUPERTROTS op mijn :psv !!!!

Kopop, niet gaan schelden, er valt ze niks te verwijten!!!

PSV 4 LIFE
HR
HR

Yacine
Meervoudig international

Uit: Apeldoorn
Reg.: 21 maart 2001

Respect voor PSV. Ze hebben de wereld laten genieten van het beste voetbal in tijden. Voetballend is deze ploeg de beste van Europa, daar kan geen team tegenop. Wat kan je erop zeggen. Van Bommel laat Ambrosini lopen bij de goal. Maar hij had misschien niks meer te geven, want als je ziet wat een werk dit team heeft verzet. Daar kan geen Milan of Chelsea tegenop. Gerichte aankopen voor vervangers en we kunnen volgend jaar weer flink ver komen. Bekijk het van de positieve kant, we kwamen 1 goal te kort of we hebben er 1 te veel tegen gekregen om naar Istanbul te mogen. En dat terwijl wij het laagste budget van alle teams bij de laatste 16 hebben. RESPECT!!!
HR
HR

PSV-Haarlem
Jeugdspeler

Uit: Haarlem
Reg.: 25 maart 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2005 om 22:46:01.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: maikbrouwer88@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nou ik moet hier eerst voor slapen tot me humeur weer overslaat :\(
HR
HR

elro
Internationale topspeler
Chatoperator
Winnaar PSV Netwerk Battle 2008

Uit: Heemstede
Reg.: 19 oktober 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2005 om 22:46:05.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: elro_ottenhof@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ik ben het helemaal met jullie eens
HR
HR

PSV_eindhoven
Nationale topspeler

Uit: LM07
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 23 maart 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2005 om 22:46:32.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: showusthemadness@live.nl  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Geweldige wedstrijd maar wat stond die man tog vrij :nee
Tog m'n complimenten fantastisch gespeeld!
Ze verdienden het zo :crap
HR
HR

ikbenjanuz
Toeschouwer

Reg.: 4 mei 2005

Als echte Utrecht supporter wil ik ff zeggen dat ik PSV fantastisch vond en dat ze in de finale hadden moeten staan!!! potverdorie!!!!!!!!!!!!!!
HR
HR

Stofzuiger
Legende

Uit: Waalre
Reg.: 13 juni 2002

Maar wat ben ik ONVOORSTELBAAR TROTS op PSV!!!

Heel de wereld heeft gezien dat PSV bijna het onmogelijke heeft gepresteerd. Daar koop je niks voor, helaas. Maar deze ongelofelijke prestatie (3-1 tegen Milan!) is de wereld rondgegaan. PSV is een geweldige ploeg!!!

:psv :pul :psv :pul :psv
HR
HR

grimlock
Regelmatige invaller

Uit: Eindhoven
Vak: West - LL
Reg.: 27 augustus 2000

Ongelofelijk, ik zie PSV al 20 jaar, maar deze wedstrijd gaat bij mij in de boeken als de beste OOIT! Wat een wedstrijd, wat een mooie emotie na afloop door Alex, Gomes en Bommel. SJAPEAU! :psv FOR LIFE!
HR
HR

MissAjax
Toeschouwer

Reg.: 4 mei 2005

Ik als Ajaxfan wil toch even zeggen hoe trots ik ben op deze 'kleine' Nederlandse club.. Ik zat helemaal mee te doen op de bank, en heb zelfs 3x gejuichd voor julie!! Maar kop op, het zijn altijd die klote Italianen die in de laatste minuut scoren terwijl ze helemaal, maar dan ook helemaal geen recht hebbben om te winnen!! Ik ben trots op julie en voor mij hebben julie de Champions Leage gewonnen. RESPECT!
HRHR
HR

Bastie
Legende

Uit: Grunn City
Reg.: 8 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2005 om 22:52:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 1  MSN: eduard_batelaan@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Een ding voor alle supporters van andere clubs die tot nu toe hebben gereageerd :

geweldig dat jullie zo meeleven!!
Respect!
HR
HR

Olympiakos
Legende
Runner-up PSV Netwerk Battle 2007; meer prijzen

Uit: Athene
Reg.: 17 september 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2005 om 22:53:01.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wat ik ben onvoorstelbaar, oneindig TROTS op ons PSV... de mooiste club ter wereld!

(Zij het even met een traan)

SMS-jes stromen binnen van Griekse kennisen: de beste wedstrijd, de beste ploeg...
het zou me niets verbazen als het morgen storm loopt op de PSV-shirtjes hier.
HR
HR

VAK424
Toeschouwer

Reg.: 26 april 2005

Ik als Ajacied, heb toch wel een beetje Simpathie gekregen voor PSV in Europa, en ik had gehoopt dat zei PSV dan na het winnen van Ajax in Wenen van Milan, dat het nu PSV zou worden tegen Liverpool !

PSV ik drink er Een op jullie :pul namens een Ajax fan!
HR
HR

psvmasterjoeri
International

Uit: vessem
Reg.: 15 augustus 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2005 om 22:54:02.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
super wedstrijd alleen *** ... da die man zo vrij stond.
echt ik zat al met mijn gedachten bij de finale gebeurd er dit.
waneer is het eigelijk voor het laatst dat psv thuis heeft verloren in de champions leage.
p.s lucius super opvolger voor Van Bommel
HR
HR

Leonardo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Reg.: 27 februari 2004

PSV niet alleen Eindhovens maar ook Nederlands Trots...
(en morgen ook AZ een klein beetje ;) )

Terecht gewonnen...
Onterecht uitgeschakeld...

Ik ben trots op MIJN PSV...

Volgend jaar weer een kans..
HR
HR

zieggezaggejantje
Legende

Uit: eindhoven
Vak: West - H
Reg.: 24 augustus 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2005 om 22:57:53.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: j.vangeffen@chello.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Respect, trots, etc etc etc, daar hebben we op dit moment allemaal niks aan. Op dit moment voel ik maar een ding, en dt is verdriet. Ik denk dat we als psv supporters allemaal een nachtje moeten gaan slapen en als we dan morgen de kranten gaan lezen, dan lezen we idd dat psv het niet gehaald heeft, maar dan lezen we ook dat psv het desondanks meer dan fantastisch goed gedaan heeft tegen ac milaan en dat we meer dan terrecht trots mogen zijn !!!
Als je ziet hoe psv minded half nederland de laatste tijd is geworden kan ik alleen maar zeggen dat we daar van moeten genieten, en dat we moeten hopen dat guus dit kunstje volgend jaar weer een keer flikt. Aangezien psv nu zeker naam heeft gemakt in europa opent dat ook deuren voor spelers die anders niet gekomen zouden zijn.

al komen er tijden...........
HR
HR

joosth
Legende

Uit: nijverdal
Reg.: 21 mei 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2005 om 22:58:57.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nee  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
IK HOU VAN PSV.....
PSV is mijn leven en dat heb ik vanavond gemerkt!!!!
HR
HR

Niekoss
Vaste waarde in elftal

Reg.: 15 juli 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2005 om 22:59:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: heb ik  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
We hebben respect afgedwongen in heel Europa en misschien wel wereld. Maar ja, daarmee kom je niet de finale in.
HR
HR

RaJitsu
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: West - K
Reg.: 4 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2005 om 22:59:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Tsja, het gebrek aan een goede aanval heeft ons dus toch opgebroken, zij het later dat verwacht, maar toch onnodig. Eén zo'n ***goal in Sansiro, en we hadden het gehad. Erg zuur om het in de 90e minuut te moeten incasseren. Maar ik denk toch dat het ook een kwaliteit van Milan is om op het moment dat het moet te scoren. Dat doen ze immers vaker, en kan geen toeval genoemd worden.
Uiteraard ben ik toch erg trots op PSV, want het blijft een prestatie van formaat. Hopelijk is men in staat het vertrek van Van Bommel op te vangen, en gaan er geen spelers we, zodat we volgend jaar misschien tot eenzelfde hoogte kunnen reiken.
HR
HR

DA PHOOL
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - NN
Reg.: 8 november 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2005 om 22:59:55.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: daphool@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Mn emotie is totaal de weg kwijt.
Ik weet niet wat overheerst trots of teleurstelling.
Het leven is zwaar in ieder geval.. :psv
HR
HR

rupsband
Vedette

Uit: Aalten
Reg.: 4 april 2000

OOK TROTS

Maar VB mag ook wel meelopen.....................OMSCHAKELEN :huh :huh , misschien sla ik nu te negatief door....en zit de frustratie erg diep......
HR
HR

keesjansma3
Bankzitter

Reg.: 6 april 2005

Geweldige prestatie, jammer van die schijtgoal van milan.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Wedstrijden en trainingen » [Nabeschouwing] PSV - AC Milan (3-1)

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Eindstand ERE Ajax - PSV 4-1".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 20,4% dat Fulham wint van Juventus. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!