| Poster | | Topic: Boek Einhoven is wonderful |  |
|
|
Onno Regelmatige invaller
Uit: Zeeland Vak: Oost - V Posts: 290 Reg.: 14 maart 2000 | Ik las in de laatste BtG dat er in mei/juni een boek uitkomt genaamd Eindhoven is wonderful, met ook ruime aandacht voor PSV en haar supporters. Is hier inmiddels al meer over bekend?

|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 |
quote: 'Eindhoven is Wonderful' vertraagd
Rubriek Algemeen 17:57 01-06-2007
Het boek 'Eindhoven is Wonderful' dat volgens de planning eind mei in de winkels had moeten liggen komt later uit. Het is nu de bedoeling dat de presentatie van het boek bij de Opendag van PSV plaatsvindt. Mocht de Opendag niet doorgaan komt het boek in augustus in de winkel.
Supporters kunnen zich voor het boek al inschrijven bij Stadionbar De Aftrap. Dit kan tot 15 juni. De Aftrap is geopend op 1, 2, 8 en 15 juni vanaf 20.00 uur.
'Eindhoven is Wonderful' is geschreven door PSV-supporter Bob van den Oord in samenwerking met schrijfster en publiciste Dorothee Foole. De fotografie is gedaan door Irene Wouters.
Het boek beschrijft de emoties van de PSV-supporters, spelers en oud-spelers met hun club en de stad Eindhoven. Een veertig- tot vijftigtal mensen komen aan het woord. Ze komen uit alle geledingen binnen de club. Van de Phoxy Kids Club tot de oudste seizoenskaarthouder. Maar ook de fanatiekere supporter en fans uit België doen hun verhaal. Er is geprobeert om een zo divers mogelijke groep aan het woord te krijgen.
EENDRACHT MAAKT MACHT!!
Lijkt me idd een mooi boek!
|
|
|
Kevin_psv Regelmatige invaller
Uit: sup. groep : psv young fanatics Vak: Oost - X Posts: 782 Reg.: 21 januari 2007 | *offtopic*
[Dit bericht is veranderd door Wim L (op 6 juni 2007 10:15:11).]
|
|
|
Harry v Raay jr. Geselecteerd voor Oranje
Uit: veldhoven Vak: West - K Posts: 484 Reg.: 28 maart 2002 | Is het niet mogelijk om in te schrijven via internet??
|
|
|
sandervannetup Internationale topspeler
Uit: Nederweert Vak: Noord - U Posts: 1043 Reg.: 17 februari 2003 | Damn, dat was ideaal geweest voor in het vliegtuig! 10 uur naar Mexico 
|
|
|
Langeman International
Vak: Oost - X Posts: 574 Reg.: 25 september 2003 | Annuleringsverzekering? 
|
|
|
MickMen Geselecteerd voor Oranje
Uit: www.psv-youth-support.nl.tt Vak: Noordoost - UU Posts: 482 Reg.: 8 april 2006 | Waneer is de opendag eigelijk?? 
|
|
|
elro Nationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 766 Reg.: 19 oktober 2004 |
quote: MickMen schreef:
Waneer is de opendag eigelijk?? 
Meestal eind Juli, of begin Augustus maar dat zal dit jaar wel half Juli zijn omdat ze daarna naar Rusland vliegen.
|
|
|
Colin M Moderator
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 36 Reg.: 1 december 2004 | |
|
VakXJ046 Veelbelovend talent
Uit: Geleen-Sittard Vak: Oost - W Posts: 92 Reg.: 23 oktober 2005 | Ik wil dat boek wel erg graag kopen!
Zodra ik in Eindhoven ben maar even naar de aftrap gaan! Is het boek niet op een andere manier te verkrijgen?
Er zijn wel gave foto's genomen voor dit boek. Ik verwacht dat de foto's zijn genomen voorafgaand aan de uitwedstrijd tegen NAC.
Ik baal van de zomerstop!
Cheers!
|
|
|
Jeronimo Legende
Uit: Sweet Lake City Vak: Oost - V Posts: 2345 Reg.: 23 mei 2000 | Een van de foto's (ouwe en jonge garde samen) stond in de laatste Eendracht Maakt Macht.
|
|
|
MickMen Geselecteerd voor Oranje
Uit: www.psv-youth-support.nl.tt Vak: Noordoost - UU Posts: 482 Reg.: 8 april 2006 | Ik heb een vraag,wat is de prijs van dit boek? 
|
|
|
Bobehv Toeschouwer
Uit: eindhoven Vak: Zuid - CD Posts: 5 Reg.: 7 augustus 2007 | Presentatie "Eindhoven is wonderful"
Rubriek Algemeen 07:13 07-08-2007
Tranen vloeien in Alkmaar. Diepe ontgoocheling maakt zich meester in Amsterdam. En in Eindhoven? Daar schieten superlatieven tekort en gaat iedereen uit zijn dak!
Eindhoven is Wonderful
Nog nooit in de Nederlandse voetbalcompetitie liepen emoties zo hoog op als in het zinderende voetbalseizoen 2006-2007. Uitgerekend dit voetbalseizoen, dat de historie ingaat als het meest bizarre, onvoorspelbare en het spannendste ooit, is op de voet gevolgd door publiciste Dorothée F. Foole en haar zoon freelance journalist Bob van den Oord.
Hun uitgangspunt? Wat voelen vrijwilligers, supporters en Eindhovenaren voor ‘hun’ PSV? Ze waren erbij vanaf het moment waarop Ronald Koeman als opvolger van Guus Hiddink werd gepresenteerd en PSV de een na de andere wedstrijd won.
In Londen zagen ze dat PSV zich tot de acht beste voetbalclubs van Europa kwalificeerde. Ze waren er ook toen euforie veranderde in deceptie en PSV degradeerde naar de derde plaats. En toen… kwam zondag 29 april 2007. Tijdens een bloedstollende wedstrijd gebeurde datgene wat niemand voor mogelijk hield: PSV werd voor de twintigste keer landskampioen! Al deze emoties zijn opgetekend in: ‘Eindhoven is Wonderful’.
Oud-voorzitter en ereburger van Eindhoven Harry van Raaij tekent voor het voorwoord. De teksten zijn geschreven door Dorothée F. Foole en Bob van den Oord.
De ruim 200 foto’s zijn gemaakt door persfotografe Irene Wouters.
‘Eindhoven is Wonderful’ is een full colour uitgave, genaaid gebonden met een harde cover, volgens exclusief ontwerp van De Heeren Van Vonder en met volledige medewerking van PSV gerealiseerd. De vaste verkoopprijs bedraagt € 19,50. Het boek is vanaf 10 augustus 2007 in de boekhandel te koop.
Alleen de eerste druk is voorzien van een uniek en eenmalig PSV-relikwie: origineel gras van het Philips Stadion seizoen 2006-2007!
Mensen die in Eindhoven is Wonderful aan het woord komen zijn onder meer:Heurelho da Silva Gomes, Berry van Aerle, Ronald Koeman, Willy van der Kuijlen,Theo Maassen, Guus Meeuwis, John van den Heuvel, Jan Reker, Frits Schuitema, Cees-Rein en Pieter van den Hoogenband, Fons van Wissen, vrijwilligers werkzaam bij PSV, supporters in binnen- en buitenland, werknemers en ex-werknemers van PSV, kinderen van de Phoxyclub en nog veel meer!
|
|
|
TimBekx Jeugdspeler
Uit: Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 31 Reg.: 21 juli 2005 | Oh de open dag is volgende week
en begint als ik het goed gezien om 2 uur ..

|
|
|
harmpie05 Toeschouwer
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 9 Reg.: 15 maart 2006 | Gaat dit boek dan allen over het laatste jaar of heeft het met de laatste jaren te maken of hoe moet ik dat zien?
kan iemand mij dit uitleggen aub want ik snap het niet helemaal
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 | Volgens mij is de opzet van het boek enigzins veranderd na het sensationele einde van vorig seizoen, maar daar kan Bobehv (ik neem aan de auteur) vast meer over vertellen.
[Dit bericht is veranderd door De arTies (op 7 augustus 2007 19:36:32).]
|
|
|
Bobehv Toeschouwer
Uit: eindhoven Vak: Zuid - CD Posts: 5 Reg.: 7 augustus 2007 | Het boek gaat over de bijzondere band die supporters,(oud)spelers,vrijwilligers hebben met de club PSV en de stad Eindhoven. Het is een algemeen boekje met de nadruk op het voorbije voetbalseizoen.
Het is een positief/ kritisch boek geworden vanuit een rood witten journalistieke invalshoek!
Het boek is vanaf vrijdag 10 augustus verkrijgbaar in de boekhandel (Eindhoven van Piere, tevens ook de mogelijkheid om het te laten signeren vanaf 17:00 tot 19:30), ah xl winkels in strijp en woensel,de aftrap en de psv fan shop.
en idd de arTies,
ik ben een van de auteurs van het boek
:psv
[Dit bericht is veranderd door Bobehv (op 7 augustus 2007 19:24:39).]
|
|
|
since1980 Geselecteerd voor Oranje
Vak: Oost - X Posts: 480 Reg.: 6 april 2005 | Vrijdag even halen 
|
|
|
DUB Legende Buitengewoon lid
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3035 Reg.: 14 januari 1999 | Toch heel benieuwd waar het idee voor dit boek vandaan is gekomen... 
|
|
|
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 766 Reg.: 19 oktober 2004 | Ik woon in Haarlem, dus ik denk dat ik het boek niet kan krijgen, denken jullie dat het mogelijk is om het toch voor te bestellen ondanks dat het niet in eindhoven is ?
|
|
|
Parcye Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 7322 Reg.: 25 februari 2001 | elro: laat een boekhandel daar er gewoon eetje voor je bestellen bij de uitgever.
|
|
|
Leoo Regelmatige invaller
Uit: Nuenen Vak: Zuid - B Posts: 297 Reg.: 13 februari 2006 | Vanavond boekpresentatie van ‘Eindhoven is wonderful’
09 augustus 2007 11:45
Wat voelen PSV-supporters en Eindhovenaren? Die vraag stelde publiciste Dorothée Foole en journalist Bob van den Oord centraal in ‘Eindhoven is wonderful’. Vanavond is de presentatie van het boek, waarin de emoties van seizoen 2006-2007 zijn gevangen in woord en beeld, uit de mond van supporters en betrokkenen.
'Eindhoven is wonderful'.
Ruim 200 foto’s en uniek relikwie
‘Eindhoven is wonderful’ is een bijzonder boek waarin de emotie die mensen met PSV en Eindhoven hebben centraal staat. Wat voelen vrijwilligers, supporters en Eindhovenaren voor ‘hun’ PSV en de stad Eindhoven? Aan het woord komen vele PSV’ers in hart en nieren. Zo staan onder meer Heurelho da Silva Gomes, Berry van Aerle, Ronald Koeman, Willy van der Kuijlen, Theo Maassen, Guus Meeuwis, Jan Reker, Cees-Rein en Pieter van den Hoogenband, Fons van Wissen, vrijwilligers werkzaam bij PSV, supporters in binnen- en buitenland, werknemers en ex-werknemers van PSV, kinderen van de PSV Phoxy Club en nog vele anderen in het boek. Alleen de eerste druk is voorzien van een uniek en eenmalig PSV-relikwie: origineel gras van het veld dat in seizoen 2006-2007 in het Philips Stadion lag. Het boek (met harde cover en een voorwoord van Harry van Raaij) is in full colour en heeft ruim 200 foto’s van persfotografe Irene Wouters. Het is vanaf morgen in de winkels te koop (€ 19,50). De presentatie is vanavond in Sofitel Cocagne in het centrum van Eindhoven.
Van PSV.nl
|
|
|
KOLKKA Legende Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Vught Vak: Oost - X Posts: 4639 Reg.: 11 januari 2000 |
quote: Bobehv schreef:
Het boek is vanaf vrijdag 10 augustus verkrijgbaar in de boekhandel (Eindhoven van Piere, tevens ook de mogelijkheid om het te laten signeren vanaf 17:00 tot 19:30), ah xl winkels in strijp en woensel,de aftrap en de psv fan shop.
Kan ik hier uit opmaken dat het boek alleen in Eindhoven te koop is? Of geldt dat alleen voor morgen en komt het boek binnenkort ook in boekhandels e.d. te liggen in de omgeving van Eindhoven?
|
|
|
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 766 Reg.: 19 oktober 2004 | Ik heb er eentje laten bestellen. Maar ik hoop dat het allemaal lukt , want dat stukje gras wil ik natuurlijk wel hebben .
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Het is inderdaad een schitterend boek. Ben gister naar de presentatie geweest met nog 3 anderen die op dit forum aanwezig zijn. (Aki, Reem und der Zeljko)
Foxy was aanwezig, Gomes, da Costa, van Raaij en ik heb zelfs misdaadverslaggever John v.d. Heuvel gespot.
Maar Bob, mijn complimenten het ziet er schitterend uit en ik ben er erg gelukkig mee. Ik ben een v.d. gelukkigen die het boek gratis heeft mogen ontvangen, maar het is zéker een aanrader om het te kopen.
Schitterende fotografie en de interviews zijn ook makkelijk weg te lezen.
Vanavond is er b.t.w. een signeersessie bij Selexyz Van Piere
Maar daar hoef ik niet naartoe, want er staan al wat leuke stukskes in mijn boekske gesigneerd.
Bob, mocht je hier nog lezen: bedankt voor de pilskes, de hapjes én het boek!
Grtz,
Rood Wit Hart
|
|
|