www.psvfansunited.nl
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Fans United
Boek Einhoven is wonderful
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

Poster
Topic: Boek Einhoven is wonderful 
Onno
Regelmatige invaller

Uit: Zeeland
Vak: Oost - V
Reg.: 14 maart 2000
Gepost op 4 juni 2007 om 18:59:36.       MSN: willemvans@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik las in de laatste BtG dat er in mei/juni een boek uitkomt genaamd Eindhoven is wonderful, met ook ruime aandacht voor PSV en haar supporters. Is hier inmiddels al meer over bekend?

Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
De arTies
Legende

Uit: Paris
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 4 juni 2007 om 20:07:30.       MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
'Eindhoven is Wonderful' vertraagd
Rubriek Algemeen 17:57 01-06-2007

Het boek 'Eindhoven is Wonderful' dat volgens de planning eind mei in de winkels had moeten liggen komt later uit. Het is nu de bedoeling dat de presentatie van het boek bij de Opendag van PSV plaatsvindt. Mocht de Opendag niet doorgaan komt het boek in augustus in de winkel.
Supporters kunnen zich voor het boek al inschrijven bij Stadionbar De Aftrap. Dit kan tot 15 juni. De Aftrap is geopend op 1, 2, 8 en 15 juni vanaf 20.00 uur.

'Eindhoven is Wonderful' is geschreven door PSV-supporter Bob van den Oord in samenwerking met schrijfster en publiciste Dorothee Foole. De fotografie is gedaan door Irene Wouters.
Het boek beschrijft de emoties van de PSV-supporters, spelers en oud-spelers met hun club en de stad Eindhoven. Een veertig- tot vijftigtal mensen komen aan het woord. Ze komen uit alle geledingen binnen de club. Van de Phoxy Kids Club tot de oudste seizoenskaarthouder. Maar ook de fanatiekere supporter en fans uit België doen hun verhaal. Er is geprobeert om een zo divers mogelijke groep aan het woord te krijgen.

EENDRACHT MAAKT MACHT!!
Lijkt me idd een mooi boek!
 Help mods!
Pool: 680e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.462,0VoVo: 688e / 1107e / 671eOpstelling: 4-5-1
Kevin_psv
Regelmatige invaller

Uit: sup. groep : psv young fanatics
Vak: Oost - X
Reg.: 21 januari 2007
Gepost op 4 juni 2007 om 21:21:57.       MSN: Kevin_psv_ehv@live.nl    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*offtopic*

[Dit bericht is veranderd door Wim L (op 6 juni 2007 10:15:11).]
 Help mods!
Pool: 713e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.459,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Harry v Raay jr.
Geselecteerd voor Oranje

Uit: veldhoven
Vak: West - K
Reg.: 28 maart 2002
Gepost op 6 juni 2007 om 17:04:21.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is het niet mogelijk om in te schrijven via internet??
 Help mods!
Pool: 2451e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.453,1VoVo: -Opstelling: -
sandervannetup
Internationale topspeler

Uit: Nederweert
Vak: Noord - U
Reg.: 17 februari 2003
Gepost op 7 juni 2007 om 09:55:11.     MSN: ja    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Damn, dat was ideaal geweest voor in het vliegtuig! 10 uur naar Mexico
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Langeman
International

Reg.: 25 september 2003
Gepost op 7 juni 2007 om 14:11:39.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Annuleringsverzekering?
 Help mods!
Pool: 2624e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
MickMen
Geselecteerd voor Oranje

Uit: www.psv-youth-support.nl.tt
Vak: Noordoost - UU
Reg.: 8 april 2006
Gepost op 9 juni 2007 om 09:42:36.       ICQ: 1  MSN: mick_psver@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waneer is de opendag eigelijk??
 Help mods!
Pool: 109e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.422,6VoVo: -Opstelling: incompleet
elro
Nationale topspeler
Chatoperator

Uit: Heemstede
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 oktober 2004
Gepost op 9 juni 2007 om 17:31:55.     MSN: elro_ottenhof@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MickMen schreef:

Waneer is de opendag eigelijk??

Meestal eind Juli, of begin Augustus maar dat zal dit jaar wel half Juli zijn omdat ze daarna naar Rusland vliegen.
 Help mods!
Pool: 37e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-0)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.747,2 (daag uit)VoVo: 102e / 195e / 344eOpstelling: 4-4-2
Colin M
Moderator

Uit: Eindhoven
Vak: -
Reg.: 1 december 2004
Gepost op 9 juni 2007 om 21:22:25.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jongens, dit is offtopic. Hier loopt al een topic over:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum13/255.php
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
VakXJ046
Veelbelovend talent

Uit: Geleen-Sittard
Reg.: 23 oktober 2005
Gepost op 14 juni 2007 om 08:56:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wil dat boek wel erg graag kopen!

Zodra ik in Eindhoven ben maar even naar de aftrap gaan! Is het boek niet op een andere manier te verkrijgen?

Er zijn wel gave foto's genomen voor dit boek. Ik verwacht dat de foto's zijn genomen voorafgaand aan de uitwedstrijd tegen NAC.

Ik baal van de zomerstop!

Cheers!
 Help mods!
Pool: 1172e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Jeronimo
Legende

Uit: Sweet Lake City
Vak: Oost - V
Reg.: 23 mei 2000
Gepost op 15 juni 2007 om 11:53:44.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een van de foto's (ouwe en jonge garde samen) stond in de laatste Eendracht Maakt Macht.
 Help mods!
Pool: 1011e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.658,9 (daag uit)VoVo: 1182e / 610e / 995eOpstelling: incompleet
MickMen
Geselecteerd voor Oranje

Uit: www.psv-youth-support.nl.tt
Vak: Noordoost - UU
Reg.: 8 april 2006
Gepost op 17 juni 2007 om 08:43:57.       ICQ: 1  MSN: mick_psver@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb een vraag,wat is de prijs van dit boek?
 Help mods!
Pool: 109e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.422,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Bobehv
Toeschouwer

Uit: eindhoven
Vak: Zuid - CD
Reg.: 7 augustus 2007
Gepost op 7 augustus 2007 om 13:14:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Presentatie "Eindhoven is wonderful"
Rubriek Algemeen 07:13 07-08-2007

Tranen vloeien in Alkmaar. Diepe ontgoocheling maakt zich meester in Amsterdam. En in Eindhoven? Daar schieten superlatieven tekort en gaat iedereen uit zijn dak!

Eindhoven is Wonderful

Nog nooit in de Nederlandse voetbalcompetitie liepen emoties zo hoog op als in het zinderende voetbalseizoen 2006-2007. Uitgerekend dit voetbalseizoen, dat de historie ingaat als het meest bizarre, onvoorspelbare en het spannendste ooit, is op de voet gevolgd door publiciste Dorothée F. Foole en haar zoon freelance journalist Bob van den Oord.

Hun uitgangspunt? Wat voelen vrijwilligers, supporters en Eindhovenaren voor ‘hun’ PSV? Ze waren erbij vanaf het moment waarop Ronald Koeman als opvolger van Guus Hiddink werd gepresenteerd en PSV de een na de andere wedstrijd won.

In Londen zagen ze dat PSV zich tot de acht beste voetbalclubs van Europa kwalificeerde. Ze waren er ook toen euforie veranderde in deceptie en PSV degradeerde naar de derde plaats. En toen… kwam zondag 29 april 2007. Tijdens een bloedstollende wedstrijd gebeurde datgene wat niemand voor mogelijk hield: PSV werd voor de twintigste keer landskampioen! Al deze emoties zijn opgetekend in: ‘Eindhoven is Wonderful’.

Oud-voorzitter en ereburger van Eindhoven Harry van Raaij tekent voor het voorwoord. De teksten zijn geschreven door Dorothée F. Foole en Bob van den Oord.

De ruim 200 foto’s zijn gemaakt door persfotografe Irene Wouters.

‘Eindhoven is Wonderful’ is een full colour uitgave, genaaid gebonden met een harde cover, volgens exclusief ontwerp van De Heeren Van Vonder en met volledige medewerking van PSV gerealiseerd. De vaste verkoopprijs bedraagt € 19,50. Het boek is vanaf 10 augustus 2007 in de boekhandel te koop.

Alleen de eerste druk is voorzien van een uniek en eenmalig PSV-relikwie: origineel gras van het Philips Stadion seizoen 2006-2007!

Mensen die in Eindhoven is Wonderful aan het woord komen zijn onder meer:Heurelho da Silva Gomes, Berry van Aerle, Ronald Koeman, Willy van der Kuijlen,Theo Maassen, Guus Meeuwis, John van den Heuvel, Jan Reker, Frits Schuitema, Cees-Rein en Pieter van den Hoogenband, Fons van Wissen, vrijwilligers werkzaam bij PSV, supporters in binnen- en buitenland, werknemers en ex-werknemers van PSV, kinderen van de Phoxyclub en nog veel meer!
 Help mods!
Pool: 2206e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
TimBekx
Jeugdspeler

Uit: Helmond
Reg.: 21 juli 2005
Gepost op 7 augustus 2007 om 13:23:51.       MSN: tim_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Oh de open dag is volgende week
en begint als ik het goed gezien om 2 uur ..

Help mods!
Pool: 2967e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1098e / 488e / 1315eOpstelling: incompleet
harmpie05
Toeschouwer

Uit: veldhoven
Vak: Noord - M
Reg.: 15 maart 2006
Gepost op 7 augustus 2007 om 19:08:12.       MSN: hva86@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gaat dit boek dan allen over het laatste jaar of heeft het met de laatste jaren te maken of hoe moet ik dat zien?
kan iemand mij dit uitleggen aub want ik snap het niet helemaal
 Help mods!
Pool: 1175e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
De arTies
Legende

Uit: Paris
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 7 augustus 2007 om 19:18:55.       MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij is de opzet van het boek enigzins veranderd na het sensationele einde van vorig seizoen, maar daar kan Bobehv (ik neem aan de auteur) vast meer over vertellen.

[Dit bericht is veranderd door De arTies (op 7 augustus 2007 19:36:32).]
 Help mods!
Pool: 680e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.462,0VoVo: 688e / 1107e / 671eOpstelling: 4-5-1
Bobehv
Toeschouwer

Uit: eindhoven
Vak: Zuid - CD
Reg.: 7 augustus 2007
Gepost op 7 augustus 2007 om 19:22:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het boek gaat over de bijzondere band die supporters,(oud)spelers,vrijwilligers hebben met de club PSV en de stad Eindhoven. Het is een algemeen boekje met de nadruk op het voorbije voetbalseizoen.

Het is een positief/ kritisch boek geworden vanuit een rood witten journalistieke invalshoek!

Het boek is vanaf vrijdag 10 augustus verkrijgbaar in de boekhandel (Eindhoven van Piere, tevens ook de mogelijkheid om het te laten signeren vanaf 17:00 tot 19:30), ah xl winkels in strijp en woensel,de aftrap en de psv fan shop.

en idd de arTies,

ik ben een van de auteurs van het boek

:psv

[Dit bericht is veranderd door Bobehv (op 7 augustus 2007 19:24:39).]
 Help mods!
Pool: 2206e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
since1980
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 6 april 2005
Gepost op 7 augustus 2007 om 20:53:01.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vrijdag even halen
 Help mods!
Pool: 1162e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Uit: Stratum
Vak: Noord - PP
Reg.: 14 januari 1999
Gepost op 7 augustus 2007 om 21:45:44.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toch heel benieuwd waar het idee voor dit boek vandaan is gekomen...
 Help mods!
Pool: 18e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: 395e / 874e / 227eOpstelling: 4-2-4
elro
Nationale topspeler
Chatoperator

Gepost op 7 augustus 2007 om 22:13:48.     MSN: elro_ottenhof@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik woon in Haarlem, dus ik denk dat ik het boek niet kan krijgen, denken jullie dat het mogelijk is om het toch voor te bestellen ondanks dat het niet in eindhoven is ?
 Help mods!
Pool: 37e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-0)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.747,2 (daag uit)VoVo: 102e / 195e / 344eOpstelling: 4-4-2
Parcye
Legende

Uit: Eindhoven
Reg.: 25 februari 2001
Gepost op 7 augustus 2007 om 23:57:51.         ICQ: 10335010  MSN: psvbest@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

elro: laat een boekhandel daar er gewoon eetje voor je bestellen bij de uitgever.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Leoo
Regelmatige invaller

Uit: Nuenen
Vak: Zuid - B
Reg.: 13 februari 2006
Gepost op 9 augustus 2007 om 13:48:04.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vanavond boekpresentatie van ‘Eindhoven is wonderful’
09 augustus 2007 11:45
Wat voelen PSV-supporters en Eindhovenaren? Die vraag stelde publiciste Dorothée Foole en journalist Bob van den Oord centraal in ‘Eindhoven is wonderful’. Vanavond is de presentatie van het boek, waarin de emoties van seizoen 2006-2007 zijn gevangen in woord en beeld, uit de mond van supporters en betrokkenen.

'Eindhoven is wonderful'.
Ruim 200 foto’s en uniek relikwie
‘Eindhoven is wonderful’ is een bijzonder boek waarin de emotie die mensen met PSV en Eindhoven hebben centraal staat. Wat voelen vrijwilligers, supporters en Eindhovenaren voor ‘hun’ PSV en de stad Eindhoven? Aan het woord komen vele PSV’ers in hart en nieren. Zo staan onder meer Heurelho da Silva Gomes, Berry van Aerle, Ronald Koeman, Willy van der Kuijlen, Theo Maassen, Guus Meeuwis, Jan Reker, Cees-Rein en Pieter van den Hoogenband, Fons van Wissen, vrijwilligers werkzaam bij PSV, supporters in binnen- en buitenland, werknemers en ex-werknemers van PSV, kinderen van de PSV Phoxy Club en nog vele anderen in het boek. Alleen de eerste druk is voorzien van een uniek en eenmalig PSV-relikwie: origineel gras van het veld dat in seizoen 2006-2007 in het Philips Stadion lag. Het boek (met harde cover en een voorwoord van Harry van Raaij) is in full colour en heeft ruim 200 foto’s van persfotografe Irene Wouters. Het is vanaf morgen in de winkels te koop (€ 19,50). De presentatie is vanavond in Sofitel Cocagne in het centrum van Eindhoven.

Van PSV.nl
 Help mods!
Pool: 135e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.376,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KOLKKA
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Vught
Reg.: 11 januari 2000
Gepost op 9 augustus 2007 om 16:41:00.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bobehv schreef:

Het boek is vanaf vrijdag 10 augustus verkrijgbaar in de boekhandel (Eindhoven van Piere, tevens ook de mogelijkheid om het te laten signeren vanaf 17:00 tot 19:30), ah xl winkels in strijp en woensel,de aftrap en de psv fan shop.

Kan ik hier uit opmaken dat het boek alleen in Eindhoven te koop is? Of geldt dat alleen voor morgen en komt het boek binnenkort ook in boekhandels e.d. te liggen in de omgeving van Eindhoven?
 Help mods!
Pool: 2281e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
elro
Nationale topspeler
Chatoperator

Gepost op 9 augustus 2007 om 17:43:28.     MSN: elro_ottenhof@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb er eentje laten bestellen. Maar ik hoop dat het allemaal lukt , want dat stukje gras wil ik natuurlijk wel hebben .
 Help mods!
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Vak: West - K
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 10 augustus 2007 om 11:04:09.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is inderdaad een schitterend boek. Ben gister naar de presentatie geweest met nog 3 anderen die op dit forum aanwezig zijn. (Aki, Reem und der Zeljko)
Foxy was aanwezig, Gomes, da Costa, van Raaij en ik heb zelfs misdaadverslaggever John v.d. Heuvel gespot.

Maar Bob, mijn complimenten het ziet er schitterend uit en ik ben er erg gelukkig mee. Ik ben een v.d. gelukkigen die het boek gratis heeft mogen ontvangen, maar het is zéker een aanrader om het te kopen.
Schitterende fotografie en de interviews zijn ook makkelijk weg te lezen.

Vanavond is er b.t.w. een signeersessie bij Selexyz Van Piere
Maar daar hoef ik niet naartoe, want er staan al wat leuke stukskes in mijn boekske gesigneerd.

Bob, mocht je hier nog lezen: bedankt voor de pilskes, de hapjes én het boek!

Grtz,

Rood Wit Hart
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk