PSV Netwerk
donderdag 25 mei 2017 - 20:22                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV en haar historie » Gomes deel II

HR

Deze topic is open en bestaat uit 123 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 123 »

HR

Tjomme
Veelbelovend talent PSV o19

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 16 maart 2012

Zie oude topic

Aogo:

quote:HR
Heeft Gomes de laatste 2 jaar wel een wedstrijd gekeept? Lachwekkend dat er nog mensen zijn die deze man nu bij PSV willen zien. Het sentiment viert hoogtij in dit topic en het lijkt wel of men nog in het jaar 2007 leeft. Realistischer is het om je de komende jaren te richten op Zoet of Tyton. Het tijdperk Gomes is helaas voorbij, aangezien het fantastische seizoenen waren. Maar het is weggegooid geld/kwaliteit om Gomes terug te halen. HR
sebas040:

Heel veel respect voor deze man maar ik denk dat je hem nu wel kan bestempelen als vergane glorie.HR
Ola Tyton:

Ik wil gewoon onze held Issakson terug! HR
neva:

Je kan z'n naam niet eens spellen. HR
Sir tinus:

Zoet wordt gewoon 1e keeper en als Waterman 2e keeper wil zijn mag hij blijven. Tyton zal wel worden verkocht gok ik. HR
HRHR
HR

Siemen
WK Ster

Reg.: 29 december 2008

Met Waterman, Tyton en Zoet gaat PSV nooit aan Gomes denken. En dat is maar goed ook.
HR
HR

momfer
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 16 januari 2009

Siemen schreef:

Met Waterman, Tyton en Zoet gaat PSV nooit aan Gomes denken. En dat is maar goed ook.
HR
Daarom. Een tweede topic had van mij niet geopend hoeven worden. Totaal onrealistisch en onnodige om Gomes terug te halen. Kapitaal vernietiging.
HR
HR

Young-Beasley
Selectiespeler PSV 1

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Reg.: 27 april 2007

Ik blijf erbij, een jaartje Zoet onder de vleugels van Gomes lijkt me perfect. Dan Zoet langzaam brengen. Europese ervaring op laten doen en hem de bekerduels geven. En dan over een of twee jaar het stokje van Gomes overnemen.
HR
HR

TomPSV.
Vedette

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

En ik zou toch nog steeds dolgraag zien dat Gomes terugkomt. Ja, hij heeft inderdaad jaren niet meer op niveau gekeept. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij het minder dan Tyton of Waterman zou doen. Zoet is er wat mij betreft ook nog helemaal niet klaar voor, maakt bij RKC nog echt veel te veel fouten en is daar aan een matig seizoen bezig.

Het zal allemaal wel niet realistisch, slim of wat dan ook zijn, ik zou het geweldig vinden als hij nog voor een jaartje of 2 terugkeert.
HR
HR

Svennieboys

Uit: Breda
Reg.: 18 december 2011

TomPSV. schreef:

En ik zou toch nog steeds dolgraag zien dat Gomes terugkomt. Ja, hij heeft inderdaad jaren niet meer op niveau gekeept. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij het minder dan Tyton of Waterman zou doen. Zoet is er wat mij betreft ook nog helemaal niet klaar voor, maakt bij RKC nog echt veel te veel fouten en is daar aan een matig seizoen bezig.

Het zal allemaal wel niet realistisch, slim of wat dan ook zijn, ik zou het geweldig vinden als hij nog voor een jaartje of 2 terugkeert.
HR
Matig seizoen valt echt wel mee hoor?
HR
HR

TomPSV.
Vedette

Svennieboys schreef:

(...)

Matig seizoen valt echt wel mee hoor?
HR
Ik vind hem verre van overtuigend en ook een minder seizoen keepen dan het vorige.
HR
HR

Timm

Reg.: 7 maart 2012

TomPSV. schreef:

HR
Na PEC en Willem II de laagste begroting in de Eredivisie, maar er zijn maar 5 clubs die minder tegengoals hebben... Zo matig is dat niet in mijn ogen!
HR
HR

TomPSV.
Vedette

Timm schreef:

(...)

Na PEC en Willem II de laagste begroting in de Eredivisie, maar er zijn maar 5 clubs die minder tegengoals hebben... Zo matig is dat niet in mijn ogen!
HR
Dat is inderdaad knap, maar dat ligt niet alleen aan Zoet. Ik zie hem eigenlijk iedere week nog wel een grote fout (of meerdere) maken. Bij PSV is de druk alleen nog maar groter en kun je je dat soort fouten niet permitteren. Ik zie Zoet in de toekomst zeker de eerste doelman van PSV worden, maar ik denk dat hij nog wel een of twee jaar nodig heeft.
HR
HR

vaio
Vaste international Oranje

Uit: Dongen
Vak: Noord - O
Reg.: 8 oktober 2005

TomPSV. schreef:

(...)

Ik vind hem verre van overtuigend en ook een minder seizoen keepen dan het vorige.
HR
Komt wellicht ook door het verwachtingspatroon ?
HR
HR
HR
HR

Siemen
WK Ster

Reg.: 29 december 2008

TomPSV. schreef:

HR
Gelukkig keepte Gomes die paar wedstrijdjes bij Tottenham wel verschrikkelijk goed.

We zijn nu aan het spelen met Waterman, omdat hij zo veel rust brengt bij ons achterin. Tyton is dan wel beter in keepen, maar voetballend is het gewoon niets. Daarom keept Waterman. Gomes is een type Tyton, geen type Waterman.
HR
HR
HR
HR

Al Bundy
WK Ster

Uit: Amersfoort
Droomaankoop: Arjen Robben
Reg.: 6 juni 2009

Ik denk dat het gaat om het feit dat hij en de persoon in het artikel dezelfde persoon zijn, aangezien ze beide Rogier heten.
HR
HR

voskat
WK Ster

Vak: Noord - PP
Reg.: 17 augustus 2000

Al Bundy schreef:

Ik denk dat het gaat om het feit dat hij en de persoon in het artikel dezelfde persoon zijn, aangezien ze beide Rogier heten.
HR
Ah, ok. Maar dan blijft het een rare plek om het te posten..
HR
HR

PascalBrielle
Debutant Oranje

Uit: London
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 31 juli 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 januari 2013 om 15:28:25.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: geen  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Milan is geintresseerd, dat zou leuk voor hem zijn!
HR
HR

Sticky
Selectiespeler PSV 1

Reg.: 31 juli 2008

PascalBrielle schreef:

Milan is geintresseerd, dat zou leuk voor hem zijn!
HR
Niet als 1e keeper lijkt me.
HR
HR

Swaze

Uit: Boxmeer
Reg.: 15 juli 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 januari 2013 om 17:30:55.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: swaze73@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Sticky schreef:

(...)

Niet als 1e keeper lijkt me.
HR
Ik schat de kans ook klein in, maar hij heeft het tegen Milan volgens mij niet onverdienstelijk gedaan toen ie bij ons in dienst was...
HR
HR

Kurupt
Talent jeugd PSV

Reg.: 8 oktober 2006

Sky Sports understands a number of clubs are readying moves for unsettled Tottenham goalkeeper Heurelho Gomes.

Gomes has found himself well down the pecking order at White Hart Lane this season and has yet to feature for Andre Villas-Boas' side.

The Brazilian is keen to move on in this month's transfer window and Spurs are unlikely to stand in his way if they receive a suitable offer.

The news has alerted a number of clubs across Europe to Gomes' possible availability either on loan or in a permanent deal.

Italian giants AC Milan are thought to be interested in signing Gomes as they look to bring a new goalkeeper to the San Siro.

A couple of unnamed Dutch clubs are also believed to be monitoring Gomes' situation, with the 31-year-old enjoying a successful spell in Holland with PSV Eindhoven prior to his move to Tottenham.
HR
HR

AlleenEvenMelden

Reg.: 21 mei 2012

Hoop dat deze held snel een leuke club vindt, waar hij eerste keeper wordt!
HR
HR

Maan
Ster van het EK

Uit: Eindhoven & Heeze
Vak: Noord - N
Reg.: 7 juli 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 januari 2013 om 20:26:01.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hoop echt dat het rondkomt met Milan. Is de ware club voor hem. Ik dacht echt dat zowel Alex als Gomes na hun periode bij Psv naar Milan zouden gaan.
HR
HR

Mr. JEMP!
Vedette

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Oost - V
Reg.: 28 januari 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 januari 2013 om 16:31:18.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: jempy22@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Had toch een grotere carriere voor Gomes, denk uiteindelijk toch de verkeerde keuze gemaakt met de Spurs.

Had altijd gedacht idd dat die naar Milaan zou gaan.
HR
HR

brian-PSV

Uit: Gorinchem
Droomaankoop: Kaka
Reg.: 31 maart 2012

hoop dat hij als psv hem wilt halen komt
HR
HR

Jesse Psv
Jeugdspeler PSV

Vak: Oost - X
Uploads: 2
Reg.: 15 februari 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 januari 2013 om 22:29:40.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 541  MSN: jesse_tegenbosch1@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik zou Gomes ook goed vinden voor psv op dit moment ! Gomes heeft altijd een clubhart gehad aangezien hij nog vaak komt kijken naar psv en ook vaak in de stad te zien is lijkt het me een goeie keus.

Ook is psv niet helemaal tevreden over tyton en er zijn clubs die al interesse toonde in Tyton, nu nog even afwachtte maar ik hoop dat die terug komt alleen de sfeer zou er al op vooruit gaan. :psv
HR
HR

hvdn
Vaste international Oranje

Uit: Heeze
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 24 juli 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 januari 2013 om 22:32:18.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Jesse Psv schreef:

Ik zou Gomes ook goed vinden voor psv op dit moment ! Gomes heeft altijd een clubhart gehad aangezien hij nog vaak komt kijken naar psv en ook vaak in de stad te zien is lijkt het me een goeie keus.

Ook is psv niet helemaal tevreden over tyton en er zijn clubs die al interesse toonde in Tyton, nu nog even afwachtte maar ik hoop dat die terug komt alleen de sfeer zou er al op vooruit gaan. :psv
HR
En hoe kom je hier nou opeens op?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 123 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV en haar historie » Gomes deel II

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal Davy Pröpper deze zomer vertrekken bij PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 21,9% dat Wit Rusland wint van Bulgarije. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.